maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

ik snoep me de laatste tijd rond…en kom niks aan!!! snap er niks van…

@lins wrote:

ik snoep me de laatste tijd rond…en kom niks aan!!! snap er niks van…

Oh echt heb al langere tijd zin in Grieks en pizza :drool:

Snoep valt wel mee hier, wel veel boterhammenzooi!

@Bianca-k wrote:

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om bloed te geven, en volgende week vrijdag moeten we terug voor wat uitslagen en een nieuw inwendig onderzoek.

Ben benieuwd meid! Wat voor soort uitslagen krijg je dan eigenlijk?

van mijn bloedonderzoek, ruud zijn zaad, en een 2de inwendig onderzoek

@Bianca-k wrote:

Oh oke, dus van daaruit gaan ze een plan opstellen (hoe nu verder)?

Spannende afspraak! :-*

Ik kom even Sanne een knuffel geven!! Sterkte meid! :hug: :hug:

@Cin. wrote:

@Bianca-k wrote:

Oh oke, dus van daaruit gaan ze een plan opstellen (hoe nu verder)?

Spannende afspraak! :-*

Inderdaad, ik hoop dat ruud vrij kan krijgen. Da’s altijd lastig zo kort van te voren. Ze gaan dan ook kijken of er een eitje groeit en als dat de juiste grootte moeten we klussen en dan gaan ze daarna een samenlevingstest doen zoals dat heet.

wil even snel sanne een knuffel geven

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

(kom morgen weer reageren)

@Matsjo wrote:

Ik las een BUB voor Patricia!!

BUB

Vanmorgen om 05.19 is Selin geboren. 2990 gram en 46 cm. Bevalling heftig maar snel. Ze moet wel even in een warmte bedje. later meer.

Gr Patricia!!!

Lieve meiden,

Ik had bij oktoberstoppers dit berichtje geplaatst. Ik las even vluchtig triest nieuws. Ik hoop, dat jullie het niet erg vinden, dat ik tussendoor nieuws van patricia plaats:

Hoi! We mogen morgenmiddag naar huis, dus ik hoop dit weekend tijd te vinden voor kok. Voel me erg goed en Selin doet het super. Wil je ook een berichtje plaatsen bij mrt-apr stoppers. Liefs Pat

goed om te lezen dat het zo goed gaat met Patricia en Selin!

Hopelijk dit weekend ook een foto??!!

@cin…de mexicaan was zeker niet verkeerd!!! Heb zoooo lekker gegeten! :wink:

@Wawa wrote:

@Matsjo wrote:
Ik las een BUB voor Patricia!!

BUB

Vanmorgen om 05.19 is Selin geboren. 2990 gram en 46 cm. Bevalling heftig maar snel. Ze moet wel even in een warmte bedje. later meer.

Gr Patricia!!!

Lieve meiden,

Ik had bij oktoberstoppers dit berichtje geplaatst. Ik las even vluchtig triest nieuws. Ik hoop, dat jullie het niet erg vinden, dat ik tussendoor nieuws van patricia plaats:

Hoi! We mogen morgenmiddag naar huis, dus ik hoop dit weekend tijd te vinden voor kok. Voel me erg goed en Selin doet het super. Wil je ook een berichtje plaatsen bij mrt-apr stoppers. Liefs Pat

Thanx voor de update! Fijn dat ze naar huis toe mogen :dance:
Nee hoor is niet erg, ook dit nieuws hoort er (gelukkig) bij!

lijstjes zijn nieuw gemaakt, en zo blijven ze voorlopig :lol:

Even wat meer op elkaar afgestemd.

Iedereen het er mee eens zoals het er nu uitziet, incl de tekst?

Fijn weekend dames! :-*

nog efkes wat strooien hier, wil zo graag een positief testje zien hier :pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

wawa, bedankt voor je update…

patricia, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie!

tulpjes…mmmmm mexicaans eten…

cin, hoe is het met levi?

eh k weet t ff niet meer :oops: Hier een slechte nacht gehad. Ik lag er om iets voor 00.00 uur in, duurde heel lang voordat ik in slaap ben gevallen. Zoontje is een paar keer wakker geweest tussendoor…en vanaf 5 uur lag ie bij ons in bed, hij moest toen ineens steeds hele kleine beetjes overgeven, was heel waterig met af en toe wat slijm. Net wilde hij perse drinken en ja hoor het komt eruit. Hij is ook aan het eten, ben benieuwd. Verder oogt hij nog niet echt ziek.

@bieslookje wrote:

eh k weet t ff niet meer :oops: Hier een slechte nacht gehad. Ik lag er om iets voor 00.00 uur in, duurde heel lang voordat ik in slaap ben gevallen. Zoontje is een paar keer wakker geweest tussendoor…en vanaf 5 uur lag ie bij ons in bed, hij moest toen ineens steeds hele kleine beetjes overgeven, was heel waterig met af en toe wat slijm. Net wilde hij perse drinken en ja hoor het komt eruit. Hij is ook aan het eten, ben benieuwd. Verder oogt hij nog niet echt ziek.

Beterschap met je kleine man! :hug:

Hier ook de laatste tijd een iets spugende Levi met wat slijm, verder niet echt ziek.

ben benieuwd of het hierbij blijft, bij zoonlief bij je of dat hij echt ziek wordt.

Met Levi gaat alles goed :thumbup:

Gekke clown is het haha!

Hij heeft alleen gisteren ietsjes klem gezeten met zijn voetje onder de bank, en nu loopt ie soms mank. Zal wel een beetje verrekt zijn of zo :think:

Sanne :hug: :hug: vind het zo jammer voor je, had echt gehoopt dat het nu goed zou gaan. Sterkte :hug: :hug:

Cin mooie lijstjes heb je gemaakt en zelfs mijn nieuwe NOD er al opgezet.

Bedankt voor het strooien ik heb er zoveel mogelijk van gevangen en opgeslagen voor volgende maand.

Bianca het wordt spannend voor jullie, ik hoop dat Ruud vrij kan krijgen. Hoe voelt het nu je doorgstuurd bent?

Tulpjes nog gefeliciteerd met je verjaardag

zucht Net terug van de pret-echo…

Die %$&@@#%#$ placenta ligt er echt heel vervelend voor!!

Wel een klein kiekje gehad van z’n gezichtje in 3D, dat was echt geweldig om te zien!! :inlove:

Maar hij draaide zo snel weg dat ze er geen foto van heeft kunnen maken :frowning:

Dus hebben verder helaas geen 3D echo gehad…

Had me er echt ZO erg op verheugd, maja… 2D was ook weer om van te genieten!!

Kereltje was druk in de weer en was lekker aan het smakken… :inlove:

Spannend dus Bianca, die uitslagen :pray: :pray: :pray:

Wat fijn dat alles goed gaat met Patricia en dr kleine meid :inlove:

Wawa, bedankt voor de update!! :-

Cin, ik vind de lijstjes super!!

Ochjee, Levi is Levi weer dus hihi

Bieslookje, dikke knuf en beterschap voor zoonlief :hug:

Sanne, ook nog even een extra knuf voor jou :hug:

We gaan zo even vriendlief z’n auto wassen.

Dan gaan we langs een vriendin van mij in Amsterdam, die ook zwanger is :mrgreen: (loopt ca. 2 weken achter op mij)

Even buikie’s en kwalen vergelijken haha!!

Oja, eerst nog even langs de baby-dump om wat voor haar kleine beeb te kopen, iets ROZE hihihi…

Dan later naar schoonmams, daar blijven we eten vanaaf…

Morgen RUSTdag!!

Fijn weekend :-

Prachtlijstjes Cin!!!

Vroeg me alleen af of je mijn echo foto niet gehad hebt via pb??

zo pfff ben me moe vandaag… gelukkig nog lekker thuis…vanacht wel wat beter geslapen nog wel wat pijn maar stukke minder…

Morgen valentijn…ben benieuwd of manlief er aan denkt hihi

@Mirag wrote:

Prachtlijstjes Cin!!!

Vroeg me alleen af of je mijn echo foto niet gehad hebt via pb??

Nee, had je hem gestuurd dan?

Net nog efkes extra gecheckt (dacht al ben ik het dan gewoon vergeten) maar staat echt niks in :think:

Hoi meiden!!

Ben er even kort om te melden dat alles goed gaat hier.

Ik heb nog niet bijgelezen maar heb begrepen dat er slecht nieuws is voor Sanne, :hug: sterkte meid.

Ik ben apetrots op onze 2e kleine meid en zal morgen even proberen om mijn verhaal en foto te plaatsen. Ben verliefd! :inlove:

Uiteindelijk zijn de weeen die nacht dus toch wel doorgezet. Om kwart voor 4 zhs gebeld, om 4.22 uur zaten we in de auto (met weeenstorm!) en om 4.40 uur op de verloskamer met al 7 cm ontsluiting en om 05.19 u was ze er al! Geen hechtingen, wel vaccuum omdat haar hartslag snel achteruit ging.

:-*