maart/april stoppers 2008, deel 2! (al 10 zwanger!)

Newbe , ik ken de ijsbaan ook hoor, maar hier in Den helder zijn we daar niet van voorzien helaas.

Er gaat wel een rechtstreekste lijn naar Hoorn! (bus) maar ja stakingen he… (moet je nagaan mijn moeder is zelf ook buschauffeur.)

@Newbe wrote:

J&F woon jij in de buurt van Hoorn??(omdat je de ijsbaan kent…)

Ikke wel nl…

Newbe,

Ik heb ooit een blauwe maandag in Hoorn ingewoond, of Zwaag eigenlijk :slight_smile:

Maar nee, ik woon daar momenteel niet in de buurt :wink:

Hoe gaat het hier, jullie gaan weer snel :smiley: :smiley: :smiley:

Tja, nog steeds niks, het enige is dat ik me na die ieniminie bloeding me weer prima voel, geen misselijkheid meer enzo. Nee, echt top, maar waar blijft die ongi nou :frowning:

Ben maar begonnen met temperaturen, vanochtend was de eerste keer 36,7 graden celsius, tja begrijp dat het hoog kan zijn maar ook laag. Dus dat het niks zegt. Maar moet maar eens kijken over een maandje. Dan ga ik namelijk bellen naar de HA als ik nog niks heb. eerst ga ik volgende week nog een zw-test doen, maar ik verwacht niks. Wat ik wel raar vind is dat ik wel heb opgemerkt dat ik een aantal weken geleden van dat doorzichtige slijm had waar je draden van zou kunnen trekken, daarom dacht ik he mijn ei. maar schijnbaar niet.

zoooo wij zijn weer terug van vakantie dus ik kan weer volop reageren hier.

vorig weekend heb ik mijn vruchtbare dagen gehad en ik hoop echt dat we raak hebben geschoten deze keer.

haha regje ik vind ook dat er veel gekletst word hoor.

heb je een onregelmatige cyclus?? of weet je dat niet.

madelief mooi lijstje hoor!!!

en 1 dagje overtijd zie ik …spannend :pray: :pray:

sylly meid hoe gaat het nu met je??

al een beetje over je dipje heen??

mamadaantje leuk een webwinkeltje, ik ga van de week eens een kijkje nemen.

en spannend meid…nog een weekje tot je nod.

en idd lief weer he zo’n klein hummeltje… :inlove:

sassie wat leuk dat je weekendje weg geslaagd is!!

wij hebben vorig weekend een familieweekend gehad en ik heb de box ook gemist :wink: :mrgreen:

mamager ongi geworden meid wat jammer…op naar de volgende ronde :-

zo dat was het geloof ik wel weer.

meiden tot later :-

pfff ben nu al zo benieuwd ofdat ik deze ronde zwanger ben…voel weer van alles in mijn lichaam.

ik heb steeds steekjes in mijn buik dus dat duid op een ongi denk ik.

ach we zien wel…moet gewoon geduld hebben.

xx ga nu weer voetbal kijken

Meissie @ Laat de moed niet zakken (maar laat je niet gek maken door kwaaltjes)

3-0 Voor Nederland tegen italie!!! :dance:

@meissie, Ik weet wel dat ik een onregelmatige cyclus heb, maar nu lijkt hij niet op gang te komen, zit al op dag 52 :frowning:

Joepie Nederland gewonnen, ben heel blij ondanks dat ik in mijn toto Italie op winst had staan.

hoi dames:)

hier nog absoluut geen seint van ongi… maar bar veel afscheiding… liefste wil ik per direct onder de douche springen maar moet nog even op Ray wachten gezien we een boiler bhebben voor 10m imnuten douchen… bah bah bah :frowning:

Arme jij dat je moet wachten hoop dat je niet ongi word!

ja, hoop et ook;’) maar dan niet zoals afgelopen maand pas na 2 weken:| dan liever nu gelijk op naar ronde 5. dus die duiveltjes moeten òf NU komen, of pas over 9 maand:P :wink:

tsjah, ik hoop ook dat het een keer raak mag wezen. Eerlijk gezegd.

Ik wil echt heeeeel graag zwanger worden maar het moet niet tenkoste gaan van mijn seks leven…

nee dat zeker niet! daar heb je 100% gelijk in:)

gelukkig doen wij het niet alleen voor een kindje, als we klussen denk ik er eerlijk gezegt ook neit eens aan, rond de vruchtbare dagen (wat we dan denken wat vruchtbare dagen zijn) heb ik deze maand wel de kapriolen uitgehaalt om op mn kop op de bank te gaan hangen haha:P maar dat was eigenlijk emer voor de gekkigheid, maar hee wie weet;-) als het werkt is dat mooi meegenomen haha

voor de rest gewoon alles voor de fun ook blijven doen:D ik denk maar zo: uiteindelijk zal ons kindje dat later ook willen denken dat we het met plezier voor hem/haar hebben gedaan;-)

Goeie Morgen! :slight_smile:

Sta ik gewoon net op het punt om naar het Ziekenhuis te gaan omdat ik een afspraak heb met de oogarts, blijkt dat ik verkeerd gekeken heb…

Het kaartje is ingevuld door de assistente en die heeft de 08 van de datum in het hokje van de tijd neergezet, dus ik las 08:16 uur…

Maar dat moest dus 16:05 zijn! Ik moet dus eind van de middag pas! :wall:

Begint dat nu al? Ik kan nu nog niet zeggen dat het door de zwangerschaps hormoontjes komt… :roll:

Mogge!!!

