maart/april stoppers 2008, deel 2! (al 10 zwanger!)

Kee , misschien ga ik inderdaad naar WS, want urgentie is er voor niets. En ik krijg alleen maar meer stress en rot gevoelens hier in dit huis.

Dus ja misschien een plan ja…

Schaapies voor Briek:

Probeer je gewoon een beetje in te leven hoe het voor hun is (ook al is dat moeilijk). Ze hebben waarschijnlijk een hoop mensen die aan hun vel trekken om een huisje en ze kunnen er ook niet meer creëren dan er nu zijn. ze vinden het waarschijnlijkeven lastig als jij dat tegelaars of bezetters hun werk niet doen, maar zij moeten het wel zeggen tegen jou. Ze horen de hele dag waarschijnlijk veel klachten en ‘gezaag’ waar ze niet zo veel aan kunnen doen. Probeer zo te beginnen: ik weet waarschijnlijk dat ik niet de enige ben die aan je vel komt trekken, maar ik zit echt wel in een lastige situatie nu…Vraag eens hoe het komt dat het bij jou zo lang duurt, wat ze al gedaan hebben om het op te lossen, wat ze kunnen doen om het sneller te laten gaan, of jij iets kan doen enz. meestal creëert dit best wel wat goodwill, ze gaan je niet meteen een antwoord kunnen bieden, maar misschien denken ze van oh, ja dat was die vriendelijke mevrouw die zo in de problemen zit, ga ik gauw nog even voor bellen…

suc6!

J&f: als dat niet helpt…

ik laat het je morgen weten…

:-*

Ik ben benieuwd Kee!

Ze weten dat er haast bij is, en dat maakt het juist moeilijker.

Omdat hun alles hebben gedaan volgens hun!!

Maar ja proberen is het waard.

je kan alleen maar proberen om wat goodwill te creëren,natuurlijk…

Is er iets waaraan je denkt dat ze nog kunnen doen?

Geen idee, de tegellegger voor de badkamer moet er nog in.

Tsjah, Ze willen persee die ene! waarom geen idee?! ze kunnen een andere nemen? Wat haast maken? want als de tegellegger er gister in was gegaan, had hij voor maandag klaar moeten wezen.

Nou dat zijn toch goede vragen om te stellen…

waarom willen/moeten ze juist die ene neme

hoe lang weten ze al dat hij niet komt

mag je zelf iemand een tegelzeter zoeken die sneller kan…

als je daar een antwoord op weet, kan je misschien ook iets makkelijker wachten of misschien kan het toch sneller en als jij dat nu vriendelijk vraagt willen ze misschien ook wat meer aan zijn vel zitten…

sus6, moet nu echt verder werken

Hmm anders zeg je dat je zelf wel tegels gaat leggen :lol:

Haha nee, kom op wat een onzin kramen ze uit…

Zo’n klusje is gedaan binnen hooguit 3 uurtjes ofzo! :wall:

@J&F wrote:

@ Knuffeldraakje,

Ehm… Ik weet inmiddels ook wel bijna zeker dat je gewoon zwanger bent hoor! :silenced:

Het bewijs is al lang geleverd, ennehhh… Sweet heeft voorspellende gaven :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

Bewijs geleverd?? okej??? Sweet voorspellend? OKEJ?? :think:

:smiley: :mrgreen: :mrgreen: klinkt goed :mrgreen: :mrgreen:

@ Knuffel,

Haha ja het bewijs dat je last hebt van je (.)(.), geen koffie lust…

Enneh voorspellende gaven, ach ik wilde gewoon een poging wagen om mijn gelijk te halen :stuck_out_tongue:

Geen idee of Sweet kan voorspellen, dat moet je aan haar zelf vragen :smiley:

Ik heb wel eens voorspellende dromen en super vaak deja vu’s maar daar houdt het wel een beetje mee op… :roll:

Bleh ik wil naar huis…

Heb echt TOTAALLLL geen zin meer…

Morgen wordt het flink klussen :smiley:

Da’s dan wel weer leuk natuurlijk, op de gruwelijke buikpijn na die ik er altijd aan overhoudt :frowning: (is al jaren zo hoor)

Bah nog 2 weken voordat ik weet of het morgen lukt ja of nee…

Als mijn cyclus nou gewoon een week duurde dan hoefde ik niet zo lang te wachten :roll:

Hmmmm ik ben in een klaagbui :stuck_out_tongue:

:mrgreen: die had ik gister;)

laqchsessie op komst?? :think: :mrgreen: :slight_smile: :wink:

Vraag:

Hoe gesteld ben jij op je privacy?

Dit na aanleding van toe net.

Schoonmoeder belt, ze wilt 10€ lenen, omdat mijn vriend zijn bewindvoering in gang is gezet ontvangt hij niets meer op zijn eigen rekening.

Maar hij heeft wel dat grote bedrag van het UWV er nog opstaan. (Voor het huisje.)

Hij zegt ‘Ik heb het niet’ , en word voor leugenaar uitgemaakt.

Zij wil komen kijken op zijn rekening (dan zou ze dus dat bedrag zien dat ze niet weet dat hij dat heb.)

Mijn vriend wil dit niet hebben dus. Nu is mijn vriend een leugenaar.

Zij heeft toch geen recht om te kijken op zijn rekening? Hoezo privacy beschamend?

En hoezo geen moeder? Want je maakt je eigen kind toch niet uit voor leugenaar! (voor een beetje geld.) Om daarna te smsen’: ik kom het wel controleren!! Op je rekening!!

Okay ze is geweest wij moeten het huis uit!! :shock: :shock: :wall: *nu naar woningstichting misschien update later&

Het huis uit???

Hoe bedoel je Sweet??? :shock: :shock:

huis uit :shock:

Dit is toch belachelijk!! dat doe je mensen niet aan! en zeker niet je eigen kind en schoondochter!:expressionless:

tis dat je hier niet in de buurt zit anders had je hier wel onderdak kunnen krijgen (mn vriend is netzo als mij met dit )

Ja en anders kan je bij mij wel terecht! :o

sweet…en nu? Het huis uit om 10 euro…verschrikkelijk…belachelijk hoor.

Het gaat haar niks aan wat jullie hebben. Hebben jullie afspraken gemaakt met haar over bijdragen in het huishouden of niet? Stom hoor…

groetjes M