maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

Ja wel goed hoor… :smiley:

Heeeeel af en toe nog last van me banden en harde buiken, maar dat neem ik maar voor lief!

Met de beeb gaat het ook allemaal goed, denk ik(?) Die is steeds vaker en harder aan het bewegen :inlove:

Soms lach ik het uit, want dan zit ie in me zij te porren en dat kieteld gewoon hahaha…

Hoe is het verder met jou?? Met je bekken enzo?? Trek je het nog een beetje of ben je blij dat het bijna voorbij is?? :-*

Jaaa nog een paar weekies he voor jou!! Spannennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd :mrgreen:

Ben ook reuze benieuwd naar jou foto’s!!

Pearlie, hoe was het gister bij de fotograaf??

En hoe is het met de rest van de dames???

@sem…heb het ook gelezen! Verbaast me toch dat het zo vaak voor lijkt te komen! En jij bent nu al voor de 2e keer de klos!

Zet jij de meubeltjes van de babykamer trouwens zelf in elkaar??? Cool!

Hier gaat ie wel ok…gisteravond lagen manlief en ik al om 20.00 uur op bed…we wilden graag james bond kijken, maar die was op tv van 22.30- 1.15 uur. En aangezien mijn man gewoon moest werken hebben we maar ff voorgeslapen (voor mij totaal geen straf…kan ieder moment van de dag slapen de laatste tijd! :smiley: ).

heb echt onwijze obstipatie… :? :cry: iemand nog een goede tip??Want wordt na 2 dagen uren op het toilet toch beetje wanhopig! :wink:)

Ja wij zetten de meubelstjes zelf in elkaar…

Is best simpel (gelukkig) Gewoon goed lezen hoe het in elkaar moet, inbus sleutel erbij en gaan met die banaan :mrgreen:

Zo! En hebben jullie het gered om de hele film te zien??

Balen dat je er zo een last van heb… :hug:

Veel vezels eten blablabla… Dat hielp bij mij een tijdje terug…

De HA raadde ook Lactulose siroop aan, dat mag je gewoon nemen tijdens de zwangerschap…

oow hahah… niet verwacht dat mijn naam werd gedropt lol…

ja fotograaf was goed… alleen schrokken wij van het bedrag… 5 uur foto’s en dan nog bewerken en een boek erbij 1100 euro… :shock: :shock:

nou daar moesten wij even over nadenken…

maar we hebben besloten om gewoon 5 uyur fotos maken te doen en dan aangeleverd op een dvdtje, dan gaan we het zelf wel bewerken of ik vraag een vriendin van mij of mijn liefje vraagt iemand op zijn nieuwe werk ofzo… dan scheelt het ons zeker 500 euro… ik zal zo een mailtje naar der sturen hahA…

JEETJE wat een verhaal weer wat ik dus lees over dat mens met die 3ling… verbaast weer… :shock: :naughty: :naughty:

Ik ben weer bijgelezen dames; maar heb even de puf niet om te reageren…

Kom later weer langs!

@Sem wrote:

Ja wij zetten de meubelstjes zelf in elkaar…

Is best simpel (gelukkig) Gewoon goed lezen hoe het in elkaar moet, inbus sleutel erbij en gaan met die banaan :mrgreen:

Zo! En hebben jullie het gered om de hele film te zien??

Balen dat je er zo een last van heb… :hug:

Veel vezels eten blablabla… Dat hielp bij mij een tijdje terug…

De HA raadde ook Lactulose siroop aan, dat mag je gewoon nemen tijdens de zwangerschap…

Onze meubeltjes waren gecompliceerder…maar mocht ze van mijn man ook niet in elkaar zetten…dat wilde hij liever zelf doen (heeft niet zo’n vertrouwen in mijn technische kwaliteiten…en gelijk heeft ie wel een beetje! :wink: ).

De film hebben we idd helemaal afgekeken…was James Bond For your eyes only. Ben helemaal geen james bond fan, maar omdat we dit jaar naar Corfu op vakantie waren geweest (en For your eyes only daar is opgenomen) wilden we die film weleens kijken…en hij was best leuk! Hoewel ik vervolgens de halve nacht heb gedroomd over pistolen, overvallen etc etc etc 8)

Ik eet me idd ondertussen te pletter aan pruimen, kiwi’s, havermout etc.

En drink veel koffie en lauw water…nu maar open dat het snel effect heeft…want het is ECHT NIET LEUK!! :frowning:

@pearlie wrote:

ja fotograaf was goed… alleen schrokken wij van het bedrag… 5 uur foto’s en dan nog bewerken en een boek erbij 1100 euro… :shock: :shock:

nou daar moesten wij even over nadenken…

maar we hebben besloten om gewoon 5 uyur fotos maken te doen en dan aangeleverd op een dvdtje, dan gaan we het zelf wel bewerken of ik vraag een vriendin van mij of mijn liefje vraagt iemand op zijn nieuwe werk ofzo… dan scheelt het ons zeker 500 euro… ik zal zo een mailtje naar der sturen hahA…

:

Het is idd een heel bedrag…maar als je er dan een echt boek van de fotograaf bij hebt is dat ook wel heel wat waard hoor!! Wij vonden het toen ook veel geld, maar ben achteraf heel blij dat we daar niet op hebben bespaard! Blijft zo gaaf om af en toe dat album door te kijken…

@Mirag wrote:

Ik ben weer bijgelezen dames; maar heb even de puf niet om te reageren…

Kom later weer langs!

:hug:

@Tulpjes wrote:

Het is idd een heel bedrag…maar als je er dan een echt boek van de fotograaf bij hebt is dat ook wel heel wat waard hoor!! Wij vonden het toen ook veel geld, maar ben achteraf heel blij dat we daar niet op hebben bespaard! Blijft zo gaaf om af en toe dat album door te kijken…

mja maar ik maar het boek dan echt helemaal zelf… ook omdat wij alles echt zelf doen…(nouja bijna dan) maar ook onze uitnodigigen maken wij helemaal zelf… en dan is het echt van je zelf. en goedkoper

hallo,

ik heb even niet de puf om alles te lezen en te reageren, ben niet fit vandaag, erg moe en af en toe misselijk.

vanmorgen wel weggeweest voor mijn telefoon…wat een gedoe zeg, sturen ze me vanuit H.I online naar de H.I winkel, kunnen ze me in de winkel eigenlijk helemaal niet helpen, maar gelukkig waren ze daar zo aardig om voor mij de klantenservice te gaan bellen (heb ik ook pas 4 x gedaan), nu gelukkig met iets beter resultaat…binnen 2 weken hoor ik als het goed is meer en welke telefoon ik dan eindelijk ga krijgen…

Als zoontje dadelijk in bed ligt ga ik ook ff heerlijk liggen, weliswaar op de bank, want vriend is ziek thuis en die ligt in bed, ga daar niet bij liggen want dan kan ik toch niet slapen

ow en papa krijgt vandaag de uitslag van de kweek van het darmonderzoek

:hug: voor iedereen die het nodig heeft!

Hoooooooooooi!

Eigenlijk niet veel tijd, druk druk met 2 kids :mrgreen: maar ik wilde alvast wat foto’s showen!

Het gaat hier heel goed. Ik kan en doe alles, gelukkig. Selin drinkt goed en zit nu nog maar 40 gr onder haar geboortegewicht.

Pearlie. Dat is duur zeg :shock:

Tulpjes. Ik slik Floradix daarvoor, dat is goed voor vanalles :wink:

Voor de rest werkt er bijna niks bij mij :shifty:

Sem. Hier alles bleh nu maar oke haha. Bekken zijn gewoon klote en dat zou wel niet meer veranderen.

Dus ja ben echt blij als de bevalling begint!!! :mrgreen:

Maar het dansende buik effect is ook erg leuk de laatste tijd haha.

Wel vervelend soms zeg, als je zo’n last hebt van je banden :hug:

Patricia. :inlove: :inlove: :inlove:

Wow wat een plaatje is ze!!!

geniet en bewonder…,

Jeetje pearlie, das best veel geld idd!!

En je bent crea-bea genoeg om zelf een mooi foto boek te maken :wink:

Mirag, puf eerst maar lekker uit :smiley:

Is zeker niet leuk Tulpjes, i know… :hug:

Hopelijk komt het snel weer goed met je stoelgang :pray:

Ja dan is het wel leuk om een James Bond film te kijken als je in het land van opnamen bent geweest :thumbup:

Knuf Bieslookje :hug: Heb je nog een beetje kunnen uitrusten??

Word tijd dat je een nieuwe telefoon krijgt!!

Heeft paps de uitslag al?? Hopelijk is alles goed :pray:

Ooh Patricia, wat een plaaaaaaaaaatje :inlove: :inlove: :inlove:

Cin, nog steeds Bleh :hug:

Jaaa dat dansende buikie zal ik ook wel missen haha!!

Pfff nog een uurtje en dan lekker vrij!!

Wat een dag vandaag… Heb de hele dag alleen gezeten op kantoor…

ZO SAAI!! Gelukkig staat de radio aan… Dat scheelt…

oohhh patricia… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik kom der ophalen hoor… hehehe :mrgreen:

@patricia!

Leuk dat je toch ff tijd maakt om je dochter te showen!! Wat een schatje!!! Fijn dat het zo goed gaat! Lekker genieten!

@bieslookje :hug:

En heeft je vader al de uitslag van de kweek?

@cin :hug: hmmmm…da’s nog een idee. kijken of ze dat hier ook hebben!

Balen dat het nog steeds zo beroerd gaat met je bekken zeg!

patricia,wat een mooie meid :inlove: :inlove:

Poe Poe!! Die kast in elkaar zetten viel toch best tegen…

Dachten dat wel EVEN te fixen :roll:

MAAR… Hij staat!! Donderdag de commode fixen, dan zijn we klaar (met de meubels) :dance:

Morgen middag schoonmams en schoonzus mee naar huis, blijven bij ons eten… Dan hebben we om half 9 pret-echo in 2D, deel 2 (nog steeds dat kadotje voor me schoonmams)

Dus we mogen morgen weer lekker genieten van onze kleine man :inlove:

joepieee…

de trouwkaarten zijn klaar en al gedrukt… nouja uitgeprint… vanavond eindelijk het eindontwerp af. in eindelijk psp ipv gimp (wat een klere programma)

maar ze liggen nu netjes in een doosje om te wachten tot ze de deur uit mogen… en ja jullie krijgen ze nog niet te zien…

nouja als je echt sgierig bent pb je maar ff