maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

Hey dames,

Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad???

Gisteren kwam mijn neef en zijn vrouw op visite,was erg gezellig.

Had ze nog lekker zwitzal mama bad&Douche en bodyscrub voor me gekocht :inlove: :inlove:

Echt heerlijk hoor die zwitsal geur…

Cin:

Leuk pakje :inlove: :inlove: :inlove:

Patricia:

Nog geen BIA???

Tulpjes:

Fijn dat alles goed is met jullie kleintje

vanochtend heel de badkamer gesopt.die is nu ook weer lekker schoon.

Vanmiddag lekker geshopt.

Ik had echt dringend nieuwe truitjes nodig want stiemem aan worden ze allemaal te kort :wink:

Ach een goede reden om eens lekker te shoppen,toch?

en natuurlijk niet alleen voor mezelf geslaagd :oops: :oops:

zie foto’s SF.

Daarna lekker bij mijn ouders gaan eten…

Morgen ben ik ook nog lekker vrij.

Moet wel eerst om 9.45 naar de dierenarts met onze hond.

Hij moet zijn vaccinatie weer halen.

Fijne avond allemaal :-*

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier een onrustige nachtgehad met veel gerommel, maar nog altijd bib helaas. Straks weer naar zhs voor ctg. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee nu :oops:

Tot later!

:-*

@patricia26 wrote:

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier een onrustige nachtgehad met veel gerommel, maar nog altijd bib helaas. Straks weer naar zhs voor ctg. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee nu :oops:

Tot later!

:-*

Zag je al online komen op hyves en dacht al: jammer geen BIA.

Kan me wel voorstellen dat je er een beetje genoeg van hebt meid!

Kun je straks niet vragen of je gestript kan worden???

Angela. Mooie foto meid!

Echt een mooie buik.

Moguh dames…

Geniet van je vrije dag Angela :smiley:

Leuke foto’s is SF!!

Nog steeeeeds geen BIA Patricia :snooty: :mrgreen:

:hug:

Nog steeds geen BIA, alhoewel ik wel wat krampjes heb die wat langer aanhouden. Maar er zet nog niks door iig.

Hoe zou het met tweet en haar prinsesje zijn?

Patricia, jij houdt de spanning er lekker in :wink:

BIB

is weer lekker rustig hier!

patricia…is wel spannend…dus rommelt al wel een beetje…misschien morgen???

angela mooie buik foto en leuke kleertjes!!!

psst sluipt ff binnen…

patricia alles goed… nog steeds BIB…

en de rest gaat het ook wel goed geloof ik…

hier gaat het ietsjes beter… vandaag druk in de week met taart bakken, nouja gister want…

ik ben jarigggggg joepie, en een jaar verloofd en vandaag om 13.00 gaan wij in ondertrouw… dus reden voor een gezamelijk intiem feestje… nou ja wie langs wil komen voor een bakkie is welkom natuurlijk :wink:

goed ik duik mijn bed in slaap lekker…

owja hier snel ff spam van mijn taart net afgemaakt…

gevuld met aardbeien jam, slagroom en chocomouse

Pearlie. Proficiat :dance: :dance: :dance:

taart ziet er goed uit!

Wow! Wat een super taart!!

Gefelicitaart met alle gebeurtenissen! :mrgreen: :-*

Hier nog altijd BIB…zucht :roll:

pearlie, nog gefeliciteerd met alles :wink: , leuk taartje…

cin, wat een leuke kleertjes voor jullie mannetje!

tulpjes, fijn dat daar nog alles goed gaat!

Patricia, jij houd ons ook wel in spanning hoor, hoe was de ctg?

sem, die steken in je buik is waarschijnlijk idd van te veel doen, jammer genoeg voel je dat altijd pas achteraf…volgende keer rustiger aan doen hoor!

eh wie vergeet ik :oops: sorry ben niet helemaal bij geloof ik,

Oja ik moest gisteren naar de vk, en hoef me toch geen zorgen te maken om zw.schapsvergiftiging, omdat volgens haar bijna iedere vrouw wel zo’n licht spoortje heeft van eiwitten, verder heb ik niet echt een band gevoel, maar evt. een drukkend gevoel in bovenbuik, dus dat is toch anders. Moet het wel even in de gaten houden. Ben gisteren trouwens bijna flauwgevallen…dat komt dus echt vanuit mijn hb…moet dus ook in de gaten gehouden worden en mag deze week weer bloedprikken, want een vingerprik kan blijkbaar toch ook iets afwijken en ze willen het nu even heel goed in de gaten houden. Ze gaf ook al aan dat de kans groot is dat ik straks dan uit voorzorg zowiezo een nachtje in het zkh moet blijven na de bevalling, maar ja liever dat, dan er thuis bij neer vallen.

WOW Pearlie die taart ziet er heerlijk uit! :drool: Gefeliciteerd nog, hoop dat jullie een gezellige dag gehad hebben.

Beebje van Patricia, we worden nieuwsgierig hier!!!

Bieslookje, gelukkig goed nieuws, maar hou jezelf goed in de gaten hoor!

Ik begin hier toch wel zenuwachtig te worden nu. Donderdag echo :shifty: :shifty:

Sanne. Ik hoop op een mooie echofoto van je a.s. donderdag :pray: :pray:

:hug:

Rest van de meiden:

Denken jullie nog aan een echofoto, diegene die ze nog niet gestuurd hebben.

Vanavond meer, ga terug naar bed nu. Beetje erge last van me koppie (voorhoofd)…,

Trustie (hopelijk) :zzz:

Oh ja nog efkes dit:

lief klein meisje van Patricia, waar blijf je?

We zijn zo nieuwsgierig naar jou, kom maar gauw
:inlove:

Pearlie, Gefeliciteerd en heel veel plezier vanmiddag!! :dance:

Mooie taart!! :drool:

Bieslookje, ik ben vandaag en morgen thuis… Op aanraden van de VK…

Kreeg gister namelijk weer last van die pijn in me buik en harde buiken, terwijl ik helemaal niet druk heb gedaan of iets…

Werd er ook helemaal niet lekker van… :frowning:

VK zei dat het “gewoon” bandenpijn is maar omdat het zo heftig is en icm harde buiken is MOET ik even 2 dagen rusten… Kijken of de pijn afneemt…

Zo niet, dan moet ik toch even langs wippen bij d’r…

Gelukkig is het geen zw vergiftiging meid!

Dat zou wek schrikken zijn geweest dat je bijna bent flauwgevallen… :hug:

Let goed op jezelf he!!

Spannend Sanne!! Komt helemaal goed :hug: :-*

Dikke knuf Cin :hug:

Voor mij een bankhang dagje vandaag… Verrekte saai, maja is even niet anders…

Hé meiden,

Ik heb vandaag lekker een dagje vrij.

Morgen moet Ruud zijn sperma af staan, en omdat hij het niet red met zijn werk, mag ik het naar het ziekenhuis brengen.

Volgens mij zit mijn ongi er al aan te komen, vind het wel jammer natuurlijk. Maar op de 3de dag van mijn ongi mag ik bloed laten prikken, dus dan gebeurd er eindelijk wat zeg maar. Dus da’s ergens toch wel fijn.

Dames doen jullie allemaal een beetje rustig aan, zodat jullie zo min mogelijk lichamelijk ongemak hebben.

Ik heb vorige week mijn eerste bezoek aan een orthomanueel arts gehad, voor mijn rug/ bekken. En ik merk nu al verschil, er zijn nu al minder momenten dat ik pijn heb. Het valt me zo op, dat ik af en toe denk: Hé ik heb geen pijn!!!

@ pearlie gefeliciteerd met alles!!! :slight_smile:

@ Patricia dat die kleine van jullie nu maar snel komt, ik word ook erg nieuwsgierig inmiddels.

Ik ben aan het kijken voor een vakantiehuisje voor onze zomervakantie. We hebben week 32,33 en 34 vakantie. Da’s echt in het hoogseizoen, en daar baal ik dus echt van, het liefst gaan we ha;f september pas met vakantie. Qua drukte, maar ook qua prijs. Da’s dus echt niet grappig!!! Onder de 400 euro per week is echt niks te vinden, wat een beetje fatsoenlijk is en waar de honden ook mee mogen. pfff dat wordt nog iets.

O ja, @ Angela jullie Uzzo is echt te schattig!!! Ik had de foto’s op je hyves gezien.

Mijn droger heeft het gisteren begeven…kan ik er net bij hebben :evil:

Monteur kan pas volgende week maandag komen!

Shit hé, nou dat komt inderdaad slecht uit. Dat komt het natuurlijk altijd wel, maar oke.

Sem. :hug:

Bianca. Spannend allemaal he, wat er nu komen gaat? Of denk je nog vanne; mwah valt mee :wink:

Lekker dagje vrij gehad?

Mijn dagje vrij was heerlijk. Ik denk dat de komende tijd best heftig gaat worden. Deze fase is relatief makkelijk. We krijgen u alleen nog onderzoeken. Maar als ik straks bv hormonen moet gaan slikken, kon het nog wel eens heftig worden. Het ligt er gewoon aan wat de diagnose wordt.

Ik kreeg vandaag een telefoontje van het ziekenhuis. Ze hebben vrijdag en aantal kweekjes gemaakt. En uit 1 is er gekomen dat ik 1 of andere bacterie in mijn vagina heb. Op zich niks ernstigs of schadelijk bij het zwanger raken, maar ze hebben het gevonden en willen het graag behandelen. Nu krijgen we allebei abtibiotica, omdat we het elkaar over kunnen dragen. Dus die ga ik morgen ophalen.