Welkom maart-april stoppers 2009!
Iedereen heel erg veel kletsplezier in dit topic!
Ben jij ook een maart-april stopper van 2009, schrijf gezellig mee.
We hebben met z’n allen al het een en ander meegemaakt, in goede en slechte tijden zijn wij er voor elkaar.
Speciaal voor al onze vlindertjes :vlinder: :
Lief klein vlindertje, even was je daar,
ons geluk kon niet meer stuk.
Je was er nog niet klaar voor, het was nog veel te pril.
Vlieg maar lekker verder, en kom terug wanneer je wil.
hier kun je showen. :inlove:
een meeting in de planning!
Sta jij niet op de lijst, of is er iets veranderd?
Dan mag je mij een pb’tje sturen :mrgreen:
Cin, bedankt voor t nieuwe deeltje.
Isabella wat ben je mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Goed om te horen dat je zo opknapt Tweet! Laat je lekker verwennen en geniet van je mooie meid :inlove:
meld!!
ik zit lekker aan een paashaasje :mrgreen:
Tweet gefeliciteerd!!!leuke naam ook :inlove: :inlove:
sorry dames
ik dacht dat ik mijn 20 weken verhaal hier ook had geplaatst
:oops: :oops: :oops:
Maarre alles was goed hoor lag ongveer 1 week voor in groei
enne idd een DOCHTER!!!
Daarna zijn we uiteraard meteen gaa n shoppen hahah.
dus babykamer en box zijn besteld.
@Angela_84 wrote:
sorry dames
ik dacht dat ik mijn 20 weken verhaal hier ook had geplaatst
:oops: :oops: :oops:
Maarre alles was goed hoor lag ongveer 1 week voor in groei
enne idd een DOCHTER!!!
Daarna zijn we uiteraard meteen gaa n shoppen hahah.
dus babykamer en box zijn besteld.
Nee had je niet gedaan :naughty:
Maar bedankt voor je verhaaltje nu hahaha!
proficiat met jullie meissie meid! Geniet lekker van het prinsesje wat nu nog lekker groeit in je buikie :inlove:
Bedankt voor het nieuwe deeltje Cin!
Wat een geweldig mooie foto van Isabelle! :inlove: En wat een flinkerd! Dat pakje heb ik trouwens ook voor beeb :mrgreen:
Angela wat leuk ook een meisje!
Hier in gevecht met een peuter die niet wil slapen…
Haha komt ze uit bed?
Nee = Nee he :mrgreen:
Hier een peuter die echt wel wilt slapen, maar zo moet hoesten dat ie bijna niet kan slapen :?
Ze komt eruit indd en gilt en krijst :evil:
lekker driftkikkertje dus!
Maar waarom wilt ze niet slapen dan? Of geeft ze dat nog niet aan?
Of gewoon even “mama-pesten-tijd”
Meld me ook en ben meteen weer foetsie
@Cin. wrote:
lekker driftkikkertje dus!
Maar waarom wilt ze niet slapen dan? Of geeft ze dat nog niet aan?
Of gewoon even “mama-pesten-tijd”
Oh dat geeft ze zeker wel aan. Ze kletst al de oren van onze kop :mrgreen:
Ze wil niet alleen zijn en ze wil in het grote bed. Slaat nergens op, want ze slaapt eigenlijk nooit bij ons. Gewoon even aandacht vragen dus. Ben zojuist heeeeeel boos geworden, afwachten of het helpt.
haha lekker eigen willetje, heerlijk!
Wel frustrerend als ze continue uit bed komen!
Kan ze ook de deur open maken?
Wij doen voortaan bij Levi de deur op slot (als hij slaapt weer open). Toen wij bezig waren met klussen en zo boven kwam hij ook van zijn kamer af en ging hij soms neuzen op de babykamer (waar veel gereedschap en al lag).
Sinsdien doen we de deur op slot, want was veels te gevaarlijk!
Maar hij probeerd niet eens meer van zijn kamer af te komen, sinds hij weet dat hij dit niet kan.
Vond het wel erg lullig dat de deur op slot moest, maar ja hij had dus echt geen rust in de kont met de deur open en ik continue op en neer rennen op de trap was ook geen puik idee
Ja de deur kan open. Geeft me op zich ook wel een fijner gevoel dat ze eruit kan als er iets is. Maarja, niet als ze gewoon niet wil slapen natuurlijk!
Oh oke haha! Toch wel handig soms he, zo’n hulpmiddelen :mrgreen:
Meiden:
Ik zou heel graag van iedereen een echo foto willen :oops:
Kan ik hier een collage van maken namelijk!
alleen als je het zelf ook wilt natuurlijk!
PB me maar met foto!
Meld
Tweet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter! :inlove: Wat een prachtige naam hebbe jullie haar gegeven. Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie heerlijk genieten! :-*
Matsjo. Hoe is het???
@Cin. wrote:
Meiden:
Ik zou heel graag van iedereen een echo foto willen :oops:
Kan ik hier een collage van maken namelijk!
alleen als je het zelf ook wilt natuurlijk!
PB me maar met foto!
Leuk idee!! Heb er alleen geen op de laptop staan, maar zal ik morgen voor zorgen!!
Hey Matsjo hoe is het?? Bij jou gaan d eweken ook hard he? :thumbup:
He meiden,
Hoe is het met jullie allemaal? Ik las weer over goede echo’s :dance: En Angela ook een meid! :inlove:
Hier gaat het allemaal z’n gangetje. Heb absoluut te maken met de laatste lootjes. De bi is met de dag erger aan het worden en zorgt er nu toch wel voor dat ik niet veel meer de deur uit kom. Met als resultaat dat de muren hier af en toe op me afkomen :wall:
Gelukkig ben ik inmiddels 34,5 week ver dus echt heel lang zal het ook weer niet meer duren. Van mij mag madame zich met 37 weken melden hoor. Ben het best wel een beetje zat :oops:
En dan de vervelendste kwaal waar ik sinds enkele dagen mee te maken heb:
aambeien :oops: :oops: AUW!!
Zaterdag kan ik een zalfje en tabletten halen. Hopelijk helpt dat wat.
Het kamertje van ons meisje is bijna helemaal af. Boven de commode komen nog letters van haar naam en de schilderijtjes en gordijnen moeten nog opgehangen worden maar tot nu toe ziet het er zo uit:
We zijn er erg blij mee. Het is zo schattig geworden! :inlove: :inlove:
Als ze maar echt een zij blijkt te zijn Anders hebben we toch mooi een probleem :lol:
Met Mats gaat het allemaal goed. Hij is een weekje ziek geweest maar lijkt nu weer helemaal opgeknapt te zijn. Het is zo’n lekker ventje. Hij begint echt geweldig goed te praten nu. Echt een lekker ding. Hier een filmpje van vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=bZ5kxooOcdY
En als ik dan toch aan het spammen ben, hier ook nog even mijn buik met 34 weken. Hoe bedoel je huge??? :shock:
Ik schrijf hier niet zoveel maar ik lees wel continue mee. Ik duim nog steeds voor diegene die nog steeds niet zwanger mogen zijn Ik leef met jullie mee. Hopelijk wordt 2010 jullie jaar :hug:
Verder hoop ik op een BUBmelding van Patricia binnenkort. Ik ben benieuwd naar je meisje hoor! :inlove: En naar de naam natuurlijk!
Voor iedereen een dikke :hug: die het kan gebruiken. Ik zal proberen mij iets vaker te melden hier.
Tulpjes, er wordt idd veel geschreven bij de maartmama’s. Maar je bent echt gewoon welkom hoor! Er zijn er meer die alleen af en toe een update geven. Niks mis mee, vinden we ook leuk!