maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

Hoi hoi ff een snel berichtje.

De uitslagen waren goed gister, mijn bloed is ok, en Ruud zijn zaad waarde is iets verlaagd, maar zeker goed genoeg om spontaan zwanger te raken.

Gister tijdens het inwendig onderzoek was er nog geen eitje dominant aanwezig, maar omdat ik aangaf dat ik rond deze tijd altijd mijn eisprong heb, moet ik vandaag terug. Zo dat we de eisprong niet missen. We moesten vandaag ook aan de klus zodat ze een samenlevingstest kunnen doen. Nou dat was natuurlijk een opgave, not. Dus ik vertrek nu naar het ziekenhuis, straks hopelijk meer nieuws.

@Bianca-k wrote:

Hoi hoi ff een snel berichtje.

De uitslagen waren goed gister, mijn bloed is ok, en Ruud zijn zaad waarde is iets verlaagd, maar zeker goed genoeg om spontaan zwanger te raken.

Gister tijdens het inwendig onderzoek was er nog geen eitje dominant aanwezig, maar omdat ik aangaf dat ik rond deze tijd altijd mijn eisprong heb, moet ik vandaag terug. Zo dat we de eisprong niet missen. We moesten vandaag ook aan de klus zodat ze een samenlevingstest kunnen doen. Nou dat was natuurlijk een opgave, not. Dus ik vertrek nu naar het ziekenhuis, straks hopelijk meer nieuws.

Oh mooi zo, dus eigenlijk!

Wat is precies een samenlevingstest? Om te kijken hoe jou eicelletjes zich gedragen rondom de zaadcellen?

Of denk ik nu te moeilijk :oops:

Succes in ieder geval!

Wat een lekkere dingen allemaal Pearlie :drool:

Spannend voor de 1e april (februari) mama Cin!!

Hoop ook dat alles goed gaat met mams en beeb!! :pray:

Heel veel suc6 Bianca!! Top dat de uitslagen goed zijn!! :thumbup:

Als vriendlief thuis komt vanmiddag gaan we de commode in elkaar zetten, dan is het eindelijk klaar en kan het inruimen beginnen :dance:

Vanmiddag ook even kleren shoppen :mrgreen:

Morgen naar de 9 maandenbeurs :dance:

JAAAAA…daar komt ie dan … mijn eerste BIB!!!

@bianca…spannend!! Dat je ook gewoon in het weekend terechtkan…wel gaaf dat ze het allemaal zo goed in de gaten houden!

@Sem: 9 maandenbeurs!!! Wil ik ook heeeeen! Zat net de beursgids te lezen…leek me zo leuk! Maar helaas…dat wordt ff niets! :wink:

@pearlie…wat een leuke cupcakes!! Waren ze ook zo lekker als ze eruit zien?

@cin…wow…nu al de eerste april baby?? Complicaties in de zwangerschap? Is toch wel erg vroeg!

Als mijn mannetje straks weer thuis is gaan we onze kinderwagen ophalen!! En tegelijkertijd nog maar ff een beetje kleren shoppen voor mijn mannetje…gaten in zijn sokken, zijn ondergoed en heeeel weinig broeken: arme man! :smiley: (maar ja dat krijg je als je nooit wilt gaan winkelen maar tegelijkertijd onwijs kritisch bent!)

ze waren lekker… alleen nu net de rest weggegooid anders vallen we nooit af…

en ben 5 dgn te vroeg ongesteld :S raar hoor…

Nou ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Een samenlevingstest is om te kijken of de zaadcellen goed bewegen in het baarmoederslijmvlies en of er genoeg slijm is.

Nou zaten er zaadcellen in, en er bewogen er ook wat. Dus dat was goed, maar er was nog wat weinig slijm. Ook nog geen eisprong, dus dat is dan wel weer gunstig. Maar met deze resultaten kon ze de test nog niet positief noemen. Met als gevolg dat ik dus morgen weer terug moet.

Het is aan de eene kant wel fijn dat ze alles goed in de gaten houden, maar het is wel heftig. Vooral omdat vooral mijn linker eileider slecht te zien is, en het nogal pijnlijk is om hem te zoeken. En als je man dan ook nog ff lekker fijngevoelig zegt dat de fout/ het probleem bij jou ligt. Nice, not. Hij bedoelde het niet zo, maar het kwam wel ff aan. Maar het is voor een goed doel zal ik maar denken.

@Bianca-k wrote:

En als je man dan ook nog ff lekker fijngevoelig zegt dat de fout/ het probleem bij jou ligt. Nice, not. Hij bedoelde het niet zo, maar het kwam wel ff aan. Maar het is voor een goed doel zal ik maar denken.

:shock: oh jeetje, dat zou ik ook niet erg uhm prettig vinden zo’n opmerking!

:hug:

Dus morgen nogmaals terug?

@Tulpjes wrote:
@cin…wow…nu al de eerste april baby?? Complicaties in de zwangerschap? Is toch wel erg vroeg!

Ja ze heeft al in het ziekenhuis gelegen vanwege haar eigen gezondheid, en nu zijn dus de vliezen gebroken. Misschien wel een lichamelijke reactie, dat haar lijf het gewoon niet meer trok.

(maarre bij de aprilhyves zijn ook al 3 baby’s geboren, 2 meiden 1 jochie).

@Tulpjes wrote:
JAAAAA…daar komt ie dan … mijn eerste BIB!!!

Koel! :mrgreen:

Morgen weer terug inderdaad. En misschien maandag ook nog wel. Hopelijk is maandag onze eigen arts weer terug. Deze is ook aardig, maar onze eigen arts is iets voorzichtiger. :?

Hoi meiden…

Gisteren had ik echt een soort van baaldagje, heel veel last gehad van mijn buik, heb bijna de hele dag op de bak gelegen…

Sinds vanmorgen heb ik een zeurderig menstruatieachtig gevoel in mijn buik en af toe zeurt mijn rug ook…voorwerk??? Bij zoontje heb ik dat iig niet gehad.

pearlie, wil je niet meer van die lekkere, spiegelende foto’s plaatsen :naughty: :smiley: :mrgreen:

bianca, hmmm dus je mag vandaag weer terug, het is idd voor een goed doel, maar kan nog wel veel van je vragen he :hug:

sem, veel plezier op de 9 maanden beurs

Tulpjes…joejoe een BIB

Cin. hoe is het met je buik? Nog veel last gehad?

hoe is het met de rest?

Hier is alles rutig, soms nog wat last van de buik maar ja.

Volgens mij is ie nu ook weer aan het groeien want me banden doen pijn haha!

Vervelend dat gevoel in de rug vooral vind ik.

Dat had ik dus ook, alleen jij bent een stukkie verder dan mij :mrgreen:

Hoop dat het bij je voorwerk is, en je niet al te heel erg lang meer hoeft te wachten!

Was zoontje eerder of later?

zoontje was 5 dagen te vroeg

gelukkig dat het bij jou weer rustig is

Zo!! Wij zijn net thuis van de 9maanden/huishoudbeurs…

Ben gesloopt… :zzz:

Hebben echt ASOCIAAL veel geshopt… :roll:

Op de laatste dag stunten ze echt met van alles en nog wat…

Ook veel gratis dingen gehad op de 9maandenbeurs!! Zo leuk!! :mrgreen:

HH-beurs viel tegen qua gratis spul, maar qua acties helemaal TOP :thumbup:

Zo even al het spul uitzoeken. Laat vriendlief straks lekker chineesie halen en dan is het ECHT genoeg geweest voor vandaag…

Oeoeoe een BIB-er :mrgreen:

Hoe is de kinderwagen Bieslookje??

Balen dat je zo een last heb van je buikie en van je rug :hug:

Bianca, :hug:

Hoe ging het vandaag??

Fijne zondag avond nog dames :-*

@ Sem heerlijk dat soort beurzen.

Vandaag ging het goed in het ziekenhuis. De samenlevingstest was positief. Dit houdt in dat er genoeg baarmoederslijmvlies was, en dat Ruud zijn zwemmers goed konden zwemmen.

We hebben zelf nog even gekeken het was erg grappig om te zien. Ze kon alleen mijn linker eileider niet goed zien, dus of ik een eisprong heb gehad of dat die nog moet komen weten we niet. We klussen dus vrolijk verder. En aankomende vrijdag, de maandag en woensdag erna moet bloed laten prikken, zodat ze aan het progesteron gehalte kunnen zien wanneer mijn eisprong was. Er moet dan een week na de eisprong en piek te zien zijn.

Allereerst: BIB :smiley: Pff…nu ik mag bibben klinkt het allemaal wel heeeeel dichtbij hoor!

@sem: leuk de 9 maanden beurs!!!

Fijn dat je het gezellig hebt gehad!

@bianca: fijn dat de samenlevingstest positief was!!!

Zo wordt er steeds weer iets uitgesloten he?

Waarom is die linker eierstok zo moeilijk te vinden? Doen ze dat niet via een inwendige echo?

@Cin/bieslookje: tot nog toe heb ik eigenlijk niet echt last van zoveel buikpijn/rugpijn!

Als ik jullie zo hoor heb ik geen klagen…of zal dat komen omdat het mijn eerste is? Wel heb ik steeeeds vaker harde buiken. Hoef maar ff op te staan of een stukje te gaan wandelen en ja hoor…maar ze zijn nog niet pijnlijk ofzo!

De kinderwagen is trouwens echt leuk!!! En hij rijdt super!

Vandaag was het trouwens supermooi weer hier! Hebben zelfs (met een trui aan) koffie op het terras gedronken: 13 graden, helderblauwe lucht en dus zon!!! Heerlijk! De lente komt eraan!

Ze kijken inderdaad met een inwendige echo, maar mijn linker eierstok ligt blijkbaar wat dieper. Zodat ze deze moeilijk kunnen zien.

goedemorgen…

tulpjes, 15 graden bij jullie…heerlijk, hier is het maar 2 graden.

bianca, fijn dat jullie samenlevingstest toch positief was!

sem, jij gister dus veel geshopt…vandaag ff bijkomen of moet je werken?

vanaf morgen mag ik BIB zeggen…

@bieslookje wrote:

goedemorgen…

tulpjes, 15 graden bij jullie…heerlijk, hier is het maar 2 graden.

bianca, fijn dat jullie samenlevingstest toch positief was!

sem, jij gister dus veel geshopt…vandaag ff bijkomen of moet je werken?

vanaf morgen mag ik BIB zeggen…

leuk!!! Dus vanaf morgen hebben we 3 BIBBERs (geloof dat Matsjo nu ook mag bibben toch??).

Ben benieuwd wie het eerste gaat bevallen…verwacht 1 van jullie 2en…jullie hebben al veel meer ‘voorweeen etc etc’ als ik. Maar goed kan ook komen omdat het bij jullie de 2e is!

O ja…voor ik het vergeet: BIB

@Tulpjes wrote:

O ja…voor ik het vergeet: BIB

:mrgreen:

enne 15 graden? Heerlijk zeg!

Voorweeen zeggen helaas niet zo heel erg veel hoor, haha.

Zelfde als indalen niet :wink:

Hier weer (nog steeds kan ik denk ik beter schrijven) er aan.

Sinds de vorige week maandag: spugen, hoofdpijn, strakkere buik, harde buiken enz.

En vanochtend schrok ik me te pleuris van mezelf hahaha, allemaal vlekjes in me gezicht van het spugen en zo. :shifty: