Dames, heb de leeftijden eruit gehaald :mrgreen:
Anders is het teveel gecontroleer en zo, enne zeg nu zelf:
wat maakt de leeftijd ook uit he :roll: :lol:
We voelen toch alleen maar liefde voor elkaar hahahaha
Manlief heeft voor vanavond (aankomende nacht) vrij gevraagt vandaag!
Aangezien het een beetje spannend was afgelopen nacht qua gerommel in de buik en harde buiken (door slaapgebrek, en stress met zoonlief -> ziek voor de verandering).
Hij maakte zich te veel zorgen om mij, beeb en zoonlief :inlove:
joehoe, tweet en familie…GEFELICITEERD met de geboorte van Isabelle
Wat een mooi meisje!!!
@everybody: hier begint de zwangerschapsdementie steeds meer toe te slaan: eergister manlief even geholpen met het ophangen van een plankje in de babykamer. Ik hou de stofzuiger eronder houden en hij dan boren.......heb ik dus braaf gedaan. Alleen kwam ik er toen hij het gat geboord had achter dat ik de stofzuiger niet aan had gezet....hoezo zwanger???haha, zou mij ook kunnen overkomen!
hihi Sem, jij dus ook al van die leuke homonen acties.....
pearlie, lees dat je even rust nodig hebt :hug: :hug:
angela, fijn dat alles goed was....enne een dochter!!!! leuk :inlove:
cin, je vroeg van die echo foto.....ik moet ze nog steeds inscannen :oops:
Lief dat je hub heeft vrij genomen, hoe is het nu dan in je buik met het gerommel?
matsjo, leuk kamertje, enne mijn buik is ook huge......
lins, fijn dat je weer bent goed gekeurd!
tulpjes hoe was de controle? Leuk dat je moeder gezellig langskomt....
Sanne, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Wij hebben gisteren de liggingsecho gehad, beebje ligt gelukkig goed.
Vanmorgen urine laten controleren bij de ha ivm blaasontsteking, die was gelukkig weg, maar heb wel een spoortje eiwit erin zitten....heb af en toe ook last van een soort band achtig gevoel in mijn boven buik, zolang het niet erger wordt hoef ik er nu nog niets mee te doen, mijn bloeddruk was trouwens wel netjes. Nou ja maandag nog maar even melden bij de vk.
Mijn hb was ook erg laag, moet nu dus de medictie ervoor verhogen...
Och, helemaal vergeten die echo foto! :wall: Ik zal er molrgen voor zorgen.
Bieslookje, hou je klachten goed in de gaten hoor!
Gelijk heb je Cin!! Leeftijd maakt ook niks uit hihi…
Wat lief van hubbie dat ie vrij heeft genomen :inlove:
Bieslookje, fijn dat beebje goed ligt en dat je blaasontstekind zo goed als weg is!!
Hopen dat de pijn in je buikie niet erger word
Vandaag is schoonmams jarig :dance: … Ik ga er rond 11uur heen, kan ik alvast helpen met de voorbereidingen, happies maken enzo :mrgreen:
Fijn weekend dames!! :-*
sem, gefeliciteerd met schoenmams!
Sem. Proficiat met schoonmoeders!
Bieslookje. Het is nu weer rustig gelukkig!
Je rustig houden en een warm bad doet nog altijd wonderen
Hoe is het met jou?
Jezelf goed in de gaten houden dus!
Tulpjes. Gezellig dat je bezoek krijgt! :dance:
Lijkt mij ook wel erg moeilijk soms hoor, als je familie zo ver weg woont.
Hoe is het met de rest?
Iedereen fijn weekend! :-*
Sem gefelicitaart met schoonmama
Hier bib
Hoi hoi,
Daar ben ik weer ff.
We zijn gisteren bij de fertiliteitsarts geweest. Het was en positief gesprek. Ze zei dat ik met mijn cyclus al een half jaar geleden had kunnen komen, en dan hadden ze me ook al geholpen. Best balen dat we nog zo lang gewacht hebben.
We moesten eerst wat vragen beantwoorden, en daarna kreeg ik een inwendig onderzoek. Ze heeft een uitstrijkje gemaakt en wat kweekjes genomen. En ze heeft een inwendige echo gemaakt, op zich ziet alles er netjes uit, en ze kon ook zien dat ik deze cyclus een eisprong heb gehad. Of dit een goede eisprong was, zoals ze dat noemen gaan we in de komende cyclus bekijken. Maar in eerste instantie was ze bang dat ik helemaal geen eisprong had, dus wat dat betreft is het goed nieuws.
Dinsdag of woensdag moet Ruud wat sperma brengen, en op dag 3 van mijn volgende cyclus moet ik bloed laten prikken. Op dat moment gaan we de molen in zoals dat heet. Het wordt wel een hectische tijd, want ik moet best een aantal keren naar het ziekenhuis voor onderzoeken en dergelijke, hopelijk krijg ik het met mijn rooster geregeld. Gelukkig zit ik op dit moment niet aan de top van mijn uren dat scheelt.
Ik ben erg blij dat we zijn gegaan, de arts is een heel leuke meid, die ons echt stap voor stap uitlegd hoe en wat. Maar confronterend was het wel, met alle zwangere buiken om ons heen.
Hoe is het hier verder?
@Cin, Bieslookje en Matsjo doe rustig aan.
@ Sem ik ben benieuwd naar de kleuren voor de baby kamer.
@ Mirag hopelijk is jullie kwestie snel opgelost.
@ Matsjo, ik weet niet of ik het al gezegd had, maar de babykamer vind ik echt helemaal super!!!
@pearlie en Li doe het rustig aan.
Voor de rest die ik vergeten ben, sorry.
bianca, wordt dus een spannende tijd. Wel fijn dat ze hebben gezien dat je iig een eisprong hebt gehad.
hee meiden!
Ff heel snel een ego berichtje…heb geen tijd om alles terug te lezen…
maar wilde jullie even laten weten dat alles goed gaat met ons beebje…
en het ligt gelukkig niet in stuit (waar ik wel bang voor was!!!). Kindje is mooi gegroeid. Blijft volgens de schattingen/metingen precies mooi de middenlijn volgen (ietsje eronder) en is nu zo’n 2400 gram.
Goed …ik ben weer weg! Terug naar ons bezoek!!!
BIanca spannend allemaal, maar goed dat jullie de stap genomen hebben.
Tulpjes ook goed nieuws!!
HIer BIB.
Bianca. Ben erg benieuwd zeg! Spannend!!!
Tulpjes. Mooi zo meid!
Patricia. we want BIA :mrgreen:
Ben zo enorm benieuwd naar de naam en zo, en hoe ze er uit ziet.
Hier nog steeds ziekenboeg met Levi. Manlief probeerd zoveel mogelijk te doen in het huis en al, en zoonlief ligt net weer op bed met koorts, en flinke pijnlijke oortjes.
Iedereen een fijne zondag :-*
Bianca, spannend hoor. Dapper idd dat jullie deze stap genomen hebben, hopelijk komt er snel geweldig nieuws van jullie kant.
Tulpjes, gelukkig ligt je beebje goed, geniet van je bezoek !!
Gisteren een hele drukke en gezellige verjaardag gehad. Het was niet eens zo laat geworden, half 12 ofzo, maar ik ben nu nog steeds helemaal kapot Ga weer lekker languit op de bank hangen met een goed boek, fijne dag allemaal :-*
Idd een spannende tijd voor jullie Bianca
Fijn dat alles goed gaat en dat de beeb goed ligt Tulpjes
Patricia nog steeds BIB? :mrgreen:
Cin, dikke knuf voor zoonlief :hug:
Sanne, lekker relaxen vandaag!! Doen wij ook!! Iig ik wel, heb besloten de bank niet af te komen vandaag haha!!
We hadden gister verjaardag van schoonmams… Wat een dag pfff…
Was al vroeg wakker en ging bijtijds naar Amsterdam om te helpen met de voorbereiding enzo…
Ben samen met schoonzus de hele dag druk geweest samen met boodschappen doen, happies maken, versieren, meubels verzetten enz enz… en dat begon ik aan het begin van de avond te voelen in me buik… Me banden (denk ik) deden ZO een zeer, was echt niet leuk meer…
Als ik opstond of in een andere houding ging zitten schoot het er steeds weer in… Waren steeds flinke steken/krampen…
Later op de avond kon ik bijna niet eens meer lopen van de pijn… En ik moest toch echt steeds even een frisse neus halen buiten, omdat de hele fam flink aan het paffen was daarbinnen… (15-20 man tegelijk aan de zware shag en sigaretten is geen pretje of je nou zwanger bent of niet)
Maja… Ondanks die 2 dingetjes was het wel heel erg gezellig, maar ik was blij dat we naar huis gingen, rond half 1!!
Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter met buikie… Beebje is ook lekker druk in de weer hihi…
Sem. Toch maar wat rustiger aan doen meissie :hug:
Inderdaad is dat niet echt lekker als je zo tussen de sigarettenrook zit!
Zelf vind ik dat ook niks hoor, eerst ook niet ondanks ik zelf ook wel een sigaretje lekker vind haha.
Maar zo binnen roken met zoveel man :naughty: dat vind ik bleh :sick:
Hihi
Precies, ik rookte voorheen ook wel een sigaretje hoor…
Nu al maaaaaaaaaaanden niet meer natuurlijk, ben best trots op mezelf :mrgreen:
Naja trots, ik weet waar ik het voor doe!! Hopelijk blijft dat na de bevalling ook zo!!
En idd… Roker of niet, het is sowieso niet fijn om tussen zoveel rokers te zitten in zo een kleine ruimte!!
@Sem wrote:
Precies, ik rookte voorheen ook wel een sigaretje hoor…
Nu al maaaaaaaaaaanden niet meer natuurlijk, ben best trots op mezelf :mrgreen:
Naja trots, ik weet waar ik het voor doe!! Hopelijk blijft dat na de bevalling ook zo!!
En idd… Roker of niet, het is sowieso niet fijn om tussen zoveel rokers te zitten in zo een kleine ruimte!!
:lol: al maaaaaaaaaaaaanden niet meer!
Och ja na de bevalling? Gewoon doen waar je zelf blij van wordt haha.
Wordt je blij van een sigaretje, tja…,
Maar als er ergens binnen gerookt wordt vind ik dat zo wie zo niet zo lekker (ligt ook aan de mensen mbt luchten natuurlijk).
Hier wordt altijd eigenlijk buiten gerookt, feestje of niet :mrgreen:
Klopt, denk dat de 1e sigaret echt :sick: is na zo een lange tijd hahaha!!
Hier word ook niet meer binnen gerookt als de kleine er is!! :naughty:
Vriendlief rookt nog wel maar die rookt sinds een paar weken ook liever buiten, dus dat vind ik wel fijn
Ja dat is ook fijn!
Zag de foto’s op je hyves, en tja als ze daar met zoveel man binnen zitten te roken was ik allang gek geworden :roll:
Kleinere ruimte bedoel ik.
Wel leuke foto’s haha :mrgreen:
Hier 2 foto’s van het aller eerste wat zoonlief aan zou krijgen dadelijk trouwens:
Thanks!!
Ja dat bedoel ik… kuchkuch* :roll:
Ooooooooooooh wat een schattige outfits voor de kleine :inlove: