maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

@Tulpjes wrote:

we willen 2 weken naar NL gaan…Dus misschien toch maar een box dan?!

ergens op de veluwe.

Ja zou ik wel doen, ik persoonlijk vond dat altijd wel handig!

Dan heb je iets meer vrijheid voor jezelf ook zou ik maar zeggen.

@bieslookje wrote:

tulpjes, je kunt evt. ipv een box ook een campingbedje gebruiken, hebben wij met zoontje ook gedaan als we bijv. bij vrienden een dagje op bezoek waren ofzo.

Dat is idd ook een idee! Maar voor 2 weken neig ik denk ik toch maar naar een box?! Maar weer verder zoeken op internet…zie dat ze bij landal wel speciale kinderhuisjes hebben…misschien is dat nog een optie! Nog maar ff verder google-en!

Wat fijn trouwens dat je minder last hebt van je bekken!! En baby ingedaald? Bij een tweede gebeurt dat toch meestal pas tijdens de bevalling?

Ah wat spannend Cin!!

Kleine jochies worden groot he :inlove:

Zal vast helemaal goed gaan vandaag!!

Ja die cursus is zeker leuk bieslookje!! Ben ook best blij dat het niet echt alleen maar pffffpfffffpffff is :lol:

Top dat het iets beter gaat met je bekken!!

Weer snottie aan het worden?? Vervelend zeg!! :hug:

Heeft 1 van jullie sinds de zwangerschap ook vaker last van een bloedneus?? Volgens de vk is dat “normaal”

Ik heb het echt elke week wel een keer en begin het echt zat te worden :wall:

@Sem wrote:

Heeft 1 van jullie sinds de zwangerschap ook vaker last van een bloedneus?? Volgens de vk is dat “normaal”

Ik heb het echt elke week wel een keer en begin het echt zat te worden :wall:

Heb idd ook vaker bloedneuzen! Schijnt er idd beetje bij te horen?!

Volgens de vk wel ja… Vet irri… Pffff :wall:

bloedneuzen heb ik gelukkig niet gehad…maar wel andere rare kwaaltjes zoals een vieze smaak in mijn mond (bij beide zwangerschappen van ong. week 11 t/m 23 gehad)

tulpjes, beebje is toch al ingedaald, gebeurd wel vaker gewoon ook bij een 2e. Mijn schoonzusje had trouwens bij de 1e dat de bevalling begon terwijl nichtje niet was ingedaald, dus wil niet altijd iets zeggen volgens mij.

Vanmiddag naar de gyn geweest, was best spannend. We hadden een hele aardige vrouw die van alles heeft gevraagd en uitgelegd. Ze heeft ook een echo gedaan en alles zag er goed uit, geen cystes enzo. Ze heeft beide eileiders bekeken en die waren ook goed. Ze zag dat mijn eisprong vandaag of morgen zou zijn, dus ze gaf ons de opdracht om vandaag en morgen zeker te klussen. Vrijdag moet ik bloedprikken en mijn man moet 10 maart zijn zaad inleveren. Mocht ik weer ongi worden dan moet ik op dag 3 (zou ongeveer 15 mrt zijn) nog een keer bloedprikken. We hebben op 31 maart een 2e afspraak staan om alle uitslagen te bespreken.

Ze zei wel om me nu nog niet al te druk te gaan maken en dingen te gaan opzoeken enzo op internet, eerst maar eens afwachten wat eruit komt. Dus van het weekend ga ik maar weer eens wat leuks naaien :slight_smile:

@bieslookje wrote:

tulpjes, beebje is toch al ingedaald, gebeurd wel vaker gewoon ook bij een 2e. Mijn schoonzusje had trouwens bij de 1e dat de bevalling begon terwijl nichtje niet was ingedaald, dus wil niet altijd iets zeggen volgens mij.

Ja dat zei de gyn ook…het zegt helemaal niets, de weeen kunnen opeens beginnen ook zonder dat baby is ingedaald. Schijnt trouwens dat als de vliezen breken ik ook niet perse hoef te gaan liggen ofzo…was allemaal achterhaald zei gyn?!

@Patripiex wrote:

Vanmiddag naar de gyn geweest, was best spannend. We hadden een hele aardige vrouw die van alles heeft gevraagd en uitgelegd. Ze heeft ook een echo gedaan en alles zag er goed uit, geen cystes enzo. Ze heeft beide eileiders bekeken en die waren ook goed. Ze zag dat mijn eisprong vandaag of morgen zou zijn, dus ze gaf ons de opdracht om vandaag en morgen zeker te klussen. Vrijdag moet ik bloedprikken en mijn man moet 10 maart zijn zaad inleveren. Mocht ik weer ongi worden dan moet ik op dag 3 (zou ongeveer 15 mrt zijn) nog een keer bloedprikken. We hebben op 31 maart een 2e afspraak staan om alle uitslagen te bespreken.

