maart/april stoppers 2008 ( 7 Zwanger nu de rest nog dames!)

He meiden, ppfff dit is bijna niet bij te houden, en ik kom toch zeker eens per 2 dagen op de site!!

Nou even proberen bij te schrijven:

J&F: viel mee toch een tongpiercing?? Heb er oko een gehad, ik vond het in elk geval echt niet zeer doen! Is je tong al minder dik?

Vervelend van die sleutels! Ik zou er oko alles aan doen om alles wat beter op elkaar af te stemmen. Veel plezier morgne met de verjaardag van je zoon ( ik ben morgen ook jarig :dance: )

Loesje wanneer ben jij precies jarig (geweest?) Alvast gefelie!

Mamadaantje, alvast veel succes met de sollicitatie! Hopen dat het lukt! Wil het een beetje met de studie met dit heerlijke weer!

Meissie: goed van het showforum, hopen op snel een aantal pos. testen!!!

Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen omdat Thom in het vruchtwater had gepoept. Is me prima bevallen! En ik kreeg de helft niet mee omdat ik onder de pijnstillers zat, haha, dus was een beetje :roll: dizzy! Verder prima bevallen daar, onder begeleiding van de gyn, maar zou thuis ook goed vinden, man is daar een mindere voorstander van geloof ik!

Ik drink ook weinig, maar hoofdpijn is ook altijd een goeie smoes om geen alc. te drinken vind ik. En koffie drink ik ook maar een keer per dag, dus ook daar kan geen argwaan over ontstaan! Alleen het ontbreken van roodvlees om mijn brood, voor wie daar op let zou kunnen! Ik ben daar echt bijna verslaafd aan, het is ook mager enzo, dus ideaal!

Wat een heerlijk weer zeg! Ik vier mijn verjaardag nu niet, omdat we in de zomer een groot feest ivm einde pabo en het nieuwe huis willen geven.

Wie heeft er goede tips voor mooie plantjes voor een schaduwkant van het huis???

Pff, ik ben wel blij dat ik hier de zwanger / niet stress van me af kan schrijven hoor, en ja Simone, het duurt inderdaad enorm lang. Ik zou volgende week do / vrij ongi moeten worden, dus dat duurt voor mijn gevoel nog zoooo lang en ik ben zooo ongeduldig. Er zijn wel testen die je eerder dan een dag na je ongi kan doen, maar ik vind die niet zo betrouwbaar, en het beste resultaat krijg je toch een dag nadat je ongi had moeten worden… pfffff geduld… :wall:

nou dag dames ga me weer keurig gedragen op mijn werk.

XXX Maggie

Nog steeds geen :twisted: …

@maggie: gister was ik echt jarig! Jij alvast gefeliciteerd, zou zomaar kunnen zijn dat ik morgen te druk ben met taart kopen :wink:

@j&F: spannende :pray: :pray:

Nu ik 2x per dag kom is het aardig bij te houden :mrgreen: Ik was mn nieuwe werkcomputer aan het instellen dus alle sites ff bij favorieten etc zetten. Maar ga nu weer snel verder.

Ik heb zoiets vreemd mee gemaakt gister middag.

Jullie weten dat mijn vriend zijn zoon NIET mag zien van de moeder.

Reden is nog altijd niet echt bekend. Waarschijnlijk omdat mijn vriend geen alimitatie betaald, mijn vriend zit financieel zwaar onder het minimum dus kan mijn vriend niets missen rechter is het eens.

Sinds mijn vriend en zijn ex uitelkaar zijn loopt ze te roepen dat het financieel heeeel moeilijk is, voor haar.

Me vriend kan haar dus niet helpen en daarom ziet hij zijn zoon niet al ander half jaar.

Paar weken geleden stuurde zij een mail van ‘ik denk aan je scherpe randjes zijn er af praat met me’

Geen enkel word over zijn zoon en daarom reageerde hij niet.

Puntje bij paaltje kwamen we gister een ‘vriendin’ van zijn ex tegen.

Wat vertelde ze nou: Zijn ex heeft er een dochter bij.

Mijn vraagtekens kwamen snel opzetten : En financieel dan?

De papa van het meisje is NIET inzicht. :think: :think: ‘Ook al niet?!’

Financieel redden zijn ex het niet met 1 kind, met 2 kids dan wel?

Beide papa’s zijn uit het zicht. Na de geboorte van zijn zoon zijn hun uit elkaar gegaan, voor de geboorte van haar dochter is haar vriend bij haar weggegaan.

Ik dacht en denk dan ; Ze doet het er om, een man strikken, zwanger worden en dumpen. Mijn vriend bleef helaas voor haar vastplakken!

En ze gingen een half jaar na de geboorte pas uitelkaar.

Beide vaders zijn uit het zicht, maar ze wil wel alimitatie.

Kinderen mogen papa niet zien en andersom, en bij me vriend is dat niet uit vrije wil.

Rechters komen als we hier weg zijn van pas! maar even goed het is vreemd.

Waarom…heeft ze nou wel ineens een dochter.

Wat moest ze van mijn vriend in dat mailtje terwijl ze zwanger was?

Hem terug met een zielig verhaal…?

Pfff…

Pfff er word hier echt een hoop gekletst! Ik lees wel iedere dag, maar ben niet zo’n trouwe

@ sassie1980

Yep dit weekend nod! Ik ben benieuwd. Heb afgelopen maandag al een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Ik heb last van mn (.)(.) en ben erg moe. Dit laatste kom waarschijnlijk door mijn werk, is op dit moment crisis. Ik kan me niet voorstellen dat het meteen de eerste keer raak zal zijn, dus ga er gewoon van uit dat de monstertjes zullen komen, maar ja stiekum hoop ik wel hoor.

@ kee

Ja waarschijnlijk had ik het ook net zo goed gehad in het ziekenhuis. Ik keek er alleen heel erg tegen op om met die (laatste) weeen de auto in te moeten. Ik wou al niet eens van mijn zij op mn rug gaan liggen, dat vond ik al te veel :slight_smile: laatst staan dat ik had moeten gaan staan, me aan moest kleden en dan nog eens de trap af moest lopen… hehe.

Sweet love wat een verhaal zeg

:hug:

Nou voor de liefhebbers ik heb wat foto `s in SF gezet

hallo allemaal,

Ben ik blij dat het weekend is… Behoorlijk drukke week gehad, maar volgende week een korte week en dan vertrekken we naar Kopenhagen. Leuk, maar ook wel spannend, ik ben benieuwd hoe briek het op het vliegtuig gaat doen…

MamaGer: spannend weekend voor jou!!! In België is het idd wel een gewoonte om in het zkh te bevallen, dus je komt er ook al wel wat vroeger toe… Ik had trouwens nog geen weeën toen ik vertrok, alleen mijn water was gebroken. het heeft nog 2 uur geduurd eer mijn weeën op gang kwamen (en dan 3 uur later was briek er)

Sweet-love: wat overkomt jou toch allemaal…

Loesje: gelukkige verjaardag!

J&F: :twisted: wat vervelend, hoe zit het nu? Wanneer terug testen?

Maggie: jij ook alvast een gelukkige verjaardag!

Mamadaantje: maar je vond deze baan toch echt afschuwelijk hé? Hopelijk vind je dinsdag iets beters!

groetjes

Even kort berichtje, vandaag erg druk geweest op werk, dus morgen kom ik even uitgebreid reageren.

Ik voel me vandaag redelijk :sick:

Mijn klachtjes blijven een beetje hetzelfde: hoofdpijn, wat misselijk, af en toe licht in mijn hoofd en wat krampjes in mijn buik.

Af en toe denk ik dat het raak is, maar aan de andere kant durf ik niet te hopen en verwacht ik gewoon ongesteld te worden.

Tot morgen!

Het overkwam mij niet echt maar mijn vriend.

Ik vind het zo een vreemd verhaal van degene die het ons vertelde.

En weet niet wat ik wil/kan/moet denken!

Wat een kletstantes zijn jullie zeg! :wink:

En uiteraard duimen we allemaal voor J&F :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Spannend.

Toch wel lekker inderdaad dat je de wel/niet zwangerstress van je af kan schrijven zo!

Goedeavond allemaal

Eindelijk heb ik weer even tijd om te kletsen,

Even reageren op de meeste van jullie!!!

@ J&F wat een gedoe zeg met de sleutel, ik hoop dat het alsnog goed komt! Gaaf dat je een tongpiercing heb!

Enne ik Duim Duim voor je!!!

@ Shirley gaat het voor de rest goed met je? heb je het al aan andere verteld dat je zwanger bent? Hoelang was je bezig met de WW? ben je veel kwijt geraakt? Ik ben zelf ook aan het afvallen, al staat ik nu even stil, maar we gaan gewoon door ( totdat ik zwanger ben hahah ) Spannend met die echo’s

@ Saskia, nog steeds lekker spannend bij je, erg vreemd maar wel leuk hoe je schoonvader reageerde met die augurken en tosties. Zou hij het al in de gaten hebben? Zou wel erg leuk zijn he! Lijkt mij trouwens ook een erge leuke baan in de bloedbak werken, deed mn ex schoonzus ook! Ojee zou het allemaal voortekens zijn??? je BLEH gevoel, je schoonvader en nu dat je licht in je hoofd was?

Ik heb ook een kat, dan zal ik den maar alsvast voorbereiden dat hij de kattenbak mag verschonen hahah!

@ Sweet love een erg mooi gedicht, Ik hoop ooit dat je schoonmoeder je accepteert en als je straks zwanger ben dan niet verplicht om het weg te halen, kan ze ze sowieso niet, is je eigen leven, nog ffkes en je heb je eigen plekkie!, ik heb helaas mijn schoonmoeder 4 jr geleden verloren en ik had echt een supergoeie band met haar, nadat ik bij mn schoonvader inwoonde was die band ook niet goed hoor, pas nadat dennis en ik een eigen huisje kregen. Pff wat een rare ex heeft ie dan zeg dan zou je inderdaad denken die wilt alleen geld vangen voor die kinders en de kinders worden er de dupe van. Dank je wel voor je compliment van mn woeffie. jammer genoeg zie je ze steeds vaker 3 jr geleden had ik er nog nooit van gehoord, laat staan 1 gezien!

@Simone succes met afwachten en jaaaa wachten duurt heel erg lang

@ Newbe, tja smoesje hoef ik ook nooit te zingen, heel sporadisch drink ik een glaasje wijn, maar als het er 10 op 1 jr tijd zijn is dat veel en anders ben ik gewoon de bobbin!!!

@ Mamager, fijn dat je thuis mocht bevallen, het scheelt wel als je echt niet naar het ZH wil dat je thuis kan en mag blijven.

@ Loesje ik wens je een fijne dag zondag en nog gefeliciteerd!

@ Maggie alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

@ Allemaal, Mooi dat we met zn alle blijven kletsen en het is al meer gezegd je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor!!!

Gister moest ik eigenlijk van 8u tot 17u werken, totdat mn teamleider ineens een telefoontje kreeg dat er afgeschaald moest worden, 3 mensen die tot 18u werkten mochten naar huis om 13u, ik had echt zoiets van gelijk ik geef me bij deze vrijwillig op, dus ik had gistermiddag lekker een middagje vrij, heerlijk zo onverwachts, ik had een hoop plannen om de bovenverdieping schoon te maken, maar helaas is er niks van terecht gekomen want de bank zat zo heerlijk dat ik in slaap ben gevallen en mn vriend me wakker maakte om 17u toen ie thuis kwam, ach vandaag was ik ook lekker vrij heb de schade vandaag flink ingehaald met de bovenverdieping schoon te maken, de ramen gelapt boven en onder en de boodschappen gedaan, morgen nog 1 dagje werken en dan lekker vrij.

