BAH!! Tis weer maandag @ Work :wall:
Is het al weekend?? :lol: :lol: :lol:
Hoe issie hieroooooo?? BIBers nog steeds BIB?? Of is er stiekem al een BIA?? :mrgreen:
@pearlie: wat balen zeg!!! Al gebeld met de oogarts? :hug:
@sem: zal zo s kijken in het showforum!!
Ego: BIB …en het voelt nog niet echt alsof het snel een bia gaat worden…maar dat zegt natuurlijk niet veel! Heb nu eigenlijk alle punten van mijn to-do lijst afgewerkt…nu vooral rustigaan doen en genieten en wachten!!
Heel misschien nog vanmiddag op kraambezoek in het ziekenhuis bij een van de meiden van zwangerschapscursus…die was 2 dagen na mij uitgerekend, maar heeft zaterdag al haar kleine gekregen!
BIB… en ego…
We kregen gister morgen een telefoontje dat een oom van vriendlief (een waar hij veel contact mee heeft) eergisteravond naar het zkh is gebracht en een hersenbloeding heeft gehad. Hij lag in coma. Kregen we gisteren middag een telefoontje dat hij bediend zou gaan worden en 's avonds nog een telefoontje dat hij de nacht waarschijnlijk niet zou gaan halen…
Daarna hebben we er niets meer over gehoord, ga straks even bellen naar sm, pffffff ik dacht dat wij onze portie wel al gehad hadden dit jaar…
@bieslookje…wow het zit jullie echt niet mee he?..jullie hebben inderdaad echt een heftig jaar zeg! Ik wil je veel sterkte wensen! :hug: :hug:
Jeetje Bieslookje, zit zeker niet mee
Heel veel sterkte en een hele dikke knuf :hug:
Tupjes, lekker genieten nu :mrgreen:
waar is cin. eigenlijk gebleven…was er gisteren ook niet ofwel? (of heb ik zo’n last van mijn hormonen en ben ik iets vergeten?
Geen id… Ze heeft gisteravond nog wel gereageerd op me foto’s in het SF…
Ciiiiiiiin were are youououououou???
zie dat ze net online komt op hyves…ik dacht al er zal toch niets aan de hand zijn…
haha dames, sorry gisteren echt een bankhang dag :oops:
Had echt nergens zin in gewoon, niet normaal maar ja.
's Middags met manlief op de bank gehangen en film gekeken :mrgreen:
Hier is alles goed hoor, beetje bandenpijn.
Bieslookje. Ik vraag het me zus even na (over je mailtje) weet wie je bedoeld.
Hoe is het met jullie allemaal?
:-*
Dus bij Cin ook nog geen BIA… Wel eind deze maand dacht ik?? :inlove:
Lekker hoor een bankhang dag!! Mag ook wel is!! :mrgreen:
Hier verder alles goed hoor… :thumbup: Met jou?? :-*
Ja hopelijk indd eind deze maand wel een BIA en BUB :mrgreen:
Maar dat hoop ik morgen te kunnen uhm kortsluiten met meneer de GYN.
Enne tja dan krijg jij de smsjes van mij Sem haha!
LEUEUEUEUEUK!! Kan niet wachten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Spannend hoor… Dus morgen hoor je meer?!
Ja ik hoop het wel morgen! Ga ik hem echt wel vragen, ben iemand die duidelijkheid wilt hahaha :mrgreen:
Maar ja hij zei toen met de 38 weken die maandag, en dat is precies over 4 weken nu.
Dus ik hoop dat hij morgen de datum bevestigt, maar hij is niet zo’n moeilijke dat scheeld (kan zich als man zijnde veel voorstellen van de kwalen en al van de zwangerschap). :roll:
Leuk!!! Dus deze maand 4 maart/april stopper babies hier??? !!!
Oeoeoe spannennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnde maand dus :inlove:
Ja leuk he deze maand?!
En in maand maart-april gestopt en deze maand meerdere babies hier :inlove:
Bieslookje. Heel erg veel sterkte meid!
Lees het net van je oom (of ja de oom van manlief).
Weten jullie al meer? :hug:
cin…daar ben je weer…
Lief dat je het aan je zus wil navragen. Zou fijn zijn als je morgen een datum hoort.
Tulpjes, en lukt het met rustig aan doen?
sem, jij ook thuis vandaag of ben je aan het werk?
heb net mijn sm gesproken en het was een beetje onduidelijk allemaal, aan de ene kant zeggen ze dat ze niks meer kunnen doen en dat er geen hoop is. En als ze de apperatuur afsluiten dat het snel gebeurd is…aan de andere kant heeft hij gisteren wel 2 kleine reflexen gehad…afwachten dus…
Afwachten is ook niks he :hug:
Ik ben op me werk… Maar heb (zoals je misschien al heb gemerkt) echt geen zin…
Tis ook echt een een “laat Sam al het gezeik maar oplossen” dag…
Dus tussen al het gezeik door ben ik lekker aan het internetten om zo toch nog een beeeeeeeetje positief de dag door te komen :mrgreen:
Vervelend zeg, dat afwachten…,
Lijkt me erg naar meid! :hug:
Sem. haha gewoon blijven internetten en lachen :mrgreen: