:shifty: psttttt… nog geen :twisted: . Hier kleine :dance: … Nog geen test in huis… Zal ik morgen halen als er dan tenminste nog geen :twisted: zijn.
Dan gelijk 's avonds testen… Ben niet van de afwachterige. Weet wel dat ik waarschijnlijk enorm teleurgesteld ben mocht ik een negatieve test voor mijn neus krijgen (niet van uitgaan, niet van uitgaan, niet van uitgaan), maar dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben!
Sylly, 'k moet het nog even checken bij de mei stoppers wat je bedoeld. Kom erop terug!
Sweet Love :hug: , doe het rustig aan meid!
Maggie… sterkte de komende weken. Wachten is het minst leuk
:-*
shirley… als je 's morgens test heb je toch meer kans op een positieve test? anders wacht je tot dinsdagmorgen als :twisted: nog niet geweest zijn… (pff weet niet waar ik me mee bemoei hoor, maar vind het zo jammer als je teleurgesteld wordt) We duimen in ieder geval voor je!
en ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat iedereen zich even kort voorsteld op de 1e pagina van dit topic… dan kan je zo even naar pagina 1 gaan, om te kijken wie wie is.
Hoi allemaal,
het is me een beetje teveel om op iedereen te reageren, maar in het weekend ben ik er vaak al eens niet. Vandaag heerlijk genoten van het weer en met Briek naar de zoo geweest. Was supergezellig… En wat fijn dat het eindelijk nog eens zo’n heerlijk weer was, daar was ik echt aan toe!
Silly: :hug: een negatieve test… op naar de volgende ronde ook voor jou…
Sweet-love: meisje toch wat een verhaal alweer… :hug:
Shirley: spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
groetjes aan iedereen
morgen reageer ik wat uitgebreider!
Daag
ik zit trouwens net even te zoeken, maar gebruiken jullie ook allemaal ovulatietesten enz. ik zit er over na te denken, maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje zonde van het geld.
Hoi, ovulatietesten dus wel gebruikt, hoe betrouwbaar zal blijken over een week of 2, ik krijg er nog een paar als het goed is, mocht het toch mis zijn, die schijnen wel erg betrouwbaar te zijn
Ga bedje opzoeken, trusten meiden!
@anjella en saskia: Ik hoef 8 dagen na mn eisprong pas te gaan testen en dan om de dag. Ik word elke maand na 11 dagen ongesteld, dus ik hoef elke maand dat ik ongie wordt maar 2 testen te doen en als ik zwanger ben moet ik blijven testen tot dag 16 na ei-sprong dus 5x. Valt allemaal wel mee.
@sylly: ik gebruik ook geen ovu testen, maar ik temp. Dan ben je dus wel te laat, maar na 3 maanden tempen weet ik wel redelijk wanneer mijn ei is.
@maggie: Onze voortuin is onwijs mooi geworden, vinden we zelf, maar gisteravond bleven er regelmatig wandelaars staan en wijzen, dus we gaan er maar even vanuit dat zij het ook mooi vinden. Ik heb vreselijke spierpijn we hebben nl hele grote zware tegels, maar we zijn er zelf echt blij mee. We hebben in ons huis leistenen en buiten hebben we even grote in ongeveer de zelfde kleur betontegels. We hebben een hele grote schuifpui dus toen die gister openstond leek het net door te lopen. En mijn grootste tip voor nieuwbouwtuin is gluren bij de buren! Of je moet de eerste zijn die bezig is, maar je vind vaak hele leuke dingen die precies in jouw tuin passen. Of anders ff door andere wijken lopen :mrgreen:
Dit weekend niet echt geklust, we waren veel te moe, dus vanavond maar ff lekker in bad voor de spiertjes en dan vroeg naar bed :inlove: Temp was nog niet omhoog, dus ei zit er nog aan te komen. Denk woensdag ongeveer.
Groetjes
Jeetje wat een gebep hier Geweldig! :mrgreen:
Ik zit even te wachten op de wasmachine monteur en daarna kom ik even wat uitgebreider posten… :-*
Sweet-Love, sterkte met je verlies! :hug:
:kaars: :: :kaars: :: :kaars:
hoi allemaal,
voor degenen die me niet kennen ik ben van de maart stoppers.Uiteindelijk vandaag toch ongi geworden.
Ik ben helemaal t overzicht kwijt door de fusering :think: dus ik heb besloten om niet meer actief mee te doen.
Ik zal vast nog wel een keer iets komen vragen ,als dat mag!!
Nou meiden go for it!
Groetjes
Dat is jammer Sunce,
Je kan zelf als dat voor jou makkelijker is gewoon bij de oude maartstoppers schrijven,
dan zullen mensen daar vast wel reageren.
is een idee natuurlijk,maar ik denk dat iedereen hiernaartoe is verhuisd!
He meiden,
Sinds gisteren heb ik hoofdpijn, erg vervelend! Hopelijk is het snel weg, want ik begin er toch wel een beetje dizzy van te worden.
Nog steeds wat misselijk (BLEH ) en last van afscheiding, die laatste dagen voor NOD duren best lang als je er elke dag mee bezig bent.
Ik heb gisteren trouwens een test gedaan :roll: Negatief natuurlijk, want ik zit een week voor mijn NOD en ik deed hem pas 's middags. Ik had ergens gelezen dat iemand al 9 dagen voor NOD een lichte streep zag, dus ik dacht/hoopte dat mij dit misschien ook ging lukken, haha.
Sweet-Love, op de 1e pagina kan ik de tabel niet meer zien?
Sylly, wel een leuk idee, maar met ongeveer 15 stoppers misschien wel handig om het in 1 of 2 regels te vertellen?
Shirley, bij Pete was ik ook de eerste ronde zwanger, dus bij jou kan het ook gelijk raak zijn. Ik ben benieuwd! En het is beter om 's ochtends te testen, zeker net na je NOD, omdat er dan nog niet veel hcg aanwezig is en je urine 's morgens wat geconcentreerder is.
Sylly, jammer dat de test negatief was, maar het lijkt me vervelender om de hele tijd te denken of je misschien toch zwanger kan zijn. Een ongi van 2 dagen is wel erg kort, dus het had wat anders kunnen zijn.
Ik gebruik trouwens geen ovulatietesten. Ik kan aan mijn afscheiding en buikpijn vaak afleiden dat mijn eisprong eraan gaat komen, dus vind ik het onzin om dure testen te gebruiken. Misschien over een half jaar, maar voorlopig wil ik er nog niet teveel mee bezig zijn.
Maggie, de beste kansen heb je binnen 6 tot 8 uur na de eisprong! Het is dus handig als er dan zwemmers aanwezig zijn, dus zou je maximaal 1 a 2 dagen ervoor moeten klussen. Een eitje leeft ongeveer 24 uur en zaadcellen ongeveer 3 dagen.
Loesje, op de site van ZoZwanger las ik het volgende: “Voor onderzoek naar de gevoeligheid van onze zwangerschapstesten zijn wij op zoek naar vrouwen die elke maand vanaf 8 dagen na hun eisprong elke dag een zwangerschapstest willen uitvoeren tot 16 dagen na hun eisprong of het moment dat de ongesteldheid doorzet.” Hier staat dus dat je elke dag moet testen?
Sunce, jammer dat je ongesteld bent geworden! En jammer dat je niet meer komt meekletsen, je hoeft ook niet op iedereen te reageren. Hopelijk kom je toch af en toe meekletsen.
Groetjes Saskia
@ Saskia.
Ik had de tabel er weer opgezet!
hoi allemaal…
ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws! ik zit nu op dag 6… en ik dacht gewoon vanaf morgen om de dag te klussen… heb mijn mannetje al voorbereid!
sunce ik snap helemaal wat je bedoeld, en heel eerlijk gezegd had de fusie voor mij ook niet gehoeven, ik vond het al moeilijk om alleen de maartstoppers bij te houden, en natuurlijk… hoe meer zielen hoe meer vreugd. maar in dit geval ga ik voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Maar ik ga gewoon maar mijn best doen om het bij te houden.
en ik denk niet dat ik ovulatietesten ga gebruiken, ik heb gisteren er even over nagedacht om ze te kopen, maar het is ook een beetje zonde van het geld… als het zo ook lukt. bovendien was ik afgelopen maand precies op tijd, dus dan kan ik ook nagaan wanneer mijn eisprong is…
Sassie kon je niet wachten? haha! ik hoop voor je dat :twisted: lekker niet komen, en dat je dan kan gaan testen!
shirley hoe lijkt het eigenlijk met jou?? al :evil: of al getest??
@sassie: Ik ben mn mail nog ff gaan checken en je hebt helemaal gelijk, hoe ik dan bij om de dag kom :think: maar goed, ik moet elke ochtend toch plassen, dus heel veel extra werk lijkt het me niet. En anders stop ik er na een maand mee, kan gewoon elke maand opzeggen als ik het niet meer wil doen. Maar als met mijn plasje er weer wat meer info over zwangerschapstesten komt vind ik het prima :thumbup: dat je volgende week een positieve test hebt!!
We hoeven niet op iedereen te reageren!
En sylly heeft een goed idee geplaats.
Ik ga een tabel maken, en hoop dat iedereen mee wil werken.
In dat tabel komt te staan.
2 regels over jou, dus ik bedoel iedereen stelt zich in 2 zinnen voor dat komt op het begin te staan zodat er wat bekend is.
Ik vind het ook erg druk en reageer niet altijd, ik was wel voor een fusatie.
Je hoeft niet op iedereen te reageren dat doe ik ook niet.
Zolang we maar afentoe een tip krijgen zoals nu gebeurt en zolang we maar weten hoe het gaat met degene die wil typen!
Volgen jullie me nog! :think:
hoi allemaal…
Zouden jullie allemaal Sweet love een pb willen sturen waarin jullie je kort voorstellen… in ongeveer 3 regeltjes? dat komt dan onder de tabel te staan en dan kan je makkelijk even terugkijken wie wie is!
Alvast bedankt allemaal!
Alle lijstjes staan op de eerste pagina
Ik maak even iets anders dit is nogal moeilijk zelfs voor mij intevullen!