maart/april stoppers 2008 ( 7 Zwanger nu de rest nog dames!)

Jullie staan er bij! En dank je wel Maggie :oops: Ik mis mijn kleine Jack russeltje wel!:frowning:

hallo,

Sweet-love@ wat een rot nieuws zeg bah en dikke :hug: ervoor en heel veel sterkte

en maggie en mamager@ ja na een verassing (bij ons 2 totale verassings na heel kort ) zijn we nu echt bewust bezig en dat ervaar ik ook heel anders en spannend kijken of het nu weer zo snel raak is haha

Verder zal ik van het weekend er niet vaak zijn want het weekend is toch een beetje voor ons , mijn man is vrachtwagen chauffeur dus heel vaak pas heeel laat thuis. morgen lekker pannenkoeken versieren met de kids en savonds spelletje spelen met vrienden van ons monepoly tropical tycoon super leuk :lol:

dus heel fijn weekend en van mij voor jullie tot maandag

knuffels

Hoi meiden,

Ook ik ga me maar ff voorstellen voor de maart-stoppers. Ik ben Loesje, nog een paar dagen 28 :wink: (dus in het lijstje mag al 29 komen te staan) en ben ruim 4 jaar samen met mijn man. We zijn afgelopen december in zuid-afrika getrouwd :inlove: en in januari ben ik gestopt met de pil, klets dus ook met de januari stoppers mee. We moesten nog ff wachten op wat uitslagen van testjes voor tropische ziektes, maar vanaf april mogen we er dus echt voor gaan. Ik doe mee als proefpersoon voor de zwangerschapstesten van zozwanger, dus moet elke maand vanaf dag 8 na de ei-sprong om de dag testen. Ik heb vrijdag te horen gekregen dat mn schildklier waarschijnlijk te langzaam werkt, wat ervoor kan zorgen dat je minder vruchtbaar bent, maar ik hoef nog geen medicijnen dus ga er ook nog maar even niet vanuit dat het bij mij het geval is en :pray: dat het snel raak is. Wij zijn in oktober verhuist naar onze nieuwbouwwoning en zijn nu druk aan het klussen in de tuin. Dit weekend wordt het dus even dubbel klussen, want mn ei komt eraan :mrgreen:

@sweety-love: :hug: wat onwijs vervelend zeg, wij hebben zelf 2,5 (2 eigen en 1 zwervertje) katten en ik moet er niet aan denken dat er iets met hun gebeurd.

Hoi Allemaal…

Ik zal me eerst eens opnieuw voorstellen…

Ik ben Sylvia, net vorige maand 21 geworden. Ik woon in de provincie Groningen, ik woon al 3 jaar samen met mijn vriend (eigenlijk man) en we zijn nu 6 jaar samen.

Ik werk 32 uur bij de albert heijn als assistent afdeling-chef. Mijn man werkt als laborant. We zijn druk aan het knutselen aan ons 1e kindje.

De kinderkamer is er al! dus een babytje is welkom!

@meissie… Ik zie het nu pas omdat je je opnieuw hebt voorgesteld, maar jij woonde ook al op tijd samen zeg! Ik ben precies op mijn 18e verjaardag gaan samenwonen (dat kwam heel toevallig zo uit)

@mammadaantje… Ook een jonge moeder! leuk! Succes met je opleiding. En wat naar wat voor werk ben je momenteel op zoek?

@Sassie… Ik kan me voorstellen dat je je niet gek wil laten maken… Maar je voelt nu gewoon alles hé…? Je let er gewoon veel meer op!

@Sweet-love… Miischien heb je gewoon een menstruatie overgeslagen, en wordt je straks wel gewoon ongi… Ik hoop het voor je! Inderdaad gewoon maar gezellig klussen, dat kan natuurlijk nooit kwaad

:smiley:

@newbe… Ik hoop dat je cyclus nu een beetje normaal wordt…

Nou ik snap er zelf niks meer van…

dinsdagavond ben ik ongesteld geworden (geheel volgens plan!)

woensdag gewoon ongi geweest, maar donderdag haast niet meer…

Vrijdagmorgen werd ik wakker omdat mijn onderbroek helemaal nat was. Het was haast alsof ik in bed geplast had, maar dat was het niet… Alleen mijn onderbroek was nat. Ik was wat vocht verloren op één of andere manier. Vrijdag werd ik weer een beetje ongesteld, en nu heb ik bruine afscheiding… niet ongesteld meer!

Wat denken jullie dat het kan zijn? En wat voor vocht ben ik verloren??

Hoop dat jullie er iets zinnigs over kunnen zeggen…

ladies wat leuk dat jullie je allemaal ook even op nieuw voorstellen!!

niet dat ik allemaal kan onthouden…hahaha( was vandaag al vergeten het wasbolletje in de wasmachine te doen).

ja idd sylly ik was 1 dag 18 en toen kregen we de sleutel van ons huisje.

sweet meid wat een rot nieuws zeg…kan me voorstellen dat je je hondje erg mist…dikke knuf meid :hug:

hier ook wat raars.

ik ben in mijn eerste cyclus na 37 dagen ongi geworden en die was snel over.

maar nu verlies ik al sinds gistermorgen oud bloed…hoe kan dit en WAT is dit.

loesje…getrouwd in zuid afrika…GEWELDIG!! foto :wink:

ennuh tropische ziektes…hadden jullie iets opgelopen dan daar??

hoe is de tuin geworden?? al klaar??

hier vandaag een rustig dagje gehad…ben erg moe dus ik heb vanmiddag lekker geslapen met Wessel.

ik wilde eigenlijk mijn net gekochte stoeltjes van marktplaats gaan schilderen maar kon de energie er niet voor opbrengen.

morgen hopelijk wel.

fijne avond!!

kus!!

toch nog even snel want me man is achter de playstation gekropen haha

@sylly jah ik was 21 toen ik mama werd van mijn zoontje

en ik ben nu bijna 3 jaar samen met mijn man waarvan 2 jaar getrouwd (nou hoor ik iedereen denken van huh dat klopt niet haar zoontje is 3 enhalf haha) ik was eerst alleenstaand mama. maar ik vind het heel leuk om jong mama te zijn en :thumbup: :thumbdown: dat het bij jullie ook snel is en wat voor werk ik nu wil jah een beetje de richting van mijn opleiding administratief of receptioniste of secretaresse

ik dacht ik zal is kijken bij google over bruine afscheiding en oud bloed voor de meiden maar daar staan wel heel veel verschillende dingen op van zwangerschap tot op een forum dit

(Ik ben drie jaar geleden ook eens naar de dokter geweest en die vertelde dat het zou kunnen komen door te harde seks ) en als je der regelmatig last van heb wordt je daar de dokter verwezen op de forum van http://www.medischforum.nl

ik heb daar inderdaad wel is last van na me ongesteldheid maar ik dacht altijd is oud bloed en ging ook van zelf weer weg :? misschien moet ik ook maar is langs de dokter als dit nog is voorkomt

maar sterkte meiden misschien is het ook wel gewoon helemaal niks hoor

fijn weekend

Hoi meiden,

Gisteren zijn we een dagje naar mijn ouders geweest, dus vandaag gaan we een beetje relaxen, want het is altijd wel een beetje vermoeiend. Mijn man heeft gisterenavond nog 3/4e fles rode wijn opgedronken, dus die heeft een beetje last van een kater. Hij ligt nu op de bank, kan ik even internetten, haha.

Sweet-Love, heel veel sterkte! Vorig jaar is ons katertje van 4 maanden doodgereden, van huisdieren kun je ook heel veel verdriet hebben!

Als er vorige maand geen eisprong is geweest, dan word je inderdaad niet ongesteld. Er begint dan vanzelf weer een eitje te groeien, dus er begint wel een nieuwe cyclus en dan zou je aan het eind van die cyclus of ongesteld geworden of zwanger zijn.

Shirley, spannend! Ik voel me inderdaad ook wel eens BLEH, maar dat had ik afgelopen maand ook en toen was het ook niet raak. Hopelijk is het bij jou wel raak! (En bij mij nu ook :wink:)

Anjella, is dat leuk werk, helpdeskmedewerker? Ik kan me voorstellen dat je ook wel een gefrustreerde mensen aan de telefoon krijgt?

Fijn dat de auto weer terug is! En de autosleutel versleten, dat hoor je volgens mij ook niet vaak.

Maggie, ik ben eigenlijk een november-2006-stopper, haha, want na Pete ben ik niet meer aan de pil gegaan.

Je cyclusbanner werkt niet, jij zit nu dus ook in de wachtweken?

Loesje79, leuk dat je proefpersoon bent, ik heb net even gekeken, maar helaas hadden ze voldoende mensen. Dus je moet dan elke dag testen, als je dan zwanger bent, weet je het misschien al een paar dagen voor NOD, hoef je minder lang in spanning te zitten als ons.

Sylly, het enige advies wat ik heb, voor de zekerheid een zwangerschapstest te doen. Je hoort wel eens vaker verhalen van meiden die dachten ongesteld te zijn, maar dat dit een innesteling bleek te zijn? Dat vocht kan gewoon dunne afscheiding zijn. En bruine afscheiding is oud bloed, dat heb ik ook wel eens aan het eind van mijn ongesteldheid.

Meissie, ik heb even teruggelezen wanneer je ongesteld bent geworden, dan zou het nu ongeveer 14 a 15 dagen later zijn, dat kan dan van je eisprong komen. Dat zou dan volgens mij wel betekenen dat je een kortere cyclus hebt als de laatste keer, omdat je vaak 10 a 18 dagen later ongesteld word.

Ik heb vandaag wat hoofdpijn, ook wat steekjes in mijn buik en nog steeds last van afscheiding. Over een weekje is mijn NOD, ik ben benieuwd.

Groetjes Saskia

Ik zie steeeds meer mensen hier heen komen! :smiley:

En langere berichten ik reageer straks wel even langer, ben nu de was aan het opvouwen!

Sweet love ik wens je echt heel veel sterkte wat is dit voor jullie allemaal heel erg.

Ik weet niet wat ik voor de rest moet zeggen, ik ben zelf een dierengek en kan me niet voorstellen dat iemand zo doet.

veel succes met het uitzoeken tot op de bodem van alles.

Ik ben bezig met het uitzoeken, helaas verloopt het niet echt snel.

Wel valt me op dat ik volledig genegeerd word door mijn vaders vrouw.

Op msn, per sms of belletje. Dan is het excuus ik was even afwezig op msn, ik hoorde mijn telefoon niet.

Dan is het een kleine moeite om even terug te bellen?

Want ze is thuis, maar reageert niet op huis telefoon als ik bel met nummer herkenning, als ik bel zonder nummer en hoort dat ik het ben word er op gehangen…

En me vader is niet thuis :frowning:

Jee das wel erg opvallend zeg, ik ga er ook zo mn verdenkeningen op uitslaan ook al ken ik haar totaal niet.

wel raar dat ze zo doet zeg bah.

succes.

Sweet Love, heel veel sterkte meid! Wat een rot nieuws. :hug:

Saskia, Hoe gaat het met de kater van hubbie? :mrgreen: Altijd leuk, leedvermaak :lol:

Hier inderdaad nog steeds af en toe BLEH (we houden 'm erin :wink: ). Inmiddels steken die niet normaal zijn, af en toe kramp die me wel bekend voorkomt, maar vooralsnog geen :twisted: . Ik blijf optimistisch, maar realiseer me wel dat het wel heel erg veel geluk hebben is als je de eerste ronde gelijk zwanger raakt.

Ik ga in ieder geval voor je :thumbup: :thumbdown: dat het gelukt is (net als ik dat doe voor iedereen hier)

Verder weinig te melden. In de tuin bezig (geweest), op bezoek bij mijn schoonzus en zwager en weer een heleboel kinderkleding en speelgoed meegekregen :thumbup: Helemaal gelukkig mee.

Voor Thara’s eerste verjaardag hebben we een peuterschommel gekocht en zojuist in elkaar gezet. Volgens mij vindt ze dat straks helemaal geweldig. Volgende week zondag vieren we het dus daar komen mooie balonnen aan…

:-*

Goedemiddag allemaal even snel op de meeste reageren. En ondertussen naar het commentaar van de amstel gold race luisteren!

Ja ik had er zelf ook nog nooit van gehoord maar het blijkt dus wel dat het kan erg raar allemaal, maar ik ben gewoon blij dat ik m weer heb, want je merkt nu echt pas dat je iets mis als het er niet meer is.

@Saskia

Helpdeskmedewerker is echt heel leuk werk, ja klopt je krijgt afentoe echt moeilijke gefrustreerde en lastige mensen, maar gelukkig krijgen we daar trainingen voor, dus dat scheelt wel weer.

Ik werk nu hier 4jr sinds dat ik vanuit brabant verhuisd ben, kwam ik in dit callcenter werken, 3 jr lang outbound gedaan, ik moest dus mensen lastig vallen en nu sinds 1 jr moeten ze mij lastig vallen!!! :lol:

Ach heb je mannetje een kleine kater, mannen kunnen ook nergens tegen he haha,

Dus het was leuk bij je ouders? is altijd lekker he als je ze niet zo erg vaak zien en dan lekker verwend te worden. met koninginnedag komt mijn moeder en de oudste van mn zus hier naartoe om lekker te gaan shoppen enzo!

@Shiley erg leuk zon schommel ik ben benieuwd naar thara’s gezichtje volgende week met die ballonnen!!

@Saskia en Shirley ik duim duim duim voor jullie!!!

@Loesje79 lijkt mij ook wel erg vermoeiend om een proefpersoon te zijn, ook wel erg leuk en zoals saskia het ook zegt volgens mij weet je het dan al iets eerder lijkt mij.

We hebben wel een paar jonge moeders hier zitten dat is allemaal hartstikke leuk!

Ik ben ondertussen weer van mn ongi af, dus vanaf volgende week gaan we weer lekker klussen!!! :lol: Mn mannetje is dan iets meer thuis dan gaat dat helemaal goed komen!!!

Ik ga even hier beetje was opvouwen, ik kom tijdens de voetbal weer even terug, fijne middag allemaal.

Hallo,

Ik reageer deze dagen wat minder, ben erg moe/misselijk.

We hebben vandaag een beetje relaxt, ik heb mijn spelletje op de pc gespeeld en we zijn maar een half uurtje weggeweest voor boodschappen.

Me vriend ligt nu op de bank en ik ga zo op bedje liggen tv kijken.

(Vind voetbal op tv nooit leuk dus dan maar in slaapkamer.)

Wel heb ik even de slaapkamer opgeruimt, aangezien we bij mijn schoonmoeder wonen hebben we niet alles in de keuken staan.

Anders is het zo weg en eet / drinkt gebruikt zij het.

Dat is dan wel goed maar zo vaak als zij doet. Me vriend doet met een pak koffiepads van 36 bijna een week, als zijn moeder er is 2 dagen.

Dat is erg vervelend, daarom staat het in de kamer.

Dus heb even net de matras laken in de was gedaan en nu in de droger, ik kon vandaag niet wassen de was machine deed vreemd en de matras laken moest echt.

Morgen dan maar de rest van het bed, enzo.

Ik heb niet zo veel te melden en ben zoo moe, om nog verder echt te reageren .

Probeer er een paar uit te halen sorry als ik je vergeet:

Shirley @ Leuk zo een schommel, hoop dat ze er van geniet!

Anjella @ Ik ben niet gek dan toch? Als jij je verdenkingen er ook al in ziet!

Saskia @ Hoop dat het die vermoeide dag waard was en genoten heb bij je ouders?

Loesje @ heb je een foto van je trouwdag, ik ben wel benieuwd?

Liefs. Lesley

goeienavond allemaal…

@sweet-love… Wat erg allemaal… Kan me voorstellen dat je achterdochtig bent. Ik hoop maar voor je dat het niet waar is. En ik kan me voorstellen dat je je hondje mist!

@shirley… Spannend. vandaag je NOD, nog steeds niks? Als er niks komt wanneer ga je dan testen??

Ik ga straks een test doen… omdat ik eigenlijk maar twee dagen ongi geweest ben kan dit een bloeding geweest zijn (bedankt voor je tip sassie) maar ik weet eigenlijk wel zeker dat hij negatief is.

Heb voor mijn menstruatie wel gevoelige borsten gehad, maar dat kan net zo goed van het ontpillen en ik heb er nu ook geen last meer van!

Maar goed toch SPANNEND SPANNEND SPANNEND zo’n test…

Hou jullie op de hoogte, maar weet niet of het vanavond nog lukt.

Ga nu testen! Fijne avond nog!

Sylly, ook al zijn jou verdenkingen op een negatieve test.

HOPEN MAG ALTIJD.

En je weet het dan wel 100% zeker.

Negatief… Maar dat wisten we eigenlijk wel hé! Haha Geeft niks we gaan flink verder klussen deze maand!

Sylly, al nieuws???/ Ben helemaal niet nieuwsgierig… :liar:

Shirley, lekker in de tuin bezig geweest?

Sweet love, vreeemd verhaal hoor.

Loesje, tips voor de nieuwbouwtuin ?? Wij zijn ook bezig… pfff, wat een werk zeg, alles omspitten, paadjes uitgraven ik lijk soms net een kerel… haah

Hier vandaag lekker naar Nijmegen geweest naar een zwanger nichtje, lekker langs de Waal wat gegeten op terrasje in de zon!!! 8) Wow, was heerlijk!!

De wachtweken zijn hier inderdaad aangebroken, ppfff spannend hoor.

VOlgens mij nichtje heb je meer kans vanaf je eisprong tot 48 uur daarna (dan zit ik goed) maar ik heb ook weleens gehoord dat je beter vooraf kunt klussen,(dan zit ik niet goed.)

Weten jullie dat?

Nou ga weer braaf verder studeren, groetjes!

Maggie

hoi maggie… waarschijnlijk waren we tegelijk aan het posten maar het was dus negatief…

ik dacht dat je alleen voor de eisprong moest klussen maar dus ook daarna nog?? Nou dan weet ik dat ook weer!

ik zag trouwens bij een andere groep stoppers (weet even niet meer welke) dat in het allereerste stukje over iedereen een kort stukje stond…

dus gelijk het eerste stukje op de 1e pagina van deze topic bijvoorbeeld

Sylly: Ik ben Sylvia, 21 jaar enz. en dat dan van iedereen, dan kan je het zo even bekijken, omdat we nu met zo’n grote groep zijn…

Wat vinden jullie? Ik zal een kijken waar ik het ook alweer gezien heb

het is bij de stoppers van mei 2007…