maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

bianca spannend!

balen van de kuur! misschien een schimmel?

patricia balen van de droger…en dat ze pas volgende week kunnen!!

en al bewegingen??

cin…zal morgen ff via andere comp door sturen

Het was geen schimmel, dat heb ik nog gevraagd, omdat ik in de veronderstelling was dat ik die altijd wel had. Ik zal het zo wel horen, ga zo de ab-kuur ophalen.

Bib :wink:

Hallo!

Was ik ook weer een keertje… :slight_smile:

Bianca: wat een spannende tijd lijkt me!?..altijd balen als ze wat vinden, maar goed…handig dat ze het gelijk kunnen behandelen!

Misschien een streptokokken infectie? (daar wordt hier aan het einde van de zwangerschap op gecontroleerd omdat dat gevaarlijk kan zijn voor de baby…dan kunnen ze meteen naar de geboorte de baby behandelen. Als ze zoiets voor een zwangerschap ontdekken kan ik me voorstellen dat ze dat ook graag meteen behandelen!!)

patricia.…nog steeds geen nieuws??? :lol:

pearlie nog gefeliciteerd!!

Ik heb een superleuk weekend gehad met mijn moeder…was echt ff schade inhalen en flink bijkletsen (en af en toe ff flink janken…want is niet altijd heel leuk voor zowel mijn moeder als voor mij dat we alles zo van afstand meemaken).

De gordijntjes zijn zo schattig geworden! Heb ook nog 3 lijstjes van de ikea gekocht en daar dezelfde stof ingespannen voor aan de muur…echt lief!

Nu weer ff bijkomen, beetje relaxen en voorbereidingen treffen voor mijn verjaardag! :slight_smile:

Net trouwens gebeld: we kunnen de kinderwagen ophalen!!! :smiley: Hebben er 3 maanden op moeten wachten, maar goed…hij is nog op tijd! :wink:

Nog altijd bib hier!

Fijn dat het een geslaagd weekend was! Nu toeleven naar d egeboorte!

iedereen nog bedankt voor de felicitaties… :hug: :-*

Waarom sneeuwt t nou weer :x :? :o

Bianca, spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik hoop dat er iets duidelijks uit de tests naar voren komt, dat niet al te heftig en gewoon goed te behandelen is. :pray: :pray:

tulpjes fijn om te horen dat je weekend zo geslaagd was. lijkt me heel moeilijk als je zo ver weg woont van familie. :hug:

Patricia je maakt t te spannend hoor :naughty: :-*

Hee!

Daar dus ook alweer sneeuw? :frowning:

Hier werd ik vanmorgen wakker…keek uit het raam en wilde het liefst meteen mijn bed weer in! Het sneeuwt ook de hele ochtend al onophoudelijk…bah!!!

Ff een vraagje…

wie van jullie weet hoeveel beschuiten je kan smeren met 1 pak muisjes?

Klinkt misschien als een rare vraag, maar aangezien die hier niet te krijgen zijn en mijn ouders ze dus mee zullen moeten nemen zodra het kleintje er is moet ik ff een schatting maken van hoeveel ze moeten kopen! (nu is het trouwens wel lastig dat we niet weten of we een jongentje of meisje krijgen…moeten ze nog op het laatste moment voordat ze in de auto stappen naar de winkel voor de muisjes! :wink: )

Bianca, heerlijk zeg dat je nu al minder pijn heb!! Houden zo!!

Spannend hoor voor jullie!! :pray: :pray: :pray:

Hopelijk helpt de abtibiotica.

Oooh balen van je droger Patricia!! :wall:

Nog steeds rustig in buikie??

Tulpjes, wat heerlijk dat je een top weekend heb gehad met je mams!! En wat leuk dat de gordijntjes cute zijn geworden…

En helemaal top dat jullie de kinderwagen op kunnen halen :dance:

Geeeeen id van die muissies sorry :think:

Idd Sanne, hier sneeuwde het vanmorgen ook weer :wall:

Daarna scheen de zon en ging de sneeuw weer een beetje weg en nu net sneeuwde het weer… Pffff

Ben het ZO zat!!

Ik kan straks de ha bellen voor de uitslag van mijn urine… Ben benieuwd…

Dit is dag 2 van mijn 2 verplichte rustdagen, ben het echt zat… Word gewoon moe van het niks doen…

Kan ook helemaal niks doen, zodra ik wat wil doen in het huishouden of iets krijg ik meteen weer last van me buik… Zelfs als ik niks doe :think:

Stom Stom Stom!!

Hoi hier ben ik weer even, heb een klein stukje terug gelezen:

Tweet gefeliciteerd met je mooie dochter

Matsjo wat een super lief kamertje is het geworden

Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap en nog met je verjaardag

Bianca fijn dat het een positief gesprek is geweest bij de fertiliteitsarts, hopelijk komt er nu snel een positieve test bij jullie, succes met alles wat volgt.

Pealie mooie taart heb je gemaakt, nog gefeliciteerd met je verjaardag

Patricia jij houdt het spannend, kom op met je BIA

Hier weer in de spannende dagen, mijn cyclus is weer langer want ik zit nu op dag 30 met een temp van 36,9 en bij 36,6 wordt ik altijd ongi.

Heb vandaag de dokter gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week woensdagochtend, er is nog een kleine kans dat ik natuurlijk wel zwanger ben maar nu dufde ik te bellen en misschien volgende week niet meer. Ik hoop dat ze ons ook doorstuurd en niet afwimpeld.

Groetjes aan iedereen

Hey Patripiex,

goed om weer even wat van je te lezen! Wat een spannende tijd weer! Ik :pray: :pray: natuurlijk gewoon mee dat je temp hoog blijft, maar anders hoop ik dat je een goed gesprek zult hebben bij je dokter!

Gewoon nog een hele dikke :hug: :hug: :hug: :-*

patripiex spannende tijd weer!! ik ga duimen!!

tulpjes ik zou niet weten hoeveel muisjes erop 1 beschuitje gaan hihi laatstaan hoeveel uit 1 pak…

hier vanmorgen ook wakker geworden met pak sneeuw op straat bah!!

Ik heb vanmorgen even gevraagd wat voor bacterie ik nou heb. Het is een lichaamseigen bacterie, 1 die normaal in de urineleiders zit. Ik heb er verder ook geen last van, dus dat scheelt.

@Partiplex spannend. Ons hebben ze ook doorgestuurd, dus dat komt vast goed.

Patripiex. Spannend meid! :pray:

Bianca. Hopelijk slaat de AB goed aan :thumbup:

Morgen wordt Levi geholpen aan zijn oortjes (buisjes).

Spannend :silenced:

Spannend Cin! Ik ga heel erg hard voor Levi duimen!

Waar zijn Babyenschede en Miniemin eigenlijk???

Die zie je hier ook nooit meer :S

@Lisette24 wrote:

Spannend Cin! Ik ga heel erg hard voor Levi duimen!

Waar zijn Babyenschede en Miniemin eigenlijk???

Die zie je hier ook nooit meer :S

Nee indd, dacht ik laatst ook al met het maken van de lijstjes :think:

thanx girl! :-*

Hoe is het met jou meid :hug:

Minniemin mag van mij van de lijst… Ze is in Nov 2009 voor het laatst op KOK geweest, of er moet iets zijn wat me even voorbij is gegaan? :roll:

BabyEnschede mag ook van de lijst van me, die post elke dag nog netjes alleen in andere topics… Blijkbaar heeft ze onze steun niet nodig :wink: Dus verwijderen maar… :stuck_out_tongue:

Ja gaat wel oke hoor Cin… Nog een btje down, maar komt wel weer goed hoop ik en anders uhmmmmmmm

maak ik een eind aan mn leven :shifty: :oops:

@Lisette24 wrote:

Minniemin mag van mij van de lijst… Ze is in Nov 2009 voor het laatst op KOK geweest, of er moet iets zijn wat me even voorbij is gegaan? :roll:

BabyEnschede mag ook van de lijst van me, die post elke dag nog netjes alleen in andere topics… Blijkbaar heeft ze onze steun niet nodig :wink: Dus verwijderen maar… :stuck_out_tongue:

Ja gaat wel oke hoor Cin… Nog een btje down, maar komt wel weer goed hoop ik en anders uhmmmmmmm

maak ik een eind aan mn leven :shifty: :oops:

Oh meen je dat ja? Hoe kan je dat opzoeken dan (van het in andere topics berichten plaatsen)?

Enne verder wil ik je nog een extreem dikke knuffel geven, gewoon een hele dikke knuffel zonder al te veel woorden er aan vuil te maken zucht :hug: :hug: :hug:

Ik heb ze opgezocht in eerdere topics van ons en daar op profiel geklikt van ze en dan kan je precies zien waar wanneer en wat ze posten :wink:

Zo ben ik erachter gekomen.

Thnx meis! Kan em wel ff gebruiken ja :-*

Oh oke haha :mrgreen:

Ja je hebt hem ook verdiend :wink: :-*