Vannacht toch :twisted: ongie geworden
Maargoed, ik had er rekening mee gehouden dat dat mogelijk was…
Er staat zo een vriendin van me voor de deur en dan gaan we de laatste dingen inpakken en kasten en het bed uit elkaar slopen, dus ook de computer wordt afgebouwd…
Morgen gaan we over namelijk, om 9u morgenochtend moeten we al met de 1e lading in het nieuwe huis staan (a 3 kwartier rijden vanaf hier) om de sleutels te ontvangen
Ben er denk ik niet eerder dan eind van de week, zal alleen nog even een nieuwe banner maken.
Allemaal groetjes en veel succes met klussen!! :-*
Ik ben een klein beetje zielig vadaag mijn verstandskies getrokken. Dus weer een beetje verstand weg haha
paracetamol kan ik toch wel gewoon nemen???
@sylly die vitamines lijken welk duur maar dat is wel voor 3 maanden (4.65 per maand)
@sassie nee ik bedoelde jou. ik bedoelde te zeggen dat bij mijn mama de test ook steeds negatief waren terwijl ze wel zwanger was…
Liefs Newbe
He meiden,
pff als het goed is komen er vandaag hier testen binnen die je al 6 dagen voor je nod kan doen! Ik kan niet wachten tot de postbode is langsgeweest!!Ik weet dat ik rekening moet houden met een negatieve test, maar toch… hoop ik er natuurlijk het beste van!
Newbe, :hug: zou even overleggen wat voor pijnstillers je mag, volgens mij is paracetamol redelijk onschuldig???..
J&F, balen van de :evil: heeeel veel succes met verhuizen!!!
Loesje, slim idee van shoppen in Antwerpen, veel plezier alvast!!
Wij gaan verder klussen in de tuin (neee… echt klussen) want zaterdag komen de graszoden… ongelooflijk hoor, want dan is de tuin ineens bijijijna klaar!! Heb ook echt hard gewerkt!!
Sylly, wat goed van je man dat ie nog met een ziek lijf aan het klussen is. Mijn man heeft er al moeite mee als ie niet ziek is, omdat het dan MOET!!!
Nou dames,
voor ons allen!!!
Liefs, Maggie
Nog steeds geen rode duivels…
Ik heb al een paar dagen het idee dat mijn borsten wat groter zijn. Nu maakte ik hier gisteren een opmerking over en zei mijn man dat hij dat ook al was opgevallen. Dat heb ik normaal nooit, alleen toen ik zwanger was van Pete.
Mijn laatste cyclus was dan wel 28 dagen, daarvoor heb ik cyclussen van 35 en 32 dagen gehad. Nu heb ik mijn eisprong wel opgemerkt (slijmverlies en buikpijn) en dat was rond 12 april, dus dat is inmiddels 17 dagen geleden.
J&F, jammer dat het toch niet raak is! Klopt je banner wel, want dan zou je vandaag al op dag 4 zitten? Heel veel succes met verhuizen!
Sylly, arm mannetje, dat hij ziek aan de klus moet, maar zo’n ramp vinden mannen dat meestal toch niet?
Je hebt trouwens verschillende pretecho’s. Je kan 2D echo maken, dat is gewoon zo’n zwart/wit echo. Je kan ook een 3D echo maken, dat is echt met ronde vormen. En je kan dan kiezen voor een dure echo, dan wordt het filmpje en foto’s ook op dvd gezet. Je kan ook gewoon alleen een geslachtsbepaling laten doen, dat duurt dan 5 minuten en kost maar 15 euro.
Ik heb trouwens een 3D foto van Pete in het showforum gezet.
Meissie, de meeste vrouwen worden tussen 10 a 18 dagen na hun eisprong ongesteld, gemiddeld nemen de meeste berekeningen 14 dagen.
Loesje, als je al de 18e een eisprong hebt gehad, dan zou je nu ook weer een cyclus van 26 a 27 dagen hebben?
Simone24, gefeliciteerd! Ik herinner me nog dat je een paar dagen geleden zei dat je het wachten zo lang vond duren en nu ben je toch zwanger!
Had jij een lange cyclus, omdat je nu al bijna 5 weken zwanger bent?
Newbe, als je zwanger bent, dan is paracetamol een van de weinige pijnstillers die je mag nemen. Ibuprofen, Aleve en Aspirine worden afgeraden.
En ik dacht dat je het over kleding had, dat was aan Maliesje gevraagd, haha. Bij Pete testte ik inderdaad pas na een week positief, dus het kan nog alle kanten uit bij mij.
Maggie, die testen heb ik ook gezien, maar ik heb ze niet besteld. Het kan namelijk zijn dat er wel een bevruchting is geweest en dat je voor NOD al een positieve test krijgt, maar dat het op een of andere manier toch wordt afgestoten. Als je dan niet getest had, had je geen positieve test gezien en had je gewoon gedacht dat het een ongesteldheid was. Vandaar dat ik erg huiverig ben om al voor NOD te testen.
Wanneer is je NOD, want ik zie je cyclusbanner niet?
Groetjes Saskia
sassie ik heb ook donderdags getest
Maar ik wist niet dat ik toen ongi moest worden heb toen die zaterdag getest en die was toen wel positief
Ik haat haar! :evil: :evil: :evil:
Sorry moest er echt even uit, mijn schoonmoeder heeft vannacht ons avond eten voor vandaag meegenomen! ons geld komt morgen!!
En nu neemt ze expres haar telefoon niet op! :evil: :evil: :evil:
Even snel:
Simonne: proficiat :dance: :dance:
Weer iemand zwanger!!!
mis ik wat…simone zwanger…ahhhhhh GEFELICITEERD!!!
dank julie wel.
zo heel vaak kwam ik hier nog niet omdat ik zins twee weekjes hier meedoe. sassie: mij banner klopt niet dat komt omdat 2009 niet ingevult kon worden, hij liep maar tot 2008. dus ik heb hem op de laatste dag van december gezet.
mocht alles goed gaan dan ben ik rond 7 januari uitgerekend.
ik hoop dat er snel nog een heleboel zwangere hier komen
sassie waarom probeer je geen test.
ik was eigenwijs en deed hem 2 dagen eerder en was toen al positief.
ik heb nog voor de zekerheid op mijn nod getest.
Simone, ik ging net even kijken en zag dat er tot jaartal 2011 was, misschien dat dit net veranderd is?
Rond 7 januari uitgerekend? Wanneer was je NOD dan? Als ik een positieve test in handen krijg, dan ben ik 4 januari uitgerekend.
En ik heb maandag al een test gedaan, maar deze was negatief, vandaar dat ik donderdag pas weer ga testen.
Hai,
Saskia @ Geef de hoop niet op hé?!
Simone @ Ik had het op het lijstje al aangepast maar nog niet gezegd.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Sylly @ is voor het eerst dat ik hoor zeggen dat een man klust als hij ziek is. Hier is het meestal als hij ziek is dat hij denkt dat ie dood gaat. (Klein griepje…)
J&F @ Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar we gaan gewoon door hé?! En succes (Alweer:P) met je verhuizing geniet van de kleine dingen.
Kee @ Opzich is het wel beter als je er niet ‘zo’ bezig mee bent dan heb je minder kans op een grote terleurstelling, en je moet klussen wanneer jij er zin in hebt.
Wij gaan morgen even over de markt, en verder niet zo veel te doen denk ik, ik heb veel last van hoofdpijn en lag net even op de bank half weggedommeld GTST te kijken.
En ik was net hééél boos op schoonmoeders, ze heeft 4,50 terug gegegeven omdat ik heel kwaad was. Godzijdank, hadden wij nog hamburgers!
Liefs.
Hallo,
sorry dat ik een paar dagen niet geweest ben maar heb het best druk gehad met verbouwing in huis en met de kids en zo
nou vandaag gesprek gehad voor de nieuwe baan via het uitzenbureau en rijdag bij het bedrijf abnamro terug komen haha ik kan daar helemaal doorgroeien.
verder is hier de wc bijna klaar hehe en dan bedenk mijn mannetje dat hij nog meer wil verbouwen in huis hahaha en nou ben ik lekker 6 dagen vrij heerlijk… :lol:
@simone Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
@j&f jammer dat je ongie geworden bent maar op naar de volgende ronde!!!
@sweet-love Wat een rotstreek van je schoonmoeder zeg veel sterkte dermee en gewoon denken aan je straks je eigen huisje!!!
@sassie geef de hoop niet op he, je niet al tedruk maken meis
Nou ik kan de komende dagen elke dag kok bij houden :lol: ik zal ook even een paar fotos in het showforum zetten
veel liefs
kom even snel langs om simone te feliciteren
Gefeliciteerd
Hoi meiden,
Vanochtend uiteraard weer een test gedaan (moet elke dag dus vandaag ook) en mijn man en ik zagen allebei een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje
dat i morgen donkerder is. Ik ga morgen ook nog even met een andere test testen om het zeker te weten.
duimen jullie mee
Fijne koninginnendag
:-*
ohhhhhhh meid wat spannend1!!!
wel showen he die testen ladies!!!
hier een rustig dagje in de planning.
straks als wessel wakker is wil ik even naar de supermarkt(erg handig dat ah open is!!)
en verder doe ik niks vandaag…ben moe en moe…hahaha.
kom vast later vandaag wel weer even spieken.
hoi sassie mijn nod was op 30 maart.
ik heb net ook gekeken bij zoeken, daar banner ingevult.
daar zie ik dan verschillende staan, maar ze lopen daar tot 2008.
waar had jij dan tot 2009 gezien? ik ben niet zo handig ?
als ik op een banner van julie klik zie ik niets staan.
kan ik het onder een speciaal woord vinden?
nog even gedult he ik duim hard voor je.
ik heb hem gevonden!
hij stond op dit forum
hey meiden !
loesje@ Wat spannend meid :thumbup: :thumbdown:
iedereen een fijne koninginnedag! hier in amersfoort is het nu nog mooi weer(je weet maar nooit wanneer het omslaat haha) dus zo even boodschappen doen bij de AH is zeker handig dat die open is haha ik weet alleen niet of de medewerkers er blij mee zijn :lol: maar ik kan me boodschappen doen :oops: haha en verder een rustig dagje hier lekker tekenen en plakken met de kids enz.
nou fijne dag vandaag groetjes
loesje dat is goed nieuws… een streep is een streep zeggen ze toch!
hier nog steeds niets… geen positieve test en geen :evil: Ik maak me vast veel te druk dat t daarom uit blijft…
Voor iedereen fijne koninginnedag! Hier in Den Haag is weinig te beleven, straks na Demi haar slaapje maar eens een vrij markt opzoeken