maart/april stoppers 2008, deel 2! (al 10 zwanger!)

Meissie welkom in ons nieuwe deeltje

hoe was je vakantie?

Meissie, fijne vakantie gehad?

J&F, de dag voor mijn eisprong heb ik vaak een zeurende buikpijn en ben ik wat misselijk en vaak heb ik dan ineens steekjes/krampjes aan 1 zijde van mijn onderbuik, dat is hoogstwaarschijnlijk mijn eisprong. Mijn afscheiding wordt ervoor ook steeds dikker en dan uiteindelijk plakkerig. Het hoeft niet draderig te zijn, bij iedereen is de afscheiding weer anders.

Als je eisprong is geweest, heb je juist de eerste 6 a 8 uur de beste kansen om zwanger te raken. Vaak lees je dat je eitje nog 12 tot 24 uur bevruchtbaar is, dan als je 's middag een eisprong hebt kun je 's avonds gewoon nog klussen.

Groetjes Saskia

Lol @ Sweet, ik snap er ook nog steeds geen %&$* van hoor :wink: En dat chaotische dat ken ik…

@ Sassie, Ehm ok ik zal er op letten :roll:

Maar als ik het niet voel? Moet ik dan maar gokken?

Ik vind ovulatietests namelijk veeeeel te duur…

@ Meissie, Welkom terug! Hoe was de vakantie? :mrgreen:

Hierrrrr die foto’s! :lol: :lol:

Pffff mijn baas bepaald net gewoon maar even dat ik vanmiddag geen vrij heb! :snooty: :wall: :hand:

Nou prima maar hij kan wel het heen en weer krijgen als hij gaat zeuren wanneer ik straks wel gewoon wat eerder naar huis ga hoor! :naughty:

Gelukkig is dit mijn laatste week hier :hand:

Hier een kwade verloofde, en ik die boos op hem ben!

We doen erg weinig dingen samen dat irriteert me!

Enige wat we doen is thuis zijn en boodschappen doen!!! (Niet leuK!!)

Pff wat moet je met zo een man! :wall:

Het is super lekker weer, ga lekker samen naar buiten…

Ga een ijsje halen ofzo :slight_smile:

Jullie kunnen tenminste van het weer genieten…

Ik zit hier tegen mijn zin in op kantoor met een kapotte airco :wall: :wall:

Oh enneh, als hij niet wil, lekker alleen gaan!

Zo deed ik het ook met de vader van mijn zoon, die was echt ZWAAR WoW verslaafd en ik moest altijd 4 uur zeuren voordat hij eindelijk wat deed en dan nog deed hij het alleen maar om van mijn gez**k af te zijn…

Lekker alleen gaan meis!

Kon het maar J&F, kon het maar.

Dan denkt hij dat ik niet meer terug komt! EN ik weet niet wat hier moet doen.

Hij zegt : er is niets te doen! hij heeft nooit wat laten zien…

Sweet,

Ken je de omgeving dan niet?

En waarom zou hij denken dat je niet meer terugkomt?

Jullie zijn toch tenslotte samen bezig een kleine te maken of niet dan? :o

Dan zeg je toch “schat ik heb zin om een stukje te fietsen en ergens een ijsje te gaan eten, ga je mee?”

Als hij nee zegt: “oke, dan zie ik je straks, dan ga ik alleen een ijsje halen, DAG SCHAT!”

En dan moet je natuurlijk ook wel gaan…

Waarschijnlijk komt hij nog achter je aan ook… :wink:

Ja, maar hij snapt niet, dat ik ‘hem de schuld’ geef omdat hij niks verzint! :wall: nee ik ken het hier nog niet zo goed helaas…

enige wt hij kan bedenken is Bios?! met dit weer???

Pff… ik weet het niet…

Dat klinkt als iemand die al zolang binnen zit dat hij niet anders meer weet…

Logisch dat hij dan niks kan verzinnen aangezien hij niet meer weet wat er te doen is in de wereld…

Hebben jullie een meertje of ander soort recreatiegebied waar je aan het water kan zitten/liggen ofzo?

Probeer hem dan daar naartoe mee te nemen…

Bedenk wel, als hij al jouw ideeen blijft afslaan en smoesjes blijft verzinnen, dan WIL hij gewoon niet!

Doe jezelf dan een plezier en ga er geen ruzie om maken…

OF je gaat dan lekker alleen (neem een goed boek mee), OF hij is je gewoon niet waard…

Ik hoop voor je dat hij straks als de kleine er is wel lekker naar buiten wil etc.

Bij de vader van mijn zoon is dat namelijk nooit veranderd en dat heeft ons uiteindelijk ook opgebroken…

Hij wil wel, maar beweert Dat Den Helder saai is.

Alleen als we in Nieuw - Den helder wonen kunnen we wat.

We hebben geen fiets, en lopen is hier echt… heel ver (dat weet ik uit eigen ervaring) we komen wekelijks op het strand… verder niet veell…of bij mijn zus…

Sweet,

Kijk even of hier iets tussen zit wat je leuk lijkt :slight_smile:

http://www.denhelder.nl/index.php?menu_id=201&v_maand=6&av=66&jaar=2008

Dank je meid!

ik ben afgekoeld en hij ook! gelukkig maar we moeten toch is bedenken…

Sjah ik ken Den Helder niet goed…

Ga lekker de natuur in, bos, heide of recreatiegebied waar je misschien ook kan zwemmen…

Ik weet dat er in Hoorn een ijsbaan is, misschien is er dichter bij jou ook 1, daar kan je naartoe gaan :slight_smile:

Da’s weer eens wat anders dan die hitte…

Of gewoon naar een zwembad?

Of als je een tuin hebt, ga desnoods een bordspel zitten doen samen!

Hopelijk heb je er wat aan en krijg je hem zover dat hij mee gaat! :-*

We hebben iets gevonden!!

Fort kijkduin… misschien kunnen we daar deze week nog iets gaan doen!!

:slight_smile:

Oke veel plezier! :smiley:

Probeer het er in te houden heh om dingen te doen… :slight_smile:

En toen was het stil hier :stuck_out_tongue: :lol:

Sorry was boodschappen doen, en we hebben even goed gepraat.

We hebben besloten nu nog weinig te doen, pas in het nieuwe huis.

Waarom? Omdat als we hier wat doen gezeik krijgen van schoonmoeder.

‘Het kost geld, dat kan je beter gebruiken voor het huis, of geef het dan aan mij’

Dat beter gebruiken voor het huis zijn we allang achter, en daarom sparen we ook en geven we zorgvuldig ons geld uit .

We gaan deze week waarschijnlijk wel naar Fort Kijk duin, dat is 14€ bij elkaar.

Dat is nog niet zeker het ligt er even aan (het weer en de mood) we hebben niet vaak ruzie, en als we ruzie hebben gaat het soms om niks eigenlijk, gewoon wat irritaties, en 100% stress die we meekrijgen hier in huis, dat moeten we kwijt.

Ik ben moehooe! :wall:

[quite=“J&F”]@ Knuffeldraakje, Oh moet je afscheiding echt draderig zijn dan tijdens je eisprong?

Kan me niet herinneren dat OOIT te hebben gehad !! [/quote]

zo wat ik had begrepen is dat soort afscheiding/cervixslijm het beste. want daar kunnen de zaadjes het makkelijkste doorheen zwemmen. ik had een site ervoor, ik zal em zo even opzoeken.

@Sweet-Love wrote:

we hebben niet vaak ruzie, en als we ruzie hebben gaat het soms om niks eigenlijk, gewoon wat irritaties, en 100% stress die we meekrijgen hier in huis, dat moeten we kwijt.

Ik ben moehooe! :wall:

hmm dat ruzie maken om niets ken ik… echt bah :frowning: hier komt het de laatste tijd best nog veel voor… ik denk ook de stress van onze nieuwe woning en de zoektocht daarin. daarbij hebben mijn vriend en ik allebij zo onze kuren zeg maar. en allebij zooo eigenwijs soms…

voor een tijd terug was ik elke keer bang dat het ons de strop om zou doen. maar ik weet nu dat mn vriend niet zo makkelijk de moed laat zakken en doet dan wel gelukkig leuke dingen samen met mij (en de hond)

woont er niet een KoK-ster in de buurt bij je? vraag je vriend om mee te gaan ergens heen, en als ie nie wil ga je als KoKsters samen gezellig wat doen :mrgreen: of iemand anders in de buurt, bij de buren op de koffie e.d.

desnoods even op marktplaats een goedkope fiets opzoeken en gewoon door de stad fietsen, kom je vanzelf leuke dingen tegen. misschien dat ie dan door krijgt dat je toch wel plezier kan hebben maar hij dan weer niet mee is geweest (ook al was het niet een overvrolijke fietsrit; gewoon overvrolijk thuiskomen;) )

J&F woon jij in de buurt van Hoorn??(omdat je de ijsbaan kent…)

Ikke wel nl…