hey jullie maken me nu al zenuwachtig en ik moet nog een paar dagen hahaha :lol: :lol:
Hahahaha ik "moet " ook nog 2 nachten wachten tot ik een test mag doen van mezelf en loop nu toch al een behoorlijk stresskipje te wezen hahahaha
Succes met wachten ;);)
:-*
Aaaah dat druppel gedrag komt bekend voor hier!
:sick: jakkes als ik het zo beschrijf.
Maar het is bekend denk ik van ohjeee geen bloed… nee hoor dat niet… maar wel wat anders… :sick:
Ik ken ook het wachten vervelend zeg,
Duimen draaien voor alle dames die overtijd zijn en willen gaan testen!
POSITIEF!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
haha lekker stel zijn we ook he haha ik moet volgende week maandag ongie worden en een test pas zaterdag als mijn man er is haha
succes met nog een streskipje te zijn
Hahaha ja dank je wel, Dennis word al helemaal gek van me, die zegt ga zitten en ga een spelletje doen ofzo, ik word gek van je hahaha en het leuke hij was pas om half 10 thuis moet je nagan in 1 u maak ik hem al gek hahahahaha
Dank je sweet nu word ik nog gekker :D:D:D:D
goeienavond allemaal
Mammadaantje… Mooi dat je het naar je zin hebt gehad op je 1e werkdag!
Regje veel succes bij de huisarts… Hoop dat ze je een zinnig antwoord kunnen geven!
Anjella spannend zeg… dus je gaat evt overmorgen testen??? We :thumbup: :thumbdown:
Sassie ik wens je heel veel plezier op vakantie!!
Hoi, hoi,
woeha, wat is het hier spannend zeg… Anjella, kunffeldraakje :thumbup:
Mamadaatje, nog even geduld maar ook
Regje: :hug: Ik heb medicatie gekregen nadat ik 7 weken niet meer ongi was geweest (wat best snel is eigenlijk, misschien kwam da omdat ik een mk had gehad :think: ) In ieder geval was er iets mis met mijn hormonen en toen heb ik iets gekregen om mijn cyclus terug te regelen en de ronde nadien was ik zwanger!
Zou idd naar de dokter gaan als je zo’n pijn voelt, kan je eigenlijk niet meteen naar een gyn gaan?
meissie: ga zo even kijken, Wessel is toch zo’n schat :inlove: En hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: volop!
Maliesje: profiiciat, de 12 weken voorbij. Geniet er nog maar van, nu het nog niet te zwaar is, maar je je toch al echt zwanger kan voelen…
Newbe: misschien was het een innestelingsbloeding…
Ik heb trouwens het zoeken naar mijn ei opgegeven. Ik bedacht me dat dit nu wel te erg werd, nu zit ik 2 keer op een cyclus mezelf gek te maken zoeken naar een ei en wachten op de :evil: :evil: Ik denk dus maar dat ik het voor hetzelfde geld gemist heb (misschien doet men lichaam het van de maand even anders) en ben ik wel gewoon zwanger 8) Ik wacht gewon deze ronde uit en dan zullen we wel zien, ik denk dat we genoeg klussen om een kans te maken…
Sassie: veel plezier tijdens je vakantie!
Madelief: :hug: jammer dat je ongi bent geworden… volgende ronde meer geluk!
Sweet: niet makkelijk om in het huis van je schoonmoeder te zitten en niets te kunnen doen, maar een mens moet zijn prioriteiten stellen… Goed dat je er over kan praten, nog even afwachten. Weet je al iets meer van wanneer je je huisje kan zien?
:-* :-*
Ik wilde niet meteen naar de gyn rennen, eerst even kijken wat de HA zegt. En ik ben niet makkelijk, dus ik laat me niet snel afschepen. En anders bel ik de gyn gewoon zelf, want ik ben er al eerder geweest, mocht terug komen als ik weer ergens last van had.
@anjella80 wrote:
Hahaha ja dank je wel, Dennis word al helemaal gek van me, die zegt ga zitten en ga een spelletje doen ofzo, ik word gek van je hahaha en het leuke hij was pas om half 10 thuis moet je nagan in 1 u maak ik hem al gek hahahahaha
Dank je sweet nu word ik nog gekker :D:D:D:D
hihi, dat word nog wat als mijn vriend straks thuis is:P die komt pas tegen 1 uur thuis verwachten we… bah
zowiezo een bah van deze kant… hoofdpijnerig, misselijkig en ontzettend moe

en dan nog idd wat sweet-love zeg… bahbah en nog eens bah wat een rotgevoel is dit! als we nu eens wisten waar het van kwam maakte het een stuk beter om mee te leven:P maarja dat zit er nu nog niet in
wat betreft gyn enzo, mijn gyn heeft me de vorige maand gerust de 2 weken extra laten wachten… echt belachelijk gezien ze wist dat we voor een kindje gaan en ik al eerder in januari er was gewest vanwege ernstige buikpijnen en continue bloeding (was de laatste maand van de prik) de oorzaak is toen niet gevonden, op een pap2 (licht afwijkend weefsel) uitstrijkje en moest maar weer bellen als er weer wat was, dus vorige maand gedaan maar nee, moest maar rustig af wachten. oké uiteindelijk wel ongi geworden maar zo heftig nog nooit, ze zei simpelweg dat de ongi er nu was en we maar moesten afwachten omdat waarschijnlijk de prikpil dan toch nog wel me had ontregelt. ik had zoiets van ja halloo!! we willen een kindje?? help? maarja, het is niet anders, heb het even naast me neergelegt. amar als het nu weer gebeurt: 2 weken wachten en dan weer zo heftige bloeding… dan mOEten ze me helpen vind ik…
Regje succes bij de HA, hopelijk scheept ie je niet af en anders zoals je zelf zegt langs de gyn.
Sylly ik ga idd donderdag ochtend testen mocht er morgen en morgennacht geen :evil: :evil: komen.
Ik heb zoiets van ik wacht even 1 dagje af en dan testen die nacht erbij kan ook nog wel hahaha
Mamadaan, helemaal vergeten te vragen hoe het was de 1ste dag maar je geef zelf al aan dat het een goeie leuke dag was, vasthouden dan maar
Mn duimen draaien hier ook overuren is het niet voor mezelf dan wel voor diegene in spanning. Ik duik mn bedje maar eens in.
Fijne avond/nacht allemaal
:-* :-*
Knuffel hopelijk kan jij ook een beetje slapen met je BLEH (Ja we houden hem er nog steeds in dames!!!
)gevoel
Haha nou miss slaap je al wel als je mannetje thuiskom.
Nou slaap lekker allemaal!!!
Anjella , Alsjeblieft! :oops: Ik word ook gek hoor.
Wij kunnen klussen voor de baby zeg maar… maar word gek als ik denk dat het niet raak/wel raak kan zijn.
Kee , inderdaad een mens moet prioriteiten stellen. Soms negatief ten aanzien van een ander. Of jezelf. We hebben ons huis nou nog niet gezien en dan te bedenken dat het over 6 dagen opgeleverd moet worden (dus 16 juni) het maakt niet uit de we het niet hebben gezien! We weten hoe het er uit zal zien aangezien bevestigd is dat andere flatjes (die wij hebben gezien) hetzelfde zijn.
Net wezen inpakken alweer… wat een stof!!! Nou moet in niezen hatsjoe!!
Knuffeldraakje , laat je niet gek maken hoor!!! We zijn al gek genoeg! :lol: :lol:
Niet fijn dat je niet lekker ben, maar hopelijk op GOEDE voortekens (word jaloers sorry als ik er aan denk dat dit bij jou een voorteken is en jij misschien wel zwanger bent… sorry…)
Van beslissingen nemen, naar volwassenheid.
Over echte grote mensen dingen denken.
Een huisje, een man… en misschien wel een beestje.
Maar voor wat zou je nou gaan, een hond , of toch een kat misschien?
Een cavia, of een hamster? Een konijn of misschien…
Ja heel misschien wel een eigen wonder.
Een wonder die gemaakt is, uit liefde…
Gemaakt is, om verzorgd te worden, vertroeteld.
En vooral groter groeit.
Om later, heel misschien dezelfde beslissing te maken…
Een wonder, waar voor jou op je hoofd zou kunnen gaan staan.
Omdat het niet wilt lukken, omdat het al eeuwen duurt.
Een wonder, die de eerste ronde al aankondigd, van Ik kom er aan!
Een wonder, laat misschien op zich wachten, maar altijd…
een wonder, hoe klein hij, of misschien wel een zij, zal zijn.
Van klein gaan ze naar groot, zoals jij ook vroeger ging.
Van fietsten met zijlwieltjes, naar een fiets zonder.
Extra bijzonder…
Van kinderdagverblijf naar school, de kleuterklas!
maar heel snel zal het groep 8 zijn!
En dan Hup naar de middelbare school…
Van rustige tiener naar een echte puber, die weet wat hij of zij wilt.
Van scooter naar lange nachten wakker liggen, omdat je kind nog altijd niet thuis is… van het uitgaans leven…
Voor een ander zo gewoon, voor ons toch een wonder.
Want zwanger worden…is altijd … zo bijzonder.
Zo even net… in 5 minuten hier even zomaar ingetypt soort gedichtje.
Hoi meiden!
Zo eh… Dat om de dag klussen dat lukt niet hoor! :oops:
Nou zijn we beide vrij klein… Je weet wat ze zeggen heh… 'Little people fck like bunny rabbits’ haha :lol: :lol:
Ach ja… J. beweerd ook dat het net als met borstvoeding is, hoe groter de vraag is, hoe groter het aanbod…
Zou mooi zijn als het waar is :mrgreen:
@ Sassie, fijne vakantie meis! :-
@ Sweet, mooi gedichtje meis, hopelijk komt het ook allemaal uit voor je!
@ Anjella, Ohhhhh ik hoop dat de :twisted: wegblijft en dat je morgenochtend positief test!!
@ Knuffeldraakje :hug: Voel je je al wat beter meis? :hug:
@ Maliesje, Ohhh 12 weken voorbij! Gefeliciteerd! Weet iedereen het al? Wat waren de reacties?
@ Kee, haha met dat zoeken naar je ei moet ik aan de paashaas denken! Ik weet wel wat je bedoeld, ben er zelf ook teveel mee bezig… Ik duim voor je!
Zo, vandaag is mijn baas aanwezig (voor de verandering) dus laten we maar even doen alsof we wat nuttigs doen…
Ik kom hier net trouwens binnen, staat er gewoon een Nivea pakketje op mijn bureau, dat was een actie van vorig jaar maar ze moesten nu afgeschreven worden en we hadden heel veel over, vandaar dat al het personeel 3 flacons Nivea heeft… Ik heb zelf 2x zonnebrandcreme factor 30 en factor 50 en een Douche Creme 8)
Kijk, dit soort dingen maakt je werk dan weer heel erg aangenaam! :dance:
(het laat me bijna vergeten dat ze hiernaast aan het bouwen zijn en een *****herrie maken :wall: )
Werkze allemaal!
:-
Damn wat hebben de Mei-stoppers trouwens een mooi lijstje zeg! :shock:
Ik ben niet jaloers hoor… :liar: :liar:
whahaah mooi lijstje of niet zolang het lijstje maar overzichtelijk is!!
hier nog geen ongi te bekennen.
wel pijnlijke (.)(.) maar dat kan ook betekenen dat ik ongi ga worden.
begh is weg;-)
was gister behoorlijk snel in slaap (normaal slaap ik nooit zonder Ray) wat me nogal verbaasde, maarach was in ieder geval dat blegh gevoel uit mn hoofd.
nog steeds geen druppen ongi te bekennen. maar nog steeds wel de afscheiding. wou dat mn geld binnenkwam dan kon ik testen haha :mrgreen:
J&F dat om en om de dag is bij ons ook niet echt een makkelijk punt:P maar klein zijn we niet echt (beide ongeveer 1.75) dus bij ons is het gewoon iets anders:P (hormonen?? ) wie weet:P
moet wel zeggen, heb de laatste dagen echt een irritant gevoel bij aanraking, overgevoelig. laatste keer dat dat was was een paar jaar terug toen het nog wat slecht met me ging. erg frapant…
oja, en heb iedere keer een piep in mn oor:s geen idee wat dat nou weer moet wezen maar tis wel errug irritand :shock:
@Sweet-Love wrote:
Knuffeldraakje , laat je niet gek maken hoor!!! We zijn al gek genoeg! :lol: :lol:
Niet fijn dat je niet lekker ben, maar hopelijk op GOEDE voortekens (word jaloers sorry als ik er aan denk dat dit bij jou een voorteken is en jij misschien wel zwanger bent… sorry…)
ben idd al knettergek hahah
jaloers zijn mag wel hoor, ken het zelf ook heel erg… errug irritant is dat… :hug:
@ Knuffeldraakje, haha die piep in je oor komt me heeeeeeeeeeeeel bekend voor!
Ik heb dat ook bijna dagelijks, daarna wordt het een beetje een wateroor en vervolgens hoor ik wat minder goed voor mijn idee…
En het is ALTIJD links :?
Je hebt een irritant gevoel bij aanraking? Wat voor aanraking en waar precies? :eh:
juist, precies wat je zegt! en ben al (volgens ray) een beetje halfdoof:P gezien mijn volume met de tv altijd haha
aanraking overal eigenlijk. weet nie hoe ik dat uitleggen kan. net of elke aanraking 10 kilo meer weegt op mn lichaam of zoiets.
gisteravond merkte ik ook dat als ik op mn buik lig dat mn (.)(.) lijken te steken, niet echt erg ofzo maar een beetje. net als wanneer het heel koud is… maarja dat kan ook voorkomen voor een ongi weet ik