he sem, jij ook al geen goede 3d echo, maar wel 2d, toch? Wij hadden dat hier ook.
Patricia, leuk wat van je te horen! Jeetje de bevalling is dan wel snel gegaan zeg…
hoe is het met alle andere dames?
Gisteravond ben ik op de bank in slaap gevallen, half 1 werd ik wakker, toen naar bed gegaan, maar helaas kon niet slapen, heb het nog 3 uur zien worden…ik had dus beter naar bed kunnen gaan om 21.00 uur…
Jemig Sanne wat en &^$*&(#Nieuws.
Ik had het jullie zo gegund :hug: :hug: ik heb er verder geen woorden voor sorry.
Sterkte meid :hug: :hug:
Patricia:
Fijn dat alles goed met jullie gaat.
enne je hebt het snel gedaan.ben benieuwd naar de foto’s :inlove:
Sem:
Balen dat de echo niet goed lukt.
krijg je nu wel een herkansing??
Patricia, top dat alles goed gaat met jullie!!
Ben benieuwd naar de foto’s van jullie prachtige dochter :inlove:
Idd hier geen goede 3D echo Bieslookje, echt jammer maja des de groter is de verrassing hoe de kleine eruit komt te zien straks hihi…
2D was wel weer super!! :inlove:
Angela, een herkansing heeft geen zin… Placenta zit ECHT in de weg…
Aaaah jammer maar helaas…
We krijgen morgen de meubels van de babykamer binnen :dance:
He ladies, fijn weekend allemaal.
@ patricia fijn dat alles goed is met jou en Selin. Dat was een speedy bevalling.
@ bieslookje hopelijk gaat het snel beter met je zoontje.
@ sem balen van de echo. Leuk dat morgen de meubels komen.
@ partiplex ik ben blij dat we doorgestuurd zijn, het geeft me wat rust. We zijn er natuurlijk erg druk mee, maar dit voelt wel goed.
Hier rijden de carnavalswagens af en aan langs ons huis. We wonen langs een doorgaande weg, dus als ze naar een ander dorp willen moeten ze bij ons langs. En die duitsers hebben de muziek en bas op vol open, we dreunen hier weg af en toe.
Gisteren zijn we naar een carnavalsplein in roermond geweest. Heel gezellig, maar ik voelde me ineens slecht. Ik heb sowieso weer meer last van mijn rug, dus dat hielp al niet. Maar ik werd me ineens misselijk. Ik ben toen maar snel naar huis gegaan en heb Ruud later opgehaald. Ik weet niet wat het was, misschien een reactie op de antibiotica ofzo, of op de koude cola, maar ik ben er in ieder geval nog niet vanaf. Met vlagen komt het nog terug.
Tweet is er weer!
Ben morgen 1 weekje thuis, maar heb veel tijd nodig om terug op te knappen… Nu pas een klein beetje energie om mail en zo te lezen… Maar ben ook meteen weer foetsie, want echt denderend gaat het hier niet… Morgen komen mijn ouders weer om ons te ondersteunen in de carnavalsvakantie komende week…
Ik heb nog steeds bloeddrukverlagende medicatie, en heb nog behoorlijk last van de hoge bloeddruk en alle bijkomende problematiek. Gelukkig is de pijn van de BI wel grotendeels over, dus dat scheelt al een hele hoop leed!
Voor nu dus even alleen:
Patricia: Gefeliciteerd met jullie meisje!!! :inlove:
Tot later!
Hey tweet,
Leuk wat van je te horen.
Jammer dat het nog niet al te best gaat maar hopelijk knap je snel op.
even een dikke :hug: voor tweet
goedemorgen…
hier een lekker nachtje gehad, maar 2 x eruit om te plassen, ik sliep denk ik rond 23.30 uur en werd om 7.45 uur wakker gemaakt door zoontje!!!heerlijk.
Net was het even heel gezellig hier ik heb zoontje een leuke blouse aangetrokken, en hij bedacht zich ineens dat hij die niet meer aanwilde, met als gevolg een driftbui Ik heb er bijna niet op gereageerd, en nu is er niets meer aan de hand en is hij lekker aan het spelen! (hij wilde eigenlijk ook zijn pyama aanhouden, maar ja dat kan niet als je zo weggaat he)
Dadelijk gaan we even op visite bij mijn oma, en verder wil ik vandaag de was doen, en misschien nog een keukenkastje uitmesten als ik nog puf heb.
goeiemorgen allemaal… allemaal toch een beetj elekker geslapen…
van het weekend eindelijk mijn nieuwe bril en zonnebril op sterkte gehaald… en… ja ja
onze trouwringen uitgezocht en besteld. vanavond afspraak bij de fotograaf en van de week het hotel even omboeken… hoop dat het kan enzo want er blijven 2 kindjes mee slapen…
nog even en dan kan ik ook mijn jurk passen en kan echt niet meer wachten… vandaag lekker relaxe dagje, mijn rug begint al wat op te knappen… en ben inmiddels in 3 weken 2 kilo kwijt ong… lang leven 4 uur sporten bijna 5 uur en goed eten en begeleiding… woei
Bieslookje. Oh heerlijk er maar 2x uit om te plassen! En lekker door kunnen slapen dus! :thumbup:
Haha zoonlief lekker eigen willetje met zijn kleding :mrgreen:
Hiero ook soms hoor :shifty:
Pearlie. Spannend zeg! Mooie tijden komen er aan voor jullie :inlove:
Hier alles goed! zoonlief in de buik lekker actief a.k.a. Alien spelen. En zoonlief Levi lekker aan het spelen en al.
Wilden vanmiddag eigenlijk even naar carnaval gaan kijken, maarre weertje is er niet echt naar :?
YEAH!! Voor 12en worden de meubels van de babykamer gebracht :dance:
Ben al vanaf 8uur op haha! Heb de huiskamer al aan kant, nu bezig met de badkamer, maar moest even pauze houden haha…
Iedereen een fijne Valentijn gehad gister?? Wij wel… :mrgreen:
Vriendlief was al vroeg uit de veren om een lekker ontbijtje te maken, toen ik beneden kwam was de tafel mooi gedekt met een heerlijk ontbijtje en mooie rozen!!
Verder een relaxed verwen dagje gehad!
Bianca, hoe gaat het nu met je?? :hug:
:hug: voor Tweet…
Bieslookje, fijn dat je weer een lekker nachtje heb gehad!! :thumbup:
Pearlie, spannend hoor allemaal!! Komt wel heel dichtbij zo he :mrgreen:
was ik ook weer ff. Van het weekend ff geen puf gehad om te reageren!
Allereerst: tweet goed jou weer hier te zien! Begon me toch al een beetje af te vragen of alles ok was bij jullie?! Balen dat je nog veel klachten hebt zeg! Hoe doet je dochtertje het?
Bieslookje heerlijk…ff een nachtje goed bijslapen!
(ik moet niets zeggen…heb tot nog toe geen klagen…meeste nachten hoef ik er maar 1x uit en verder slaap ik vaak als een blok. Heb wel het idee dat ik steeeeds meer slaap nodig heb ).
pearlie wanneer ga je je trouwjurk passen?? Vond dat echt zo gaaf altijd!! Geniet ervan! En super zeg dat je al zoveel af bent gevallen!
Ego: Ik heb dus zaterdag mijn verjaardag voor vrienden hier in CH gevierd…had allerlei hollandse hapjes gemaakt, 2 nl’se taarten etc etc. Was aan het einde van de middag al gesloopt. De avond was erg gezellig, maar moest ik vervolgens wel bekopen met veel pijn in mijn onderbuik…geen idee wat het is geweest…denk toch een beetje teveel van het goede? Uiteindelijk was ik dan ook blij dat alle gasten om 23.00 uur alweer weg waren! Vervolgens heeft mijn man mij naar de bank gedirigeerd en heeft alles opgeruimd …mocht niets meer doen! zo lief! :oops:
Vandaag nog maar eens kijken naar mijn ziekenhuistas. Want na die buikpijn van zaterdagavond word ik toch wat onrustig!
@tulpjes, zodra er gebeld word dat ie binnen is hij moet uit china komen en ivm chinees nieuwjaar komt ie pas daarna… dus kan wel maart worden… nog even tijd om wat kilo’s kwijt te raken die ik er in een half jaar bij gespaard heb (waar ik echt niet blij mee ben) maar ja… het gaat lukken
@ Sem het gaat gelukkig een stuk beter met me. Ik heb wel kei slecht geslapen van de pijn in mi9jn been. Maar lange leve de pijnstillers nu gaat het wel weer.
Ik ben nu nog ff aan het werk nog een uurtje en dan ga ik met mijn schoonfamilie naar de carnavalsoptocht kijken.
@Bianca-k wrote:
@ Sem het gaat gelukkig een stuk beter met me. Ik heb wel kei slecht geslapen van de pijn in mi9jn been. Maar lange leve de pijnstillers nu gaat het wel weer.
Ik ben nu nog ff aan het werk nog een uurtje en dan ga ik met mijn schoonfamilie naar de carnavalsoptocht kijken.
:hug: denk je wel aan jezelf meissie!
Heel veel plezier bij de optocht! :-*
@Sem wrote:
YEAH!! Voor 12en worden de meubels van de babykamer gebracht :dance:
Ben al vanaf 8uur op haha! Heb de huiskamer al aan kant, nu bezig met de badkamer, maar moest even pauze houden haha…
En??? zijn ze er? moeten jullie ze zelf in elkaar zetten of wordt dat voor jullie gedaan?
Ze zijn binnen! :dance: Ze waren netjes op tijd…
We moeten de meubels zelf in ekaar zetten… Gelukkig zijn we daar wel handig in hihi…
Ik wacht tot vriendlief thuis is dan gaan we (hoop ik) aan de slag…
Dozen staan nu nog beneden in de hal en zijn een beetje te zwaar voor mij om naar boven te tillen… Anders had ik al een beginnetje kunnen maken…
Rustig aan Bianca :hug:
Veel plezier bij de optocht…
Uhm foto’s foto’s foto’s op den duur he :mrgreen:
Wat is het stil hier zeg!
Bianca. Hoe was het bij de optocht?
so he, gisteravond en vannacht voelde ik me net zo ellendig als toen met de bevalling :lol:
Eerst continue overgeven :sick: , en door die druk moest ik erg nodig plassen, en dan weer overgeven :?
Jaja hijs fijn!
Dadelijk als zoonlief naar bed gaat, of ja naar zijn kamer (hij zit nu ubercute te spelen met zijn knuffeltje en een telefoon en te praten :inlove: ), gaat moeders ook naar bed!
Voel me zwaar beroerd, en nog steeds die overgeef neiging :sick:
Nog maar 6 weekjes dames :dance:
Gister hebben we het ledikantje in elkaar gezet… :dance:
Vandaag de kast en de commonde… (als ik daar nog puf voor heb)
Foto’s komen zeker Cin (als het helemaal af is hihi)
Jeetje wat een nacht heb je gehad meid :hug:
Rust maar lekker uit vandaag…
Ging vanmorgen de deur uit, begon het weer te sneeuwen :wall:
ARG!!
Men men men wat kan je je toch vergissen in mensen… :think:
We zijn bij de mei-mama’s flink in de zeik genomen…
Denk aan het verhaal van Sase… Hier weer zo een gek… :?
(misschien dezelfde persoon wel?)
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85916&postdays=0&postorder=asc&start=0 (pagina 3)
En je leeft dan zo mee met zo iemand he… :snooty: zucht
Ja ik had het gelezen meid! :hug:
Enorm vervelend en naar zulke mensen altijd he!
Ben erg benieuwd naar de foto’s haha.
Mijn foto’s komen ook als de kamer klaar is uiteraard! :mrgreen:
Hoe voel je je verder meissie? en de beeb?