maart/april stoppers 2008 ( 7 Zwanger nu de rest nog dames!)

Deeltje 2:
Als de lijstjes NIET kloppen, mogen jullie mij PB'en, ik zal het zo snel als ik het kan veranderen.
Maart & April zijn gefuseerd.

Het is niet verplicht om op IEDEREEN te reageren, als je daar geen tijd/geen zin voor of in heb, is dat niet erg! :mrgreen:

Maart/april lijstje Wie oh Wie is wanneer ongesteld Of uitgerekend?

het voorstel lijstje:

sweet…hij is mooi!! :thumbup: :thumbup:

bijdeze meld ik mij in het nieuwe deeltje.

voor de april stoppers zal ik nog ff introduceren!!

mijn naam is nathalie a.k.a meissie.

ik ben 24 (bijna 25) en ben al 9 jaar samen met mijn vriend.

samen hebben we een zoontje Wessel van bijna 10 maanden.

ik werk voor 18 uur per week in de HEMA in mijn woonplaats.

wil je nog wat weten dan vraag je het maar!!

Leuk dat je er ook bent meissie!:slight_smile:

Ik ben Lesley, 19 jaar, samenwonend met mijn vriend.

We willen graag een kindje samen voor mij de eerste voor hem de 2e.

Liefs

hallo, k zag plieperdepliep en daar ben ik dan de april stopper bij het nieuwe deel!!!

ik zal me voor de maartstoppers even voorstellen.

Ik ben danielle 24 jaar getrouwt en heb 2 kinderen een meisje van anderhalf britt en een jongen van 3 en half wesley en wij gaan voor de derde

Verder werk ik sinds een week bij een telemarketeer maar dat vind ik niks :lol: dus ben snel aan het door solliciteren haha

Verder doe ik een opleiding via het LOI administratief medewerker

en ik ga inderdaad ook maar weer leren nu haha net mijn huiswerk ingeleverd…

het zal vast druk maar heel gezellig worden

groetjes

Welkom mamadaantje!

Had ik het goed ingevuld op het lijstje?

Leuk met z’n allen!

Sweet-Love, er zaten bij ons ook 2 februari stoppers, maar ik weet niet of dat handig is om ook in de titel te zetten?

Voor de maartstoppers:

Ik ben Saskia (28 ) en ik ben sinds 9 maanden getrouwd. Mijn man (31) en ik kennen elkaar nu 1 jaar en 8 maanden. En we hebben dus een zoontje van 6 maanden. Ik werk voor 2 dagen per week en dat vind ik ook meer dan zat, haha.

Vandaag trouwens allemaal steekjes in mijn buik en ook een soort zeurend/warm gevoel in mijn buik. Ik wil me niet teveel gek maken, want vorige maand voelde ik ook vanalles en was het ook niet raak :?

Sweet-Love, volgens die berekening (uit ons vorige topic) zou je nu inderdaad in je vruchtbare dagen zitten. Het kan zijn dat er vorige keer wel eitjes zijn gaan groeien, maar dat er niks gesprongen is en je hierdoor niet ongesteld bent geworden. Gewoon gezellig klussen dit weekend!

Morgen gaan we een dagje naar mijn ouders en zondag is mijn man ook vrij, dus waarschijnlijk kom ik maandag pas weer kletsen. Misschien dat ik zondag een klein gaatje kan vinden als mijn man sporten is. Iedereen een fijn weekend!

Groetjes Saskia

Er zitten inderdaad aantal febuari stoppers bij, maar die wilden graag maartstoppers worden?

En die vinden het hoop ik vast niet erg dat ik er geen Februari stoppers bij gezet heb.

Hallo dames,

ik wil mij alvast ook komen melden in het nieuwe deeltje… Gezellig!!! Ik wil iedereen hier (en ook mezelf) een snelle zwangerschap wensen.

Sweet-love: mooi gedaan hoor, het lijstje. Fijn dat je je er zo voor wil inzetten.

Ik heb even gelezen bij de aprilstoppers om wat bij te raken, maar ik vrees dat ik alles al weer vergeten ben :oops: Ik vind bij deze dus erg goed dat we onszelf nog eens voorstellen.

Ik ben Kee, ik ben 30 jaar en ik kom uit België. Ik heb een zoontje van 10 maanden, Briek. Mijn man en ik zijn 8 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd. Ongeveer 1,5 jaar geleden hebben we een huis gekocht en dat zijn we nu helemaal aan het renoveren. Ik zelf werk fulltime als gezinsbegeleidster bij kinderen met gedrags- en emotionele problemen en mijn man werkt in de grafische sector. Best wel druk, dus ik durf al wel eens een dagje over slaan… Als jullie nog vragen hebben, dan laten jullie het maar weten

groetjes

ey allemaal

sweet-love@ Jahoor je hebt het van mij goed ingevuld het is bijna zo ver haha

Sweet-Love, volgens die berekening (uit ons vorige topic) zou je nu inderdaad in je vruchtbare dagen zitten. Het kan zijn dat er vorige keer wel eitjes zijn gaan groeien, maar dat er niks gesprongen is en je hierdoor niet ongesteld bent geworden. Gewoon gezellig klussen dit weekend!

Dus misschien word ik HELEMAAL niet ongesteld en ben ik misschien volgende maand zwanger of ongesteld..?

Hoi meiden,

Ik ben dus 1 van de februari stoppers! :wink:

Ik ben 26 jaar en heb al ruim 7 jaar een vriend en woon al weer ruim 5 jaar samen. Ik woon in noord-holland en werk op een middelbare school als wiskunde docent. Aangezien mijn 1e echte ongesteldheid na het slikken van de pil nogal lang op zich liet wachten(39 dagen) gaan we nu pas echt beginnen met klussen. Ik weet dus nog niet precies hoe lang mijn cycli zijn omdat dit pas mijn 2e wordt.

We hebben nog geen kinderen (alleen 3 poezenmeiden).

Liefs Newbe

MELD! :mrgreen:

Hier een stiekeme maart-stopper die bij de april-stoppers het forum begonnen was.

Ik ben Shirley, 29 jaar, inmiddels alweer bijna 5 jaar getrouwd (in september) met Andor en moeder van Thara.

Verder zit ik in de “koffie” om het zo maar eens te zeggen, op kantoor.

Als jullie meer willen weten, vragen staat vrij!

Verder hier het ene moment het idee dat ik ongesteld ga worden en het andere moment zware steken (had ik in de week voor mijn NOD bij Thara ook). Af en toe een vlaag van BLEH (beter dan dit kan ik het gevoel niet omschrijven) / duizeligheid. Maar ik weet van de vorige keer dat ik mezelf heel goed van alles wijs kan maken :oops: . Bij Thara was het namelijk (pas) bij de 13de ronde raak.

Pas tussen haakjes omdat ik weet dat er zat meiden zijn die voor deze periode tekenen. Krijg altijd kippenvel van de verhalen van meiden die echt met IUI / IVF bezig zijn etc.

Anyway ik hoop voor iedereen dat het snel raak is!!!

Groetjes!

Haj, alles ok hier, alleen er niet meer aan toegekomen om te reageren o.i.d. mijn excuses!

Sweet-Love, mijn NOD is 24 April, ik had een verkeerde berekening gemaakt :wink:

Fijn weekend allemaal! :-*

Ik zal vandaag wat minder posten…

Om de volgende redenen: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55282&start=30

hij was klein maar wel de allerliefste die ik kende! Ik mis hem! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Goedemiddag allemaal

We zijn gefuseerd!!!

Ik zal me even voorstellen voor de nieuwe oudjes onder ons

Ik ben dus die andere februari stopper!

Ik ben Anjella 27jr, ik woon samen in een gehucht bij Nijmegen sinds 3jr, daarvoor ruim 1 jr in een ander gehucht gewoond bij nijmegen en daarvoor 24jr bij een gehucht bij bergen op zoom gewoond waar mn moeder en mn broers en zussen nog steeds wonen.

Ik woon dus samen met Dennis, we gaan nu voor ons eerste kindje.

Voor de rest zijn we al de ouders van 1 hond, 1 kat, 1 konijn en 2 cavia’s, maar we willen heel graag net als iedere meid hier een echt mensenkindje!

We gaan er met zn alle voor!!!

Voor de rest lees ik vrijwel dagelijks mee, alleen reageren dat moet ik nog gaan doen, sowieso kon/kan ik op het werk hier niet zitten, hebben ze jammer genoeg geblokkeerd, nu is het wel zo dat we afentoe websites kunnen vinden die deze blokkering ongedaan maken, bij deze dus, ben nu op het werk!!!

Even terug naar het oude forum ik ben dus op mn 18de begonnen met de pil omdat mijn toenmalige vriend behoorlijk wat ouder dan mij was. ik ben ook begonnen met microgynon 30, volgens mij iedere meid wel gehad hier! ik had net 1jr een relatie met mn vriend dennis toen ik behoorlijke bloedingen kreeg en waarschijnlijk ook een miskraam. Toen ben ik overgestapt op Femodeen die een vd twee stoffen minder heeft, ( vraag me niet welke hahah ) gelukkig is dat totnutoe goed gegaan.

We mogen vanaf volgende week weer klussen, want ik heb van mn schoonzusje vernomen dat je het beste tussen dag 7 en dag 14 het beste om de dag kan klussen, maar weet niet of dat echt zo is, we proberen het gewoon zoveel mogelijk!!!

Saskia nu word het bij jou spannend we duimen duimen duimen!!! Migraine of hoofdpijn tijdens de pil slikken en in de stopweek is ook niks aan en erg vervelend inderdaad, ik heb daar gelukkig nooit geen last van gehad.

De auto heb ik ondertussen weer terug, ook al is ie nog niet 100% gemaakt, het bleek dat de sleutel versleten was, nu hebben we nieuwe sleutels alleen die moet nog even ingelezen worden maar ik ben allang blij dat ik gelukkig de auto wee rheb!!!

Maliesje leuk dat je ouders het zo geweldig vinden, !!!

Nou ik ga maar weer een beetje mensen helpen die problemen hebben met internet en bellen, ja ik ben een helpdeskmedewerker van een internetprovider hahaha

Tot vanavond en een fijne dag/avond verder!!!

Ps Saskia heel veel plezier bij je ouders!!!

Geniet ervan!

Hallo,

ik zal me hier dan ook maar even voorstellen. Ik was net van start gegaan bij het de april stoppers, dus ben nog helemaal een nieuwtje!

Ik ben Gerda, ben 25 jaar en moeder van een 1 jarig dochtertje. Ik werk 28 uur in de week met mensen met een verstandelijke beperking. Had graag minder willen werken (geen weekenden meer) maar dat kan ik helaas niet voor elkaar krijgen op het werk. De drie dagen dagen die ik door de week werk bevallen mij prima.

Wij zijn deze maand ook van start gegaan voor een 2e kindje. Ons eerste kindje is als een hele mooie verassing bij ons gekomen. Vind het daarom nu wel extra spannend nu we bewust bezig gaan met het zwanger worden!

Ik hoop dat we allemaal maar snel goed nieuws mogen hebben! Succes!

oh ja, mijn NOD is volgens mij 26 april.

Ik weet het niet zeker omdat ik nog nooit heb bijgehouden hoeveel tijd er tussen zit, maar volgens mij word ik het wel altijd op dezelfde dag in de week. Ik zal er deze maand op letten!

Hoi allemaal, hier nog een april 2008 stopper! (eigenlijk al gestopt vanaf 2007, maar manlief werkte niet helemaal mee, haha;…)

Ik ben Maggie (Eveline) en wij gaan voor de 2e. Ik ben getrouwd sinds vorig jaar maart en wij hebben samen een zoon van ruim 2,5 Thom (die is 2 en zegt nee op het moment… pfff)

Ik werk als een soort management assistent bij een stichting op de Veluwe voor jongeren die uit huis geplaatst zijn en die daar wonen, onderwijs volgen en hun vrije tijd kunnen besteden. (ik las dat een paar van jullie ook in de zorg werken!) voor 16 uur per week en daarnaast studeer ik aan de pabo, 2 avonden en normaal gesproken ook een dag in de week stage lopen. We zijn in februari verhuisd naar een mooi nieuwbouwhuis, maar de combi studie, privé, werk, stage bleek toch een beetje teveel van het goede, dus heb ik mijn stage even op een laag pitje gezet. Ik hoop in oktober af te studeren, maar daar moet nog even hard aan getrokken worden.

Daarnaast hoop ik van harte dat wij de afgelopen dagen raak gemikt hebben… :oops: dus kan ik jullie :thumbup: heeel hard gebruiken. Dit was voor het eerst dat wij het ook bewust om een klein guppie deden, bij Thom kwam het ook min of meer per ongeluk zo uit. Ik ben er al heel lang mee bezig (vanaf ons trouwen vorig jaar) dus ik hoop echt dat het snel raak mag zijn, ook omdat klussen op commando voor man niet zo meeviel geloof ik… :wink:

Nou ja, en verder hoop ik natuurlijk voor ons allemaal dat het snel raak zal zijn en dat snel de eerste positieve testen over het forum gaan vliegen.

Dag meiden, tot snel, Maggie

Ohja, wat een geweldig lijstje, en sweet-love :hug: wat een rot nieuws, veel sterkte…