Oja ik denk dat ik thuis wil bevallen, ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht. Wel is er in Nijmegen een kraamhotel en in het ziekenhuis ook van zulk soort kamers wat vergoed word door het ziekenfonds en waar je mannetje ook lekker kan blijven slapen, dat lijkt mij toch ook erg fijn. Stel je voor dat ik thuis beval dan zit ik wel met de hond en de kat, ik ben zo benieuwd als er een klein drupke hier is hoe die reageren. Ik denk dat dat wel goed gaat komen trouwens want ze zijn wel kleine kinderen gewend, tja wat wil je als je al 6x tante en oom bent! haha

Foto’s ik heb een foto van mezelf en mn vriend en van mn 2 grootste kindertjes Senna de hond en Gizmo de kat neer gezet in het showtopicje ( knaagdiertjes helaas geen fotos van haha )

Vanavond weer aan de klus! We zien van de week wat het heeft gedaan al dat klussen ( om de dag hoor anders helpt het niet haha )

Ik hoop op iedereen of de meeste gereageerd te hebben, en anders mijn excuses!

Succes en Duim Duim Duim met zn alle, voor allemaal!!!

Ik wens iedereen een fijn weekend en tot snel weer!!!

Gister was ik nog ongesteld, nu lijkt het er niet op.

Had tampon in, maar het hoeft niet, maandverband hoeft niet!

Ben ik nou zo snel?

Meiden nog even over die zwangerschapsvitamines. Ik slik die van vsm. Puur mama heet dat. Ik heb ze gekocht bij het kruidvat. 13.95 voor 90 stuks.

http://www.purelijfkracht.nl/puur_mama_zwangerschapsvitamines

Liefs Newbe

He meiden,

Mijn man is dit weekend werken, dus heb ik even tijd om bij te kletsen.

Ik hebt net toch even test gedaan, ik had weer geen geduld, maar hij was negatief. Nu zit ik nog voor NOD en had ik geen ochtendurine gebruikt, dus op zich wel stom dat ik er al eentje gedaan heb, haha. Ondanks dat ik allerlei klachtjes heb, hou ik er toch rekening mee dat ik morgen ongesteld ga worden, dus ik ga op z’n vroegst pas maandag (met ochtendurine) weer testen.

J&F, heb je al wat nieuws?

Kee, volgende week vliegen, spannend! Ik ben benieuwd hoe het gaat, want wij gaat in september ook vliegen met Pete.

Anjella, lekker dat je eerder naar huis mocht!

Sweet-Love, ik ben vaak ook niet zo lang ongesteld. De eerste dag heb ik wat druppels, de tweede en derde dag is het best veel en daarna gaat het alweer minderen.

Groetjes Saskia

Saskia @ Jammer dat je test negatief was! Maar had je dat al verwacht?

Niet te veel hopen hoor, dat kan heel pijnlijk zijn als het niet zo is.

En ja ik ben niet meer echt ongesteld, dus reken er op dat het weer zo een korte menstruatie is.

Newbe @ Die zwangerschapsvitamine’s lijken me oke! Foliumzuur zit er ook al in, mooi meegenomen dus.

Hier gaat het redelijk okay, moe en slecht slapen bij gerekend.

Ga nu maar boodschappen doen.

We gaan russische stoganoff eten… (hoe je het ook schrijft)

Liefs.

Net uitgerekend klopt het denken jullie?

Volgende ovulatiedatum: 22/05/2008

Vruchtbare periode: Van 19/05/2008 tot 23/05/2008

Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 05/06/2008

hallo,

zo de boodschappen zijn binnen…we hebben gegeten en Wessel ligt lekker op bed.

ff kok tijd dus!!

sweet meid wat rot dat je zo slecht geslapen hebt…hoop dat het vannacht beter gaat.

en dat korte ongesteld zijn dat heb ik ook wel eens.

sassie, wat voor job heeft je man?? en moet ie vaak in het weekend werken??

en wat herbaar zeg dat jij dus ook geen geduld hebt wat het testen betreft.

ik ben blij dat ik nu die ovulatietesten heb…hahah valt er bij mij toch niets te testen :wink: :wink:

maaruh ik duim voor een positieve test van jou voor maandag!!

ik slik foliumzuur van de trekpleister…is dat dan wel genoeg want ik hoor iedereen over zwangerschapsvitamines??

anjella, heerlijk een middagje vrij!!heerlijk bij geslapen nu?? haha

meid ik hoop dat al het klussen resultaat heeft…suc6!!!

J&F al nieuws???

kee spannend hoor gaan vliegen met Briek!!

mamager, vervelend he dat ineens al die kwaaltjes komen maar de positieve test nog niet.

ik heb vanmorgen maar weer eens een ovulatietest gedaan en het lijntje werd een stuk duidelijker dat zou betekenen dan mijn eisprong er aan komt.

dus wij gaan druk aan de klus dit weekend. :mrgreen: :mrgreen:

doeii

Ohhhh wat lief dat iedereen zo graag nieuws van me wil horen! :oops:

Ben nog steeds niet ongesteld :wall:

Vanochtend weer getest, harstikke negatief dus! :snooty:

J. denkt dat het komt door de verhuisstress, zou best kunnen…

Of ik heb het zelfde rare cyclus als Sweet-Love…

Ben nu bekaf van het verjaardag vieren voor onze zoon die nu 2 is geworden…

Nu even eten en dan weer een lading visite :roll:

Ik ben er morgen wel even uitgebreid en anders maandag.

In geval van een positieve test uiteraard eerder :wink:

:-*

Gefeliciteerd F.! met je zoon!!! Ws het helemaal vergeten!

He meiden,

Vandaag is mijn NOD, tot nu toe nog geen rode duivels te zien. Maarja, meestal begint het pas 's middags en gaat het later op de dag doorzetten, dus het is nog altijd afwachten.

Sweet-Love, bij Pete had ik 2 dagen voor NOD ook al een licht positieve test, maar dat was pas op dag 29, omdat ik een cyclus van 30 dagen had genomen.

Je berekening in die spoiler klopt wel volgens mij, maar vaak is je tweede cyclus wat korter. Het is dus erg moeilijk te zeggen wanneer je vruchtbare periode is, maar ik zou in ieder geval pas gaan testen na die NOD bij een cycluc van 44 dagen.

Meissie, mijn man werkt op de recherche-afdeling bij de politie, vandaar dat hij onregelmatige diensten heeft. Soms moet hij niet het hele weekend werken, maar alleen een zaterdag of zondag. Gemiddeld werkt hij 2 weekenden (oftewel 4 dagen in het weekend) per maand. Het is soms wel vervelend dat hij in het weekend moet werken, maar dan is hij doordeweeks wel weer 2 a 3 dagen vrij, dat is ook wel eens lekker.

Op zich is het voldoende om alleen foliumzuur te slikken, dat is het enige wat je echt extra nodig hebt. Nu ben ik een slechte fruiteter, vandaar dat ik elke dag vitamines slik, dan weet ik zeker dat ik alles binnenkrijg wat ik nodig heb.

Veel plezier dit weekend :wink:

J&F, dit was je eerste cyclus na het stoppen met anticonceptie? Dan kan het inderdaad iets langer duren.

Nog gefeliciteerd met je zoontje! (beter te laat dan nooit)

Groetjes Saskia

Moest even zoeken naar de topic, hij was stiekem naar onder toe gegaan!

Hier gaat alles goed, buiten dat ik naar de huisarts moet, ik kan heel slecht licht verdragen, hoofdpijn continu.

In de douche is ons licht heeel fel en dat doet onwijs pijn op mijn ogen en mijn hoofd, ook de zon is voor mij te fel, en moeten de gordijnen dicht :cry: (Eindelijk zon kan ik niet genieten.)

Alleen donker of weinig licht is te verdragen, douchen zonder licht aan, niet optimaal maar ik kan niet anders, het is geen zeurende hoofdpijn. Maar echt pfff…

Als het migraine is, wat kan ik dan gaan gebruiken?

Ik slaap nog steeds slecht en val pas tegen 2e/3e in slaap, en om dan om 9e al klaar wakker te zijn, maar ook vaak wakker. :cry: :cry:

Sassie @ al ongesteld?

J&F @ Al ongesteld…? Was het gezellig met je zoontje gister zijn verjaardag? had je mijn kaartje nog gehad?

Sorry ik reageer niet op iedereen heb heel veel hoofdpijn :frowning: en ben moe:(

x