lol…
en over tweet. kan ik helaas niks meer over zeggen… heb niks meer “persoonlijk” van haar vernomen sinds halverwege januari…nou ja eigenlijk sinds eind december maar goed meer daar over laat ik maar niet uit hier.
pfff wat een gedoe over wel of niet op lijstje…
laten we het leuk houden ok…
patricia GEFELICITEERD!!!1 :dance:
wauw snelle bevalling…
ben erg benieuwd naar de fotos…
@pearlie wrote:
lol…
en over tweet. kan ik helaas niks meer over zeggen… heb niks meer van haar vernomen sinds halverwege januari… meer daar over laat ik maar niet uit hier.
:hug:
@Lisette24 wrote:
Nee heb je ook niet, het is niet puur naar jou toe gericht
prima, ik heb ook helemaal geen zin om nu te blijven discussiëren. We delen niet dezefde mening maar dat moet geen probleem zijn. Ik wilde het toch even gezegd hebben. Ik hou er verder over op nu. Is ook niet leuk voor de anderen.
Ik NeXT??? Ik hoop het maar gaat niet gebeuren hoor!
PATRICIA gefeliciteerd!!!
Eindelijk genieten van je mooie dochter!
Het is hier echt spekglad, net bijna een fietser ondersteboven gereden omdat mn auto ging glijden :eh: Nou ja ondersteboven lag ie al. Fietser ging onderuit op de rotonde, waardoor ik ineesn moest remmen, anders kon ik mooi achter m langs rijden. begint mn auto ineens flink te schuiven :shock: Gelukkig is onze auto een beetje voorbereid op de winter (abs, traction control en winterbanden) en ging het allemaal goed :shifty: :shifty:
Patricia. Gefeliciteerd meid!!! Mooie naam :inlove:
mbt. Lijstje. er zijn hier al vaker mensen van het lijstje afgehaald omdat ze allang niks meer van zich hadden laten horen…,
En dan gaat het niet om heel efkes, maar om echt een lange tijd (ikzelf weet niet meer hoe ze heten haha, die kende ik zelfs niet).
Toen is er ook besloten door ons (de mensen die hier schrijven) dat ze er af konden.
Dus indd de commotie er om heen nu snap ik efkes niet :shifty:
Omdat het hetzelfde is als een tijdje geleden bedoel ik, de opmerking over wel/niet op het lijstje.
Maar er wordt nu ook niet gezegd dat bepaalde mensen er af moeten, het was een opmerking en een opmerking gewoon niks meer of minder.
mbt. Levi.
Alles is goed gegaan. Hij ligt nu helemaal K.O in bed!
Het was na de ingreep wel even een tijdje drama. Hij wist niet wat hij met zichzelf aan moest, van de pijn de moeheid enz.
Was erg zielig om te zien!
ikzelf heb nu nog steeds enorme last van gerommel in de buik en pijnlijke harde buiken.
Had al aangegeven naar een paar dames via hyves, dat ik beter een potje had kunnen janken vanochtend toen hij me haije kuste en na de ingreep, dan me flink houden.
Denk dat het er dan gewoon lekker uit was geweest, en ik geen harde buiken en al had gehad.
Maar ja het zij zo nu. Dadelijk tussen 1-3 komt de vrouw van de kraamzorg, efkes een intake.
Ben blij als ze weg is!
:-*
Jullie mogen mij van het lijstje halen. Ik vind deze groep erg negatief, en verbaal agressief. Het zal vast door de hormonen komen, maar het maakt me niet uit. Ik heb mijn energie nu hard genoeg nodig, en geen zin om die in dit soort eindeloze discussies te steken. Er zijn bepaalde mensen in deze groep die mij erg tegen staan.
Als iemand hier wil weten hoe het met mij gaat dan kan je me pb-en. iedereen veel succes met alles.
@babyenschede wrote:
Jullie mogen mij van het lijstje halen. Ik vind deze groep erg negatief, en verbaal agressief. Het zal vast door de hormonen komen, maar het maakt me niet uit. Ik heb mijn energie nu hard genoeg nodig, en geen zin om die in dit soort eindeloze discussies te steken. Er zijn bepaalde mensen in deze groep die mij erg tegen staan.
Als iemand hier wil weten hoe het met mij gaat dan kan je me pb-en. iedereen veel succes met alles.
Dit vind ik een erg nare reactie dat iedereen negatief is en verbaal agressief!
Jammer!..
Excuus, niet iedereen…je hebt gelijk! Sommigen…en die bepalen voor mij de hoofdtoon. maar niemand hoeft het hiermee eens te zijn. Zo voel ik het. Iedereen heel veel succes met alle trajecten.
@pearlie wrote:
lol…
en over tweet. kan ik helaas niks meer over zeggen… heb niks meer “persoonlijk” van haar vernomen sinds halverwege januari…nou ja eigenlijk sinds eind december maar goed meer daar over laat ik maar niet uit hier.
Wat jammer zeg :hug:
@babyenschede wrote:
Excuus, niet iedereen…je hebt gelijk! Sommigen…en die bepalen voor mij de hoofdtoon. maar niemand hoeft het hiermee eens te zijn. Zo voel ik het. Iedereen heel veel succes met alle trajecten.
Ik wens jou ook veel succes!!
@babyenschede wrote:
Jij ook heel veel suc6 verder!!
Cin, fijn dat alles goed is gegaan met Levi!! Hopelijk is ie snel weer de oude :-*
Rustig aan he meis… Laat je emoties maar lekker gaan!! Dikke :hug:
@Cin. wrote:
Patricia. Gefeliciteerd meid!!! Mooie naam :inlove:
mbt. Lijstje. er zijn hier al vaker mensen van het lijstje afgehaald omdat ze allang niks meer van zich hadden laten horen…,
En dan gaat het niet om heel efkes, maar om echt een lange tijd (ikzelf weet niet meer hoe ze heten haha, die kende ik zelfs niet).
Toen is er ook besloten door ons (de mensen die hier schrijven) dat ze er af konden.
Dus indd de commotie er om heen nu snap ik efkes niet :shifty:
Omdat het hetzelfde is als een tijdje geleden bedoel ik, de opmerking over wel/niet op het lijstje.
Maar er wordt nu ook niet gezegd dat bepaalde mensen er af moeten, het was een opmerking en een opmerking gewoon niks meer of minder.
mbt. Levi.
Alles is goed gegaan. Hij ligt nu helemaal K.O in bed!
Het was na de ingreep wel even een tijdje drama. Hij wist niet wat hij met zichzelf aan moest, van de pijn de moeheid enz.
Was erg zielig om te zien!
ikzelf heb nu nog steeds enorme last van gerommel in de buik en pijnlijke harde buiken.
Had al aangegeven naar een paar dames via hyves, dat ik beter een potje had kunnen janken vanochtend toen hij me haije kuste en na de ingreep, dan me flink houden.
Denk dat het er dan gewoon lekker uit was geweest, en ik geen harde buiken en al had gehad.
Maar ja het zij zo nu. Dadelijk tussen 1-3 komt de vrouw van de kraamzorg, efkes een intake.
Ben blij als ze weg is!
:-*
Volgens mij maakte ik de lijstjes toen nog. Ik had toen wel een pb gestuurd Maar nogmaals… op een forum kun je nu eenmaal niet voorkomen dat er discussies ontstaan.
Ik viel niet over het feit dat er mensen wel of niet van het lijstje zouden moeten maar meer over de manier waarop het gezegd werd. Of het nu grappig bedoeld was of niet.
Ik ben het met je eens dat het niet alle commotie waard is.
Arme Levi, zo’n kleintje snapt er natuurlijk nog maar weinig van :hug: Ik kan me voorstellen dat het voor een moeder ook heel moeilijk moet zijn.
Rustig aan doen nu met die harde buiken! :hug: :hug:
Kreeg een bericht in me inbox: “Melding van het plaatsen van een reactie - maart-april stoppers '09. 11 beebjes op komst”?
Klik ik, krijg ik dit: “Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet” :eh:
Waaaah!!! Een BUB!
Patricia. Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Wat een leuke naam!
Ben ook erg benieuwd naar het verhaal en foto’s!!
En waaat?? Ben ik nu de volgende op het lijstje?! (hoewel…wordt op de voet gevolgd door Bieslookje en Matsjo he?)
Het komt nu wel heeeel dichtbij allemaal hoor!
By the way…heb nog geen Buddy :?
@babyenschede wrote:
He jammer! Ik wens je iig veel succes de komende tijd!
Soms baal ik onwijs van internet/email etc…hebben jullie dat ook? Zonder dat je het wilt kunnen dingen verkeerd overkomen, worden dingen te veel overdreven, wordt iets anders gelezen dan bedoeld of whatever. Heb een keer een onwijze ruzie gehad met een collega over een mail die ik had gestuurd…ik was me van geen kwaad bewust, maar toen ik hem nog eens las begreep ik waarom zij m anders op had gevat. :?
Hallo allemaal,
PAtricia!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Cin; ik hoop dat je harde buiken en krampen snel over zijn!! Ben blij dat de ingreep bij Levi goed gegaan is. Lijkt me zo sneu om zo’n kleine stoere vent te zien in zo’n ziekenhuisbedje. :hug:
Ik zou vandaag de hele dag werken, maar vanmorgen maar liefst 1,5 uur over gedaan om naar Elst te rijden (ipv 40 min) door file. Balen. Toen belde mijn afspraak van 13 u af en zou ik tot 15.30u in Arnhem moeten rondhangen (had geen zin in heen en weer gerace), dus die laatste afspraak zelf maar afgebeld. Nu dus middagje vrij…onverwacht, maar wel lekker
Gisterochtend zijn beeb en ik weer goedgekeurd door de gynaecoloog. Huidige geschatte lengte en gewicht van dochterlief zijn 37cm en 1200 gr :inlove:
Volgens de gyn zou het geen reus worden, maar dat vind ik zelf ook niet zo erg haha…
@Tulpjes wrote:
Waaaah!!! Een BUB!
En waaat?? Ben ik nu de volgende op het lijstje?! (hoewel…wordt op de voet gevolgd door Bieslookje en Matsjo he?)
Ik wil best je buddy zijn hoor!
@cin…sterkte met LEVI!!! Zo sneu zo’n klein jochie…begrijpt natuurlijk nauwelijks wat hem is overkomen! En jij mocht niet mee tot hij sliep toch?? Heb je iemand anders kunnen regelen of hoe heb je dat opgelost?
Hehe…ben weer terug uit Duitsland…
ben morgen jarig en ga zaterdag mijn verjaardag voor vrienden vieren (duitsers en zwitsers). Heb dus maar ff flink ingekocht in Duitsland. De prijzen zijn daar zoveel beter dan hier in Zwitserland…(bv bosje tulpen voor 1,99 euro hier in zwitserland omgerekend 5,33 euro, pakje voorgesneden Leerdammer kaas 1,45 euro in Zwitserland:3,20 euro!!!). Zo gaat dat met de meeste boodschappen…dus af en toe gaan we daarheen! Krijgen daar ook nog eens de 1% BTW terug, dus dat is extra leuk shoppen! 8)
Had vandaag voor het eerst ook eens wat wijn meegenomen…maar daar moet je dan nog invoerrechten over betalen. Kom ik daar in dat kantoortje bij de douane…is die man er niet. Lunchpauze ofzo. :shock: :twisted: :think: Allerlei formulieren in moeten vullen…nou hopelijk klopt het allemaal en krijg ik geen reuze rekening achteraf!
Ben nu gesloopt en geloof dat ik vandaag niet zoveel meer ga doen…hoewel er eigenlijk nog dweilen op het programma staat :?
@Matsjo wrote:
@Tulpjes wrote:Waaaah!!! Een BUB!
Ik wil best je buddy zijn hoor!
Gelukkig!
Zal je ff een pb sturen!