zelfde hier…in voor en tegenspoed, met leuke en minder leuke dingen pittige discussies huilen en lachen…
patripiex…kan me je verdriet heel goed voorstellen!! ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!
pearlie…balen!! ik leef met je mee!
iets komt me wel erg bekend voor…
met ons trouwen was er nog contact met een nicht van mijn man… was zogezegd getuige…vervolgens begon het zeuren wanneer wij aan kids zouden gaan tot mijn verdriet aan toe… toen steeds minder contact (van haar kant) nu ben ik zwanger en dan zie je ze niet…
is heeeel anders maar kan me goed inbeelden hoe je je voelt!
cin hopelijk knapt levi snel op !!!
@Mirag wrote:
@Cin. wrote:Aaaaaahhhhh :lol: Same here
Maar meiden, ik vind jullie allemaal lief! Met en zonder hormonen, in goede en slechte tijden, altijd [/b] :mrgreen:
Hier sluit ik me ook bij aan.
@Bianca-k wrote:
@Mirag wrote:@Cin. wrote:Aaaaaahhhhh :lol: Same here
Maar meiden, ik vind jullie allemaal lief! Met en zonder hormonen, in goede en slechte tijden, altijd [/b] :mrgreen:
Hier sluit ik me ook bij aan.
Fijn dames :-
Lins. Geldt ook voor jou tuurlijk :-
oei ga nu efkes heel snel het geboren lijstje aanpassen :inlove:
je krijgt het nog druk met lijstje cin…
:dance: :dance: :dance:
Patricia Gefeliciteerd met jullie dochter!!! :dance: :dance: :dance:
Ben ook erg benieuwd wie de volgende mag zijn :inlove: :inlove:
Sanne. Uhm het is donderdag :shifty:
Hoe was de echo???
Lins, ik weet hoe je je voelt… Ik baal er ook ontzettend van als ik me ziek moet melden, maja we moeten nu toch echt even aan onszelf denken!! :hug:
Fijn dat het met kleintje goed gaat :thumbup:
Patripiex :hug:
Snap dat het moeilijk is, maar snap ook dat je collega super blij is…
Heel erg dubbel… :hug:
@Cin. wrote:
Maar meiden, ik vind jullie allemaal lief! Met en zonder hormonen, in goede en slechte tijden, altijd :mrgreen:
Sluit ik me he-le-maal bij aan :mrgreen:
Mooie lijstjes weer meid!! Wat ben je toch crea-bea!!
Pearlie & Lins, idd heel erg lullig dat er mensen zijn die niet weten hoe ze met echte vrienden om moeten gaan!!
Ja Sanne, hoe was de echoooooooooooooo
zoonlief riep net in zijn slaap “papa” (vermoed ivm narcose en het alleen zonder ons wakker worden) en nu is hij erg onrustig (beetje huilerig) in zijn slaap
Achgerm! Manlief zit er nu bij…,
Agosssss, hele dikke knuf voor je stoere manneke!! :hug:
Ik ben inmiddels weer thuis.
Ik lees net alle reacties en vindt het een klein beetje overdreven. Het is heel erg jammer te lezen dat er mensen zijn die zo vreselijk fel reageren op iets wat al vele malen is gebeurd…
Ik zal bij deze ook een stap achteruit doen, en niet meer op dit forum komen. Het is eerst zo bij Tweet geweest dat ze continu de pik op mij had en nu zijn het andere. Ik ben namelijk ook inderdaad niet iemand die zn mening voor zich houdt, en dat is nou eenmaal zo. Wel vind ik het erg jammer dat dit niet gerespecteerd wordt. Vind het ook een erg grove beschuldiging te zeggen dat iedereen hier negatief en agressief is. Denk dat diegene eerst maar eens bij zichzelf ten rade moet gaan, die heeft het blijkbaar uitgevonden…
Maar goed, wat ik al zeg… Zoals velen van jullie zeggen en vast ook zullen denken… Breng ik alleen maar problemen met mijn eerlijkheid. En ik ben nou eenmaal zo keihard en ben ook niet van plan omdat te gaan veranderen, vandaar dat ik hier niet meer kom. Zodat niemand kan zeggen dat ik de boel weer loop te verzieken. Dit zal overigens ook wel weer verkeerd opgevat worden, maar boeit me niks.
Ik hoop voor de niet zwangeren dat zij snel zwanger zullen raken en voor de zwangeren dat ze een goede bevalling hebben en gezonde, prachtige kindjes op de wereld mogen zetten!
Veel plezier hier nog!
:-*
Jammer dat je stopt met kok LoeLi :hug:
Maja, jou keuze en die respecteer ik! :-*
@Lisette24 wrote:
Ik ben inmiddels weer thuis.
Ik lees net alle reacties en vindt het een klein beetje overdreven. Het is heel erg jammer te lezen dat er mensen zijn die zo vreselijk fel reageren op iets wat al vele malen is gebeurd…
Ik zal bij deze ook een stap achteruit doen, en niet meer op dit forum komen. Het is eerst zo bij Tweet geweest dat ze continu de pik op mij had en nu zijn het andere. Vind het ook een erg grove beschuldiging te zeggen dat iedereen hier negatief en agressief is. Denk dat diegene eerst maar eens bij zichzelf ten rade moet gaan, die heeft het uitgevonden…
Maar goed, wat ik al zeg… Zoals velen van jullie zeggen en vast ook zullen denken… Breng ik alleen maar problemen met mijn eerlijkheid. En ik ben nou eenmaal zo keihard en ben ook niet van plan omdat te gaan veranderen, vandaar dat ik hier niet meer kom. Zodat niemand kan zeggen dat ik de boel weer loop te verzieken. Dit zal overigens ook wel weer verkeerd opgevat worden, maar boeit me niks.
Ik hoop voor de niet zwangeren dat zij snel zwanger zullen raken en voor de zwangeren dat ze een goede bevalling hebben en gezonde, prachtige kindjes op de wereld mogen zetten!
Veel plezier hier nog!
Jammer dat je het zo ziet. Ik vind helemaal niet dat je de boel loopt te verzieken. Een mening is een mening en die moet je kwijt kunnen. Dat geldt voor iedereen, voor jou, voor mij, voor alle anderen hier. Zo keihard vind ik je helemaal niet overkomen en ik zou het jammer vinden als je o.a. door mij weg zou gaan, alleen maar omdat ik ook maar mijn mening geef.
Het voordeel van dat je altijd zegt wat je denkt is dat anderen weten wat ze aan je hebben en je dus alijd eerlijk bent. Een nadeel is echter dat je hoe dan ook reacties terug kunt verwachten. Zo werkt het nu eenmaal in mijn ogen.
Ik zou het jammer vinden als je hierom weggaat. Maar het is natuurlijk jouw keus…
@Matsjo wrote:
@Lisette24 wrote:Ik ben inmiddels weer thuis.
Ik zal bij deze ook een stap achteruit doen, en niet meer op dit forum komen. Het is eerst zo bij Tweet geweest dat ze continu de pik op mij had en nu zijn het andere. Vind het ook een erg grove beschuldiging te zeggen dat iedereen hier negatief en agressief is. Denk dat diegene eerst maar eens bij zichzelf ten rade moet gaan, die heeft het uitgevonden…
Veel plezier hier nog!
Jammer dat je het zo ziet. Ik vind helemaal niet dat je de boel loopt te verzieken. Een mening is een mening en die moet je kwijt kunnen. Dat geldt voor iedereen, voor jou, voor mij, voor alle anderen hier. Zo keihard vind ik je helemaal niet overkomen en ik zou het jammer vinden als je o.a. door mij weg zou gaan, alleen maar omdat ik ook maar mijn mening geef.
Het voordeel van dat je altijd zegt wat je denkt is dat anderen weten wat ze aan je hebben en je dus alijd eerlijk bent. Een nadeel is echter dat je hoe dan ook reacties terug kunt verwachten. Zo werkt het nu eenmaal in mijn ogen.
Ik zou het jammer vinden als je hierom weggaat. Maar het is natuurlijk jouw keus…
Het gaat zeker niet om jouw reactie… Ik weet inmiddels wel dat je altijd actie reactie hebt En dat waardeer ik alleen maar… Maar waar het mij om gaat hier, is dat je bijna geen boe of bah kunt zeggen zonder dat er 1 bij zit die meteen frontaal in de aanval gaat, en daar heb ik geen trek meer in. Eerst was het Tweet en nu is het BabyEnschede… Weet je, ze vallen je meteen aan omdat je gewoon wat zegt. En dat zeg ik dus, ik ben HEEL eerlijk en weet dat dat keihard kan zijn, maar ik ben juist iemand die niet tegen schijnheiligheid kan en doe het zelf dus ook niet En wat mij het meest irriteert is dat er meteen geblaat wordt ZONDER eerst goed te lezen, en dan de vinger nog naar een ander durven wijzen… Nee, kan daar heel slecht tegen, dus is de keus makkelijk om te zeggen dat juist om die mensen ik er geen zin meer in heb. En het is geen wegjagen, het is gewoon puur dat ik geen zin heb om die discussies aan te moeten gaan en te vertellen steeds dat ik nou eenmaal zo ben. Heb al genoeg aan mn kop, ik vertel het een paar keer, en als iemand het dan nog niet snapt dat Lisette is… Tja, dan ben ik er klaar mee
Dan heb ik misschien gemist dat haar reactie zo aanvallend was. Dat vond ik namelijk niet. Ik dacht eigenlijk meer te lezen dat zij de manier van benaderen niet zo leuk vond…
Maar goed, ik weet ook niet alles. Dat met Tweet heb ik ook gemist.
:hug:
He wat jamer Lisette als je echt besluit hier weg te gaan…
Waardeer je eerlijkheid en directheid.
Op een forum kan directheid helaas onbedoeld snel tot heftige reacties leiden.
Jammer dat het vandaag zo loopt hier!
Hoop dat we snel weer gezellig met elkaar verder kunnen kletsen!
Ff iets vrolijkers: ben morgen jarig!!!
Morgen overdag beetje hier taartenbakken, ff naar de stad etc.
En 'savonds lekker met mijn mannetje naar de mexicaan.
Zaterdagavond vier ik mijn verjaardag dan echt!
lisette niet weg gaan omdat babyenschede zo haar opmerking hier neer heeft gezet… wat begon met een kleine vraag/opmerking explodeerd tot een mega probleem…
ik hou juist wel van mensen die voor hun mening durven uit te komen (dit omdat ik dat zelf nooit zo goed kan) dus voor mij moet je zeker lekker hier blijven! en niet weg gaan omdat er iemand is die er niet tegen kan…Zou het enorm jammer vinden!!!
Ik blijf lekker ziek thuis…na huilbui vanavond en met mijn moeder en man gepraat te hebben is het vervelend voor het werk maar ik moet aan mezelf denken…hoe moeilijk ik het ook vind morgen dat telefoontje te plegen bah!’
verders hoop ik dat lente snel begint… die sneeuw hier vind ik maar niks meer…!
cin …levi zal wel idd nog wat van narcose hebben in zijn lichaam…duurt volgens mij erg lang voor dat het er helemaal uit is…
hoop dat hij zich snel beter voelt!
tulpjes alvast gefeliciteerd!!!
matsjo: moet je maar vaker hier meelezen hihiihi…soms is het maar beter dat je iets mist hoe ist verder met je??dat heb ik weer gemist …
Hey Hey Kletskousen…
ga even bijlezen en proberen op iedereen te reageren…
Allereerst Patricia…gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Who's next met BUB??komt nu wel heel dicht bij he......
Tulpjes!!
(nog 30 dagen te gaan)
En Matsjo & Bieslookje
(nog 32 dagen te gaan)
sanne, was zeker wel ff schrikken vanmorgen met die fietser of niet?
Hoe is het verders met je?
cin. Hoe is het nu met Levi?
babyenschede, jammer dat je besluit niet meer mee te schrijven hier.....veel succes en hopelijk ben je ook snel zwanger en kan je gaan genieten ervan.
mirag, fijn dat je weer goed gekurd bent, enne middag je onverwacht vrij is altijd lekker he!
tulpjes, heb je nog gedweild? hihi.....enne ik doe ook regelmatig wat boodschappen in duitsland, we wonen 10 km van een grote supermarkt af en met bepaalde producten kan het idd veel schelen in prijs.
Fijne dag morgen en mocht ik er morgen niet zijn hier...dan alvast gefeliciteerd!
lins, fijn dat alles goed was, en wbt die harde buiken, even goed aan jezelf en de baby denken hoor!!!
patripiex :hug: :hug:
lisette, wat jammer dat je ook weg gaat. Ik vind het ook wel meevallen met je "hard-heid", dat is namelijk iets anders als eerlijkheid, en eerlijkheid is iets wat ik juist respecteer en waardeer.
Maar goed het is jou keus....jammer.
sem, hoe is het eigenlijk met jou?
Angela, met jou ook alles goed?
egh hopelijk ben ik nu niemand vergeten? :oops:
Afgelopen nacht was hier echt niet leuk. Voordat ik mijn draai kon vinden waren we ruim een uur verder, toen begon vriend heel hard te snurken.....na een half uur had ik serieus bedacht dat ik wel op de bank ging liggen, werd zoontje helemaal in en in verdrietig wakker, hij bij ons in bed, maar ja dan slaap je ook niet zo goed, ik heb in iederg eval 5,5 uur ongveer gehad om te slapen, in die tijd ben ik ook nog 4 keer wakker geweest om te plassen...... ook nog een erg beweeglijk beebje gehad vannacht, deed ook erg veel pijn....
Na het plassen had ik weer pijn, dus urine laten controleren, maar die was goed. Ik heb toch nog de vk gebeld ivm die pijn die ik er vannacht ook nog bij had en het kan idd van indalen zijn. Ze raadde me wel aan om nogmaals mijn urine te laten controleren en het op kweek te zetten en nog laten controleren op streptokokken.....dus gaan we morgen maar weer even naar de ha toe
Rest van de dag rustig aan gedaan. Morgen komt een collega en gaan we samen taartjes bakken....mmmmm (met vulling en fondant erom heen)
ow pearlie, hoe is het eigenlijk met jou en taartjes maken? nog tips voor een lekkere vulling?