maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

pff gelukkig maar ylerion… we duimen gewoon verder met je mee deze 9 maanden…

oh…dat is dus goed nieuws!!! :smiley: Gefeliciteerd!

Hopelijk over 2 weken idd een kloppend hartje! Maar voor nu ff gerustgesteld dus??

Ja ik weet niet. niet echt paniek gehad nog. ben dus wel rustig geweest op een enkel traantje na. ze zei dat er geen aanleiding was voor een miskraam dus ik ga daar maar vanuit voor nu.

Dat is fijn om te horen Ylerion :D:thumbup:

En idd… Over 2 weken hoor jij het prachtigste geluid die een mama zich maar kan voorstellen!! :inlove:

@Tulpjes wrote:

@Cin. wrote:
Hmm ik heb dit schema van de bmm:

1. Gestational age 16-20 weeks: 4.0 - 4.5 cm

2. Gestational age 24-28 weeks: 3.5 - 4.0 cm

3. Gestational age 32-36 weeks: 3.0 - 3.5 cm

4. Gestational age 37 - 40 weeks 3.5 - < 2.0 cm

Weet je hoeveel die van jou is?

Ik weet verder niet hoelang het duurt voordat die weker wordt en zo.

Ik zat met de 34 weken op 3.3.

Nee…heeft de gyn niet gezegd. Hij maakte een echo en zei dat ik nog niet ‘inleidbaar’ zou zijn en alles er nog erg rustig uitzag en de baby nog steeds niet is ingedaald…(theoretisch: als ze nu zouden inleiden zou dat een lange bevalling worden?! 8) ). Ze leiden hier trouwens zo rond 1a2 weken overtijd in…

Dat doen ze ook meten met een inwendige echo trouwens :wink:

Duim voor je dat het niet lang meer duurt meid!

enne tja als je moeder indd voor de uitgerekende datum iedere keer is bevallen, dan zou ik daar ook stiekem vanuit gaan (zelfde verhaal met hier in de familie allemaal overtijd).

:hug:

@Ylerion wrote:

Ja ik weet niet. niet echt paniek gehad nog. ben dus wel rustig geweest op een enkel traantje na. ze zei dat er geen aanleiding was voor een miskraam dus ik ga daar maar vanuit voor nu.

• doet even een heel groot vreugdedansje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: *

en duimt ondertussen gewoon door dat alles perfect blijft gaan :pray:

Bieslookje. Hoe is het meid?

Lisette. Al in het ziekenhuis geweest?

Pearlie. Schandalig dat je geen foto’s hebt gemaakt :lol:

Sem. Hoest met jou meid?

En met de andere dames allemaal???

Waar zijn jullie toch :cry:

Hier alles uhm beetje tja uhm pijnlijk en zwaar vandaag :roll:

Vanmorgen al puffend met Levi op bed gezeten (haha je had dat gezichtje moeten zien, en hij maar zuchten de hele tijd :lol: ).

Heb dus lekkere last van voorweeen, die behoorlijk aanwezig zijn.

Net Levi samen met mam naar PSZ gebracht, dacht echt die gaat drama maken omdat oma weggaat! Nee hij gaat zitten, maakt puzzels en geeft ons beide een kusje en zwaait mooi :shifty:

Was echt stom verbaasd!!!

Maar wel fijn natuurlijk haha.

Dat is zeker fijn Cin!!

Dikke knuf voor jou… :hug: Even volhouden nog die laatste loodjes… :-*

Hier alles goed hoor… Ben met een kwartiertje lekker vrij… Dan ga ik naar schoonmams en dan is het wachten tot vriendlief vrij is, dan gaan we naar Almere…

Morgen een verjaardag en zondag RUST!!

Verder best moe… Zo een full-time werk week verloopt toch minder soepeltjes nu… Maar vanaf maandag nog 7 weken :dance:

De weken vliegen nu echt voorbij!! Dus dat scheelt!!

