BIB…
ben de rest van de dag met zoontje mee naar mijn moeder, dus denk dat ik er morgen pas weer ben…
@bieslookje wrote:
BIB…
ben de rest van de dag met zoontje mee naar mijn moeder, dus denk dat ik er morgen pas weer ben…
Heel veel plezier meid!
Matsjo. Jij geen BIB

Hahahaa Cin je avatar :mrgreen:
Leuk leuk leuk!!
Hoe is het?? En met de BIBers?? En met de rest van de dames?? :-*
Sanne :hug: :hug:
Cin je avatar is inderdaad errug vrolijk
Hou jij het nog een beetje vol? Je beebkamerfoto’s zijn super!!!
Sem jij hebt toch een mooi bescheiden buikje!!
Hier vandaag weer een minder dagje. Keelpijn en kop vol watten, bleh.
Weet er nog iemand een leuk adresje voor leuke (roze) accessoires voor de babykamer?
- op dit moment efkes iin strjd met zoonlief, hij wilt drinken terwijl hij al genoeg heeft gehad (is een zuiperd hoor!). Dus krijgt hij niet. en tja hij is het er niet mee eens :shifty: *
Hey,
Ben net bij de gyn geweest en gelukkig is al die ellende niet voor niks geweest. Mijn baarmoeder is nu zo goed als schoon :dance: Gisteren nog de hele dag buikkrampen gehad, maar ben hier goed verzorgd door hub :inlove: Nu hopen dat ook snel de laatste bloedingen stoppen. Ben wel opgelucht zeg, eindelijk duidelijkheid, wat kunnen de dagen ineens lang duren zeg :?
Kom hier nu wel weer wat vaker meelezen hoor :-*
@sanne062 wrote:
Hey,
Ben net bij de gyn geweest en gelukkig is al die ellende niet voor niks geweest. Mijn baarmoeder is nu zo goed als schoon :dance: Gisteren nog de hele dag buikkrampen gehad, maar ben hier goed verzorgd door hub :inlove: Nu hopen dat ook snel de laatste bloedingen stoppen. Ben wel opgelucht zeg, eindelijk duidelijkheid, wat kunnen de dagen ineens lang duren zeg :?
Kom hier nu wel weer wat vaker meelezen hoor :-*
Oh meid, dat is dan wel fijn dat je baarmoeder schoon is!
Bespaard jou in ieder geval de andere ellende weer (klinkt wel een beetje dom om te schrijven, maar je snapt me hopelijk wel).
:hug:
Ik snap je helemaal, je wil ook niet weten hoe blij ik het ziekenhuis uitging vandaag :mrgreen:
mirag :hug:
cin, heel herkenbaar…hebben we hier ook vaker…dan wil hij net voor het eten nog heel veel drinken…
sanne, gelukkig dat je helemaal “schoon” bent…mag je er nu weer meteen voor gaan?
Ik ben nu nog bij mijn ouders, mama is aan het koken, zoontje lief aan het spelen, dus ik dacht ik ga toch maar eens kijken of er nog nieuws is…
Vanmorgen boodschappen gedaan met mama en zoontje, daarna had ik wel meer last van bekken, maar vanmiddag op de bank gelegen en het is al iets minder, het is zowiezo iets minder dan gisteren…
Vandaag ook voor het eerst iets gebruikt tegen maagzuur, heb antagel, werkte gelukkig heel snel…
Misschien tot vanavond, maar ik denk tot morgen…
antagel moet indd erg goed zijn! Heb ik vandaag vernomen van me clustermanager die hier was :shifty: haha!
Hoe is het met iedereen?
Staat allemaal een beetje op stil hiero he :?
Nou ik hoop in ieder geval dat alles goed is met iedereen!
Oke nu iets shocking (een buikfoto) :lol:
Nee maar schrok wel van me striemen zeg, tering heb der veel bijgekregen nu :shock:
Hee meiden!
Ben ik ook weer ff…
Allereerst: BIB
@cin: wow…wat een buik heb jij zeg! En inderdaad…wel balen…striae! Had je ze bij levi ook?
@sanne: wat super dat je schoon bent!! Is iig een +puntje! Moet steeds weer denken aan mijn MK…weet hoe je je moet voelen! En dan is het bij mij bij 1 gebleven…meerdere moeten helemaal slopend zijn lijkt me!
@bieslookje: wat lekker dat je ff lekker een dagje bij je moeder bent en daar ff bij kan tanken! Het wordt inmiddels steeds spannender bij alle maartmama’s geloof ik he?! Nog ff geduld…
Heb je erg veel last van maagzuur?
Het is trouwens alweer ff geleden dat we iets van tweet gehoord hebben…zal alles ok zijn daar?? (of heb ik eroverheen gelezen?).
ego gisteren weer bij de gyneacoloog geweest…en weer goedgekeurd! Echo gehad…baby groeit goed (heeft volgens mij zelfs een beetje een inhaalspurt gemaakt, wordt nu op 3100 gram geschat!), nog voldoende vruchtwater, alleen nog totaal niet ingedaald…volgens de gyn geen probleem, maar ja…zou het toch wel prettig vinden als meneer/mevrouw toch aanstalte zou maken in te dalen nu! ;-)).
Daarna nog een CTG gehad (is hier standaard na 36 weken). Dat zag er allemaal goed uit! Hoewel de baby vooral het schoppen tegen de sensoren erg leuk vond, waardoor het CTG apparaat soms hele periodes niet kon registreren!
Volgende afspraak hebben we pas over 2 weken…ben dan 39w5d…ben benieuwd of het dan nog nodig is!
Dikke dikke knuf sanne :hug:
Gelukkig ben je helemaal schoon…
Hoe is je gesprek met je cluster manager gegaan Cin?
Mooie buik hoor!! En dat tijgervelletje… Helaas niks aan te doen toch…
Zoonlief al achter het behang vandaan gehaald?? :lol:
Bieslookje, lekker bij getankt :thumbup:
Altijd fijn een dagje bij mams!!
Spannend hoor Tulpjes!! Top dat je weer bent goedgekeurd! :thumbup:
De 1e cursus avond zit er op! Pffff!! Nee hoor, alles behalve pfffff :lol:
Hebben gister veel info gekregen over wat we kunnen verwachten de komende weken… Maar het was wel erg gezellig
@sem…leuk!!! Hoe vaak heb je cursus??
Inmiddels zijn er iig al 2 meiden van ‘mijn cursus’ bevallen…dan merk je opeens dat er ECHT over niet al te lange tijd een bevalling en een kindje aan zitten te komen :o Klinkt misschien raar…maar kan me daar nu eigenlijk nog steeds niets bij voorstellen!!!
Ff een vraagje…waar kan ik katoenen dekentjes voor de kinderwagen laten kopen??? Ik wil graag een grijze…schoonmoeder is al flink op zoek geweest, maar kan niets vinden. Hebben ze dat ook bij de hema ofzo??
Tulpjes, die cursus is 6 avonden en nog een avond na de bevalling…
Er zijn er 2 die begin april uitgerekend zijn… Dus ben benieuwd of zij de laatste cursus avond (medio april) nog mee zullen maken hihi…
Uhmm… Bij diverse baby winkels zijn die dekentjes te krijgen… :thumbup:
@sem…dat is idd afwachten!
Bij ons was er 1 die maar 3 lessen mee heeft gedaan. Vervolgens is ze 5,5 week te vroeg bevallen! Is toch jammer…
Ik begon trouwens pas met ruim 30 weken met de cursus. Dacht dat ik ‘laat’ was, bleek ik bijna als laatste uitgerekend. We zaten de laatste cursusavond dus echt met veel meiden die al 37 weken zwanger waren!
Bezoekje clustermanager was wel oke. Was een rommeltje op het werk maar dat had ik al verwacht
Babydekentjes. Die kun je indd bij de HEMA krijgen, maar ook bij Prenatal e.d.
Oh dames, heb Levi net voor de eerste keer afgeleverd bij de peuterspeelzaal in zijn uppie.
Hij liep daar fijn naar binnen met zijn Cars rugzakje :inlove:
Kreeg nog een kusje en toen ben ik maar gegaan, want hij ging puzzelen…,
Als me telefoon stil blijft is dat een goed teken haha, dan gaat alles goed!
@cin…spannend! Wow…dan worden kleintjes snel groot he?!
Hopelijk heeft Levi het er helemaal naar zijn zin!!
Wie van jullie heeft er ervaring met op vakantie gaan met een baby van zo’n 2,5 maand? (we willen graag in juni naar NL). Waar op letten? En is een box bijvoorbeeld echt nodig? Voor mijn gevoel kan baby dan toch ook nog best lekker op een deken op de grond (mits het niet tocht natuurlijk)?
@Tulpjes wrote:
Wie van jullie heeft er ervaring met op vakantie gaan met een baby van zo’n 2,5 maand? (we willen graag in juni naar NL). Waar op letten? En is een box bijvoorbeeld echt nodig? Voor mijn gevoel kan baby dan toch ook nog best lekker op een deken op de grond (mits het niet tocht natuurlijk)?
Ja indd, kleine kindjes worden groot

Je kunt bij veel huisjes ook een babypakket er bij doen!
Dan staat er al vanalles in het huisje.
Een box hoeft zeker niet perse, maar is denk ik soms wel even handig. Ligt er ook maar net aan hoelang je op vakantie gaat.
Weekendje efkes zonder box kan wel denk ik, maar een weekje of zo lijkt mij soms lastig.
we willen 2 weken naar NL gaan…Dus misschien toch maar een box dan?!
ergens op de veluwe.
BIB…
cin. schattig dat Levi zo naar binnen liep…
tulpjes, je kunt evt. ipv een box ook een campingbedje gebruiken, hebben wij met zoontje ook gedaan als we bijv. bij vrienden een dagje op bezoek waren ofzo. Fijn dat je weer bent goedgekeurd!
Ik had idd best veel last van maagzuur, maar eerst kon ik het met het laten staan van bepaalde voedingsmiddelen wel onder controle houden, maar nu heb ik het zowiezo iedere dag…maar goed de anagel helpt prima.
sem, best leuk he die cursus? Ik volg hem nu niet, maar heb bij zoontje wel gedaan, al was het meerendeel gewoon kletsen met elkaar.
Hier gaat het gelukkig weer ietsje beter met mijn bekken…had de vk toch gelijk, dus al beebje “vast” ligt wordt de pijn na een paar dagen vanzelf iets minder…ja dus. Al moet ik zeggen dat ik ook bijna niets doe, een beetje t huis bijhouden, de was, en verder niet zoveel.
Ben ook weer wat verkouden aan het worden, daar baal ik wel van, maar ja niets aan te doen…