Ze zei wel om me nu nog niet al te druk te gaan maken en dingen te gaan opzoeken enzo op internet, eerst maar eens afwachten wat eruit komt. Dus van het weekend ga ik maar weer eens wat leuks naaien :slight_smile:

Wat fijn dat je zo’n aardige gyn had en jullie zoveel uitleg hebben gehad! Dat maakt de start in de MMM toch een stukje makkelijker lijkt me? Fijn ook dat de echo goed was…en nu druk aan de klus!!! :wink:

Ik stuur je hierbij nog ff wat :: :: :: :: :: ::

patripiex, super dat het toch wel klikte met de gyn…fijn dat je eileiders er goed uit zien. Flink aan de klus dus dit weekend :wink: Hopen dat dit al genoeg is.

tulpjes, ik moest hier nog wel gaan liggen als mijn vliezen zouden breken en beebje nog niet ingedaald was…nu is beebje gelukkig ingedaald en hoeft dat niet meer.

BIB…

Patripiex. Fijn meid dat alles zo goed liep! :thumbup:

Klus ze dit weekend! :wink:

Bloedneuzen ikzelf ook geen last van. Is indd wel een veelvoorkomende kwaal blijkbaar.

Lijkt me ook erg vervelend :hug:

Dames, nog steeds geen gepuf hiero :shifty:

:pray: :pray: :pray:

hier ook weinig puf, heb vanmorgen de vissenkom schoongemaakt…was echt toto…

nee hier ook nog geen gepuf! Hooguit uitpuffen…beetje te veel gedaan vandaag: nog snel met mijn man wat kleren voor hem gekocht en vervolgens nog een diepvries (die wordt maandag geleverd), daarna nog een dekbedovertrek, wat gewassen en gekookt…doe vanaf nu echt niet meer zoveel op 1 dag…trek dat echt niet meer! :wink:

Matsjo aan de puf :wink:

Meldplicht dame hahaha.

Nee hoop maar dat alles goed gaat met Matsjo.

Haha iedereen weinig tot geen puf? Hiero ook, kom net uit bad en ben echt totall loss!

Dus wordt vroeg me bedje in dadelijk :zzz:

hallooo dames… dikke knuffff voor iedereen… jullie kunnen het hoor…

doeiiii :hug: :hug: :-* :-* :-* :-*

hey pearlie…hoe is het met alle voorbereidingen?

cin…haha ja hier ook weinig puf…

o niet vergeten…BIB…

heb erg veel last van bekken vandaag… :frowning:

Hoe is het met de BIBers??!! :-

TOP dat alles er goed uitzag en dat het klikte met de gyn Patripiex :thumbup:

Klus-se!! :mrgreen:

Vanuit 036 ook nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Pfff ik was gister ook helemaal toto… Werd om half 9 wakker… Kwam om half 10 me bedje uit… Ging op de bank liggen tv kijken en viel om 11uur weer in slaap… Heb tot 1uur geslapen… Was echt brak!!

Toen maar wezen douchen en heb daarna maar wat dingen in huis gedaan, maar moest mezelf er echt toezetten…

's avonds wel ff gezellig bij Li langsgeweest :smiley:

Vandaag wel wat fitter gelukkig!! Gaan zo even de stad in, ff wat kleine dingen halen voor de baby kamer. Dan daar nog ff aan de slag en dan hoop ik het helemaal af te hebben :inlove:

Zal dan wat foto’s maken!!

Bieslookje, hier ook nog een knuf voor jou!! :hug:

pearlie weer helemaal beter?? :-

nouja beter… de ene keer moet ik rennen en de andere keer niks aan de hand…

heb nu 3 wkn nieuwe bril weer sterkere glazen is mijn rechter oog aan het ontsteken… inees weer licht flitsen en minder zien… zucht… ik zou niet weten wat ik er aan kan doen… ja weer oogarts denk ik… sochtends kan ik mijn ogen niet openkrijgen en izie ik echt niks meer… ff ogen uitwassen helpt ook niet echt… :cry:

maandag maar weer bellen

Oh balen zeg :hug:

Kinderkamer is (zo goed als) klaaaaaaaaaaaar :dance:

Foto’s is SF :inlove: Ben zo blij ben zo blij :mrgreen: