maart/april stoppers 2008 ( 7 Zwanger nu de rest nog dames!)

He meiden,

hmm, redelijk rustig hier!!

J&F nogmaals gefeli met je zoon. En J&F en Sassie: al :evil: gezien of is het :dance: ???

Ik heb gisteren een gezellige dag (zonder visite, maar we vieren van de zomer een house-warming… en hopelijk nog ieieietsje meer… :wink:

Enorm verwend met nieuwe schoenen :oops: ja ik ben er zo een die er teveel heeft, maar deze waren ECHT nodig hoor… erg blij mee, van die schoenen die je niet meer uit wilt doen, zo lekker zitten ze!

En een nieuwe tas voor de studiespullen (ik was net een zwerver, liep altijd maar met plastic tassen te zeulen) en wat tuinbonnen, erggg blij! En het allerleukste, slingers en een taart met 32 ( :shock: :shock: :shock: )kaarsjes!

Sweet zou beginnen met Nurofen, werkt bij mij bij migraine binnen 30 min, lekker in een koele, donkere kamer paar uurtjes slapen. Ik knap daar enorm van op!!

Vervelend zeg!

Voor de dames voor wie het spannend is /was :pray: ik ben benieuwd!!!

Anjella, wat heerlijk zo’n onverwachte middag vrij, genieten!! Fijn dat je toch nog schoongemaakt hebt, ik moet ook echt drastisch aan de schoonmaak, maar verzin steeds heeele goeie excuses om het nog even niet te doen!

Oh, Kee, wat leuk Kopenhagen, wat gezellig, spannend voor het eerst vliegen met Briek!! Veel plezier alvast!

Nou dames, ga weer, tot snel!

X Maggie

Nog steeds niet ongesteld. Morgenochtend ga ik een testje doen, als ik wakker word zonder rode duivels.

Sweet-Love, ik heb ook wel eens migraine gehad, toen ik aan de pil was zelfs elke cyclus, maar ik had paracetamol/codeine op recept van de huisarts. Wat bij mij ook wel eens hielp was een koud washandje op de kant leggen met de meeste pijn en dan even 2 a 3 uurtjes liggen/slapen in het donker.

Maggie, zo te horen ben je wel verwend! Je cyclusbanner doet het trouwens niet, ik zie alleen de link met wat code erachter?

Dat ga ik ook uit proberen.

Mijn vriend wou net mijn nek masseren, hij kwam er niet doorheen. :shock:

Het zat zo vast… stress? ik weet het niet heb even gedouched, het voelde al beter aan zei me vriend, maar hij denkt niet dat het zo blijft.

Hoofdpijn zakt wat, spidifen doet wonderen, ga zo slapen!

sassie al wakker???

spannend joh… :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@sassie: En en en ???

@J&F: nog gefeliciteerd met je zoontje. Hebben jullie lekker buiten kunnen zitten? Wij zijn buiten begonnen met een paar mensen, maar toen het grootste gedeelte er was zijn we naar binnen verhuist, want het begon wel heel hard te waaien. Ik heb mooie plantjes gekregen en bonnen van het tuincentrum, dus binnekort kan ons tuintje vol geplant gaan worden!!

@sweet-love: Ik ging ook altijd maar in het donker liggen als ik een migraine aanval had, of nam idd een warme douche en dan het ganglicht aan zodat je nog een beetje licht in de badkamer hebt. En een goede pijnstiller, je bent net ongie geweest, dus mogen alle ‘foute’ maar heel goed werkende pijnstillers nog!

@maggie: jij ook nog gefeliciteerd! Fijn dat je toch zo’n leuke dag gehad hebt. Bij mij kwam de visite een beetje gespreid, maar op een gegeven moment zaten we toch met 12 man/vrouw binnen en 3 rondrennende kinderen :mrgreen: beetje druk, maar wel heel gezellig.

Ik heb nog steeds geen ei gezien, volgens mijn langste cyclus zou ik zondag ongesteld moeten worden, maar denk dat dat dus ook niet komt. Hoop nog een keer mn ei te zien en anders heb ik deze cyclus helemaal geen ei gehad :? zo kan ik natuurlijk ook niet zwanger worden en dat terwijl ik 3 hele mooie cycli gehad heb en ook elke keer precies kon merken wanneer mn ei sprong ongeveer was en na mn ei een hele duidelijke temp verhoging. Ach volgende ronde maar beter, we hebben deze ronde inmiddels afgeschreven :? :frowning: :cry: Hoop dat ik snel ongie wordt, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

hier ook nog steeds geen monsters… maar ook geen positieve test

J&F en sassie al nieuws?

Gelukkig wel ja, erg moeilijk geslapen!

Ik dacht wel uit te kunnen slapen tot 11 uur ofzo, maaar nee schoonmoeder schreeuwt om half 9 door het huis! :frowning:

Ik ben kapot (moe) en kan wel weer gaan slapen maar ik ben zo iemand eenmaal wakker niet slapen meer

Wat flauw zeg van je schoonmoeder.

Ik zou lekker van je principe afstappen en terug in bed kruipen, desnoods met een kopje thee en een goed boek.

Sterkte!

Liefs Gerda

Goedmorgen ik lees zo even terug maar ik wou even weten…

@saskia en? en? en? Laat ons nou niet verder in spanning aub!!!

Hoi meiden,

@sweet-love ik heb ook wel eens dat ik inderdaad geen licht kan verdragen. Dan krijg ik steken in mijn hoofd. Bij mij is het dan een ontsteking van mijn holtes en geen migraine. (meestal als ik ook grieperig was/wordt) Dan kan je geloof ik het beste stomen enzo. Maar misschien dat het bij jou wel migraine is. Succes iig.

@j&f beetje laat maar nog gefeliciteerd met je zoon. En we duimen nog steeds voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@sassie laat ons niet langer in spanning!!!

Zelf zijn we druk aan het klussen. Ik hoop dat mijn cyclus nu iets korter is!

Pete was pas om 10.00 uur wakker :smiley:

Negatieve test, maar nog steeds geen rode duivels.

Lekker zon uitslaper.

Jammer dat de test negatief was, hopelijk beter nieuws of de rode duivels of wel een positieve test, ik kom straks nog even terug.

jammer dat de test negatief was maar ook nog geen duivels dus er is hoop.

He Sassie wat jammer dat je test negatief was

Hier erg met internet te klooien

Valt steeds weg komt doordag we in boeren gehucht wonen denk ik

Hier gaat alles prima

Nergens last van en dat houden we ook maar zo

ohhh maliesje wat fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt!!! idd houden zo!!!

Het is rustig hier op het forum in onze gedeelte of ligt het aan mij? :think:

haha ja maar ben dan ook druk aan de poets hier in huis dus weinig kok tijd!!

en mensen zullen wel aan het werk zijn denk ik.

tot vanavond

Ja denk ik ook, en ik denk dat J&F druk aan het pakken is want over 2 dagen of 1 :think: :think: krijgt ze haar eigen huis natuurlijk.

Succes Meissie! duim voor je!

ZOOOO HET POETSEN IS KLAAR!!! :angel:

maliesje had je bij je vorige zwangerschap veel last van kwaaltjes??

en hoe is het met de kleding…pas je je eigen kleding nog??

en willen jullie het geslacht weten?? :shifty:

sassie wat is Pete een uitslaper zeg…Wessel helaas niet zo.

gelukkig slaapt ie wel heel lang de nachten door met af en toe een uitzondering natuurlijk.

balen van de test joh…wanneer ga je weer testen als de duivels er nog niet zijn??

newbe duk aan het klussen lees ik…suc6!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

en ik hoop idd dat je cyclus korter is dan de vorige keer.

ohhhh j&f sorry ik heb er helemaal over heen gelezen dat je zoontje jarig was…dus nog gefeliciteerd!!!

en bijna de sleutel van jullie nieuwe huisje!!! spannend!!!

sweet meisje wat een vervelende actie van je schoonmoeder zeg…ze gunt je ook geen rust he. :twisted:

ben je ondertussen alweer bij geslapen of ben je al vanaf vanmorgen wakker.

ik ben vaak wel even blij als ik smiddags een uurtje kan slapen als Wessel op bed ligt.

sochtends kruip ik ook vaak nog even terug mijn bed in als hij slaapt.

mamager…had je al getest dan??

ik hoop dat de duivels weg blijven!!!

loesje ja wat een raar weer he gisteren…eerst heerlijk en toen ineens was daar die wind…hoop dat je nog wel een fijne dag hebt gehad.

en wat vreemd nog geen ei gezien en je bent zowat aan het eind van je cyclus…zou die deze keer dan langer zijn??

hier heb ik dus het huis alweer spik en span…Wessel ligt nog op bed.

boodschappen hebben we vanmorgen gedaan en morgen nog wat laatste dingetjes halen voor koninginnedag!!

hoe gaan jullie koninginnendag vieren??

er staat ons een druk weekend te wachten…zaterdag ben ik jarig en vrijdag moet ik werken.

aangezien hier de supermarkten dus gesloten zijn op woensdag en donderdag ivm de feestdagen heb ik nu de grootste boodschappen maar ingeslagen.

iemand nog lekkere hapjes tips voor mij voor zaterdag?? ik wil weleens wat anders dan het gebruikelijke op tafel zetten…dus tips zijn welkom!!

we hebben agfelopen weekend druk geklust en nu maar hopen dat mij eisprong geweest is en dat ie dan ook nog eens bevrucht is…hahahaha.

nou dat was het wel weer even voor nu…ciao :-*

Even een kort berichtje, want mijn man is vrij en dan zit ik niet achter de pc, omdat hij hem grotendeels in beslag neemt :x :lol:

Bij Pete testte ik pas op dag 35 positief, daarvoor heb ik ongeveer 4 a 5 negatieve testen gehad.

Ik denk dat ik een donderdag weer een testje ga wagen als ik dan nog niet ongesteld ben, dan zijn we alweer 3 dagen verder.