Meissie lekker he weer een schoon huis
Inderdaad donderdag ander weer testen
Nee ik had toen ook nergens last van
Pas mijn eigen kleding nog is ook nog 6 week en een paar dagen
Ik wil het wel weer weten als ze het op de 20 weken echo kunnen zien, Lizz lag met de benen aan elkaar kon toen niks zien
Dag daarop een pretecho en toen lag ze met de benen wijd hahaha
Weet n iet of ik weer een pretecho laat maken
Is best veel geld maar wel heel mooi
Tegen die tijd maar even zien
ik zou het bij ons volgende kindje wel willen weten denk ik.
en een pretecho hebben we bij wessel niet gedaan maar die doe ik nu misschien ook wel…hahaha.
ga er 1tje uit bed halen hier…ik hoor hem kletsen :inlove: :inlove:
Lizz is alweer vanaf 1uur wakker
Ze maakt tegenwoordig hazeslaapjes
Gelukkig slaapt ze de nachten door vind ik veel belangrijker
Hoi meiden,
@sassie Bij mijn moeder was het de eerste weken ook niet te zien (dat ze zwanger was) Dat duurde heel lang vreemd he? Misschien heb jij dat ook wel?
@meissie Met koninginnedag hoop ik dat het een beetje mooi weer wordt! Lekker bij vrienden in de tuin klesten met iedereen dat is altijd erg gezellig. Zo ziet mijn dag eruit. Dit keer zonder bier
Uiteraard duim ik ook voor jou dat het klussen van jullie zijn vruchten afwerpt
Hier weer even kort (ben namelijk HEEL erg druk)…
Nog steeds geen :twisted: en weer een negatieve test
Ik snap er niks meer van…
Jeetje J&F wat raar!! Je bent 4 dagen overtijd en volgens de test ook niet zwanger…
Wat vervelend voor je nu weet je nog niets!
:hug:
j&f balen joh…waarschijnlijk heb je een erg lange cyclus.
ik ken het gevoel hoor…bij het zwanger raken van wessel heb ik ook zo vaak testen gedaan en die waren dan ook negatief.
ik hoop dat je alsnog snel een posi test krijgt.
J&F, vervelend zo een negatieve test, helaas zegt die 4dagen overtijd niks:(
Ik weet niet hoe jou cyclus is? maar aangezien je net de verjaardag van je zoon achter de rug heb, en ook gaat verhuizen, misschien blijft het uit.
(Heb gelezen dat STRESS/ZIEKTE wel uit stel kan geven van Ongesteldheid.)
Even afwachten maar, hoop dat voor alle positieve test snel in handen is.
J&F hoe vergaat je verhuizing meis?
Mijn man is aan het koken en Pete ligt op bed, dus ik kan nu even op iedereen reageren.
Wel grappig trouwens dat iedereen zo vroeg online is om te kijken of ik al een berichtje had geschreven met de uitslag van de test. Pete slaapt vaak tot 08.30 a 09.30 uur, wel fijn dat hij niet enorm vroeg wakker is. Dan geef ik hem eerst een fles, dan ga ik ontbijten en daarna ga ik pas achter internet met een bakje koffie erbij.
Loesje, kan je met tempen niet je eisprong gemist hebben, dat je temp door ziekte of stress raar doet?
MamaGer, spannend, bij jou ook nog geen nieuws?
Meissie, Pete is inderdaad een uitslaper, maar dat zit ook wel in zijn genen, haha. Pete slaapt trouwens ook gewoon de nachten door, vaak van 21.00 tot 09.00 uur.
Ik ga donderdag dus weer testen. We gaan donderdag weer een dagje naar mijn ouders, daarna zie ik ze even 2 a 3 weken niet, omdat ze volgende week naar Spanje gaan.
Lekker hapjes? Ik ben meestal makkelijk, wat schaaltjes met rauwkorst (tomaatjes en komkommer), wat chips/nootjes en af en toe een schaal met toastjes.
Newbe, volgens mij bedoelde je Maliesje? Ik weet nog niet of ik zwanger ben…
J&F, hopelijk heb je snel duidelijkheid! Het was toch je eerste cyclus na het stoppen met anticonceptie?
Groetjes Saskia
Hallo allemaal!
Ik ben een paar dagen niet geweest. nou ja, ik heb wel gelezen. maar niet echt tijd gehad om te reageren.
Vrijdag de hele dag aan het werk geweest en mijn nieuwe auto gekregen. dus die moest ik savonds natuurlijk laten zien.
Zaterdag ook de hele dag gewerkt. 's avonds was ik alleen thuis, en bij het televisie kijken moest ik steeds huilen… (zo zielig was het allemaal ook weer niet.
Snap er niks van maar het was wel even lekker
Gisteren eerst uitgeslapen, daarna even naar het graf van mijn vader geweest, maar daar werd mijn mannetje ziek! Zit midden in mijn vruchtbare dagen, maar er is weinig geklust.
Ik dacht vanmorgen mijn eisprong te voelen, dus vanmiddag even mijn mijn beetje zieke mannetje geklust (arme vent, issie ziek, moet hij nog klussen)
Sassie het wordt nu aardig spannend! Goed van je dat je donderdag pas weer gaat testen!
J&F Weet je al wanneer jij weer gaat tesen?
newbe… ik vind die zwangerschapsvitamines best wel duur.
en mamager wanneer ga jij weer testen? jullie maken het allemaal wel spannend hoor!
meissie ik vind rolletjes van ham met een beetje roomkaar er in altijd wel lekker… ook boterhamworst met augurk natuurlijk… Voor de rest zal ik er nog even voor je over nadenken!
Maliesje hoe werkt dat dan precies? je krijgt normaal gesproken twee keer een echo? en wat kost een pretecho dan precies? Ik zou namelijk best graag willen weten wat het wordt!
Nou ik heb niet op iedereen gereageert, maar na een paar dagen is dat ook wel erg lastig!
ik zal vanaf nu weer proberen bij te blijven…
ahhh sylly die arme man van jou…ziek en dan ook nog aan het “werk” moeten…hahahahaha.
hier zijn de vruchtbare dagen over…heb er weer ff een testje tegen aan gegooit en die gaf aan dat het voorbij is.
hoeveel dagen na je eisprong word je nou ongi??
geen idee meer eigenlijk.
Als het goed is zitten er 14 dagen tussen je eisprong en je ongi Dus het is onderweg…
Klopt Sylly
Je krijgt een termijn echo en een 20 weken echo
Pretecho duurde 20 min en 100 euri lichter
dus na 20 weken niet meer??? maar het kan zijn dat je geen pretecho nodig hebt? of moet je die altijd als je wil weten wat het wordt?
nee ze kunnen tijdens de 20 weken echo ook kijken naar het geslacht.
bij een pretecho kijken ze daar ook naar en dan krijg je mooie foto’s en eventueel een dvd mee naar huis.
de 20 weken echo is een medische echo en de pret echo voor de pret…hahaha
vaak is het ook zo dat als ze bij de pretecho het geslacht niet kunnen zien dat je nog een keertje terug mag komen voor het geslacht.
ladies fijne avond!!
doeidoei
Pretecho is voor jezelf word ook niet vergoed door de verzekring
Ik wilde een pretecho, omdat ze op de 20 weken echo niet konden zien wat het werd
Ze lag met dr benen dicht toen<br /> En toevallig met de pretecho lag ze d
r goed voor met benen open
ik vind 3d en 4d echo altijd zoooo moooi…dus bij ons volgende beebje wil ik dat ook.
weltrusten en tot morgen!!
hallo dames,
ik heb niet veel tijd, want ik ben momenteel druk bezig met alles in orde te maken voor ons vertrek naar Kopenhagen en ondertussen is het nog steeds pokkedruk op het werk, dus ook daar heb ik niet even de tijd om hier te kijken. hoop morgen voor nog even wat langer te kunnen reageren…
Wat rot dat er zoveel uitgestelde ongi’s zijn en allemaal negatieve testen, hopelijk binnen een paar dagen, goed nieuws. Ben benieuwd hoeveel zwangere dames er zulle n zijn al ik terug kom. Hier zitten we (waarschijnlijk) in de klusperiode, maar hebben eigenlijk nog neit zoveel mee bezig geweest (hebben wel een geklust, maar weet niet of dat dat de goede moment was) Zien wel of het iets heeft opgeleverd…
Groetjes
@meissie: ik heb zondag gevulde eieren op tafel gezet, die worden altijd zeer gewaardeerd en zijn heel makkelijk te maken. Wat ik ook wel eens doe zijn kleine gehaktballetjes en sate-stokjes in satesaus en ik had deze keer ook wat gezonde hapjes, wortels/cherry tomaatjes en druifjes en aardbeien in een bakje. Heel simpel, maar de aardbeien waren zo op
Ik heb gister al mn temperaturen bij fertility friend ingevoerd en die vonden dat ik de 18e al mn ei sprong heb gehad. Ben dus meteen begonnen met mn proeftesten, maar die geven negatief, dus ga er maar even vanuit dat het deze maand niet gelukt is en dat ik over een dag of 2 gewoon ongesteld wordt. Volgende maand hopelijk weer normale tempen en duidelijk te zien wanneer mn ei is. Heb deze maand ook niet echt overmatig vruchtbaar slijm gezien :silenced: heb ik normaal wel.
Wij gaan met koninginnedag winkelen in antwerpen. Daar moeten ze gewoon werken, dus dachten wij dat het wel lekker rustig zou zijn :mrgreen: Lekker shop till we drop. Deze zomer pas ik (ook als het raak mag zijn) vast nog wel in gewone kleding. Zorg wel dat ik een paar strech shirtjes neem voor als het aan het eind van de zomer niet meer zo is :inlove:
:-*
ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.
ik hoop voor julie ook gauw een positiefe test!