Ja en vooral het afscheid!!
En dan mijn gevoel…
ik wil ook!! ik wil ook!
goeje aflevering! valt me alleen wel erg op dat de jongens het er veel moeilijker mee hebben dat de baby’s werden opgehaalt dan de meiden… had jusit andersom verwacht eigenlijk
wat je zegt! die lieve koppies en zit nu alleen thuis… dat maakt het er nu niet fijner op… WHAA Ik wil NU Testen :mrgreen:
waarom zijn er geen tests die aangeven wanneer je zwanger word :mrgreen: zou eens uitgevonden moeten worden :mrgreen:
Ik ook, ik heb vorige keer oko gezien (het is herhaling) maar die mannen… ahhh…
overigensL: heeft er iemand ervaring met hoe de bmm staat wanneer je zwanger kan zijn/bent? en juist wanneer je ongi moet komen?
hard/zacht, hoog/laag?
ik ben mn site kwijt…
Wat is dat?? :oops:
baarmoedermond
knuffeldraakje:
Ik snap dat je ontzettend gespannen bent. Ik ken het gevoel. Maar er veranderd op zich niet zoveel aan je bmm. Hoogstens meer doorbloed, de stand verandert pas later…
Sterkte…Ik duim voor je. :hug:
owkej. ennn hoe zit het voor je ongi word? (kan misschien dan alsnog afleiden of het nog wel komt, of dat mn cyclus $^%$%# is)
Volgens mij ook geen verandering…alleen zachter zodat het bloed naar buiten kan, net als tijdens je vruchtbare periode…dan kan er wat naar binnen…Maar dat is voor jezelf nauwelijks merkbaar…Heb je verder geen klachten? Misschien toch zwanger en een late eisprong gehad…hoop het voor je.
bmm zit nu behoorlijk laag en echt hard (net een knikker oid) en behoorlijk gevoelig, bijna pijnlijk eigenlijk…:shock: als ik voel, krijg ik gelijk een ongelovelijk drukgevoel onderin mn buik en naar achter of ik een grote boodschap moet maar dat het op de verkeerde plek ligt :oops:
klachten? ja veel moe, en van deze week af en toe wel misselijk geweest. dag of wat voor mn nod echt zonder aanleiding. en vandaag door de hond die aan de dunne was en blijkbaar dat niet kon tegenhouden… normaal voor mij geen probleem eigenlijk.
en behoorlijk gevoelig. niet de hele dag door, maar wel vaak. dat tot nu toe. en als ik de katten mag geloven… die willen niets dan aandacht en om me heen hangen, kan niet eens alleen naar de wc :roll: …
maarja, dit zijn allemaal van die dingen waar ik ook een andere oorzaak wel van kan bedenken…
mn ei was ‘denk ik’ wel optijd: gezien cervixslijm en bmm op dat moment die toen wel zacht was, en gewoon echt niet gevoelig
tja…ik kan wel wat zeggen, maar het blijft idd vaag tot je het zeker weet…1 ding is zeker, de kans wordt elke dag een beetje groter…
Ik hoop dat je een beetje slaapt zo.
dat is waar, maar sinds vorige maand denk ik zelf een beetje andersom. tenminste. als ik vandeweek mijn geld krijg en de test is weer negatief dan weet ik wel genoeg en bel ik de gyn weer op. en dan mag ik in haar ogen nog zon zeikert worden. maakt me niets uit. als ik maar neit weer 2 weken in onzekerheid moet gaan zitten. dus tja echt afwachten op de test vandeweek
maar hee madelief:) vind je berichtje heel erg fijn! om dat feit ( elke dag geen ongi= grotere kans op dat het raak is) van iemand te kunnen lezen is toch overtuigender dan als ik het zelf zo probeer te vertellen aan mezelf hihi
overigens, een ander vraagje (is geen zw.seintje): sinds een tijdje (maand of 2) kwam ik erachter dat er allemaal kleine bultjes binnenin mn muts zitten zeg maar (even ‘netjes’ verwoord). de gyn zag niets maar ik voel ze wel degelijk zitten! en valt me wel op dat het er toch wel weer meer zijn dan toen… ze zei een aantal is normaal dat is lidtekenweefsel van het maagdenvlies… maaruh? achterin ook?? iemand die dit kent…
(ben een beetje op de vraag-antwoorden toer…)
Ha meiden
Bij deze gaan we door naar ronde nr 5 :(
Ben dus echt ongedingest geworden want kep mn 3de tampon er al in moeten stoppen.
Of er moet een kleine kans zijn dat het alsnog raak is, maar ik ga er niet vanuit,
Madelief zou je het voor mij willen aanpassen en dan mn nod zetten op
9 juli. zou wel gaaf zijn om op 10 juli op mn verjaardag posi te testen!!! :D:D
Sweet wat een gedoe zeg bij de WB, ik hoop dat het toch eerder kan!
Knuffel, ik zou het niet weten wat die bultjes zijn, sorry.
ow anjella:( echt jammer dat het toch weer op de stoep is komen staan!! hopelijk word de 5e ronde jou ronde:) en zeker wat je zegt met je verjaardag! superverjaardagscadeautje!! :mrgreen:
jammer ook dat je ook nie weet wat de bultjes zijn…
ik moet me ook nie zo druk maken. he toch!! :oops:
haha dat druk maken ken ik ook hoor hahah.
Jaren terug dacht ik iets aan mn schaamlippen ( sorry :oops: ) te hebben omdat ze ineens zo erg dik en rood waren, maar volgens de gyn was er niks aan de hand.
Tja we gaan gewoon naar ronde 5 toe!!!
:-*
hmm gelukkig ben ik niet de enige :mrgreen:
het vervelende is altijd maar dat wanneer de gyn zegt: er is niets… vooral nu we met onze eerste drop bezig zijn. zeker nu: eigenlijk zijn er wel zw.seintjes, en dan nu wéér overtijd. en na vorige maand, juist nu ik overtijd ben, en eind van de maand dat 2e uitstrijkje krijg. dan denk ik ja ik kan nu zwanger zijn! yea! maar dan geen uitstrijkje + weten hoe het ervoor staat, en daartegenin: ja eindelijk eind van de maand uitstrijkje (ja ik ben er blij mee hoe kan het waar zijn :shock: ) maar uitstrijkje betekend ook weer een volgende ronde… en wellicht geen goed nieuws… of jusit wel
Whaa!! blagghhh… rot onzekerheid. wou dat het makkelijker kon en dat die wensen van vallende sterren, tussen 2 jongens/mannen zitten, kaarsjes uitblazen etc gewoon gelijk ook uitkwamen :mrgreen:
Hahahah ja was het maar waar, dan was ik al 3x zwanger geweest hahahha
Maar helaas moet moeke natuur het regelen!!!
Oja wie weet er een goedkoop adresje op inet voor de ovulatietesten???
:-*
ja haha wat je zegt;)
sites voor ovutests? ik heb ze toen van miratess gehad. waren opzich goed, maar de prijs weet ik zo evne niet meer, ook zw.tests zijn daar te krijgen