maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

ff gillen… aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggg :wall: :wall: :wall:

wat is dat een ramp om even normaal leuke adres ettiketen te maken… als ze dan ook gewoon alle adressen op 1 pagina komen en niet elk adres op een hele pagina verspreid en dan 10 vellen hebben met adressen… heb maar 10 nodig… zucht… uit eindelijk is het gelukt in word… yay :dance:, maar al sinds vanochtend bezig om het goed voor elkaar te krijgen… aaaarrggg

en dan heb ik nog niet het adres van mijn schoonouders dus kan ze nog niet uitprinten…

oh men… 1x en nooooit weer trouwen en regelen hoor jemig de pemig… straksben ik getrouwd en ik blijf getrouwd… pffffff wat een hel zeg lol

verder gaat het wel goed hoor :mrgreen:

pearli. volgend jaar denk je jeetje tijd is snel gegaan ik zou het zo weer doen hihii…

(dat heb ik tenminste)

postzegel is echt gaaf!

sem gaaf dat echo nu goed was! wat gemeen trouwens dat er weer iemand heeft zitten liegen en nu bij de mei mamas…

patricia en hoe voel je je nu?doet kleine het goed?

bieslookje beterschap

patripiex ik ben erg benieuwd hoe het zo gaat lopen en dat je snel wat weet

bainca sucses morgen!

matsjo??hoe ist

@bianca-k fijn dat je mannetje mee kan morgen! Lijkt me toch ook prettiger en idd…samen hoor je meer dan alleen!

@patricia…fijn dat het zo goed gaat met Selin! En al op geboortegewicht! Netjes¨! Ben je trouwens BV aan het geven?

@pearlie…leuke zegels!!! Wat een gedoe he van die adresetiketten? Fijn dat het gelukt is! En idd…de bruiloftsvoorbereidingen zijn soms echt frustrerend…maar zou het toch nog wel keer over willen doen…is ook zooo’n leuke tijd!

@bieslookje…he bah! Vervelend dat je je niet lekker voelt!

Las trouwens bij de maartmama’s dat de uitslag van je vader goed was??? wat een opluchting!

@iedereen op wie ik nu niet heb gereageerd…sorry! Heb ff geen puf meer!

Ego: vanmiddag afscheid gehad van de kindjes van de kinderkrippe (en van de ouders die langs wilden komen). Was erg leuk!!! Toch ook wel heel jammer hoor! Weer schandalig verwend en van een van de ouders zelfs een H&M bon gehad van ca 30 euro…pffff dat had ik helemaal niet verwacht! Lief hoe iedereen meeleeft ook al ben ik al zo’n tijd daar niet geweest!

Nu ff snel op de bank bijkomen…straks weer weg! Merk nu dat ik toch een oude oma wordt hoor! :wink:

Hey kwam ff gedag zeggen!

Er is hier nog niet veel veranderd, mk is nog niet spontaan losgekomen. gyn wil het nog even afwachten. Als er komende donderdag nog niks is veranderd word er een afspraak gemaakt voor curretage.

@sanne062 wrote:

Hey kwam ff gedag zeggen!

Er is hier nog niet veel veranderd, mk is nog niet spontaan losgekomen. gyn wil het nog even afwachten. Als er komende donderdag nog niks is veranderd word er een afspraak gemaakt voor curretage.

:hug: jeetje wat wachten ze lang…,

Doe rustig aan meissie!

Ja triest he Lins… Helaas kan je niet van te voren weten of iemand de boel bij elkaar liegt, of niet…

Hoe is het verder met je?? :-*

Wat leuk Tulpjes!! Je mag nu ook wel lekker verwend worden he :mrgreen:

Hele dikke knuf Sanne :hug:

Ik ben gister weer goedgekeurd door de vk!! :thumbup:

Moet alleen NOG rustiger aan doen :roll:

Bijna WEEKEND!! :dance:

@sanne…he wat rot! Ik wens je heel veel sterkte! Heb je trouwens een goed gesprek gehad met de gyn? Jullie zouden toch ook praten over hoe verder enzo? :hug: :hug:

@sem…fijn dat alles ok gaat!

Rustiger aan doen lijkt best makkelijk maar is zooooo moeilijk! :wink:

Ego: gisteren weer een stomme actie: kwam er gisteravond achter dat ik mijn bankpasje kwijt was (net 5 min voordat ik op werd gehaald…)…dikke stress natuurlijk! Uiteindelijk bedacht waar ik hem het laatste had gehad…snel gebeld (winkel bleek gelukkig tot 20.00uur open!) en ja hoor…ze hadden mijn pasje gevonden!!

Maar goed…ondertussen had ik wel 4x mijn man op zijn mobiel gebeld…dus die belde volledig in de stress op: wat er aan de hand was.

Hmmmm…wel ff van geleerd dat ik mijn man niet zo aan het schrikken moet maken!

Trouwens…mag ik nu vanaf morgen BIBBEN??? :o :shock:

Volgens mij wel Tulpjes :mrgreen:

Ohhhh… Echte zwangerschap actie!! Gelukkig was de winkel nog open!!

Ik ook weer hoor… Had gister me sleutels hier op werk laten liggen…

Ik vanmorgen in paniek omdat ik me sleutels kwijt was… :roll:

zucht :mrgreen:

pearlie, leuke postzegel!!!

hey sem, jij ook je haren geverfd gister…ik ook haha, dacht nu kan het nog ff snel, dan zit het na devalling er nog wel even in, anders moest het over een paar weken wel en dat vond ik niet meer zo handig.

tulpjes, leuk is dat he als je zo verwend word…

sanne :hug:

cin, hoe is het nu met jou? Las op hyves dat je extra conrole had gehad…

Hier gaat t redelijk, uitslag van papa was idd goed :dance: dat is iig weer een zorg minder. Ik ben zelf nu wel zo goed als herstelt van de griep, merk alleen dat ik nu nog minder energie heb…en het was al niet veel.

