maart/april stoppers 2008 ( 7 Zwanger nu de rest nog dames!)

Wow,

Wat lees ik hier (veel), maar weeral een zwangere :dance: :dance:

Shirley: proficiat!!!

Ik zal proberen of ik vanavond even tijd heb om ook een zinnetje over mezelf te schrijven. Ik vind het een goed idee! Deze week zal ik hier nog even wat minder zijn, want het is druk op het werk (we hebben volgende week audit). maar zo gauw ik kan probeer ik wat meer op de anderen te reageren.

tot gauw!

IK ben zoo blij!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Binnen 3 maanden mogen mijn vriend en ik In ons eigen huisje!!!

Hij word nu opgeknapt en verbouwd! (Nieuwe douche nieuwe toilet, nieuwe keuken!!) Het word huren maar we zijn zo blij!

We konden die vrouw wel zoenen achter de balie van de woningstichting!

Eindelijk een nieuwe start en nou GOED in zicht!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb net foliumzuur gekocht!! 2,99 voor 150 pillen!

Gefeliciteerd Sweet-Love !! :-*

Toch wel handig heh, dat foliumzuur? :wink:

Inderdaad J&F! Bedankt voor de tip!

en meteen naar de winkel gesjeesd met vriend!

Hahaha! en dat dat goede nieuws vlak daarvoor, we konden wel dansen door de winkelstraat.

Ons mannetje was 195 gram aangekomen, dus het helpt om hem meer eten te geven als hij behoort te krijgen. Hij zit nog steeds op een afwijking van bijna -2, maar hij was in ieder geval aangekomen.

Sweet_Love, fijn om te lezen dat je gewoon blijft meekletsen!

Leuk dat je binnenkort een huisje hebt! Wat maakt het uit dat je gaat huren, het lijkt me in ieder geval fijn dat je gewoon een eigen plekje hebt!

En ongesteld geworden, ook erg fijn voor je! Een cyclus van 44 dagen is aardig lang, maar het kan zijn dat je de volgende keer een normale cyclus hebt. Ik zou dan wel rekening houden met een lange vruchtbare periode en al rond dag 10 aan de klus gaan, voor het geval je een gemiddelde cyclus gaat krijgen.

Groetjes Saskia

Doen we zeker Saskia!

We gaan gewoon weer klussen of ik nou vruchtbaar ben of niet! aangezien ik niet weet of de cyclus normaal gaat worden of niet

Hoop het wel

hahah heel goed sweet…klussen of je nou een eisprong hebt of niet.!!

hier gaat het ook zo hoor…geen idee hoe lang mijn cyclus deze keer gaat zijn dus we klussen wanneer we willen.

Whoehoe!! Shirley Wat fijn!!!

@sweet-love Ik weet hoe het is om een lange cyclus te hebben… heel erg vervelend. Is iedereen zowat al aan de 2e cyclus toe zit jij nog in de eerste :frowning:

gefeliciteerd shirley geweldig meis in 1 keer!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :-*

verder heel weinig te melden dan alleen maar moe moe moe en leren leren leren haha

morgen reageer ik wel wat uitgebreider jullie kletsen wat af :wink:

sweet-love@ gefeliciteerd met je huisje je woonde bij je schoonmoeder toch? hebben wij ook gehad anderhalf jaar lang met 2 kinderen pfffff en nu eindelijk al 3 maanden ons eigen plekje!! geloof me meis je gaat daar van genieten echt waar :smiley: gefelicieerd

groetjes,

oja ik ben gewoon :twisted: geworden maandag een dag eerder dus en niet zo’n klein beetje ook hahha :lol:

op naar de volgende ronde

Goeienavond allemaal!

Shirley kan je het al een beetje bevatten??? Hoe gaat het dan eigenlijk, moet je meteen een afpraak maken met de huisarts of moet je nog wachten??? (dan weet ik dat alvast haha)

Sweet love… Gefeliciteerd! Een eigen plekje… heerlijk. Kan je wel een beetje met je schoonmoeder overweg? Weet ze ook van jullie kinderwens? Als ze dat niet weet lijkt me een eigen plekje helemaal wel heerlijk! Hoef je ook niet voorzichtig te zijn met je potje foliumzuur!

En waarom wilde je eigenlijk stoppen met het forum??

mammadaantje… succes de volgende ronde!

Meissie jij vroeg volgens mij welke test ik heb gebruikt… ik heb gewoon een test bij de super de boer gekocht… ik wist eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger was dus ik wilde niet te veel geld uitgeven aan een test. ik heb besloten dat als ik een positieve test heb, dan nog eens een duurdere test te kopen voor de zekerheid.

en die ovulatietesten zouden juist met een lange en onregelmatige cyclus een uitkomst kunnen zijn… maar je kan natuurlijk ook nog gewoon zo een beetje klussen… (lekker ongedwongen)

Waarom ik wilde stoppen? Laten we discussie bespaard houden! :oops:

En nee, ik heb ht mijn schoonmoeder Niet verteld dat wij een kinderwens hebben.

In Januari dacht ik dat ik zwanger was , negatieve test natuurlijk maar het kon! (Kinderwens was aanwezig maar niet uitgesproken.)

We vertelden het samen dat we dachten dat ik zwanger was en dat de test aangaf van niet!

Later onder 4 ogen vertelden mijn schoonmoeder mij dat ik het kindje weg moest laten halen als het WEL zo was. Want het was al druk genoeg in het huis!

Toen we echt er voor gingen hebben we meteen besloten het dus absoluut niet te vertellen!

Ik heb wel een kaartje gemaakt (voor mijn zus Neefje en nichtje, mijn moeder en mijn schoonmoeder.) voor als ik wel zwanger ben vertellen we het via een kaartje.

Ik hoop dat ik zwanger word, en of dat nou hier is al of in het nieuwe huisje (kindje word dan geboren gelukkig niet hier!)

Ik heb daar beschreven dat we zwanger zijn en dat het van harte welkom is.

(Mijn moeder en zus en Vader weten wel van onze wens.)

Ik vond een kaartje leuk, juist omdat me moeder niet veel bereikbaar is ivm met werk!

En het was echt persoonlijk gericht naar iedereen (Hallo Tante, Hallo Opa & Oma)

Ik wil als ik hier wel zwanger word nog bij mijn schoonmoeder, zal ze toch pech hebben ik laat het NIET weghalen, en zeker vertellen we het haar pas als we weg gaan.

Ik kan niet goed met haar overweg, en soms kan ik haar wel schieten! :twisted:

nou ja in ieder geval mooi dat je blijft… en als je alsnog iets kwijt wil mag je me ook een pb sturen! ik kan me voorstellen dat je dan niks tegen je schoonmoeder zegt. Zij heeft er ook niet over te beslissen of je het weg laat halen of niet! Ze zal wel even schrikken als je zwanger bent haha! gelukkig zit je dan in je eigen huisje! Moet je alle meubels nog kopen? of hebben jullie alles al??

eigenlijk moet ik wel klussen vandaag, maar weet nog niet of ik zin heb… haha anders maar niet hoor

We krijgen een groot gedeelte, en mijn vriend en ik hebben ook nog wat spullen ! (hij heeft ze hier staan ik bij mijn zus.)

Het lijkt mij zo heerlijk om hier weg te zijn! Zo geweldig veel rust!

Ze zal schrikken ik denk als we hier weg zijn wel accepteren!

Anders heeft ze pech het is onze keuze, om er voor te gaan en te houden!

Kinderkamer is ook bijna compleet, missen alleen nog een ledikantje, maar die kopen we misschien via MP ( wel nieuw matras. natuurlijk) Maar pas als we weg gaan hier en een positieve test hebbeN!

Oh en ik ben er half 9 weer, Even GTST kijken en genieten van het goede nieuws! TOT ZO!

ja joh, na je positieve test heb je nog alle tijd!

Zooo mooie kletskousen :mrgreen:

Allereerst dank jullie wel voor de superlieve reacties!!!

Ben er echt helemaal ondersteboven van. Alles dat ik verwacht had, maar niet dat het ronde 1 al raak zou zijn. Mijn uitgerekende datum is 28 december (hmmmm :eh: iets minder goed gepland tussen de feestdagen, maar ik ga of hoogzwanger :dance: of als moeder van twee schatten :inlove: het jaar uit!)

Maggie, mannetje is net zo beduusd als ik. 'k Heb ook nog twee testen gehaald (kruidvthuismerk 2 à € 4,99) om die mooie streep nogmaals te zien verschijnen :mrgreen: (lekker muts ben ik hé :shifty: )

Beterschap voor jouw hubbie! Bah, da’s wel heel vervelend!

Sas, hoe zwaar was Pete? Gelukkig in ieder geval aangekomen! Dat is dan alweer een opluchting!

Sweet-Love, gefeliciteerd met huisje! Kan me voorstellen dat jullie daar super gelukkig mee zijn!! Wat een drama die schoonmoeder van jou… Daar heeft ze zich toch niet mee te bemoeien. Zeker als jullie inderdaad straks jullie eigen plekje hebben!

Sylly, in feite hoef je niet meer naar de HA… Het is altijd verstandig om het wel te melden dat je in verwachting bent, maar je hebt geen doorverwijzing van de HA nodig om naar de VK te gaan. Ik heb donderdag vrij en zal op mijn gemak dan even een belronde maken. De vorige keer heb ik in week 9 (geloof ik) een termijnecho bij de VK gehad. Misschien nu weer?

Als iemand uitleg nodig heeft over de afkortingen… schaam je niet en meldt het. Zowel ik als denk ik een hoop anderen willen je met plezier een en ander nader verklaren.

:-

Hallo iedereen,

ben wat sneller terug dan ik verwachtte, maar ben hier thuis nog wat aan het werken en had er even geen zin meer in… Even wat ontspannen!

Shirley: 28 december, da’s idd recht in de feestdagen, voor jullie dus nog een feestje bij! Toen ik zwanger was van Briek vond ik die streep ook zo leuk, wou ook nog een tweede (en een derde en een vierde) keer kijken.

Sweet-love: wat klinkt dat goed van dat huisje, een eigen plekje heeft iedereen nodig. Even aftellen nu, en het is zo ver! Fijn voor je dat je nu ongi bent geworden, weet je tenminste waar je aan toe bent!

mamadaantje: veel succes met het studeren! Ik ben het weeral vergeten, wat studeer je juist? En wat rot dat je ongi bent geworden :hug:

Sassie: klinkt alsof Pete best goed is bijgekomen, hoeveel weegt hij nu?

Wow, en, die pot met die 150 pillen foliumzuur; komt dat gewoon van de apotheek? Hier krijg ik zo’n klein doosje met maar een stuk of 60 pillen.

Daag

Nope Kee, van de etos!!:slight_smile:

EEN NIEUW LIJSTJE OP DE BEGIN PAGINA!:

STEL JE VOOR.

Stuur 1a 2 zinnen naar mij in PB, met wie je bent… enzo.

En dan zet ik je er bij! (Eventueel word het lijsje nog langer dus aangepast.)

Ik ben al enkele dagen bezig en ik heb de uitstraling gevonden gewoon lekker rustig! Daarom de nieuw Stel je voor.

(Degene die al een PB hadden gestuurd je staat er op!)

ik koop mijn foliumzuur bij albert heijn (is de laatste keer niet zo slim geweest, aangezien ik daar werk :shock: ) DOM DOM DOM

maar goed… 28 december… ja dat wordt druk druk druk in december, wat dat betreft ben ik blij dat het deze maand nog niet raar was, maar volgende maand zou mooi zijn :lol: uiteraard was ik heel heel blij geweest als het raak was, maar nu heb ik eindelijk een reden gevonden om toch een beetje blij te zijn dat het niet zo was…

dus vrijdag ga je rond bellen? Ik heb echt geen idee hoe het werkt? Als je in het ziekenhuis wil bevallen moet je daar dan ook een verloskundige zoeken? of staat dat helemaal los van elkaar? je verloskunige is normaal gesproken toch bij de bevalling?? en dan heb je nog de kraamzorg, die komt na de bevalling… mis ik dan nog iets??