ik zie het:P
ik ben er wel weer even;) en nee nog steeds niets nieuws…
Ha meiden
Voor sommige waaronder mij is het erg spannend deze week. Ik zit morgen op mn NOD, Heb nu totaal niet het gevoel dat het raak is, heb wel afentoe van die vlagen dak misselijk ben, maar ja dat had ik vorige week ook en toen was het jammer genoeg ook niet raak.
We zien het allemaal wel, als ik morgen en woensdagnacht nog niet ongi ben doe ik donderdag mn testje en dan laat ik het zsm weten, ik moet toch laat beginnen donderdag dan loop ik of te balen of te glimmen !!!
@ Saskia leuk dat je weekendje weg geslaagd was, Ik snap dat het afentoe erg lastig was en zeker om niks te vertellen, ik neem aan dat je dit na de vakantie gaat doen?
Ik ben benieuwd hoe je familie gaat reageren op het leuke nieuws!!!
Een hele fijne vakantie gewenst, succes met de caravan!!!
geniet ervan.
@ J&F die ovulatie testen zijn idd wel prijzig ja, daarom hopen we dat we ze niet lang nodig zullen hebben!!! Succes met het gokken naar de goede dag om te sexen!! ik hoop dat je vanmiddag wel op tijd ben bij de oogarts, is goed dat je het op tijd heb gezien!!
@ Meissie, voor jou dus ook al spannend ik duim voor je, jij ook voor mij Lekker dat je heb genoten op vakantie.
@ Madelief, jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde! dikke knuffel. Je heb trouwens een mooi lijstje gemaakt!
@ Regje nog steeds hopen we op snelle duidelijkheid voor je!
@ Mamager, leuk he zon digitale oppas afentoe erg handig, ik kan het me nog herinneren van mn neefjes en nichtje hahaha
@ Kee veel succes en plezier met het zoeken naar je eitje!!!
@ Knuffel, ik herken het, ik lag 2 weken terug ook raar te doen in bed, sowieso was mn vriend me helemaal gek aant maken met kom op die benen in de lucht en blijven hangen, hij deed het voor en tja dan doen we maar mee he hahahha
@ Sweet, het komt vanzelf allemaal wel goed joh, als je je eigen te druk maakt dan lukt het helemaal niet, ( en dat zeg ik, die nu behoorlijk in de stress zit hahahhahah )
@ Sylly, gelukkig dat je ongi periode weer voorbij is.
@ Mamadaantje, ook spannend voor jou!!! ik duim ook voor jou.
@ Mamager, jammer dikke knuffel ook voor jou.
Vandaag een heerlijk relaxed dagje gehad op het werk, ik kwam eraan staan er al een paar collega’s buiten zegt de een in ene keer er is stroomstoring, naast het werk bij de schouwburg waren ze aan het werk met graafmachines, wat blijkt nou hebben ze een kabel geraakt en blijk dat een heel groot stuk overal de stroom eruit lag, stoplichten, alles was donker, dus we konden niks op het werk. hebben we lekker van 7.30-9u buiten kunnen zitten voordat de nuon het had opgelost, was wel erg lekker zo een uur betaald te krijgen en dan in de zon zitten!!!
Nu kom ik thuis, even op de bank hangen, wil ik de hond gaan doen, staat er een vrachtwagen voor de deur die zocht nr 5, ja dat is hier, ja ik kom de straatstenen afleveren, ik denk van whaaaa mocht ie blij zijn dak thuis was.
Ze zijn zooooooo mooi, tenminste de helft van wat we krijgen komt later maar het eerste gedeelte ziet er al heeeeeeel mooi uit.
Nu mag Dennis aan de slag, maar helaas is ie laat thuis, vandaag morgen en overmorgen.
Maar komt volgende week allemaal wel goed!!!
Ik ga duimen voor sommige onder ons op een positieve test ( ovulatie of zwangertest hahaha )
Voor sommige dikke knuffel ivm ongi geworden en voor de rest veel plezier met klussen.
Oja geweldig he van Nederland gister, Dennis en ik hebben gejuigd als gekken!!!
Dikke kus en een fijne dag/avond nog.
Hoi meiden,
Madelief jammer dat je toch ongi bent geworden… nou maar weer verder met de volgende ronde :hug:
Saskia veel plezier op vakantie!!! Als jij terug komt ben ik net weg Ik ga 1 juli lekker op vakantie dus tot over een tijdje!
Regje vervelend zeg dat wachten voor jou!! Volgens mij heeft het idd nog geen zin om naar de HA te gaan. Dan moet je toch nog wachten. Ik weet niet precies hoe lang maar volgens mij wel minimaal 3 maanden…
Sweet ik heb ook een beetje een raar buikje maar mijn afscheiding is nadat het roze en de dag erna beetje bruin was gewoon weer op de beginstand zegmaar. Dus niet draderig en doorzichtig… Dus wanneer mijn ei nou komt… geeeen idee Misschien dat jouwes er nu wel aqan zit te komen ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Anjella veel succes met wachten op je NOD
Liefs me
hahaha Anjella!! :mrgreen: lol dat is nog es samen zwanger worden lol:P ik zie het mijn vriednd hier nog niet doen lol:P hahaha klinkt komisch;)
toch eens even raymond aansporen de volgende keer mee te doen met op de kop hangen :mrgreen:
Ik vergeet hier telkens te kijken
Dom he :wall: :wall: :wall: :wall:
Sassie fijne vakantie
@Sweet-Love wrote:
Hier een kwade verloofde, en ik die boos op hem ben!
We doen erg weinig dingen samen dat irriteert me!
Enige wat we doen is thuis zijn en boodschappen doen!!! (Niet leuK!!)
Pff wat moet je met zo een man! :wall:
Wij doen ook vrij weinig samen
Mede ik werk `s avonds bijna altijd
En als ik thuis ben gaat Mike mountainbiken
Boodschappen doe ik altijd samen met Lizz, anders gooit Mike heel de kar vol met snoepgoed en ander vreetgoed :lol: :lol:
Al baal ik soms ook wel eens dan we vrij weinig samen doen
Maar goed het is niet anders, je moet elkaar wel vrij laten
Meissie fijne vakantie gehad
ja ik heb een hele lekkere vakantie gehad!!
we zijn heerlijk een weekje naar een rcn camping geweest in ouddorp.
we hebben een stacaravan als onderdak gehuurd want een tent zag ik nog niet zitten met Wessel.
ik ga zo de foto’s uploaden en dan zal ik spoedig komen showen!!
xx
hoe is het met de zwangere ladies onderons??
al volop last van kwaaltjes??
Ik ben een paar week misselijk geweest
Maar ik heb nu nergens meer last van
Alleen bandenpijn…maar dat hoort erbij
foto’s foto’s:D ben benieuwd:D
ohhhh maliesje je bent de magische 12 weken grens ookal voorbij joh…wat gaat het snel!!!
ben de foto’s nu aan het verkleinen dus ff geduld nog :mrgreen:
ik zet ze in het showforum!!
ik zal gaan kijken :mrgreen:
ik heb geshowt!!
hallo,
meissie@ zo tehoren en te zien was het een leuke vakantie.
Madelief@ jammer van je ongie :hug: volgende de ronde nieuwe kansen toch
saskia@ fijne vakantie meis :thumbup:
anjella@ ik duim natuurlijk ook voor jou :thumbup:
mamager@ jammer van je ingie meis :hug:
sorry dat ik niet op iedereen reageer maar heb nog geen tijd om alles terug te lezen :lol:
vandaag mijn eerste werkdag gehad begon gelijk goed die mevr kreeg een tia na een half uurtje was het wel weer voorbij even der dochter gebeld en de huisarts verder was het supper leuk morgen een hele dag (dus twee clienten op een dag) heb nu tenmiste verdoening na me werk haha verder hier rustig geweest mijn man is weer weg tot het weekende en zaterdag gaan we met de meiden van de familie naar derek ogilvie
fijne avond :-*
Vanochtend heb ik weer een zw-test gedaan, weer negatief (wel verwacht). Heb voor morgenochtend een afspraak bij de HA. Ik weet dat de ongi soms lang op zich kan laten wachten als je net gestopt bij, maar ik ga daar niet voor, maar ik heb steeds zo’n pijn aan 1 kant van mijn lies (denk de eierstok). Dus ben benieuwd wat het is, want het doet echt pijn (misschien wel een cyste ofzo ). Ik ga dan meteen vragen hoe lang ik zal moeten wachten op mijn ongi voordat ik er iets voor krijg om het op te wekken.
@madelief, wat vervelend dat het weer niet raak is.
@anjella80, spannend hoor zal voor je duimen.
Heb even een foto van mn neefjes en nichtje geplaatst!!!
Kan ik ook showen met"fotos hahah
Dank je wel voor het duimen, word langzaam gek hier, je denkt er toch aan,
Af entoe denk ik van ja nu ben ik ongi, maar nee hoor vals alrm, maar we zien het wel.
Fijne avond allemaal!
:-*
oo ja dat valse alarm ken ik zeker de afgelopen dagen door het best wel vele afscheiding, leek soms net als ongi zijn dat je ineens wat voelt ‘druppelen’. maar noppes, elke keer witte dunne afscheiding :?
Ja juist klinkt erg bekend hier! :? :?
Maar wachten wachten wachten niks anders dan wachten pfff…