Nou ronde 3 dan maar…Bah, hartstikke ongesteld…! Bleeeh!

Had t al wel verwacht, maar is toch niet leuk.

Maar weer hard aan het werk vandaag!

Jullie allemaal fijne dag!

:hug: Madelief; jammer… :hug:

@ Regje; was jij niet net gestopt met de pil? Het heeft bij mijn zo’n 8 maanden geduurt voor ik weer een bloeding had dit is ook nog eens op gang geholpen door medicatie. Sindsdien is het weer maandelijk gekomen!

@ J&F; Wat ben jij een kletskous zeg! :lol: haha… Wat voor werk doe jij als ik mag vragen? En eh lekker handig om zo vroeg je bed uit t ekomen voor de oogarts! Nou kun je in ieder geval nog wel even van het mooie weer genieten!

@ Meissie; Welkom thuis! Heb je een leuke vakantie gehad? Waar zijn jullie heen geweest? Ik duim voor je voor een positieve test hoor! Het is alweer zo lang geleden dat iemand een positieve test had hier!

@ Kee; inmiddels je eitje al gezien of gevoelt?

@ Sassie; wat knap dat je t nog niet heb verteld. Ik kan me nu soms al niet inhouden om te vertellen dat we er mee bezig zijn :oops:

Oh jee teletubbies zijn afgelopen… ik moet weer wat gaan doen :slight_smile:

tot vanmiddag

Waarschijnlijk de laatste reactie voor we op vakantie gaan. Morgen moet ik werken en kan ik niet internetten en 's avonds gaan we dan op tijd slapen, want we willen al rond 02.00 gaan rijden.

Knuffeldraakje, spannend hoor! Die krampen na je banner-eisprong zou een verlate eisprong geweest kunnen zijn, maar ook een innesteling. Of gewoon krampen, haha. Ik duim voor je, ik kom morgen nog even kijken of je nieuws hebt.

J&F, als je niets voelt, dan kun je gewoon gokken inderdaad. Ovulatietietesten zijn dan wel handig, maar ook wel prijzig.

Vaak zeggen ze dat je luteale fase 10 tot 18 dagen duurt. En de dag van je eisprong en de 2 dagen ervoor heb je de meeste kans om zwanger te raken.

Bij een cyclus van 30 dagen, zou jouw eispong tussen 9 en 17 juni zijn.

Bij een cyclus van 33 dagen, zou jouw eisprong tussen 12 en 20 juni zijn. Ik zou dan rekening houden met een vruchtbare periode van 7 juni tm 20 juni, ik zou dan elke oneven dag klussen.

Regje, vaak zeggen dat ze dat het beter is om te beginnen met tempen als je nieuwe cyclus is begonnen. Dan weet je namelijk wat jouw standaard temp is. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.

Meissie, ik zal voor je duimen tijdens mijn vakantie, ik kan helaas pas lezen of het deze maand raak is als ik weer terug ben.

Madelief, jammer! Ronde 3 is voor mij een goede ronde geweest, misschien bij jou ook?

MamaGer, het was ook af en toe moeilijk hoor. Ze vroegen bijvoorbeeld wie er volgend jaar weer mee willen, maar als alles goed gaat zijn we dan weer net 2 maanden papa en mama, maar dat konden we dus niet vertellen. Of waren we met een spelletje bezig, moesten er van je team 6 mensen door een spinneweb van touwen klimmen. Tegen een nichtje werd gezegd dat ze dubbel telde en dat er dan nog maar 4 uit haar team wilden, maar eigenlijk telde ik natuurlijk ook dubbel.

Groetjes Saskia

Owja, 1 juli zijn we waarschijnlijk weer thuis, dus 2 of 3 juli kom ik weer reageren.

hier nog geen schrijntje ongi, toen net even wat vaag gevoel in de buik, lijkt op ongi maar dan anders hihi

verder geen nieuws…

Saskia , ik wil jou een hele fijne vakantie wensen! Geniet ervan.

Regje, ik weet niet wat ik moet zeggen. Je cyclus is inderdaad erg lang maar misschien even langs de HA?

Knuffeldraakje , ik heb nog steeds de lol hoor in ons seks leven absoluut.

Maar met de vruchtbare dagen is het wel extra spannend.

J&F, nou je bent dus wel op tijd je bed uit! Ik was er pas om half 12 uit :oops: maar ik had knallende hoofdpijn!! Wat moet je bij de oogarts doen?

Madelief , Balen , ongesteld geworden!! Op naar de volgende ronde?

MamaGer , Hoe waren de teletubbies? :stuck_out_tongue:

Ik heb hier wat pijn onder in me buik!Helemaal onderaan wat steekjes. Maar ja, ook vraag ik me af, wat voor fratsen ik moet gaan uithalen om zwanger te worden!

Ovutesten zijn erg duur, en helemaal in deze tijd van dit jaar! (verhuizing natuurlijk), Moet ik op mijn kop staan, blijven liggen (als we klaar zijn…) of wat dan ook ? Pff…

Vandaag erg suf, hoofdpijn vooral. Ik kan er slecht tegen benauwdheid daarom.

Gister aan het werk gegaan met een site.

Klik! Ben er nog niet klaar mee, maar van mij mogen jullie kijken!

Liefs

Toen wassut stil!! :shock: