maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

MATSJO…van harte gefelciteerd met jullie dochter Aukje !!! wat een mega snelle bevalling zeg!!! Zo doe je dat dus…

(je bent trouwens wel voorgekropen! :wink: )

MATSJO, HUB & broer MATS, van HARTE met jullie meissie!! :inlove:

Ben benieuwd naar je verhaal verder… Maar nu eerst even lekker genieten van je kleine meid!! :inlove:

Angela,
fijn dat alles goed met je gaat!! :smiley:

Ga je nog wat weg in je vakantie? Of gewoon lekker relaxt thuis??

En je had zo lekker geslapen de afgelopen nachten bieslookje :hug:

Zwaar kl. zeg!! Hopelijk voel je je snel weer beter!! :-

Suc6 met die kleine draak straks Li :hug: :-

Bijna weekend!! :dance:

@Sem wrote:

Suc6 met die kleine draak straks Li :hug: :-*

Thnx babe! :-*

@Lisette24 wrote:

Bene r vanmiddag misschien weer even, moet zo met Djaidon naar het ziekenhuis vanwege het slechte eten en afvallen :-*

Succes meid! Hoop dat je manneke weer snel goed gaat eten en wat aankomt :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug:

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:
Bene r vanmiddag misschien weer even, moet zo met Djaidon naar het ziekenhuis vanwege het slechte eten en afvallen :-

Succes meid! Hoop dat je manneke weer snel goed gaat eten en wat aankomt :pray: :pray: :pray:

Thnx meis… ik hoop het ook!! Maar we zullen zien, zal jullie wel even op de hoogte houden als we geweest zijn. Ga me nu echt douchen anders zijn we straks nog te laat. Moeten er om half 12 zijn dus dan om 11 uur de bus hebben.

:-

Hier overigens natuurlijk weeeeeeer BIB.

Was gistermiddag echt ff super gefrustreerd, daarna kon ik er wel weer gelaten om doen…ben per slot van rekening nog voooor de uitgerekende datum! 8) Heb met mijn mannetje maar plannen gemaakt voor het weekend…want ja er stond natuurlijk niets meer gepland :? Gaan zaterdag saampjes uitgebreid koken…

Maar moet zeggen dat ik nu toch weer ff gefrustreerd ben…Hanneke wel een BUB…ik gun het haar ontzettend, want ze heeft een veel zwaardere zwangerschap gehad…maar ik wil ook!!! :?

Las net bij de maart-mama’s (waar ik niet actief meeschrijf) dat nog niemand de 40 weken heeft gehaald…nou deze maart mama gaat dat makkelijk halen, wie weet wel de 41!!!

Zo…genoeg geklaagd! :wink:

@Lisette: succes in het ziekenhuis met Djaidon!

@angela: Leuk dat je ff langswaait! Ga je ook nog op vakantie? Of blijven jullie lekker thuis?

@bieslookje… :hug: wat balen…weer zo’n nacht…dat breekt extra op na een paar goede nachten lijkt me? En weer grieperig?! Lekker naar bed!!!

@pearlie…heb je nog foto’s gemaakt van je cupcakes??

@iedereen die ik vergeten ben… :hug:

Tulpjes. Het is ook frustrerend hoor meid!

Natuurlijk gun je de rest ook hun kids, maar jij ook.

Ikzelf was een week overtijd, maar hier had ik rekening mee gehouden (bij mij zit dat in de familie).

Hoe is dat in jou familie, met je moeder en zo? Waren die ook merendeels over tijd?

Denk dat je je het beste altijd kunt instellen op een zo laat mogelijke bevalling, valt het nooit tegen :hug:

Enne anders -> hier gewoon komen klagen hoor!!!

Dat is het frustrerende…mijn moeder was bij alle 3 netjes voor of op de uitgerekende datum (ik ben 40 minuten voor de uitgerekende datum geboren :shock: ). Daarom was ik er min of meer vanuit gegaan dat dat bij mij ook zo zou zijn…super stom natuurlijk, maar ja…

Hoe lng duurt het eigenlijk voor een bmm verstrijkt???

Hmm ik heb dit schema van de bmm:

1. Gestational age 16-20 weeks: 4.0 - 4.5 cm

2. Gestational age 24-28 weeks: 3.5 - 4.0 cm

3. Gestational age 32-36 weeks: 3.0 - 3.5 cm

4. Gestational age 37 - 40 weeks 3.5 - < 2.0 cm

Weet je hoeveel die van jou is?

Ik weet verder niet hoelang het duurt voordat die weker wordt en zo.

Ik zat met de 34 weken op 3.3.

@Cin. wrote:

Hmm ik heb dit schema van de bmm:

1. Gestational age 16-20 weeks: 4.0 - 4.5 cm

2. Gestational age 24-28 weeks: 3.5 - 4.0 cm

3. Gestational age 32-36 weeks: 3.0 - 3.5 cm

4. Gestational age 37 - 40 weeks 3.5 - < 2.0 cm

Weet je hoeveel die van jou is?

Ik weet verder niet hoelang het duurt voordat die weker wordt en zo.

Ik zat met de 34 weken op 3.3.

Nee…heeft de gyn niet gezegd. Hij maakte een echo en zei dat ik nog niet ‘inleidbaar’ zou zijn en alles er nog erg rustig uitzag en de baby nog steeds niet is ingedaald…(theoretisch: als ze nu zouden inleiden zou dat een lange bevalling worden?! 8) ). Ze leiden hier trouwens zo rond 1a2 weken overtijd in…

matsjooooo gefeliciteerd meid hub en mats natuurlijk ook… geniet er van…

uhm fotos oof damn vergetennnnnnn… lol

we waren beide zo moe dus niet gedaan…

had gedroomd dat ik een ruimte had gewonnen (lokaaltje zeg maar) en daar ging ik dan workshops houden voor taartenbakken enzo… en da had ik het in 2en gedeeld de andere kant konden ze andere crea dingen doen… zoals kaarten maken, kleding naaien enz enz… (lijkt mij best wel leuk om dat te hebben, mensen kunnen dan tegen vergoeding daar lekker zitten freubelen hehehe)

uhm ff kijken…

bieslookje… knuffff…

li succes hopen dat je eindelikk achterkomt waarom hij niet wil eten… knuffff

en de rest van de dames knufffff

@pearlie wrote:

uhm fotos oof damn vergetennnnnnn… lol

we waren beide zo moe dus niet gedaan…

had gedroomd dat ik een ruimte had gewonnen (lokaaltje zeg maar) en daar ging ik dan workshops houden voor taartenbakken enzo… en da had ik het in 2en gedeeld de andere kant konden ze andere crea dingen doen… zoals kaarten maken, kleding naaien enz enz… (lijkt mij best wel leuk om dat te hebben, mensen kunnen dan tegen vergoeding daar lekker zitten freubelen hehehe)

Of waren ze al op voor je een foto kon maken? :D

Zulke workshops zijn echt gaaf!! Ik heb mijn vrijgezellenfeestje een workshop taarten decoreren gedaan....zoooo gaaf!!
Zelf heb ik weleens gedroomd van een workshop sieraden maken.....maar tja dat is er nooit van gekomen en de kralen liggen nu ergens achterin de kast! Als ik mijn foto's heb ingeplakt ga ik daar maar eens aan beginnen! :wink:

zometeen naar de vk.

helaas flink bloedverlies nu

@Ylerion wrote:

zometeen naar de vk.

O nee… :hug: Sterkte!!!

Je had vandaag ook al de afspraak toch?! Hopelijk valt het allemaal mee!!!

@Ylerion wrote:

zometeen naar de vk.

Onee :hug:

Sterkte meis, hopelijk valt het mee!! :pray:

MATSJOOOO Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam heeft jullie dochter! :inlove:

@Ylerion wrote:

zometeen naar de vk.

:pray:

@Ylerion wrote:

zometeen naar de vk.

duimt heel hard voor jullie.

@ tulpjes,

ik ben altijd wel wat met iets crea beizg… soms van korte duur want dan heb ik weer wat anders uitgevonden, ik vin dhet leuker dan onder de mensen te gaan vertoeven… lekker op mijn eigen vertrouwde plekje… ook al vind mijn therapeut dat ik meer onder de mensen moet gaan, maar vind het eigenlijk wel best zo…

@pearlie wrote:

@ tulpjes,

ik ben altijd wel wat met iets crea beizg… soms van korte duur want dan heb ik weer wat anders uitgevonden, ik vin dhet leuker dan onder de mensen te gaan vertoeven… lekker op mijn eigen vertrouwde plekje… ook al vind mijn therapeut dat ik meer onder de mensen moet gaan, maar vind het eigenlijk wel best zo…

Dan was die droom zo gek nog niet…ben je en lekker crea bezig EN onder de mensen! 8)

@Ylerion…hoop zo dat het meeviel bij de verloskundige!!! Moet steeds aan je denken!

hey meiden ben ik weer.

er viel nog niet zo veel te zien. volgens de echo ben ik nu 5 weken en 6 dagen. dat kan best dus niets om me zorgen over te maken. het bloed was oud en volgens haar kwam dat van de innesteling. tot nu toe ziet het er goed uit. uitegerekende datum is 6 november en ik mag over 2 weken terugkomen om de termijn goed vast te stellen en hopelijk een kloppend hartje te zien :slight_smile:

gefeliciteerd matsjo met jullie dochter, mooie naam:)