Agosss… Koalabeertje :inlove:
Jaaa precies, het zit allemaal wel goed… :mrgreen::thumbup:
Ik ga maar ff wat doen hier @ work :roll:
Goeiemorgen!
Aaaaah Levi het koalaeertje :inlove:
Nog steeds geen BIA?? pfffff
Las op een ander forum dat Matsjo vandaag gestript wordt… spannund!!! :thumbup:
Hier weer helemaal tip top in orde! Gisteren bij de ha was geen blaasontsteking te vinden en bloeddruk was weer goed, dus moest me geen zorgen maken.
Vanmorgen al met de hond naar de dierenarts geweest voor zijn vaccinaties en al een berg strijk verzet. Rest van de middag ga ik relaxen en dan aan het eind van de middag nog werken. Deze en volgende week nog en dan eindelijk verlof :).
Spannennnnnnnnnnnnnd voor Matsjo!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ze was het ook echt zat he :hug:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Toppie dat het allemaal goed is Mirag!! Is toch een geruststelling he!
Zozo, je bent al aardig bezig geweest vandaag!! :naughty: Rest van de dag lekker relaxen he!! :mrgreen:
mirag, fijn dat alles goed was…jee je hebt al veel gedaan vandaag!!!
Nog ff en je hebt ook verlof, wat gaat het snel he!
cin, aaahhhh die Levi, fijn dat hij daarna wel lekker gaat spelen. Heb je nog wat kunnen rusten vanmorgen?
wbt waterpokken, in de zwangerschap kan het geen kwaad voor je beebje hoor, tenminste als je ze zelf al hebt gehad als kind dan krijg je ze niet meer.
Voelde me net Free Willy in bad, maar oke heb kunnen rusten :lol:
Waterpokken klopt indd dat het nu niks uitmaakt, zolang beeblief nog in de buik zit.
Als ik echter moet bevallen en Levi zou dan toevallig wel de waterpokken hebben is het een ander verhaal, maar daar gaan we nu niet vanuit.
Als hij besmet is, dan is het zo op dit moment! Kunnen we niks meer aan veranderen.
Mirag. Wat slik jij??? Ik wil die energie ook hebben :mrgreen:
Doe je wel een beetje rustig aan?!
Duim efkes voor Matsjo. Hopelijk lukt het strippen bij haar!
Ik duim mee!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Kom vandaag ook energie te kort
Zou ook best wel een tukkie willen doen hahahaha…
hey dames,
jullie maken het wel spannend hoor. laat mij die baby’s zien!
ik heb vrijdag een echo om termijn te bepalen:)
@Ylerion wrote:
hey dames,
jullie maken het wel spannend hoor. laat mij die baby’s zien!
:dance: ben benieuwd meid!
ik ook.
ik denk zelf dat ik nu zo een 6 weken ben. maarik ben echt al zo misselijk. niet normaal. ik kan niks anders naar binnen krijgen dan water, cola, meloen en yoghurt
@Ylerion wrote:
ik ook.
ik denk zelf dat ik nu zo een 6 weken ben. maarik ben echt al zo misselijk. niet normaal. ik kan niks anders naar binnen krijgen dan water, cola, meloen en yoghurt
Hmm ook geen cracker of brood? Dat is tenminste nog iets vullends!
Het colaplaatje herken ik wel haha. Ik dronk eigenlijk geen cola meer e.d. maar sinds deze zwangerschap wel dus, anders hield ik niks binnen.
Spannend spannend!!!
Hoelaat heb je de echo?
super spannend. we moeten er om 11:45 zijn. word wss wel een inwendige echo aangezien ik een maatje meer weeg, maar dat maakt niets uit.
nee krackers enzo liggen me gewoon al zwaar op de maag. en idd. de cola werkt een beetje tegen de misselijkheid. iig blijft de meloen zo binnen. ik kijk het een weekje aan en anders ga ik gewoon de emesafene vragen die ik ook met alaina heb gehad. toen was het ook echt extreem
@Ylerion wrote:
Spannend hoor!! Ben ook reuze benieuwd!! :mrgreen:
Balen van je misselijkheid!! :hug:
ylerion, spannend hoor…ik denk dat ze zowiezo een inwendige echo doen rond die termijn, wij kregen met 8 weken ook nog een inwendige echo. Ach als ze het maar kunnen zien, toch?
:hug: voor je misselijkheid (er zijn tabletjes voor he…die werken super!)
@Ylerion: wat balen dat je nu al zo misselijk bent!!!
En denk idd dat het ook een inwendige echo zal zijn…geloof dat ik met 10 weken zelfs nog een inwendige echo kreeg…moet zeggen dat ik het niet zo erg vond als ik had verwacht!
@bieslookje…herkenbaar! Ik doe ook niet zoveel meer op 1 dag. Vanmorgen nog wel boodschappen wezen doen, afzuigkap schoongemaakt (wat een rotwerk!!) en ben nu maar eens begonnen met het inplakken van foto’s uit 2005!!! (tja als ik die oooit nog in wil plakken dan moet het NU, na de komst van de kleine geef ik mezelf weinig hoop dat ik die oude foto’s nog eens inplak! :?
Maar alles gaat op een heeeeeeeel rustig tempo!
@Cin: ach…levi het koalabeertje…als ie het daarna maar naar zijn zin heeft op de PSZ he? Da’s belangrijkste!
Voor iedereen die ik vergeet…sorry!!
@ bieslookje. ja Emesafene heb ik met alaina gekregen, maar de docter wil de echo afwachten, geen idee waarom, maar ok, ff bikkelen deze week dus.
@ tulpjes. het is echt een flashback. ik was met alaina ook zo misselijk en zo snel al, maar dit slaat echt alles.
en ze zei al dat het een inwendige echo zou worden, ik vind het prima als ik maar wat zie en duidelijkheid krijg:)
met alaina had ik een uitwendige echo met 10 weken, maar bleek toen al 11 weken te zijn
Och ja liever een inwendige echo en het allemaal goed zien, en genieten dan een uitwendige en het allemaal niet zo goed zien en stressen :mrgreen:
juist:)
Wat als:
je een “vriendin” hebt, die in december bij jou op bezoek zou komen maar toen niet kwam opdagen.
Laterna 10 duizend keer mailen wanneer zij zou kunnen maar daar geen reactie op krijgen.
Als ze belt, tja toen had ik er even geen behoefte aan om op te nemen (1x maar hoor) :oops: en dat was de vorige week (lees; en in december hadden we afgesproken).
Ik ben de laatste tijd continue bij haar geweest. Is op zich niet erg hoor, maar ik moet continue in de auto springen en dan een half uur rijden (enkel). En ja dat heb ik over het algemeen wel over voor een vriendschap, maar is dit nou echt vriendschap??? :think:
Nu schreef ze weer op mijn hyves dan, dat ze de 22e maart zou kunnen maar dan moest ik wel weer naar haar komen.
Nee dus, dan ben ik over de 37 weken zwanger (en aangezien het gerommel soms in me buik en al rij ik dan liever niet meer verder alleen dan een aantal minuten :oops: ) en verrek nu al van de pijn met autorijden.
Vermoeiend en moeilijk soms! Bij me vorige zwangerschap al heel wat mensen verloren omdat ik meer op me strepen ging staan en nu dus blijkbaar weer.
Of zou ik dan echt zo enorm moeilijk zijn…, :think: :shifty:
blablablablablabla
Dames, nog 7 pagina’s en dan weer een nieuw deeltje!!! :dance:
Laten we het een zeer positief deeltje maken daaro, met veel mooie baby’s en positieve testen en mooie echo’s :inlove:
:think: Mijn mening:
Idd lastig, maar je vriendin moet nu gewoon ff begrijpen dat als ze wilt afspreken dat ze dan lekker naar jou toe moet komen, omdat het voor jou gewoon even te lastig is om naar haar toe te gaan!! Neem aan dat je haar dat ook wel heb uitgelegd?
Ik moet er ook niet meer aan denken om zo een stuk zelf te rijden hoor… Die gordel zit al aardig in de weg en ben altijd blij als ik thuis ben zodat ik weer lekker me benen kan strekken!!
En ik zou zeggen doe niet zoveel moeite… Je bent al vanaf december achter dr aan aan het hobbelen…
Mensen moeten maar begrijpen dat je even gas terug neemt en aan jezelf denkt nu je zwanger bent hoor!!
En als ze dat niet kunnen, jammer dan…
YEAH!! Idd nog 7 pagina’s!!
Hoop ook dat we daar de BUB’s mogen zien!! :inlove:
EN idd… POSITIEVE testen!!
nog even geduld hoor die pos testen… we wachten nog even… liefje heeft vanav maanda andere nieuwe baan… dus we kunnen nog niet ander huisje kijken… dat word volgend jaar…
dus ergens april mei gaan we weer is kijken…