goed idee he knuffel als zo’n stres sessie voorbij is gaan we over op een lach sessie
Sweet hopelijk helpt de lachsessie ook bij jou en anders alsnog een :hug:
ik vind het een geweldig plan mamadaantje :mrgreen:
ondertussen ga ik even met renzo aan de wandel, anders kan ik hier straks weer kokhalzend staan te dweilen… :shock:
Sweet kep je even toegevoegd op mn msn…
Als iemand me wil toevoegen Zie mn msndingetje onder mn naam ;);)
ik was helemaal vergeten te vertellen dat mijn kleine ventje een heeeeeeeeeel kort koppie heeft met een klein stukkie milimetert mijn schoon moeder schoot uit omdat hij niet bleef zitten en het ziet er niet uit
zo dat moest er nog even uit hahaha :lol:
Ahhhhh das zielig…
Maar gelukkig groeit het weer aan moet je maar denken!!!
Alleen zal het wel even duren voordat het zover is!
:-*
ik denk dat ik er meer mee zit dan hij hij vind het lekker aanvoelen haha
ik ga nog even wat leren voor dat ik achterloop
fijne avond nog allemaal :-*
en vergeet niet te lachen :lol:
Hahaha dat vind ik ook altijd lekker voelen hoor hahaha
Succes ermee!!!
Jij ook fijne avond!
oej dat ken ik… mijn moeder knipte vroeger ook mijn haar. tot dat ze de laatste keer links 5cm korter had dan rechts… nooit weer gedaan haha
kom ik net buiten rijd der een auto langs met een lekke band en ongelovelijk veel lawaai. :shock: en dan kijken die 2 kerels in de auto mij ook nog raar aan zo van goh wat is er aan de hand waarom kijk je zo verbaast? :think: :roll:
kom ik trug van de hond lopen, knalt die gekke hond als een gek door de kamer met zn rondjes rennen tegen mn tanden aan met zn harde kop, lijkt wel of ik nu gek ben maar de hond gaf me dezelfde belachelijke blik als die kerels in die auto: “wat is er nou? waarom kijk je zo pijnlijk heb ik iets gedaan? heb niets gevoelt” roefff en hij rent weer vrolijk verder… auwie, gelijk dizzy daarna… :s beeetje vaag allemaal maarja
ik denk dat ik zometeen ook maar weer vroeg mn bed in duik. dan heb ik strakjes misschien weer energie om mn mannetje welkom thuis te doen
OOHH vergeet ik bijna wat:
:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
:lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: 8)
Knuffel das auwwwwwwwwwwwwww :hug:
Stomme beeste ook :lol:
Kep dr hier ook een paar rond lopen!
een paar? is dat een paar:2 of een paar: 10 :mrgreen:
Kep 1 hond, 1 kat, 2 caviaas en een konijn :lol: :lol:
oooo, dat valt nog mee:)
hier 1 hond, 3 katten. valt voor mij ook nog reuze mee
heb eerder met een aantal ratten (max.24 met een nestje van 5) gezeten. voor die tijd 11 fretjes(nest van 10) . na die ratjes bij mn ex nog 6 konijnen en 8 cavia’s (+ de cavia’s hun 2 nestjes)
dus het is hier aardig rustig nog
(verdorie, kabel van mn oude mobiel kwijt… en de nieuwe heeft geen usbkabel… wou net wat nieuwe ringtones ophalen… zoekzoek Renzo!! Zoek kabel!! Renzo zoekt als een gek en komt met z’n piepert aanzetten)
Hoi Allemaal
Kee wat erg voor je dat je niet weet waar je aan toe bent…
Anjella toch ongi geworden? Balen zeg! We gaan er gewoon van uit dat je op je verjaardag positief test!! (moest wel lachen om je ongedingest haha… Zie je mn vriend ineens zo kijken, van wat heeft die nou)
J&F… Kan me niet voostellen dat het echt veel kwaad kan dat je iedere dag klust… lekker toch? haha!
sweetlove hoe is het nu met de vriend van je moeder?? Sterkte!
Wel erg dat je nu nog langer moet wachten op het huis.
Madelief… Ook een dipje? Hoe kan dat nou? Het weer is redelijk lekker… Normaal helpt dat tegen een dipje! Ben zelf ook erg dipperig!
Knuffel… Hoe is het met de hond?? Goed van je dat je minder probeert te roken!
Regje… Je bent in ieder geval wel serieus genomen door je HA. Dat lijkt me in ieder geval wel fijn! Afwachten dus!
Nou slaap lekker allemaal! Ga ook maar eens richting mijn bedje! Morgen lekker vrij!
Wow daar kan ik alleen maar van dromen zoveel beestjes!!!
Is een droom van me om een oud boederijtje met veel grond te kopen en dan heerlijk veel beestjes en kindjes te krijgen hahahaa
Maar helaas kunnen we daar alleen nog maar van dromen hahaha
Sylly dat heb ik nou ook zit ik ineens te lachen zi Dennis me zo aan te kijken van spoor jij wel helemaal hahaha
Ik wens ook iedereen een fijne nacht en tot morgen!!!
Truste allemaal!!
hond gaaat goed, hij hefet zijn gekke 5 minuten weer terug, dus denk dat hij wat vberkeerds heeft gehad gister (komkommer van mij denk dat dat em was). hij is gelukkig ook niet meer zoerg aan de dunne als vanmiddag
Dag allemaal…ik ga morgen verder reageren hoor…Ik heb de hele avond met allemaal administratie op schoot gezeten en ben nog niet helemaal klaar…
Maar hier 1 hond, geen katten (vriendje allergisch…) En die van mij moet heel hoog springen wil hij tegen mijn tanden komen, want t is n king charles spaniel…en hij heet mex, maar we noemen hem altijd onze cavia…
angella…we gaan samen voor de volgende ronde…(nou ja samen, virtueel samen dan…)…
slaap lekker… :lol: :mrgreen:
Ik heb net nieuwe msnadres gemaakt, werd elke keer verrot schelden door iemand met poosses van 1 maand.
Dus als ik jou in mijn msn heb staan , het is alleen veranderd naar @live.nl dus de oude mag weg.
:shock: :shock: :shock:
Wowwwww hebben jullie ADH-Tiep gekregen ofzo?
Ik ga echt niet alles terug lezen hoor! :snooty:
Maareuhhh Goeie Moggel!
@ Sweet, sorry van gister, mijn PC kapte er gewoon mee! :wall:
Hoe is het hier met de dames?
Vandaag wee geen baas aanwezig dus lekker rustig :mrgreen:
hee dames:)
ik ben er ook weer:D
@madelief king charles!! die zijn schattig:D ik wil zelf nog ooit weer een pup wanneer we er echt de plek en tijd voor hebben, liefst een cocker of cavalier. zijn zulke schatjes :inlove:
@J&F Heerlijk werken wanneer de baas weg is hihi, dat zal bij ons niet snel gebeuren:P altijd wel een maneger aanwezig:p
ondertussen hier net wakker, maar volgens mij… of ik word echt ziek want de koffie is niet te zuipen :?
@ Knuffel, Ja lekker rustig hier haha en zit het speelhoekje te spammen