Cin, heb je 'm al gezien op hyves:

THANK GOD IT’S FRIDAY!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Sem wrote:

Cin, heb je 'm al gezien op hyves -->

THANK GOD IT’S FRIDAY!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

He dies koel haha! Had hem nog niet gespot! :mrgreen:

Oh lekker zeg bijna weekend meid! Jij bent ook best een bezig bijtje he, mevrouwtje?! :wink:

Zooooooooooo daar zijn we weer :smiley: We waren maar even bakkie doen bij Pearlie, we liepen toch langs dr huis… :smiley:

Met Djaidon is alles toppie :dance: We moeten hem nog maar even in zn luier laten poepen en als hij weer een tijdje heeft ervaren dat het geen pijn meer doet, moeten we hem langzamerhand weer naar de wc laten gaan. Zn billen zagen er tip top uit en zn huid is ook geen schuurpapier meer door de vette zalf :dance: Over het slechte eten moeten we overleggen met de psychologe.

De onderzoeken gaan nog wel gewoon door voor ADHD maar bij de kinderarts hoeven we pas in juni weer terug :smiley:

Goed nieuws dus eindelijk!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Pearlie is hier en dan gaan we straks ffies naar de begraafplaats :stuck_out_tongue: Ff kijke of we iets kunnen spotten :slight_smile: Daarna blijven zij en W gezellig eten :smiley:

:-*

@ MATSJO GEFELICITEERD!!!

@ Ylerion gelukkig dat het goed nieuws was.

@ Bieslookje en Cin :hug: :hug:

@ Sem ik heb ook weeeeeeekkkkeeeeennnnndddd!!!

@ Angela fijn dat het allemaal goed gaat.

@ Li eindelijk een beetje goed nieuws voor jullie.

Ik heb de werkweek er weer op zitten. Volgende week ga ik maximaal 4 uur per week werken. Dus doorgaan met rustig opbouwen. Volgende week beginnen de inwendige onderzoeken in het ziekenhuis weer, ivm het spotten van de eisprong. Dat gaat ook weer een hoop energie kosten.

MATSJO gefeliciteerd met jullie Aukje!!! Geniet!!!

matsjo gefeliciteerd!!!

ylerion gelukkig dat alles toch goed is…kan me voorstellen dat je mega bent geschrokken

lisette hopelijk heeft ie snel weer zijn vertrouwen terug…

vanavond partner les gehad met yoga de puf technieken en massage les…hihi dat was wel ff lache!!

nog 2 weken werken pffff ben ik blij als me verlof inga… dat gezeur af en toe op het werk bah! dan denk ik echt doe het dan zelf als ik het niet goed doe! …

Matsjo Hub en broer Mats Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Aukje!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Heb je snel gedaan hoor!!!Plaats je snel een foto!

Ylerion:

Gelukkig dat het oud bloed was en hoef je je geen zorgen te maken.

:hug: :-

Lins:

Bijna verlof fijn hoor.

We gaan niet op vakantie ofzo,maar misschien wel een weekendje weg maar dat weten we nog niet zeker.

verder ga ik lekker veel relaxen en al wat dingetjes regelen voor de kleine meid.

:-
:-* :-*

BIB…

en weer slechte nacht gehad…

Gisteren dacht ik toen ik in bad zat dat ik weeen had en dat het door ging zetten, maar eenmaal eruit zwakte het weer iets af.

Vannacht bijna geen gevoeld, nu ik op ben begint het weer af en toe…ik word er gek van…

Sorry heb dus ook even geen puf om bij te lezen en te regearen

@Cin. wrote:

Oh lekker zeg bijna weekend meid! Jij bent ook best een bezig bijtje he, mevrouwtje?! :wink:

Mwa… Ja… :roll: Druk met van alles en nog wat…

Maaaaar dat houdt binnenkort wel een keertje op hahaha…

Hoe is het met jou vandaag??

Li, toppie allemaal en nu maar weer afwachten hoe het verder gaat!!

Maar komt vast helemaal goed :smiley:

YEAH Bianca, ook weekend!! :dance: Geniet er van meid!! Lekker niksen!!

Hoe is het met je rug nu??

Veel suc6 met de onderzoeken volgende week :pray: :pray: :pray:

Lins, leuk dat partner mee mocht een avondje!!

En dat puffen met ze alle is echt geinig he hahaha!! Hadden wij donderdag ook… :lol:

Maaaaaar zolang we er maar wat aan hebben tijdens de bevalling he :thumbup:

Werk… Praat me er niet van :silenced: Gelukig heb je bijna verlof!! :mrgreen:

Dikke knuf bieslookje, hopelijk zet het snel door :pray: :pray: :pray:

Gisteravond even op die kleintjes van vriendlief z’n neef gepast, bij ons thuis… De jongens (van 3 en 5jaar) gingen lief kleuren, maar die kleine meid van 3 maanden was niet echt in dr hum…

Ze had een beetje last van krampjes dus was steeds aan het huilen… We werden er een beetje zenuwappig van haha!! :shifty:

Kwamen we erachter dat ze onze vissen wel heeeel erg mooi vond en dat ze daar stil van werd…

Maja dat ging ook vervelen en ze begon weer te huilen haha… Dus ik pakte haar uit de wagen en ging lekker met dr lopen door de huiskamer… Werd ze weer stil… Ging toen met dr op de bank zitten legde haar neer op me op me borst en ja hoor mevrouwtje was zo vetrokken… ZO schattig!!

Kan nu helemaal niet meer wachten tot ons hummeltje er is!! :inlove:

@ Sem, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer kunt wachten.

Mijn rug gaat best redelijk nu. De pijn is op momenten nog wel erg aanwezig, maar het is nu met momenten. Dus dat scheelt. Ik merk alleen wel dat ik erg snel moe wordt, als ik 4 uurtjes heb gewerkt, ben ik blij als ik thuis plat kan.

He dames,

Ik ga even heeeeel ego doen. Heb nog niet teruggelezen maar ik zal even vertellen hoe het allemaal is gegaan…

Donderdagavond zat ik rond 21.30 flink te balen dat ik weer de nacht in zou gaan met vervelende voorweeën en dus niet zou slapen. Ralph vond dat ik maar gewoon de vk eens moest bellen. Misschien kon ze nog eens strippen ofzo. Wie weet zou het dit keer wel werken. Ik vond het eigenlijk te vroeg om te bellen maar heb het toch maar gedaan :angel:

Toevallig had dezelfde vk dienst die Mats op de wereld gezet heeft. Marieke heet ze. Zij gaf aan dat ze wel even wilde komen kijken of het voorwerk iets gedaan had maar ze zei ook dat ze niet het idee had dat er al echt iets begonnen was als ze mijn verhaal hoorde.

Om 22.00 heeft ze gekeken en bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. Toen heeft ze mij opnieuw gestript. Ze gaf aan dat ik maar even moest douchen en zij zou beneden blijven wachten om te kijken of er iets zou gebeuren. Er gebeurde niet veel maar na een uur bleek ik toch 5 cm te hebben en heeft Marieke de vliezen gebroken. Dat was om 23.15.

Toen direct krachtige weeën. Eindelijk herkenning dat het echt begonnen was. Na een uur waren ze al bijna niet meer op te vangen en had ik al 9 cm. Om 00.48 mocht ik persen en om 01.00 was ze er dan. Onze mooie dochter Aukje. 4060 gram schoon aan de haak en 51 cm.

En dit is ze dan: (foto’s met open oogjes komen nog wel, deze zijn even vanaf mijn mobiel)

Matsjo. Doe jij maar heerlijk ego, ik hou der van!

Hoe is het nu met jullie? Hoe reageerd Mats op zijn baby zussie?

Wat een mooi meissie!!! :inlove:

Je kunt wel zien dat het Mats zijn zussie is he…,