Ik krijg al in geen weken meer mail dat er iets gepost is hier…puur toeval dat ik hier weer eens kijk…weet iemand hoe dat kan?
Ik ben er nog, en net 1e ronde met clomid gehad, nu afwachten…verder alles prima. Hoop met jullie ook.
En Lisette, voordat je iemand wist van een lijstje kan je ook even een korte pb sturen over hoe en wat…misschien wel zo aardig
Luister, ik ben niet van de lijstjes… Dus mij hoef je er niet op aan te spreken Maar wel erg toevallig dat je nu ineens dat berichtje leest nu ik er wat van gezegd heb En nee, je krijgt geen berichten als je niet post nee
En hoe kan je nou weer met puur toeval hier komen, je wordt gestuurd met een link door het vorige topic… Dus dat betekend dat je daar ook al een tijd niet bent geweest…
En het is ook wel zo netjes om hier ff aan te geven dat je ergens anders praat toch?
Ik meld me even;
Wil Levi en Cin even veel succes wensen voor vandaag!!! :hug:
morgen weer tijd om even bij te lezen en te reageren…
…dacht even waarschuwen voordat ik ook van de lijst ga ;)…
Goede morgen!!
Lag me vannacht af te vragen waarom we al zolang niets van Tweet hebben gehoord…hoop dat het goed met moeder en dochter gaat!!! Zullen ze inmiddels thuis zijn uit het ziekenhuis?
@babyenschede…goed je weer hier te zien! Heftige periode lijkt me …hopelijk slaat het prikken snel aan!
@lisette…balen dat je je niet zo voelt!! :hug:
@everybody…denk idd dat mensen zich niet meteen zorgen moeten maken van het lijstje afgehaald te worden…het lijkt me niet meer dan logisch dat je eerst een pb krijgt met de vraag of je op het lijstje wil blijven staan of niet?!
@Cin: veel sterkte vandaag! Hopelijk heeft Levi er niet al te veel last van!
@Mirag wrote:
…dacht even waarschuwen voordat ik ook van de lijst ga ;)…
Haha…jij reageert toch regelmatig hier??
Allereerst: Cin heel veel suc6 gewenst voor Levi!! :hug: :-
Komt helemaal goed met de kleine man!!
Patripiex, spannende tijd weer
Fijn dat je er verder geen last van heb Bianca
LoeLi, hele dikke knuf :hug:
gooit een BOM het ziekenhuis in Lelystad
En wat je schreef in je spoiler doe je niet ja!! :x Moet ik je een schop onder je hol geven ofzo!! :mrgreen: :-
babyenschede, leuk dat je weer meeschrijft!!
Spannend hoor!! Ik duim met je mee
Ik heb het ook wel is, dat ik geen mails krijg van kok ookal post ik (bijna) elka dag
Patricia?? BIA??
Pfff het is weer lekker wit!! Ben het ZO zat :wall:
Gelukkig viel de gladheid nog wel mee op straat… Zal morgen wel weer anders zijn…
Achja, we zien het wel weer… Ben iig weer op werk… Niet van harte maja, van thuis zitten word ik echt niet vrolijk!!
@Tulpjes: bedankt! Succes met de laatste loodjes…
@Sem: ik ben die sneeuw ook zooo zat! Ik kan me voorstellen dat het met een dikke buik nog moeilijker is! Ik wil graag weer buiten kunnen hardlopen!
@ Lisette: ook jou wens ik succes. Jammer van je vreemde reacties.
Ego: afvallen gaat erg goed, ben al 3 kg kwijt, nog 4 te gaan! Ga nu 2 dagen even niet sporten, zaterdag weer…hele rug is stijf van de XCO, maar het is voor een goed doel!
Iedereen succes!
Het zijn geen vreemde reacties…
Ik ben altijd eerlijk, en ik weet dat het vaak niet gewaardeerd wordt maja… zo ben ik nou eenmaal
En het is ook maar net hoe je iets opvat het is schrift en ik gebruik niet voor niets die smiley’s
thnx iedereen!
En Cin… HEEEEEEEL VEEL STERKTE VANDAAG MET LEVI!!!
Ik ga aan jullie denken! :-*
Ik las een BUB voor Patricia!!
BUB
Vanmorgen om 05.19 is Selin geboren. 2990 gram en 46 cm. Bevalling heftig maar snel. Ze moet wel even in een warmte bedje. later meer.
Gr Patricia!!!
Patricia en hub, gefeliciteerd met de geboorte van Selin! Prachtige naam!!
Cin, sterkte met Levi vandaag! :hug:
YEAAAAAAAH PATRICIA!!! Van harte gefeliciteerd met met jullie DOCHTER!!! :dance:
Woehoeoeoeoe Patricia!! :dance:
Van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtige meid Selin!! :inlove:
Geniet ervan!! :-*
En niet dat iemand hier om mijn mening heeft gevraagd maar ik ga 'm toch geven:
Ik vind het ook een beetje raar om iemand zomaar van de lijst te halen zonder pb. “Ze zal ons niet meer nodig hebben” vind ik dan ook een beetje een rare opmerking ookal staat er een knipoog bij. Iemand kan toch vergeten zijn om hier ook nog even te posten?
Dan kan ik ook van het lijstje. Ik lees mee maar post hier niet veel meer omdat ik ook in 3 andere topics alles probeer bij te houden. Nodig heb ik niemand hier nee… ik leef gewoon op afstand nog mee met jullie allemaal en als ik zie dat er naar me gevraagd wordt dan post ik even. Ik houd het gewoon allemaal niet bij.
Lisette, jij bent er toch ook een lange tijd niet geweest? Wat de reden ook is, moet kunnen toch? Hier schrijven moet geen verplichting worden natuurlijk. Als iemand na een pb nog niet reageert ofzo dan vind ik het een ander verhaal. Of als diegene zelf aangeeft niet meer op het lijstje te hoeven. Dus altijd iig even aangeven lijkt mij!
Maar goed, het is mijn mening maar Ik merk wel of ik dan nog op het lijstje blijf.
gefeliciteerd patricia en familie… geniet er van… :-*
@Matsjo wrote:
En niet dat iemand hier om mijn mening heeft gevraagd maar ik ga 'm toch geven:
Ik vind het ook een beetje raar om iemand zomaar van de lijst te halen zonder pb. “Ze zal ons niet meer nodig hebben” vind ik dan ook een beetje een rare opmerking ookal staat er een knipoog bij. Iemand kan toch vergeten zijn om hier ook nog even te posten?
Dan kan ik ook van het lijstje. Ik lees mee maar post hier niet veel meer omdat ik ook in 3 andere topics alles probeer bij te houden. Nodig heb ik niemand hier nee… ik leef gewoon op afstand nog mee met jullie allemaal en als ik zie dat er naar me gevraagd wordt dan post ik even. Ik houd het gewoon allemaal niet bij.
Lisette, jij bent er toch ook een lange tijd niet geweest? Wat de reden ook is, moet kunnen toch? Hier schrijven moet geen verplichting worden natuurlijk. Als iemand na een pb nog niet reageert ofzo dan vind ik het een ander verhaal. Of als diegene zelf aangeeft niet meer op het lijstje te hoeven. Dus altijd iig even aangeven lijkt mij!
Maar goed, het is mijn mening maar Ik merk wel of ik dan nog op het lijstje blijf.
Pffff al die hormoonbommen, maak jullie je niet al te druk steeds zeg :?
Ik heb toch helemaal niet gezegd dat het een verplichting moet zijn om hier mee te schrijven? Maar ik vertelde tenminste waarom ik even niet kwam, en dat kan een ander toch ook doen? Je schrijft hier met meedere mensen en lijkt me toch dat je netjes even kan aangeven wrom je niet meer komt? En ik bedoel, als ik aangeef dat er mensen niet komen, is het toch aan de lijstjesmaker of die een pb stuurd of niet? Daar kan je mij niet op aanspreken :naughty:
Maar dit is al vaker gebeurd dat er mensen van de lijst werden gehaald die niet meer meeschreven, en nu IK weer wat heb gezegd wordt er een heel heisa om gemaakt :?
En buiten dat, ik sta niet eens op het lijstje… Mij maakt het niet uit…
Alleen btje vaag dat er altijd een heel heisa komt omdat ik wat zeg, maar als een ander wat zegt er mee gelult wordt… En ja, ik weet dat het heel bot over kan komen… En ja, ik ben heel eerlijk… Maar so be it! Zo moet je iedereen zn dingen respecteren toch?
En nu ben ik pleite, mn kind moet naar school en ik moet naar het ziekenhuis! Iedereen een fijne dag!
Ik maak er geen heisa van. Ik geef mijn mening net als jij. Prima om ergens iets van te zeggen maar dan kun je ook een reactie verwachten lijkt mij.
Ik ben het met je eens dat iemand kan laten weten waarom ze niet meer reageerd maar ik vind ook dat je daar naar kunt vragen in pb.
En sorry hoor, maar om nou meteen te zeggen dat het door de hormonen komt… ik geef mijn mening, die staat compleet los van mijn hormonen hoor! Zo heftig heb ik niet gereageerd volgens mij.
Beetje jammer.
Who’s next met BUB??
Tulpjes!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(nog 30 dagen te gaan)
En Matsjo & Bieslookje :mrgreen:
(nog 32 dagen te gaan)
Nee heb je ook niet, het is niet puur naar jou toe gericht
ja en matsjo hehe oow en bieslookje…
Had me bericht al aangepast