Vanmorgen ook best veellast van mijn buik gehad, en heb bijna niets gedaan, het zal wel van het indalen zijn, het leek wel een lange wee, maar omdat de pijn bleef aanhouden weet ik dat het dat niet was…moet ook nog ff wachten voor het echt begint he.

Hahaa ja Bieslookje, MOEST echt even gebeuren!!

Wat fijn dat de uitslag van paps goed is!! :dance:

En fijn dat je opgeknapt bent!!

Van mij mag je al BUB-ben hoor :mrgreen:

sanne, maken ze nog wel een nieuwe echo?

hier gaat alles wel ok…net gebeld door de arbodienst. gelukkig vonden die advies van verloskundige prima.

Wilde zo en zo morgen weer gaan werken. is dan toch maar 1 dagie.

en bespreken met baas dat ik de maandag middag ga laten vervallen(vrij nemen) tot me verlof in gaat.

Dus vanmiddag maar ff bellen. (heb er alleen altijd zo hekel aan)

bieslookje spannend…komt wel dichterbij nu

tulpjes je mag gaan bibben hoor!!

sem, dus ook rustiger aan doen… je doet snel te veel he…had ik niet gedacht… mijn man doet nu lekker meer in huis! stofzuigen doe ik niet meer hihi.

sanne dit is ook niks zeg… jeetje leef helemaal met je mee… :hug: :hug: :kaars:

Oh lekker zeg Lins… Ik probeer ook niet meer zoveel te doen in huis…

Vriendlief probeerd veel van me over te nemen… Maar hoe hij af en toe schoonmaakt :roll:

Top dat de arbo meewerkt!!

Snap dat je er een hekel aan heb, maar je moet toch aan jezelf en de beeb denken…

Mijn vk adviseerde ook dat het miss verstandig is om over een paar weken toch al minder te gaan werken… Zal me baas ook niet leuk vinden… Maja die heeft toch echt even niks te willen… :naughty:

Ja we hebben bijna weer BIBBERS in tha house :mrgreen:

Moet alles nog bijlezen sorry :oops:

Pearlie. Las je bericht over msn net, haha! :oops:

Oh sorry ben echt heel erg…,

Nou maar ik ben gisteren indd naar het ziekenhuis geweest, extra.

Dinsdag op woensdag begon me onderbuik weer behoorlijk pijn te doen, en begon langzamerhand uit te stralen naar me rug.

Woensdag was het er weer met tijden, en ook weer niet.

Woensdagavond/nacht was het erg pijnlijk en dacht al: ik bel morgenvroeg ziekenhuis wel efkes. Donderdagochtend weer weg, tot het op een gegeven moment weer terug kwam.

Dus toen maar gebeld en moest eigenlijk meteen komen.

Ja uhm ik moest nog douchen, manlief zat op zijn werk, Levi liep ook nog rond te stuiteren ( :stuck_out_tongue: ) dus ik gaf al aan dat ik pas vanaf 13.30 uur kon haha (ook nog eisen stellen he).

Nou dat was dan wel oke, liever niet maar ja.

Uiteindelijk manlief ook gebeld, eerst opvang geregeld voor zoonlief, en manlief meteen die angst en paniek in zijn stem. Was wel lief, maar overbodig. Dus hij was veel eerder thuis natuurlijk haha :mrgreen:

Nou naar het ziekenhuis, maar alles was goed.

Beeblief schopte flink tegen dat ding aan van de ctg, hij vond er niks aan denk ik (hooligan :lol: ).

En tja me baarmoeder liet wel een klein beetje samentrekkingen zien, maar geen pijnlijke (dus die ik niet voel officieel).

Nou inwedig en uitwendige echo gehad en alles was goed.

Gebeurt het nogmaals, weer aan de bel trekken.

Ze weten het dus niet waar het vandaan komt (had ook geen blaasontsteking of zo).

Al met al een lange saaie vermoeiende middag gehad, maar voor een goed doel he :wink:

cin, fijn dat er niets aan de hand was, maar ja beter een keer teveel op controle he…

sem, nee bubben mag over een paar dagen pas (ook van mezelf haha)

lins, goed aan jezelf en beebje denken hoor…enne stofzuigen doe ik hier al sinds dat ik 12 weken zwanger ben niet meer, dit ivm mijn bekken. Eh dweilen ook niet meer.

pffff had net echt hele erge buikpijn…ben ff gaan liggen en toen trok het weg…

Cin…fijn dat alles in orde is! Is toch een geruststelling als ze er naar kunnen kijken he?

Bieslookje: :hug: voor je buikpijn!

Sem: Hmmmm…bubben wil ik nog ff mee wachten eigenlijk!

Ik had zaterdagavond en gisteravond ook flinke buikpijn…helemaal onderin mijn buik, maar het is meer een constante pijn en niet een pijn die komt en weer wegtrekt ofzo…kan dat dan toch met het indalen te maken hebben??

psssst cin :twisted: oh waty ben ik gemeeeeen… zal ooiit wel lekkere cakejes maken… voor de meeting mischien wel

en mijn brownie hart met purechocola erover

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :mrgreen:

Oh jee, de eerste aprilbaby is al op komst (of ja in ieder geval, morgenmiddag is beeb er).

Nu maar hopen en duimen dat alles goed gaat met moeders en baby :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is het hier?

Iedereen druk weekend aan het vieren?

Uhm hadden we geen BIBBERS nu? :think:

Bianca. Hoe was het gisteren?