top bieslookje… :thumbup:
en soms voelik mij toch wel soms schuldig omdat ik het zo luxe heb… maar ik weet hoe mensen het moeten vertoeven met weinig (heb er zelf ook in gezeten)
oow matsjo bezig… hoorde net iets van li… duim voor je matsjo…
:-* terug cin…
hee meiden!
Zag net opeens een topic…maart/april stoppers 2010! Dat betekent dat ik hier inmiddels al een jaar op dit forum rondzwerf…wow gaat hard!!
Matsjo bezig?? Las iets over harde buiken, maar nog niet echt dat de bevalling doorzet…ben benieuwd!! Ze was er wel echt an toe geloof ik!
Hier ook steeds meer harde buiken! Vanmiddag lag ik een tijdje op de bank en had ik om de 7 minuten een harde buik. Duurde ongeveer een half uurtje ofzo en toen zakte het weer weg. Ze deden ook niet echt pijn ofzo…had ff hoop dat dat het begin was, maar goed…nu nog steeds veel harde buiken, maar zonder regelmaat erin! :?
Morgenochtend om 9.00 uur naar de gyn…ben benieuwd!!!
@bieslookje…super dat alles ok was!! Wanneer moet je nu weer (als het nog nodig is? 8) )
@Sem wrote:
29 april is me laatste werkdag… (4 weken voor de uitgerekende datum, 26 mei)
Dus nog even (7.5 week) volhouden…![]()
Wow!! Je hoopt het dus best nog lang vol te houden!! Weet ff niet meer wat voor werk je doet? Bureauwerk?
Is er alweer een nieuw topic ja van 2010? Koel, wat gaat de tijd toch snel zeg
hoe is het met iedereen?
Hier echt weer misselijk :sick:
BIB…
eh nee ben niet gestript gisteren bij de vk.
Tulpjes, als het nog nodig is…hoop van niet… dan moet ik volgende week woensdag weer terug naar de vk.
cin, ik kreeg een paar weken terug ook weer wat meer van die misselijkheidsaanvallen…niet fijn.
sem, nog 7 weekjes werken…die zijn zo voorbij hoor!
tulpjes, je bent nu waarschijnlijk bij de gyn…hoe was het?
het heeft tot nu toe niet doorgezet bij matsjo, ze had gisteren wel veel harde buiken, ook met regelmaat, maar helaas…(vind je toch niet erg matsjo dat ik t hier ff update?)
Hier alles nog rustig, gister tot 21.30 bij so geweest. Mijn vriend heeft een tante die in australie woont, ze was vanwege de begrafenis van oom (haar broer dus) overgekomen en gaat vandaag weer naar huis. Gisteravond bij so dus met een heleboel familie gezellig bij elkaar gezeten om op die manier weer afscheid van haar te nemen…de bedoeling is dat ze over 2 jaar weer komt als zijnde vakantie, hoop ook maar dat we haar niet eerder hoeven te zien, klinkt raar, maar als ze eerder komt is er weer iets in de familie gebeurd…
En joehoe, al de 3e nacht achter elkaar goed geslapen.
O ja mensen vroegen gisteren aan zoontje wat hij kreeg een broertje of zusje, zijn standaard antwoord was: ammemaal…hihi
Mijn moeder komt zo, gaan samen ff boodschapjes doen en daarna ga ik weer mee naar hun huis, waarschijnlijk dus tot morgen
Moguh dames…
Tis nog steeds BIB bij Matsjo las ik net!! Maar volgens mij duurt het niet lang meer voor het BIA word :inlove:
Do 11 Mrt 2010, 8:06
@Matsjo wrote:
Goedemorgen!
Bib
Denk ik? :shifty: Harde buiken zijn nog steeds aanwezig maar nog niet zo snel achter elkaar en ik ben een slijmprop armer. Bij Mats beviel ik 8 uurtjes later :shifty:
Maar ik vind het echt nog geen bia aangezien ik toch echt weeën mis.
Duimen voor Matsjo dus!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Pearlie, lekker genieten van de luxe!! Je heb het verdient zo te lezen

Ben ook benieuwd Tulpjes :inlove:
Spannend hoor!!
Jep, bureau werk!! Dus dat is op zich nog wel vol te houden…
Gaat idd snel zeg… Al een jaar op dit forum… :mrgreen:
Cin, knuf voor je misselijkheid :hug:
Agosss wat een schattig antwoord van zoonlief bieslookje :inlove:
Have fun met mams vandaag!!
TOP dat je vannacht weer heerlijk heb geslapen!!
Ik vannacht ook wel aardig!! Hoefde er maar 2x uit om te plassen!! En er was geen baby disco in buikie!!
Nou moet ik zeggen dat de beeb sinds gister middag/avond echt super rustig is en maar heeeeel af en toe van zich laat voelen :think:
Maja zal vast wel goed zijn…

BIB…
weer terug van de gyn…alles was super!
Baby is flink gegroeid…wordt nu zelfs op 3600 a3700 gram geschat!!!
Maar ben beetje gefrustreerd! :? Had gister echt veel harde buiken en ze werden ook wat pijnlijk. Gisteravond ook…dus d8 echt ff dat het ging beginnen…maar helaas!!!
Volgens de gyn ziet het er allemaal nog rustig uit :? (bmm etc), hij zag wel op het CTG dat ik voorweeen had.
Volgende afspraak heb ik volgende week woensdag…hopelijk niet meer nodig, maar geloof er nu echt niet meer in dat de baby snel komt! :?
Ff geen zin om op iedereen te reageren…ga maar eens flink wat trappen lopen en himbeerblättertee drinken!
@Tulpjes wrote:
BIB…
weer terug van de gyn…alles was super!
Baby is flink gegroeid…wordt nu zelfs op 3600 a3700 gram geschat!!!
Maar ben beetje gefrustreerd! :? Had gister echt veel harde buiken en ze werden ook wat pijnlijk. Gisteravond ook…dus d8 echt ff dat het ging beginnen…maar helaas!!!
Volgens de gyn ziet het er allemaal nog rustig uit :? (bmm etc), hij zag wel op het CTG dat ik voorweeen had.
Volgende afspraak heb ik volgende week woensdag…hopelijk niet meer nodig, maar geloof er nu echt niet meer in dat de baby snel komt!:?
Ff geen zin om op iedereen te reageren…ga maar eens flink wat trappen lopen en himbeerblättertee drinken!![]()
Wonderolie proberen?
:hug:
duim voor alle BIBers… de laatste loodjes… ik hoop dat jullie snel van de kleine kunnen genieten en vast houden… :inlove: :inlove: :inlove:
Toch fijn dat alles goed is Tulpjes!! :thumbup:
Snap dat je liever gehoord had dat het niet lang meer zou duren!!
Logisch dus dat je er nu even flink de balen in heb!! :hug:
Hopelijk is de afspraak voor volgende week niet meer nodig!!
Loopse en drinkse!! :-*
hmmm ben weer aan het bakken hoor… 36 cupcakes met pure en melk choco druppels erdoor… en een bolletje caramel fudge… en een laagje marsfondant (als die lukt) de eerste 12 staan in de oven
voor mijn lief zijn werk voor morgen… kunnen ze nog 1x genieten van mijn bakkunsten hahahah :drool: :drool: :drool: :drool:
@pearlie wrote:
hmmm ben weer aan het bakken hoor… 36 cupcakes met pure en melk choco druppels erdoor… en een bolletje caramel fudge… en een laagje marsfondant (als die lukt) de eerste 12 staan in de oven
voor mijn lief zijn werk voor morgen… kunnen ze nog 1x genieten van mijn bakkunsten hahahah :drool: :drool: :drool: :drool:
Oh lekker lekker, je maakt er hier eentje weer aan het kwijlen :drool: :lol:
alweer zeker lol…
en ze zijn zo super gelukt. heb er wat gesmolten marsmellows op gedaan groen gekleurd… liefje is blij dat ie daar weg gaat en een andere baan heeft… hij vind het daar echt niet leuk meer… soepzooitje daar zegt ie… en hij krijg misschien geen citroentje maar een vw golf… is een lease auto van een nieuwe colleage maar die gebruikt hem nooit… hehehe
@pearlie wrote:
alweer zeker lol…
en ze zijn zo super gelukt. heb er wat gesmolten marsmellows op gedaan groen gekleurd… liefje is blij dat ie daar weg gaat en een andere baan heeft… hij vind het daar echt niet leuk meer… soepzooitje daar zegt ie… en hij krijg misschien geen citroentje maar een vw golf… is een lease auto van een nieuwe colleage maar die gebruikt hem nooit… hehehe
Nou mooi vooruitzicht dan toch?! En een nieuwe baan en een auto, en dan ook nog gelukkig zijn wat wil je nog meer op dat gebied?
Foto foto foto foto :mrgreen:
Dan is het zeker lekker dat ie daar weggaat pearlie!!
En wat chillllllllllll een VW Golf… Al is een Citroentje ook niet verkeerd natuurlijk :mrgreen:
Hallo meiden,
Ik waai ook weer even langs.
Ik hoop dat er snel een paar kindjes geboren worden hier!!
Hier verder alles oké.
wel druk op het werk,heb volgende week vakantie dus nog ff de laatste dingen afmaken op het werk voor ik met vakantie ga.
Jemig en ik las hier dat er dus al weer een maart/april stoppers topic van 2010 is.
De tijd gaat idd wel erg snel zeg :shock: :shock:
:-* :-* Fijne avond
BUB!
Na een heftige bevalling van 2 uurtjes is om 1.00 onze dochter en zusje AUKJE geboren. Ze is 4060 gram en 51 cm. Na een half uurtje heeft ze al bij me gedronken, een natuurtalentje!
En hier lig ik dan. Aukje ligt op mijn buik te slapen, hub ligt naast me te slapen en ik lig vreselijk pijnlijke naweeën weg te puffen maar het is het allemaal waard. Ze is er :inlove:
Het is allemaal ontzettend snel gegaan en ik kan het nog niet helemaal bevatten maar mijn verhaal vertel ik nog wel. Nu lig ik lekker te genieten. Ze is prachtig. Mijn kleine spekkie :inlove:
Slaap lekker iedereen!
Hanneke, ook hier nogmaals GEFELICITEERD met jullie dochter Aukje!!!
ikke…BIB…
ik heb echt een k*t nacht gehad, veel wakker gelegen, hoofdpijn, keelpijn en een zwaar verstopte neus, heel veel pijn in bekken, …kon me bijna niet omdraaien in bed. Ik ga zo eerst ff met zoontje nieuwe schoenen kopen, dan breng ik hem naar het kdv en denk dat ik daarna maar lekker in bad en bed ga…dus weet nog niet wanneer ik er weer ben.
Matsjo gefeliciteerd met de kleine meid…
Balen Bieslookje voor jouw ff een vette :hug:
Thnx voor de knuffies enzo dames! :-
Bene r vanmiddag misschien weer even, moet zo met Djaidon naar het ziekenhuis vanwege het slechte eten en afvallen :-
Matsjo.
Proficiat met jullie dochter Aukje :inlove:
ik wist het wel toen ik je post las gisteravond nog…,
Genieten meid! :-*