het ziet er opzich mooi uit, maar is een beetje lastig te lezen, maar dit was wel het idee… Dan hebben we mooi alles bij elkaar en hoef je niet steeds alles terug te lezen
Ik heb hem aangepast sylly!
ladies wat is het gezellig hier en wat word er veel gekletst.
ik ga vanavond er even voor zitten en dan zal ik sweet even pbjen.
hoop dat ik het zo beknopt kan verwoorden…hahahaha.
kus!!
Hoi meiden,
@sweet-love Wat erg van je hondje! Ik ben zelf ook een echte dierenliefhebber! Ik heb zelf 3 poezen en mijn ouders hadden 3 honden (goldens). De oudste die ik echt als mijn zusje zag is eind febuari overleden. Ze was 14,5 en dat is erg oud voor een golden. Ik was er erg verdrietig om maar wat het makkelijker maakte is dat ik afscheid kon nemen en ze een heel erg mooi leven heeft gehad. Ze was de week ervoor nog heel blij. Het lijkt me heel erg als je geen afscheidn kan nemen van je hondje. Heel erg veel sterkte met het verlies van je hondje!
Verder duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ik voor jullie (en mezelf )
Liefs
Er is even een storingje bij mijn server dus de lijstjes komen zo weer in beeld sorry.
hello ladies,
zo ik ga nu even uitgebreid reageren.
Wessel ligt op bed en Gerald is de deur ff uit.
sylly balen joh dat de test negatief was…wat voor test heb je gebruikt.
ja ik ben ook in twijfel ofdat ik ovulatietesten ga gebruiken.
heb alleen geen idee ofdat dat zin heeft met een onregelmatige cyclus.
shirley meid wat spannend!!!
ik ga voor je duimen hoor dat het raak is!!!
loesje…als er mensen bij je tuin blijven staan dan heb je het idd erg goed gedaan…FOTO!!!
ennuh hoe werkt het tempen?? ben echt een leek met dat soort dingen… :oops:
sassie ja wachten duurt lang he meid…ik ken het gevoel hoor.
9 dagen voor een nod testen en dan positief…pff dat is mazzel hebben voor diegene.
hier geen huisdieren…wil het wel maar manlief niet dus dan maar niet.
wil straks als wessel wat ouder is wel visjes denk ik.
en op de boerderij van mijn schoonouders hebben ze genoeg katten enzo dus beestjes genoeg.
verder ben ik er nog niet achter waarom ik nu bruinverlies heb.
te ruige sex zoals iemand zeikan het niet zin want we hebben weinig sex…helaas.
ik ga er dus maar vanuit dat het deze maand niet raak is.
ladies fijne avond en tot morgen.
ciao
Geen :twisted: vandaag. Vanavond test gedaan ( :shifty: tja… nieuwsgierig he :oops: ) en ik zag daar een heel vaag tweede streepje :dance: .
Besloten om morgen met ochtendurine te testen. Kijken wat het wordt, maar denk dat het wel goed zit… Morgenmiddag /-avond kan ik pas weer reageren (op mijn werk lukt helaas niet) dus ik zal jullie even in spanning moeten houden. SORRY!
Verder even geen nieuws…
:-*
Oooooh niet ons in spanning laten!
ohhh spannend!!!
ben druk aan het duimen draaien voor je shirley!!
Dank jullie :mrgreen: Echt ben er nog steeds een beetje onderste boven van. Dat het al in één keer raak zou kunnen zijn (tja, je hebt maar één keer een goede timing nodig… ).
Helaas zit morgenochtend voor het werk er denk ik niet in, dus jullie moeten echt wachten tot een uur of 5. Maarrrr als ik een momentje zie, dan horen jullie het!!!
nou… even snel dan… HET IS GELUKT!!! Ik ben zwanger!!! :inlove:
Banner pas ik vanavond aan. Meer nieuws later!
- breek even in*
Shir! Wat zie ik nou??? GEWELDIG!!!
Van harte meis! Ik ben er gewoon een beetje ondersteboven van…
Geniet geniet geniet meis!
Dikke kus Deb
- ben weer weg!*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SHIRLEY GEFELICITEERD MEIS!!!
geniet van je dag vandaag!!!
Shirley van harte gefeliciteerd, geniet van je dag, geniet van je zwangerschap!
He Shirley, leuk man gefeliciteerd. En dat is eéééééén, (en nu wij snel ook…) Wow, in 1 keer raak, wat een geluk! Geniet ervan!! Wat vind je mannetje?
Hier alles oké, man heeft waarschijnlijk een maagzweer (hij heeft vaker last van enorme pijn rond de maagstreek,)dus die zit ziek thuis.
Verder gisteren lekker geboend in huis, het is weer redelijk spin en span. Nieuwbouw woningen en in een nieuwbouwwijk wonen levert blijkbaaar veel stof of,… pff, je kunt wel aan de gang blijven.
Ben niet zo’n poetser… :oops: Bij de intratui geweest, lekker wat bloemetjes in een mooie mand op terras gezet, echt het voorjaarsgevoel zo!! heb zo’n zin om lekker in de tuin te rommelen (als ik straks zwanger ben kan het niet meer natuurlijk… zucht, wil dus nu nog zoveel mogelijk afmaken!)
Lijstje ziet er super uit, geweldig hoor! Best een grote groep zo he? Wel gezellig!
Nou, ga netjes aan het werk!
:-* Maggie
even snel een berichtje (ben namelijk mijn sleutels kwijt en die moet ik echt gaan zoeken!!
Shirley gefeliciteerd!!!
Kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent! Geniet er van!
Shirley, gefeliciteerd! :dance: Wel moedig van je om 's avonds een test te doen, haha. Volgens mij ben je rond de feestdagen uitgerekend?
Sylly, ik denk dat ovulatietesten vooral handig is als je een lange cyclus of erg onregelmatige cyclussen hebt. Als je inderdaad een normale cylcus hebt, dan is je eisprong hoogstwaarschijnlijk 10 tot 18 dagen voor je weer ongesteld moet worden. En als je dan om de dag gaat klussen, heb je een aardige kans om zwanger te raken.
Maggie, als je zwanger bent, kun je gewoon nog in de tuin rommelen, je moet dan wel huishoudhandschoenen dragen en dan goed je handen wassen als je klaar bent.
Ik ga zo even naar het inloopspreekuur om mijn mannetje te wegen. Sinds hij 4 maanden is, wilt hij niet zo lekker groeien. Vorige week bleek hij in de laatste 3 weken zelfs 20 gram afgevallen te zijn, dus ik wil het nu even elke week in de gaten houden. Daarna ga ik even naar het dorp, het is lekker weer buiten.
Groetjes Saskia
Eigenlijk was ik van plan te stoppen met dit forum!
Maar ik heb besloten hier in dit deeltje verder te gaan (dus meissie houd dat mailtje als niet geschreven.)
En dames, eindelijk weet ik waar ik aan toe ben!
IK BEN ONGESTELD geworden :dance: ja ik ben er vrolijk om.
Ik wist niet waar ik aan toe was, en wist ook niet of ik nou zwanger was of niet of wat dan ook!
Maar na ruim anderhalve maand eindelijkw el wt meer zekerheid.
Ik weet nu niet wat ik in moet vullen hoeveel dagen cyclus ik heb!
Ik werd 9 maart ongesteld, 13 maart was het over en nu 22 april begint het weer… hmm?
Dit is van de oude topic :
@Sweet-Love wrote:
Geplaatst: Do 13 Mrt 2008, 19:31
Hmmmm :silenced: :doh:
Zaterdag ongesteld, Zondag kwam het echt helemaal door. ik maakte me maandag nog zorgen over de hoeveelheid bloedverlies. * Het was zooo extreem veel… :think:
Gister werd het al wat minder * godzijdank!
Vandaag wel tampon in gehad :oops: :oops: :silenced: Maar bijna geen bloedverlies, tampon veruild met maandverband. rond een uurtje of 4. (doe ik altijd als bloedverlies minder is en tampons worden dan amper gebruikt ik heb namelijk alleen normal in de kast liggen. )
Wonder boven wonder, durf ik bijna te zeggen ik ben niet meer ongesteld!
(gaat snel dan… :shock: :shock: :shock: )
Vannacht word er toch nog een tampon gebruikt, voor alle zekerheid.
Dus misschien zie je morgen een 2e banner onder me tekstje <3
Gefeliciteerd Shirley!!!
Jippie Jippie!!!
Ik kom straks nog even kijken hier de boel eerst even opruimen…
Shirley, gefeliciteerd !! :dance: :inlove: :dance: