@ Knuffel, Je bent gewoon zwanger! Koffie is niet te zuipen, 3 dagen over tijd en je had ook al een rommelbuik en gevoelige (.)(.) toch?
Jajajajajaja! :dance:
Ik wil een positieve test ziennnnnn!
sorry laat antwoord mn computer deed vaag, toetsenbord deed het niet meer… en nu net 3 keer opnieuw opgestart want dat gekke ding bleef maar 44444444 drukken… :?
maaruh, posi test:D hoop het wel:D zoniet dan weet ik dat er een gripe in de lucht hangt…
straks maar even mijn saldo nakijken. maar denk dat dat pas zaterdag of na het weekend is. ik hoop wel zaterdag want dan kan ik zondag de familie (mijn zus en der vriend en mn ouders) leuk nieuws geven;-) hoop ik dan hè
Ohhhh ik zou bijna gewoon geld naar je over willen maken, ik ben nieuwsgierig!
Sweet, waar hang jij uit?
Neem aan dat je vannacht wel iets beter hebt kunnen slapen?
Of ben je boos op me vanwege gister? :oops: :oops:
Ik had al sorry gezegd…
Hee meiden
Jeetje wat is dit. Een dag ben ik er niet en Tig pagina’s erbij!!! Ben al de halve ochtend bezig met teruglezen!!!
Gister heb ik gewerkt en daarna gingen we uit eten. Was erg gezellig. Ik was om 1115 thuis en toen was ik echt heel moe. Had steeds slecht geslapen. Dat heb ik altijd als ik het druk heb. Dan moet ik aan alles denken en kan ik niet in slaap komen.
Hier nog geen positieve ovulatietest. Ik ga ook ff van die goedkope bestellen van sensitest denk ik. Gister te noe om te klussen… vanavond maar weer.
Ik zat eergister stiekum :oops: even op een ander forum te kijken bij meiden die met de pil wasren gestopt en een aantal moesten wel 120 dagen wachten op ongi en op de 2e ongi ook wel 50-70 dagen!!! Whoo ik dacht dat ik lange cycli had! Nou dan heb ik niets te klagen!!!
Sweet wat een mooi gedicht weer! maar goed jij weet al dat ik fan ben van je gedichten :oops:
Vervelend wat er is gebeurd met de vriend van je mams en dat gedoe met je huisje! :hug: :hug: Mijn vader is ook eens met spoed opgenomen en dachten ze dat het een infrct was…gelukkig was dat het niet maar een ontsoken hartzakje.
Anjella vervelend van je ongi!!! :hug: Nu maar weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de volgende ronde
Maliesje Whoeaaaaa eindelijk de magische grens voorbij!!! Wat heerlijk
Regje Fijn dat alles goed is. En dat je huisarts zo begrijpend is! Ik heb een mannelijke en die is wel aardig maar de vrouwelijke die er is bij ons die is helemaal fantastisch. Ik was daar in februari omdat ik 's nachts steeds heel erg ongi buikpijn had (toen was ik nog aan de pil). En ze heeft gewoon 3 kwartier met me gepraat en heel veel uitgelegd echt fantastisch! Onderzoeken gedaan en toen zijn we tot de conclusie gekomen dat ik beter kon stoppen met de pil. Onderzoeken waren ook allemaal goed. Fijn is dat dan he??
Meiden ik ben vast een aantal van jullie vergeten maar het was ook zooo veel te lezen!!!
Ik duim echt voor jullie! het is zo spannend wanneer gaan jullie testen???
Liefs
@J&F wrote:
Ohhhh ik zou bijna gewoon geld naar je over willen maken, ik ben nieuwsgierig!
mn vriend heeft wel het geld, maar heb afgesproken niet eerder te testen dan dat mn geld binnen is

het idee is wel lief van je :mrgreen:
wil express extra die paar dagen wachten, omdat de test dan beter positief geeft dan als ik perongeluk toch nog te vroeg zou testen… ben bijna geneigt om die test van begin deze week te pakken en er nog eens goed te zoeken naar een streepje :shock:
mocht ik zaterdag nog mn geld niet hebben dan mag mn vriend der alsnog een halen:P
@ Newbe,
Jeetje ja 120 dagen is wel abnormaal lang inderdaad! :shock: Dat zijn grofweg 4 maanden! :shock: Nee dan ben ik ook superblij met mijn cyclus hoor! 30 a 33 dagen is voor mij helemaal prima Ik vond de cyclus van Sweet al lang met 44 dagen…
Oh waar ben je uit eten geweest? :drool: :drool: Enneuh het klinkt misschien super suf wat ik ga zeggen hoor… Maar dat drukke dat heb ik ook, daardoor kan ik ook heel vaak niet slapen… Probeer gewoon heel ouderwets en simpel schaapjes te tellen! Geloof me, het werkt, hoe stom het ook klinkt! Probeer het maar eens, hopelijk slaap je dan beter!
:hug:
haha schaapjes tellen
Ik was uit eten in amstelveen bij de thai. (ik werk nl ook in amstelveen)
:-*
@knuffeldraakje wrote:
wil express extra die paar dagen wachten, omdat de test dan beter positief geeft dan als ik perongeluk toch nog te vroeg zou testen… ben bijna geneigt om die test van begin deze week te pakken en er nog eens goed te zoeken naar een streepje :shock:
Hmm zou je die dingen niet kunnen recyclen?
Misschien dat als je er nog een keer overheen pl*st dat er dan misschien alsnog een streepje kan komen?
Er komt alleen een streepje als dat HCG hormoon aanwezig is toch?
Of moet het dan wel HEEL sterk aanwezig zijn wil het nu nog positief worden?
Geen idee eigenlijk :think:
Die dingen zijn in princiepe voor 1 malig gebruik maar misschien dat het best een 2e keer werkt?
Sjah als je geen geld hebt moet je wat verzinnen toch?

@Newbe wrote:
haha schaapjes tellen
Ik was uit eten in amstelveen bij de thai. (ik werk nl ook in amstelveen)
:-*
Thais eten hhhmmmmmm :drool:
Wat had je besteld?
Sjah proberen kan geen kwaad toch?
Hier heb je vast een schaapie! :mrgreen:

@ Madelief,
Zou je misschien nog het lijstje aan willen passen met de gegevens die ik je heb toegestuurd per PB?
Dank je wel! :-*
haha tis een idee:P
maar nee dat werkt helaas niet. heb eerder eens een topic daarover geplaatst of er tests zijn die meerdere keren te gebruiken zijn. maar nee het gaat niet. het stofje wat het 2e streepje veroorzaakt (of niet) word afgebroken als er urine over geweest is. dat is wat ik begreep. maar ben toch haast bijna geneigt… :shock: :mrgreen: :lol:
maar de test is al weggegooit… dom eigenlijk, misshcien heb ik wel te vroeg gekeken.
uh even iets anders: groene ontlasting :shock: is dat wel gezond :shock: :oops:
Ahhh das wel een lief schaap!
Ik heb biefstuk met pepers en uit gegeten. Mjammie
Ik ben niet zo van de rijst maar was best lekker!!
@ Knuffeldraakje,
Hmmm oke dan weten we dat ook weer
Maareuhhh groene ontlasting? :shock: :sick:
Newby je maakt me hongerig haha :lol:
@ Newbe,
Ohhhh lekker! Ik krijg idd ook honger door jou!
Zo maar even lunchpauze houden, ik denk dat ik naar de wok afhaal ga :silenced:
@J&F wrote:
@ Knuffeldraakje,
Hmmm oke dan weten we dat ook weer
Maareuhhh groene ontlasting? :shock: :sick:
haha juist dat dacht ik dus ook al, viel me ineens op daarnet :think: geen idee wat dat nouweer is, ik weet dat het bij baby’s vaker voorkomt maar volwassenen? nog nooooit meegemaakt :? vroeg me af wat dat te doen had bij mij :lol:
@ Newbe, 2 Schaapies…
hmm misschien ist een seintje die groene zooi lol
schapies! doe me dat nie aan!! honger en moe WHAA :mrgreen: :lol:
ben melig vandaag geloof ik gheghe
@ Knuffel,
Niet in slaap vallen heh!
Newbe moet slapen!
En die groene ontlasting weet ik ook geen raad mee behalve doorspoelen
Zou het iig niet opeten…
Sorry, ik ben ook melig :lol: