Ha ladies,
ff snel een berichtje van mijn werk.
Hier gaat alles redelijk. Ik heb nog behoorlijke last van mijn been. De optocht van de week was erg mooi, maar ook eeerrrug koud. Vrijdag moeten we zoals gezegd weer naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Ik krijg nu alleen een vervanger, onze arts is op vakantie, volgens mij een man. Dus ff minder, maar voor een goed doel. Als het goed is zit ik vrijdag rond mijn eisprong, dus dat is wel gunstig.
Ik heb nu ff geen tijd om op alles te reageren. Dat doe ik morgen of vrijdag even.
Sem. Veel plezier bij de echo meid! :inlove:
Bianca. Was jullie arts een vrouw dan? Als je problemen hebt met een man mag je dat gewoon aangeven hoor :hug:
Was koud he, bij de optocht?!
Ja wij hebben dan in Venray gestaan maar was ook ontzettend koud!
Hebben het 1,5 uur volgehouden, toen ging het echt niet meer!
Pearlie. Je krijgt een PB’tje :mrgreen:
@ Cin onze normale arts is inderdaad een vrouw. En ik vermoed, ik weet het niet zeker, dat het vrijdag een man gaat zijn. Het maakt me niet heel veel uit, maar een vrouw is natuurlijk fijner. Helemaal omdat Ruud er waarschijnlijk niet bij kan zijn ivm zijn werk.
Even snel vanaf een vriendin (heb even geen internet thuis).
Vandaag naar de huisarts geweest en die heeft ons doorgestuurd, meteen gebeld natuurlijk en we kunnen volgende week vrijdag 26 feb laat in de middag al terecht. Ben heel benieuwd, als het goed is doen ze meteen een echo enzo.
Lees en reageer later wel op iedereen kan niet telang hier achterzitten want ze weet niet dat ik op deze site zit en dat wil ik graag nog even zo houden.
verwijder je de link dan wel parti anders weet ze het nog
heel veel succes allemaal
hehe zie mijn avatar lol// hij is niet heeeel erg duidelijk maar goed
wat is het hier eng stilletjes eigenlijk…
inmiddels mijn todoo lijst ook weer aangepast
en een klein voorproefje.
hallo is daar iemand… of zijn der een paar aan het puffen ofzo… tis zo stillekes… :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben al uitgepuft :mrgreen:
Hoe is het met jullie allemaal??
Hier gaat het hartstikke goed! Selin is een lief rustg meisje. Ze zit alweer op haar geboortegewicht :dance:
Ik zou alleen willen dat ze 's nachts wat meer slaapt :mrgreen:
Patri fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen joh!
Sem hoe was de pretecho?
Oh… plicht roept haha, tot later! :-*
@ Patricia Selin is echt een dotje!!
@ Patriplex fijn dat jullie al zo snel te recht kunnen.
@ Sem fijn dat bijna alle meubels staan.
@ Pearlie mooie avatar!!! Geniet van de voorbereidingen want het is zo voorbij. Wij zijn iets meer als een jaar voor onze bruiloft begonnen met plannen. En die tijd is voorbij gevlogen. We zijn over 2 weken al weer een half jaar getrouwd.
Ruud heeft gelukkig toch vrij kunnen krijgen voor morgen. Dat is fijn want met zijn 2-en hoor je toch meer als alleen.
Voor iedereen die ik nu verder vergeet sorry. Ik heb echt het geheugen van een zeef op het moment. Ik word er echt niet goed van. Van de week had ik Ruud mijn pinpas gegeven. Die gaf hij me vervolgens later terug. En dat kon ik me dus echt niet herinneren. Ik in alle staten omdat hij mijn pas had kwijt gemaakt. Zat ie gewoon in de broek die ik die dag aan heb gehad.
Ik stik al van de zwangerschapsklachtjes. Nu alleen nog zwanger raken. pffff
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hadden wij even geluk gister!! :dance:
Gingen terug voor de pret-echo in 2D met schoonmams…
Zet ze dat echo apparaat aan in 2D… Zet ze 'm in ene op 3 en 4D :shock: (zonder dat we daar om gevraagd hadden)
Dus ik dacht echt van: Dat gaat toch niet lukken omdat we zaterdag bij een ander waren geweest voor een 3 en 4D echo, maar me placenta lag giga in de weg!!
Heeft ze een soort van photo-shop op dat apparaat zitten en veegde zo een deel placenta weg op de foto en TADAAAAAAAAAAAAAA!! Daar kwam het snoetje van ons mannetje in beeld :inlove: :inlove: :inlove: Kreeg gewoon tranen in me ogen toen ik dat zag, was ZO MOOI!!
Foto’s zijn alsnog een beetje wazig door de placenta, maar ben er ZO blij mee :inlove:
Zal ze vanmiddag even spammen :mrgreen:
Ben zoooo benieuwd Patripiex
Moooie avatar pearlie :mrgreen::thumbup:
Druk To Do lijstje!!
Patricia, wat fijn dat alles goed gaat met jou en Selin!!
Hahahaa… Ze houd je 's nachts wel wakker dus hihi…
Fijn dat Ruud vrij heeft kunnen krijgen Bianca!!
Alvast heel erg veel suc6 voor morgen!! :-*
Dat is idd 1 van de zwangerschaps-kwaaltjes
hey hey,
Ik haak vanaf hier ff in…heb de afgelopen dagen op bed en bank doorgebracht…grieperig…
ga straks misschien wel ff bijlezen
Dikke knuf :hug: :hug: :hug:
getver bieslookje… hoop dat het nu iets beter gaat… :hug:
en sem dat 9is echt top en mazzel… :thumbup:
vannacht heb ik eigen postzegels besteld voor de trouwkaarten… kon gewoon niet slapen mijn hoofd maalde en maalde over alles en nog wat… uit eindelijk ben ik maar kinderliedjes in mijn hoofd gaan zingen hahaah helpt altijd en goeie oefening…
maar dit is hem geworden, http://persoonlijkepostzegel.tntpost.nl/TNT/data/pdf/lores/1344351_gaiqzbvkcqy_LR.pdf
en we hebben een taartenmaakvrouwtje gevonden
weet iemand ook waar je goedkope wegwerpcamera’s kan krijgen
Zwaait eventjes…
zwaait eventjes terug met een glimlach en een kuf
Zegt ook hallo :mrgreen:
Zwaait ook ff terug!! :mrgreen:
Hahahaa Patricia, heb je het druk met die 2 kanjers van je?? :mrgreen:
Pearlie, leuke postzegel :mrgreen:
Na werk naar mams, blijven we eten… Gaat ze ook even m’n haartjes verven…
En dan om 20:00 uur naar de VK… Ff een mama check…
Heel druk indd, maar oh zo leuk! :inlove:
Succes bij de vk!
Thanks!! :-*
Echo en Buik Spam in SF :mrgreen: