cin. :hug:
Matsjo mag idd vanaf vandaag BIBBEN
Bieslookje, ben vandaag lekker thuis om bij te komen…
Had vannacht en vanmorgen toch nog last van me rug en buik… Dus toch weer te druk geweest het weekend… :roll:
15graden!! Lekker zeg Tulpjes!! Idd… Laat de lente maar komen!! :dance:
Was echt kl*te weer gister in 020 & 036
Spannend hoor (bijna) 3 BIBers in tha house!! :mrgreen:
Cin, hele dikke knuf :hug:
Nou bij deze dan: BIB
Verder gaat het allemaal niet zo lekker. Het rommelt nogal en ik heb veel harde buiken. Dit in combinatie met mijn bi zorgt ervoor dat ik slecht slaap en overdag weinig energie heb. Een bezoekje aan de winkel voor een paar boodschappen is al een enorme uitdaging. Helemaal als ik Mats bij me heb.
Ik slaap nu al nachten bijna niet. Enige voordeel is dat ik schaatsen live kan volgen
Ik heb het idee dat het nog best een tijdje gaat duren. Gelukkig word ik met 39 weken gestript. Hopelijk brengt dat iets op gang.
:-* voor iedereen. Een :hug: voor wie het gebruiken kan.
Hallo allemaal,
Terug van weggeweest… we zijn een weekendje weg geweest en vandaag kwam kraamzorg voor intake en de babykamer/kinderwagen enz …
Meubeltjes staan al in mekaar; staat heel leuk!! Zal binnenkort foto’s showen
Bijlezen ga ik morgen of vanavond doen!
Lijk sinds afgelopen weekend iets beter in mijn vel te zitten, dus zal hier ook weer vaker tijd maken voor het forum
Groetjes!
mirag, leuk weer iets van je te horen, fijn dat je weer wat beter gaat voelen :hug:
Matsjo, voor jou ook ff een dikke :hug:
sem, hoe is je dagje niksen verlopen?
Matsjo & Mirag. :hug:
Vanmiddag toch maar met moederlief naar het thermaalbad gegaan, efkes gewichtloos voelen haha!
Zoonlief was erg veel wakker, normaal slaapt ie dan wel in de buik maar nu niet helaas
Ook heb ik een man “vriendelijk” gewaarschuwd dat als ie zijn poten niet bij zich hield hij een blauw oog kon verwachten :oops: :roll:
Hij “streelde” gewoon met zijn hand, langs me bovenbeen (zijkant kont) op. En echt wel bewust!
Nou ja daaag dus he
Was echt een vieze oudere man, not done dus!
Bedoel als het nu een jonge adonis was geweest :lol: :mrgreen:
Matsjo, dikke knuf terug!!
Vet balen dat het niet zo lekker gaat…
Leuk dat alles klaar staat Mirag!! Bij ons ook sinds vandaag!!
Dus het inruimen kan beginnen :dance:
Fijn dat het weekendje weg je goed heeft gedaan!! :hug:
Bieslookje, dagje niksen werd lekker boekje lezen op de bank en beetje surfen op het net…
En net even de lades van de commode gefixt!!
Hoe is het met jou??
Oh lekker even gewichtloos Cin! Lijkt me ook wel wat zo een bad
IEUW! Die vent… bah bah bah!! Goed dat je zo van je af beet!! :mrgreen::thumbup:
Goeiemorgen,
Nou Cin; ik geef je groot gelijk met zo’n ouwe viezerd. Brrrr… Een jonge adonis… ja dan kan je je nog eens bedenken om wat dichter bij te kruipen hahaha.
Matsjo, balen dat je door alles zo slecht slaapt! :hug: Dat het maar snel week 39 is voor je!!
Sem; heerlijk is dat als de kamer staat he! Ik heb net ook mijn eerste wasje aanstaan vol met babyspul Nu wordt het gelijk heel echt, maar moet zowiezo nog iets van 69 dagen geduld hebben… moeilijk moeilijk
Fijn dat je zo goed gescoord hebt op de 9 maanden beurs!
Leuk he zoveel dames die al aan het BIBBEN zijn; spannend hoor!!!
Het is idd heerlijk dat allemaal (zo goed als) klaar staat :mrgreen:
Vanmiddag gaan we ook even een kleedje en een lampie scoren
Kleertjes begin ik van de week aan… Even wassen en dan een plekje geven.
Begint nu ook echt spannend te worden allemaal…
Droomde gister helemaal weg in die kamer… :inlove:
(zal van de week wat foto’s spammen)
Hoe is het met de BIB-ers vandaag??
En met de rest van de dames?? :-*
BIB
sem, leuk he even helemaal wegdromen…
iieee cin, daar zou ik ook niet op zitten te wachten, op zo’n viezerd.
Wel lekker hoor ff naar thermaalbad…ik wil ook…
ik lag gisteren al om 18.45 uur op bed, was erg beroerd, zo ineens na het eten. Vannacht van 3 tot 5 wel wakker geweest…nu nog erg moe, dus ga er zo maar weer in tegelijk met zoontje
o ja nieuws over mijn telefoonellende: het is eindelijk opgelost…na ong. 8 maanden!
babykamerspam in showforum.
Hoop dat je nog wat slaap kan inhalen bieslookje! Fijn van je telefoon… EINDELIJK!
Even een berichtje van mijn kant, heb nog niet de puf gehad om bij te lezen, sorry.
Heb vannacht echt de meest beroerde nacht ooit gehad. De afgelopen dagen was mijn mk redelijk op gang gekomen, vergelijkbaar met een normale menstruatie. Ik was helemaal blij, hoefde nu gelukkig niet gecurreteerd te worden. Maar blijkbaar was dat nog maar het begin… Vannacht de hele nacht wakker gelegen met onwijze buikkrampen en een bloedverlies dat echt niet normaal meer was :shock: , verder details zal ik jullie besparen :sick: Nou ik hoop echt dat ik nu alles kwijt ben, wat een ellende. Hele nacht niet geslapen en zit hier nu een partij brak te wezen… Morgen naar de gyn, hoop dat dan duidelijk word dat ik echt alles kwijt ben en niet alsnog gecurreteerd meot worden zeg.
Ik hoop dat met jullie verder alles goed is :-*
Jeetje meid wat heftig!
Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop ook met je mee dat dit het was
Hele dikke knuf :hug:
@sanne…wow klinkt heftig!! :hug: :hug:
Die onwijze buikpijn is al niet leuk…en dan ook nog het emotionele van een miskraam erbij, dat maakt het dubbel zwaar he?
Hopelijk heeft het wel effect gehad en hoef je inderdaad niet gecuretteerd! Sterkte!
@mirag: wat een leuke babykamer!! En een leuke kleur!!! Vind ik ook echt een superkleur!
Ego: BIB
Sorry dat ik gister niet heb gereageerd hier. Gisteren nog weer wat inkopen gedaan, gelunched met een vriendin, 'smiddags kwam er een vriendin langs en toen 'savonds weer geskyped met een vriendin in NL. Tussendoor huis schoonmaken etc. Dus was aan het einde van de avond gesloopt en had geen energie meer!
Ben ook hard bezig met de laatste punten van mijn to-do list van dingen die ik voooor de bevalling het liefst gedaan wil hebben! Hoezo nesteldrang? :roll:
@sanne062 wrote:
Even een berichtje van mijn kant, heb nog niet de puf gehad om bij te lezen, sorry.
Heb vannacht echt de meest beroerde nacht ooit gehad. De afgelopen dagen was mijn mk redelijk op gang gekomen, vergelijkbaar met een normale menstruatie. Ik was helemaal blij, hoefde nu gelukkig niet gecurreteerd te worden. Maar blijkbaar was dat nog maar het begin… Vannacht de hele nacht wakker gelegen met onwijze buikkrampen en een bloedverlies dat echt niet normaal meer was :shock: , verder details zal ik jullie besparen :sick: Nou ik hoop echt dat ik nu alles kwijt ben, wat een ellende. Hele nacht niet geslapen en zit hier nu een partij brak te wezen… Morgen naar de gyn, hoop dat dan duidelijk word dat ik echt alles kwijt ben en niet alsnog gecurreteerd meot worden zeg.
Ik hoop dat met jullie verder alles goed is :-
Heel erg herkenbaar.
Is niet niks meid! Weet hoeveel pijn en ellende het allemaal met zich mee kan brengen :hug:
En anders ook efkes pijnstiller innemen he! Warme kruik op de buik kan ook helpen tegen de krampen…,
Hoe is het verder met je, behalve op lichamelijk gebied meid?
:hug:
:-
Heb net trouwens de gordijnen gekocht voor de babykamer, incl de stang, en uhm sticker voor op de kast. Hoop dat het staat, anders gaat de sticker er af (was 50 cent :lol: ).
Was efkes bij Xenos naar binnen gelopen net, en zag daar best mooie gordijnen (vond ik dan, mam vond het niks aan haha).
Als ze hangen maak ik er wel een foto van, maar ze zijn beetje doorschijnend grijs, met een soort van groensige/geelsige uhm ja bloemen/planten motief er op.
Hmm klinkt echt nergens na als ik het zo opschrijf geloof ik, maar ik vond het leuk passen bij de babykamer omdat ik wel van grijs hou, en beebje toch een “natuurlijke” kamer krijgt
Hahahaaa Cin!! Als JIJ het maar mooi vind toch :mrgreen:
Waar heb jij je 50 cent sticker vandaan??
Ik zoek naar een grote sticker voor op de binnenkant van de deur van de baby-kamer, liefst blauw… Maar heb tot nu toe nog niet gevonden wat IK wil hihi…
Maar moet nog even een paar winkels af om te kijken
Net al goeie tips gehad van Li :thumbup:
Bij Xenos! Liep er toevallig tegenaan haha.
Weet alleen niet of ik zo crea ben om ze zo te plakken zoals op het voorbeeld :think:
Via internet heb je ook veel keuzes, maar ik ben dingen zo snel beu eigenlijk dat het voor mij zonde geld is :shifty: :oops:
BIB…
sanne, je verhaal is zo herkenbaar, wil je even een dikke knuffel geven. Ben je al op controle geweest? Ik hoop zo voor je dat het “schoon” is.
dat was het bij mij helaas niet
:hug: :hug: :hug: :hug:
cin. lekker ff shoppen…oei xenos tja, daar blijft mij altijd vanalles aan de vingers hangen haha.
Sem, hoe is het met Lisette? (jammer dat ze niet meer schrijft, maar gaat het verder wel ok met haar?)
Tulpjes…haha ik herken het wel dat lijstje, ik moet nog 1 ding en daar zie ik zo tegenop, ik stel het steeds uit. Maar morgen of vrijdag ga ik dat toch doen…de vriezer schoonmaken.
Ah thanks Cin!! Die tip gaf Li ookal!! :mrgreen::thumbup:
Bieslookje, het gaat wel ok met Li… Ze heeft op het moment veel aan d’r koppie helaas…
Vind het ook erg jammer dat ze hier niet meer meeschrijft… Maar goed, wie weet komt dat nog
Oooooh ik wil naar huisssssssss!!!
Wil verder met de baby-kamer!! Vanaaf rolgordijn en plankje boven de commode ophangen!! En weer wat kleertjes inruimen :mrgreen: