J&F: weet het wel dat ik het over eieren zoeken had, maar die paaseieren dat was goed. Ik bekeek het allemaal veel te serieus…
Zij woont in Zoetermeer, en daar ligt hij oko in het ziekenhuis.
Verder weet ik weinig me moeder was aan het rijden met de auto naar hem toe zij had hem nog niet gezien.
Maar ze was heel erg overstuur
@ Kee, dat moet je niet doen
Als je alles maar dan ook echt alles in het leven te serieus neemt…
Wat een saai leven heb je dan… :mrgreen:
Ik hoor het wel wanneer je je (paas)ei hebt gevonden!
Hmm ik ken Zoetermeer vrij goed maar woon er helaas niet in de buurt…
Dan nog wil ik je graag helpen hoor, roep het maar als ik iets voor je kan doen!
Gezien het feit dat je moeder hem zelf ook nog niet heeft gezien hoop ik dat het allemaal meevalt en dat het maar een klein infarct was
Misschien mag hij vandaag alweer naar huis met wat medicatie, je weet maar nooit!
Ik denk aan je en duim voor je meissie!
Hou je ons op de hoogte? :-*
Ik ben hier nog wel even te vinden hoor, heb nu niets te doen… want ik wil even niets doen…
Zit met de koptelefoon op me hoofd, muziek te luisteren.
Vriendlief is erg lief voor me… want echt het was een shock !
(ik weet hoe een infarct voelt, en me eigen vader heeft er ook `1tje gehad.)
:hug:
:-*
Hoe gaat het trouwens met jullie?
Ik loop om de 30min naar de wc om te kijken of de duiveltjes er al zijn maar
NEE nog niet, ik word echt gek hier
Ik wil naar huis en het liefste nu al testen, maar ik wacht vannacht sowieso nog af en als ik het echt niet hou dan doe ik hem vanavond ook al zeggen ze dat het beter is om met je ochtendplas te doen.
Maar tot nu toe wachten we nog steeds, pfffffffffffffffffffffff
Sweet kon ik maar iets betekenen voor je, het helpt wel bij mij ook om muziek te luisteren en een luisterend oor te hebben!!!
Dikke kus en knuffel
( sorry die plaatjes werken hier niet jammer genoeg , sommige weet ik dan uit mn hoofd
)
Met mij wel goed
Beetje zeurderige buik, meer niet…
Mijn baas blijkt ziek te zijn dus ik ben alsnog lekker aan het lantefanteren
Anjella, vervelend he onzekerheid, toen ik overtijd was, was ik ook continu heen en weer aan het rennen van ; Ben ik al ongesteld?
Als je zwanger bent, dan maakt het volgens mij niet uit hoe je test want dan is die… HCG?? genoeg.
Pfff
J&F, je moet niet zo lanterfanten jij! Ga werken!! :oops: nee hoor, wat voor werk doe je eigenlijk?
Ik moet even normaal gesprek hebben daarom;)
@ Anjella, ik ken je gevoel!
Door dat gevoel heb ik ook al ladingen negatieve tests gezien…
Sterkte meis met wachten, ik duim nog steeds voor je! :-*
@ Sweet,
Ach, ik kan toch niet echt verder omdat ik zit te wachten tot mijn baas komt met de rest zodat ik deze opdracht (waarvoor ik ben aangenomen) kan afmaken.
Ik zit nu dus ook tijd te doden met PDF-files maken van alle Tesa producten die we verkopen + alle info etc. erbij, PIF’s (Product Informatie Folder) zijn dat…
Ik werk dus bij Tesa (van de plakband etc.) maar het is maar een tijdelijk uitzendbaantje via Adecco, in September ga ik namelijk een opleiding doen en ik had gewoon een gat van 2 maanden die gevuld moest worden…
Okay bevalt het wel een beetje dat werk??
Oja wat ik net helemaal vergeet te zeggen is dat ik vandaag voor het eerst geen zin had in een sigaret, Ik werd er echt misselijk van en mn eten wat ik net op had, lag binnen 5 min in de wc thuis ( ik weet het klinkt vies )
En ja ik weet dat ik heel stout ben, zeker nu omdat de kans aanwezig is dat de duiveltjes wegblijven, maar het is al een stuk minder sinds dak gestopt ben met de pil, ik rookte voorheen ongeveer 10 a 15 per dag, lag aan mn bui aan mn dag en aan andere dingen,
Nu zijn het er “nog” maar 5 per dag dat scheelt natuurlijk al wel een hoop.
Maar als ik eenmaal echt zwanger ben ga ik natuurlijk helemaal proberen te stoppen als ik ergens zin in krijg eet ik wel meer komkommers en wortels
Dikke kus een gestresd kippetje
Net naar de wc geweest en er zat een beetje bruin bloed op mn papiertje… :?:? Heb er voor de zekerheid even een tamponneke ingedaan het kan natuurlijk ook “oud” bloed zijn teminste weet niet of ik dat moet geloven, maar ik denk dat de duiveltjes zijn gekomen,
We wachten nog steeds af.
Kus
Meisjes, meisjes wat een stress hier…
Sweet: Wat rot voor de vriend van je moeder, dat moet je echt een machteloos gevoel geven…
Angella: Ik ken het gevoel, en ik baal nog…maar de kans is natuurlijk groot dat het doorzet…Volgende ronde beter… :hug:
J&F wat voor opleiding ga je doen???
Hier verder weinig nieuws. Ik heb nog steeds een beetje een dip, maar ik kom er wel weer overheen hoor. Ik moet gewoon even hard werken en wat afleiding zoeken. Ben aan vakantie toe denk ik. De kinderen zijn ook allemaal moe en vervelend.
Vanavond meer, sterkte jullie allemaal.
Ik voel me inderdaad erg machteloos, ik zit hier maar thuis te wachten op goed of slecht nieuws.
Wat moet ik doen? Ik durf geen boodschappen te doen want stel je voor ben niet bereikbaar!
Hij mag naar huis! Hij heeft een bloeding gehad, maar hij mag naar huis.
Ik wil zo graag daarheen weetje, maar dat hoeft niet!
gelukkig dat hij naar huis mag!!!
Dan is dat toch al weer goed nieuws!!!
XXX
Dat is idd mooi nieuws…Ik kan me voorstellen dat je er heen wilt, waarom ga je niet? Treinreizen is natuurlijk ook duur…
Je zit in een lastig pakket, maar gelukkig mag hij weer naar huis.
sterkte…
Zo de hele boel loopt hier net gewoon in de soep! :shock:
We zijn net 2 uur bezig geweest om een klein foutje te herstellen in het meest eigenwijze programma dat ooit gemaakt is!
Excel dus! Het zou een Nobel Prijs moeten krijgen, echt waar!
@ Sweet, ik ben blij dat het goed gaat met hem! Ga dan gewoon van de week bij ze op bezoek als je er zo graag heen wilt…
En ja, mijn werk bevalt me voorlopig prima, moest ik dit een jaar lang doen dan was ik allang gillend weggerend, maar voor 2 maandjes vind ik het helemaal leuk!
@ Anjella, Je sigaret niet lekker vinden klinkt bij mij als een teken (dat had ik bij de zw. van mijn zoon ook namelijk) maar dat beetje bruinige bloed lijkt het tegendeel te bewijzen… :roll: Moeilijk… Ik blijf voor je duimen, je weet maar nooit! Gelukkig ben ik zelf ook al ruim 3 maanden gestopt nu
8)
@ Madelief, Ik ga SPW 3 Kinderopvang doen in een werk-leer traject (BBL)