maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

@Sem wrote:

:think: Mijn mening:

Idd lastig, maar je vriendin moet nu gewoon ff begrijpen dat als ze wilt afspreken dat ze dan lekker naar jou toe moet komen, omdat het voor jou gewoon even te lastig is om naar haar toe te gaan!! Neem aan dat je haar dat ook wel heb uitgelegd?

Ik moet er ook niet meer aan denken om zo een stuk zelf te rijden hoor… Die gordel zit al aardig in de weg en ben altijd blij als ik thuis ben zodat ik weer lekker me benen kan strekken!!

En ik zou zeggen doe niet zoveel moeite… Je bent al vanaf december achter dr aan aan het hobbelen…

Mensen moeten maar begrijpen dat je even gas terug neemt en aan jezelf denkt nu je zwanger bent hoor!!

En als ze dat niet kunnen, jammer dan…

Ja indd dat klopt wel: jammer dan.

Maar toch is het soms Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dan!

Nou CIn, volgens mij ben je gewoon lastig. :wink:

Geintje natuurlijk, ik denk dat jij je portie wel gedaan hebt. En als ze het niet wil begrijpen is dat heel jammer, maar dan houdt het gewoon op.

Ik had ook zo’n vriendin, die me alleen maar heel veel energie kostte. Die heb ik een hele lange brief geschreven dat het op deze manier niet hoefde van mij. En als zij vond dat het anders was, moest ze me maar bellen of mailen. Nooit meer wat van gehoord, en dat doet pijn. Maar voor mijn energieniveau was het echt beter.

@ Ylerion spannend die echo!!!

We zijn net terug van een avondje Dolf Janssen in Roermond. Hij was weer erg goed. Ik was wel blij dat het maar ongeveer 1,5uur duurde, want langer had ik echt niet kunnen blijven zitten.

Ik krijg morgen weer een behandeling voor mijn rug. Ik zal is vragen of het normaal is dat je zoveel ergere klachten krijgt, dat je d’r letterlijke plat voor moet.

Ik heb nu op mijn werk afgesproken dat ik ongeveer 3,5uur per dag ga werken. Dat is goed te doen zonder pijn. Gisteren heb ik 4,5uur gewerkt en dat was eigenlijk niet te veel. Dus nu maar weer rustig aan opbouwen.

BIB…ga nu eerst zoontje naar so brengen en kom straks terug om uitgebreider te reageren…

Cin, het is zeker Kwalitatief Uitermate T

Maar je moet nu toch ff-ies aan jezelf en de beeb denken :hug:

Aha pearlie, top dat ie een andere job heeft!! :dance:

Bianca, suc6 met de behandeling vandaag!! Hopelijk doet het je weer goed!! :thumbup:

En idd… Rustig aan hoor!!

Hoe is het met de BIBerssssssssssssssssss vandaag??

Pffff… Lag vannacht om 03.00uur klaar wakker :shock: :zzz:

Beeb besloot even een feestje te gaan houden :doh:

BIB…ben nu maar flink aan de ‘himbeerblättertee’ :smiley: …hoor van alle kanten dat dat iig de ontsluiting bevordert en sommigen zeggen zelfs dat je daardoor eerder bevalt…nou ben benieuwd! Ze zijn hier zo van zulke alternatieve middeltjes…heb ook al wat recepten van weeencocktails enzo gelezen (voor als je overtijd loopt!) 8)

@cin…wat vervelend zo’n vriendin…maar idd, je zwangerschap gaat nu ff voor toch?!

@bianca…balen dat het nog steeds niet echt leker gaat! Hopelijk vandaag minder klachten na je behandeling!

@bieslookje…lekker ff een dagje bijtanken?

@sem…vind het altijd zo grappig als je dan 'snachts wakker wordt en de baby houdt een feestje! Dan is wakkerliggen helemaal niet zo vervelend he?! :wink:

@pearlie…gefeliciteerd met de nieuwe job van je man!!

Zo…nu ff snel ontbijten en dan ff skypen met mijn moeder! :smiley:

Hey Tulpjes, hopelijk doet de ‘himbeerblättertee’ goed z’n werk :pray:

En idd… Zo een baby party in ut buikie is ook niet zo heel erg! :inlove:

Tis alleen jammer dat ik wat slaap te kort kom hahaa :zzz:

ja idd…als je werkt is dat natuurlijk ook nog weer anders… :?

wanneer ga je eigenlijk met verlof?

29 april is me laatste werkdag… (4 weken voor de uitgerekende datum, 26 mei)

Dus nog even (7.5 week) volhouden… :smiley:

ja tis eigenlijk ontzettende luxe probleem van mijn lief lol… nu is ie collega van zijn vader hahahaha… en zijn werkbezoekjes naar zijn pa zijn in duitsland is voor mij en de hond weer paar daagjes weg uit de sleur… heeeerlijk leven toch…

en we krijgen een lease auto… een citroenetje de kleine… nog kleiner dan de ka… de ka gaat weer terug naar zijn ouders… heerlijk toch wel dat wij bijna 2 jaar een gratis auto hadden… die was van zijn moeder maar die kreeg een andere dus de ka ging naar lief zijn broer, broer ging naar engeland en wij kregen de ka… lol en nu gaat ie terug naar duitsland… hahaha

wat een luxe (sorry)

vandaag lekker opruimen en naar li op de koffie…

Have fun!! :mrgreen:

Maar dat is zeker luxe zeg!! Heerlijk toch!! 8):thumbup:

Tulpjes. Is die thee lekker?

Hier kunnen ze die thee ook krijgen, alleen de capsules niet :?

In Venray dan he, bij zo’n reform winkeltje haha.

Pearlie. Kus voor jou, je weet wel waarvoor :-*

Sem. Het gaat je wel lukken, en zo niet dan gewoon eerder er mee stoppen hoor.

Werk komt dadelijk wel weer helemaal, nu gewoon lekker richten op jezelf en de baby :wink:

cin. ik vind dat die vriendin eigenlijk wel eens iets van haar kant uit mag laten komen of niet…moet toch een soort van wisselwerking zijn. Snapt ze niet dat het voor jou niet handig is om daar heen te gaan? Het zou jammer zijn als door dit soort dingen een vriendschap mis loopt…misschien een keer met haar praten erover?

bianca :hug: voor je rug

sem, handig he die feestende baby’s…

pearlie…lekker toch dat je die luxe hebt gehad.

@bieslookje wrote:

cin. ik vind dat die vriendin eigenlijk wel eens iets van haar kant uit mag laten komen of niet…moet toch een soort van wisselwerking zijn. Snapt ze niet dat het voor jou niet handig is om daar heen te gaan? Het zou jammer zijn als door dit soort dingen een vriendschap mis loopt…misschien een keer met haar praten erover?

Heb ik al vaker geprobeerd, maar uhm dan ligt het probleem altijd bij mij :think:

Dus tja praten daarover lukt denk ik niet meer zo goed, vooral nu niet -> mij nu kennende :angel: :oops:

lastig dus…wel makkelijk van je vriendin om het probleem van haar af te schuiven… :silenced:

@Cin. wrote:

Voor de smaak hoef je het niet echt te doen...vind dat er heel weinig smaak aan zit...maar voor 3a4 kopjes per dag is dat niet zo erg!
wist trouwens niet dat daar ook capsules van waren?

@Tulpjes wrote:

@Cin. wrote:

Voor de smaak hoef je het niet echt te doen...vind dat er heel weinig smaak aan zit...maar voor 3a4 kopjes per dag is dat niet zo erg!
wist trouwens niet dat daar ook capsules van waren?

Ja daar zijn ook capsules voor. Maar die zijn moeilijk te verkrijgen blijkbaar.
Oh oke, ik dacht al dat het enorm vies zou zijn of zo haha.
Misschien moet ik die dan ook maar bestellen :mrgreen:

Bieslookje. Ja daarom. Dus eigenlijk stiekem weet ik het antwoord ook gewoon al op me eigen vragen over haar en de vriendschap :shifty:

Cin, zoals het nu gaat zou ik het best vol kunnen houden tot de 36 weken…

Maja, je weet nooit hoe het over een paar weken is…

Aja, we zien het wel!!! :mrgreen:

even ego…alles was goed bij de vk…

@bieslookje wrote:

Niet toevallig ook gestript (net als Matsjo)?

Wel erg fijn dat alles goed was meid! :thumbup:

@bieslookje wrote:

Toppie!!

Las bij de maart-mama’s dat dat strippen bij Matsjo niet gewerkt heeft… :snooty: