haalloo
knuffel@ meissie meissie wat maak jij je druk :? stres is niet goed voor je he je moet het gewoon even allemaal afwachten je hebt er niets aan als je je eigen rot strest :hug: het is moeilijk zeker nu je overtijd bent maar maak je zelf alsjeblieft niet gek :-*
anjella@ wat jammer meis :hug: misschien is dit goedkoper even opgezocht http://www.ova-test.com/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=e2q65n2udo0spo11jq81781ri0
liefs daantje
ja mensen ben nog steeds aan het meelezen.
Knuffel @ die bultjes ken ik, hier zegt de HA : ik zie niks dus je verbeeld het je. Als ik het me verbeeld maak ik mezelf compleet gek.
Jou klachten lijken op z-schap. Maar ik wil het niet zeggen! :oops: * je weet waarom…*
mamadaantje, Ik weet het, eigenlijk ‘mag’ het nie… maar soms heb ik van die aanvallen, duurt maar even hoor:) meestal is het met een uurtje wel weg:P moet gewoon even weer wat anders doen en dan is de stress wel weg :mrgreen: (met een bigsmile om mezelf even vrolijkheid in te praten :mrgreen:
:mrgreen:
Daar ben ik het wel eens met Mamadaantje.
Je maakt je veel te druk Knuffel echt waar. Laat het op je af komen is het positief mag je heel blij zijn, zo niet… nieuwe ronde? het is heel moeilijk om weer aan een nieuwe ronde te beginnen, en je over alle kwaaltjes heen te zetten en denken van nieuwe ronde, want die kwaaltjes zijn er niet voor niets… maar je kan je ook gek maken!
Take it Easy meid.
@Sweet-Love wrote:
ja mensen ben nog steeds aan het meelezen.
Knuffel @ die bultjes ken ik, hier zegt de HA : ik zie niks dus je verbeeld het je. Als ik het me verbeeld maak ik mezelf compleet gek.
Jou klachten lijken op z-schap. Maar ik wil het niet zeggen! :oops: * je weet waarom…*
juist precies wat jij zegt zegt mijn gyn ook: ze ziet niets dus er is niets: maar joehoe! ik voel het toch! schreeuwt er door mn hoofd dan… maarja de gyn/HA heeft ervoor geleerd en dan moeten we het maar geloven
ik snap dat je niets wil zeggen:) dat heb ik nu zelf ook. wil het wel geloven, maar ook weer niet. mag nog niet

owow knuffeldraakje ik moest ook even lekker lachen ik knapte der ook van op hihi :lol: ik zit nu al in de zenuwen en moet nog 6 dagen haha:D
even een lach sessie voor knuffel met zijn alle (ze zeggen dat het helpt
:lol: :lol:
Ik geloof tegenwoordig nergens meer in betreft HA of WS…
Ze doen het alleen maar voor het geld! :wall:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (lachsessie is leuk!) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hmm, J&F en ik waren aan het gamen heeft ze een Disconnectie, ze is ook niet meer op MSN te zien!!!
balen!! :wall: Knuffel we zijn het wel eens vandaag he?
Dank jullie wel voor het meedenken en schrijven!!!
heb ze meteen besteld!!!
Scheelt een hoop met de kruidvat zeg, die waren 20e voor 5 stuks nu 15 stuks voor 15e :shock:
:-*
hihi ja dat wel;)
geeft de mens weer moed als je niet ergens alleen voor staat
Welke site Anjella?
***** Lachsessie*****
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Waarom duurt wachten nou zoo lang?
Die van sensitest sweet
:lol:
:lol: Give Me Your Smile Baby!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Okay dan! Succes ermee zijn goedkoop he?
zie je iedereen is er van opgeknapt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die lach sessies moeten we erin houden dames:D :dance:
Ik voel me nog steeds wel… geschrokken van mijn moeder! (haar hartverscheurende gehuil deed mijn hart heel veel bloeden.) maar dames, lief dat jullie me zo hebben gesteund.
:mrgreen: