bedankt voor de knuffels…
ik ben zo blij dat er iemand is die met alle liefde mijn getuige wil zijn. ben der echt dankbaar…
mha zo af en toe maak ik een taartje… van de week dus mijn eigen taart met gewoon deeg en choco deeg… met slagroom, en chocmouse (van de l.i.d.l lineasa ofzoecht heeeel lekker) en aardbeien jam en dan botercreme met caramel pastides… vind pastides super… maar niet voor botercvreme want die blijft niet stevig als dijkje enzo… (daar zoek ik nog iets anders voor) anders word het zo boterig…
en dan afsmeren met 1:1 botercreme dun… en marsepein dit keer… vind dat toch lekkerder dan fondant… wil marsmellofondant ook nog is testen…
nou ik duik mijn bed in… genoeg stress weer gehad… gelukkig opgelost…
jammer van een vriendschap…
@Cin. wrote:
Sanne. Uhm het is donderdag :shifty:
Hoe was de echo???![]()
![]()
![]()

O nee toch Sanne! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Wat vreselijk kl*te voor jullie :hug: :hug:
Lieverd, heel veel sterkte. Bah, hoe oneerlijk kan het zijn? :hug:
Neee Sanne!!!
Ik wil je heeeeeel veel sterkte wensen! Wil verder nog veel meer zeggen, maar weet niet wat…sterkte! :hug: :hug: :hug:
@bieslookje wrote:
Who's next met BUB??komt nu wel heel dicht bij he......
Tulpjes!!
(nog 30 dagen te gaan)
En Matsjo & Bieslookje
(nog 32 dagen te gaan)
Tulpjes, heb je nog gedweild? hihi.....enne ik doe ook regelmatig wat boodschappen in duitsland, we wonen 10 km van een grote supermarkt af en met bepaalde producten kan het idd veel schelen in prijs.
Fijne dag morgen en mocht ik er morgen niet zijn hier...dan alvast gefeliciteerd!
Rest van de dag rustig aan gedaan. Morgen komt een collega en gaan we samen taartjes bakken....mmmmm (met vulling en fondant erom heen)
ow pearlie, hoe is het eigenlijk met jou en taartjes maken? nog tips voor een lekkere vulling?
Hopelijk vannacht een betere nacht gehad???
Hier niet....zooo onrustig geslapen! Bah! Denk dat het komt omdat ik gistermiddag 1,5 uur op de bank in slaap ben gevallen :? .
Ook 'protesteerde' de baby bij elke houding die ik innam....tja 8)
Daarna nog wel braaf gedweild :D Hoef ik dat iig vandaag niet te doen!
Wilde vanmorgen vroeg al 2 taarten bakken....kom ik erachter dat ik voor allebei een ingredient mis. Nou ja dan maar eerst badkamers poetsen en vanmiddag bakken :?
Mijn zusje bakt ook taarten met fondant enzo....zij heeft het regelmatig over dameblanchetoetje vulling en lemon curt (iets met citroen te koop bij de A.H.). Misschien heb je daar iets aan?
nee sanne… :hug: wat k*t zeg!!! Heb er even geen woorden voor, wil je nog een dikke :hug: geven.
tulpjes, mmm die vulling klinkt ook wel lekker, ga ik eens uitproberen…
ik heb vannacht gelukkig beter geslapen, ben er maar 2 keer uit geweest om te plassen…dadelijk komt een collega, gaan we die taartjes maken, dus ben weer weg om alles klaar te zetten…
oow sanne das knap klote zeg… gatsie… :hug: :hug:
.
.
.
.
.
.
(ff zo anders lijkt het zo gek)
tulpjes van harte met je verjaardag en bakze
@sanne062 wrote:
@Cin. wrote:Sanne. Uhm het is donderdag :shifty:
Hoe was de echo???![]()
![]()
![]()
![]()
De echo was niet goed
![]()
Het hartje klopt niet
![]()
Oh meissie toch…,
Weet even niet goed wat ik moet zeggen pff.
Meissie heel erg veel sterkte

:hug:
@sanne062 wrote:
@Cin. wrote:Sanne. Uhm het is donderdag :shifty:
Hoe was de echo???![]()
![]()
![]()
![]()
De echo was niet goed
![]()
Het hartje klopt niet
![]()
Sanne :hug: :hug: :hug:
Wat erg en ZO oneerlijk!!

Heel veel sterkte meissie… Pffff… :hug:
Tulpjes, gefeliciteerd meid :dance: :-*
Lins, hoe is het vandaag met je?? :hug:
Goed dat je gekozen heb om thuis te blijven! Hopelijk doet de rust je een beetje goed…
Bieslookje, hier alles goed hoor!! Af en toe nog last van bandenpijn en harde buiken, maar goed… Dat mag de pret niet verpesten he… :mrgreen:
Als ik dan meneertje weer voel bewegen, maakt dat alles weer goed :inlove:
Oh wat een nacht heb je gehad meid :hug:
Ik word ook zo gek van dat plassen he!! Pffff… :wall:
Hopelijk is je urine gewoon goed!!

Ik kan maandag bellen voor het kweekie…
Veel plezier vandaag met je collega!!
Pearlie, fijn dat je een nieuwe getuige heb gevonden :D:thumbup:
Weer een zorg minder voor je!
Cin, hoe is het met jou vandaag?? En met Levi??
Gisteravond toen ik net in bed lag dacht beebje maar even speelkwartier (uuh half uur) te houden in me buik… Men men men wat kan zo een klein hummeltje je wakker houden zeg… :roll:
Bijna weekend!! :dance: En morgen hebben we pret-echo!! :dance:
Hey,
bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het nieuws is hier nog steeds niet echt geland, voel me echt een soort van verdoofd ofzo. Stukje bij beetje maar het nieuws verwerken.
In mijn vorige zwangerschap hielden we er telkens al wel rekening mee dat hte ook niet goed zou kunnen gaan, je kent de statistieken en na het bloedverlies was het voor ons ook wel duidelijk dat het foute boel was. Maar nu voelde ik me zo anders, zooo goed, zoooo zwanger. Ik had er niet eens rekening mee gehouden dat t niet goed zou zitten.
Dinsdag heb ik een afspraak bj de gyn. Ten eerste om een afspraak te maken voor een curretage (als het niet alsnog spontaan begint, maar de vk acht die klans heel klein) en ten tweede om te kijken hoe nu verder. We hebben nu recht op allerlei onderzoeken. Geen idee of ik dat wil, eerst maar eens gaan horen wat dat allemaal inhoudt.
Ik zal hier de komende tijd vast nog wel ns meelezen, maar ik denk niet zo veel reageren. :-* :-*
lijst is weer aangepast. Uhm heb er een gedichtje bij geschreven voor al onze kleine engeltjes* :vlinder:
Hier alles oke! Met Levi ook, weer lekker aan het ratten
Lisette. Weet niet of je dit nog leest maar:
je weet dat ik jou waardeer en respecteer als persoon zijnde. Dus ook jou mening!
Het zou echt enorm jammer zijn als je hier niet meer meekletst puur door die personen. Daar in tegen snap ik wel compleet wat je bedoeld!
Ik heb ook B.E een pb gestuurd hierover, wat mij een beetje dwars/niet lekker zat (maar denk eerlijk gezegd niet dat ik daar reactie op krijg).
Ik persoonlijk vind jou mening niet hard, je bent gewoon straight to the point, en als mij iets niet zou bevalen of ik iets niet zou begrijpen wat je bedoeld (geldt eigenlijk bij iedereen) stuur ik je een pb’tje.
Indd wat Lins zegd: als iemand niet tegen die eerlijkheid kan, is dat officieel gezien hun probleem (vooral als ze diegene niet vragen die eerlijk is, om het heel misschien anders te kunnen verwoorden).
Dus meid ik hoop dat je blijft, of dadelijk na een korte break gezellig terug komt.
Je bent welkom meid! :-*
@sanne062 wrote:
Hey,
bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het nieuws is hier nog steeds niet echt geland, voel me echt een soort van verdoofd ofzo. Stukje bij beetje maar het nieuws verwerken.
In mijn vorige zwangerschap hielden we er telkens al wel rekening mee dat hte ook niet goed zou kunnen gaan, je kent de statistieken en na het bloedverlies was het voor ons ook wel duidelijk dat het foute boel was. Maar nu voelde ik me zo anders, zooo goed, zoooo zwanger. Ik had er niet eens rekening mee gehouden dat t niet goed zou zitten.
Dinsdag heb ik een afspraak bj de gyn. Ten eerste om een afspraak te maken voor een curretage (als het niet alsnog spontaan begint, maar de vk acht die klans heel klein) en ten tweede om te kijken hoe nu verder. We hebben nu recht op allerlei onderzoeken. Geen idee of ik dat wil, eerst maar eens gaan horen wat dat allemaal inhoudt.
Ik zal hier de komende tijd vast nog wel ns meelezen, maar ik denk niet zo veel reageren. :-* :-*
Denk aan je meissie…, :hug:
@sanne062 wrote:
Hey,
Ik zal hier de komende tijd vast nog wel ns meelezen, maar ik denk niet zo veel reageren. :-* :-
Heel veel sterkte meis :hug:
Ben het helemaal met je eens Cin… :thumbup:
Ik zei Li op msn ook al dat ze zich niks moet aantrekken van dat soort uitspraken en er gewoon (netjes gezegd) lak aan moet hebben!
Net als dat mensen lak moeten hebben aan haar (misschien harde) uitspraken!
Ze is nou eenmaal straight to the point en dat zal ze voor niets of niemand veranderen!!
Dus Li… Hoop je hier snel weer te zien :-
Och jezus Sanne!!! Wat erg!!! Heeeeel erg veel sterkte gewenst voor jou en je hub… pfffffff ff geen woorden voor :vlinder: :kaars:
Cin, lief van je… En zoals ik lees van de meesten eigenlijk ben ik blij te lezen dat jullie het waarderen dat ik zo eerlijk ben. Wat ik al meerdere keren heb aangegeven weet ik heus wel dat het heel erg bot kan overkomen, maar ik heb geleerd in al die jaren dat je er geen reet mee opschiet om dingen voor je te houden en achterbaks lopen doen.
Ik zal heust nog wel mee lezen want ik ben reuze benieuwd naar al die mooie bengeltjes die nog moeten komen
Maar of ik nog actief mee schrijf weet ik niet. Wat ik al eerder aangaf heb ik namelijk totaal geen zin meer om me continu te moeten verdedigen :naughty: En al was het de koningin, dan nog niet.
Vind het wel ontzettend fijn om te lezen dat er toch een aantal van jullie zijn die het respecteren en accepteren.
:-*
EDIT: Juistem Sem! dat zijn de precieze woorden die ik zocht…
Tulpjes. Proficiat meid :dance:
Oh lees nu dat de posts van Sem en Li beide zijn aangepast haha, jammer dat je daar geen melding van krijgt he: post aangepast door. :lol:
Pearlie. ik krijg lekkere trek van jou taartjes :drool:
lisette niks van aantrekken hoor!! gewoon lekker meeschrijven
sanne :kaars: :vlinder: klote zooi… (sorry voor woord gebruik)
weet er gewoon geen andere benaming voor! ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
tulpjes gefeliciteerd
sem idd lekker thuis gebleven heb rust voorgeschreven gekregen…vandaag huisarts geweest…urine was goed!
dat slechte slapen …komt me bekend voor…hier nog eentje
pearli ik zag dat je nieuwe getuige hebt! gefelciteerd! ben super blij voor je…
net lekker in bad geweest bij mijn ouders…had ik ff nodig!
Pearlie. ik krijg lekkere trek van jou taartjes :drool:[/quote]
nanana :P:P lekker he… :drool: :drool: :mrgreen:
Allemaal bedankt voor de felicitaties!!
Ben nu helemaal gesloopt…eerst nog boodschappen gedaan (dacht dat ik alles in huis had, maar had geen kwark voor de kwarktaart en geen rozijnen voor de appeltaart…wordt steeeeeds dromeriger!).
Daarna meteen an het bakken geslagen…du het ruikt hier heeeerlijk!
Daarna nog snel wat hapjes voorbereid zodat ik niet morgen alles moet doen…Maaar nu kan ik nauwelijks nog op mijn benen staan. :? :o …pfff maar ff plat! Vanavond gaan we nl samen naar de mexicaan!
@ Sanne heel veel sterkte, ik weet niet wat anders te zeggen. :hug: :hug:
@ Tulpjes gefeliciteerd
@ Cin fijn dat het beter gaat met Levi.
@ Sem veel plezier met de pretecho.
Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om bloed te geven, en volgende week vrijdag moeten we terug voor wat uitslagen en een nieuw inwendig onderzoek.
@pearlie wrote:
nanana :P:P lekker he… :drool: :drool: :mrgreen:
Ja best wel!
Tulpjes. De mexicaan klinkt ook jammie :drool:
sorry dames, ben zwanger en heb me toch een eetlust vandaag :shifty: