maart/april stoppers 2008, deel 2! (al 10 zwanger!)

:lol: :mrgreen: :mrgreen:

lol nee dat idee had ik al:P ik dacht volgens mij… weet nie zeker, maar geloof dat ik aan dat touwtje moet trekken en dan gaat het vanzelf weg :mrgreen: :lol: 8)

Nee, als je aan het touwtje trekt gaan je armen en benen omhoog :stuck_out_tongue:

Tenminste, dat zegt mijn vriend altijd als ik een tampon in heb … :roll:

WHAHHAHHAHAAa :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

kan mn lol nie op :lol:

Nouw :frowning:

J. Plaagt me er altijd mee :stuck_out_tongue:

maar het klinkt wel grappig:P

mn vriend vergeet et altijd elke keer als k die torpedo’s in heb. en tjah… en dan ist nogal eens van “schat??” Ja? “die torpedo doet zijn werk wel, daar hoef je niet mee te helpen” OW:| shit vergeten…

:lol:

Whahahaha geweldig!

Denkt hij echt dat hij mee moet helpen dan? :stuck_out_tongue:

Wel een lieve opoffering, ik zou het bij mezelf nog niet eens doen! :shock:

Lang leve tampons! :mrgreen:

En hopelijk hebben we die de komende 8 maanden niet meer nodig! :pray:

Ik ben even weg om te lunchen! :-*

Ik denk dat Sweet zo ook wel wakker wordt, die komt altijd na mijn lunch op kok :stuck_out_tongue:

@J&F wrote:

Whahahaha geweldig!

Denkt hij echt dat hij mee moet helpen dan? :stuck_out_tongue:

Wel een lieve opoffering, ik zou het bij mezelf nog niet eens doen! :shock:

Lang leve tampons! :mrgreen:

En hopelijk hebben we die de komende 8 maanden niet meer nodig! :pray:

nouja helpen: kort door de bocht wil hij op dat moment er wat anders in stoppen maar vergeet ie mn ongi;-)

lunch ze:) goed idee, kga ook wat eten

J&F, ik wist het al hoor, dat er iets mis moest zijn met je pc je viel namelijk weg van WoW & msn. SOrry is niet nodig, het had mij ook kunnnen gebeuren dus nee… boos ben ik niet…

Newbe , 120 dagen :shock: :shock: Jeetje, die hebben dat heel wat te voorduren onzekerheden enzo.! dan mag ik van geluk spreken met die 44 dagen toen.

Knuffel ,misschien wel verstandig om te wachten op je eigen geld.

Ik geloof trouwens dat je wel zwanger ben, maar ik zeg niets :silenced: want ik weet hoe het is om moed te hebben om daarna keihard op de feiten gedrukt te worden.

Sorry dat ik altijd… echt altijd pas na 12.00 uur/13.00 uur kom. Ik slaap zo slecht… :zzz: :cry: De laatste weken… en dan nagaan dat ik hier nog 2 weken moet blijven! :wall:

hee sweet! je hoeft daar toch geen sorry voor te zeggen gekkie:)

dat ik de laatste tijd vroeger/optijd hier zit of wakker ben is ook maar uitzondering. eerder sliep ik altijd werkelijk door alles heen. vanmorgen ook al vroeg wakker weet nie hoelaat het was maar et was welvroeg. en daarna weer in slaap gevallen. maar vriendlief moest werken om 11 dus dan ga ik er ook uit

hoop echt dat je gelijk hebt:) :slight_smile:

Pfff… :shock: Moet me broek maken! hij is te lang! :shock: dus ben zo terug!! :?

Waarom is het zo moeilijk broek voor mij te kopen!!! :shock:

Ik ben te klein en ALLLE broeken zijn te lang!! :doh:

@ Sweet,

Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor, dat ik dat zei was meer zodat knuffeldraakje zich niet hoefde te vervelen tijdens mijn lunch… Ik heb ook periodes dat ik heeeel slecht slaap, vooral bij stress en dat breekt je echt op dus ik weet er alles van… Toch is het wel belangrijk om te proberen zoveel mogelijk een goed ritme aan te houden en toch die wekker zetten om een uur of 9 a 10 (en er dan dus ook wel uitkomen ;)) hoe moeilijk het ook is. Anders draait je dag en nachtritme om en dan ben je echt de l*l! Als je dan opeens weer moet gaan werken of wat ook, dat ga je echt niet volhouden… Been there, done that… En ook JIJ moet gewoon schaapies gaan tellen! Hier ook een schaapie voor jou:

@ Sweet,

Broeken haha, ik ken het, ik sla ze gewoon altijd om… Ik ben 1.67m, vrij normale lengte voor een vrouw maar toch zijn de broeken veeeel te lang :o Enneuh naaien kan ik ook niet… :oops: Althans, niet met naald en draad:P :silenced:

Thnx dat je niet boos op me bent, MSN viel idd ook gelijk uit…

Er stond gewoon disconnected zeker?

Effe daarvoor logde WoW me ook al gewoon zomaar uit :shock:

@ Knuffeldraakje,

Ehm… Ik weet inmiddels ook wel bijna zeker dat je gewoon zwanger bent hoor! :silenced:

Het bewijs is al lang geleverd, ennehhh… Sweet heeft voorspellende gaven :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

Ik heb net me broek genaaid, gewoon omgeslagen en vast gezet.

En waarom zou ik boos zijn? Iedereen DC’ed toch wel is?

Er stond niets dat jij wegging, alleen dat jij offline was en je balkje was grijs.

@ Sweet,

Een vriend van je die samen met ons wil levelen?

Wie dan? :roll:

Wordt wel moeilijk om met zijn 3en op het zelfde level te blijven, dat lukt ons met zijn 2en al amper omdat jij er vaak niet bent als ik op WoW zit en andersom…

Mja of we moeten een limiet afspreken dat we niet hoger dan 5 levels boven de lowest lvl mogen komen o.i.d.

Nou hij wil niet omdat het Horde is, en dat speelt hij altijd!! :wall:

Lol…

En wij zijn juist horde gaan spelen omdat we altijd Alliance hebben…

Hallo,

jullie zijn niet normaal meer, zoveel kletsen dat kan ik niet bijhouden hoor…

Enfin, ik probeer even te reageren op wat ik diagonaal gelezen heb…

Sweet: wat een pech ivm dat huisje… wachten duurt altijd langer dan je denkt. OK, eind van de maand dan maar. Misschien moet je er toch (op een beleefde manier) iets van proberen te zeggen op de woningdienst, want anders denken ze vast dat het allemaal zo dringend niet is…

J&F: uiterst schattige schaapjes, zou het ook helpen vor Briekje? Anders stuur je me er maar een hoop. Briek is namelijk de laatste dagen altijd om 5.30u WAKKER!

knuffeldraakje: spannend, was het maar alvast zaterdag!!!

Newbe: 120 dagen :shock: zo lang wacht ik gewoon niet! dan ga ik de praktijd van mijn gyn bezetten denk ik…

Wat is dit verleidelijk, en ik zou eigenlijk moeten werken…

:-*