maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

sem, ja ben wel weer bijgekomen van zaterdag, was best vermoeiend…lichamelijk ook.

cin. pff ja dat gerommel, ik heb het ook nog steeds…stom he zegt ook niets over wanneer het begint :?

Semmie: Zal vast niks zijn. Maar wel fijn dat je even belt met de VK.

Mirag: Gelukkig is alles weer rustig bij jullie :slight_smile:

Cin: Beeb mag over een paar daagjes komen hoor :stuck_out_tongue: Djaidon was met 36w1d geboren, maar iets langer blijven zitten is natuurlijk helemaal niet erg :smiley:

Bieslookje: Hier gaat het redelijk. Hoop gedonder weer. Mn pa is voor een week naar Portugal en het viel hem vies tegen, hij belde me zaterdag op dat het vliegen met een buis in je keel niet echt oke is, het weer erg tegenviel en hij ziek op bed lag :frowning: We hadden hem al steeds gezegd dat ie rustiger aan moest doen omdat hij heel erg hard achteruit gaat, maar daar is ie gelukkig nu zelf ook achter gekomen. Vannacht komt ie thuis, ben blij als ie weer in de buurt is :slight_smile:

Oma gaat ook niet helemaal goed. Ze is zwaar depressief en de kanker is ook nog niet helemaal weg. En als klap op de vuurpijl heeft ze ook nog een te horen gekregen vorige week dat dr zus acute leukemie heeft… Arm mensje…

Djaidon gaat ook niet helemaal oke. Heeft paar weken geleden een “slechte” ervaring gehad met poepen. Was erg hard en deed natuurlijk zeer, als gevolg dat hij nu dus al weken slecht poepte. Van de arts hadden we zakjes gekregen om de ontlasting zachter te maken, maar de laatste 4 dagen heeft ie gewoon niet gepoept en at ook heel erg slecht tot niet. Vandaag heeft ie gelukkig wel gepoept met veel geschreeuw en gaat weer ietsjes beter.

Sorry voor diegene die ik vergeet :oops:

Dikke Knuf LoeLi :hug: :-*

Ook voor paps, oma en Djaidon

:hug:

Lisette, jeetje het zit ook niet mee bij jullie he, had nu gehoopt dat het zowel met je vader als oma wat beter zou gaan. :hug: Ach arme Djaidon, hopen dat het bij hem ook snel wat beter gaat :hug:

Even een hele dikke knuffel voor Lisette en Djaidon :hug: :hug: :hug: :hug:

VK gebeld… Rare fratsen van de beeb zijn best normaal, ze hoort het wel is vaker voorbij komen…

Moet wel in de gaten houden dat het niet te vaak gebeurd… Dat zou dan weer niet normaal zijn…

Maar voor nu dus geen zorgen :D:thumbup:

@Sem wrote:

VK gebeld… Rare fratsen van de beeb zijn best normaal, ze hoort het wel is vaker voorbij komen…

Moet wel in de gaten houden dat het niet te vaak gebeurd… Dat zou dan weer niet normaal zijn…

Maar voor nu dus geen zorgen :D:thumbup:

:dance: :dance: :dance: gelukkig maar!

@ Sem gelukkig dat het normaal is dat de beeb je buik tot fitnesszaal heeft gebombardeerd. :smiley:

@ Tulpjes ik kan me de dubbele gevoelens wel voorstellen.

@ Cin, Bieslookje en Mirag gelukkig voelen je wat beter

@Li hopelijk keert de rust snel terug bij jullie

Ik ben net weer ongi geworden. :roll: Ik baal wel natuurlijk, maar kan er nu redelijk mee omgaan.

Ik heb vandaag van 9 tot 14u gewerkt ipv tot half 5. Dat was de max voor vandaag, morgen weer een nieuwe dag.

Goed dat je eerder gestopt bent met werken Bianca… Rustig aan hoor!!

Idd… Morgen weer een nieuwe dag!!

Kl. van die ongie weer :hug:

knufff li… als je me nodig hebt just scream out te window and i hope i hear it… …

knuffff

YEAH!! De maandag zit er weer bijna op!! :dance:

Ieieie!! Vanaaf om 19:00 uur naar de tandarts… AAH! :shifty:

Gelukkig is het alleen controle :mrgreen:

:dance: Geen gaatjes!! Goed gepoetst!! Alleen beter flossen blablabla!! :mrgreen:

En ff een afspraakje maken voor de jaarlijkste schoonmaakbeurt bij de mondhygienist :D:thumbup:

MOGUUUUUUUUUUUUUUH!! :mrgreen:

Hoe is het met de BIB’s?? :-*

En met de rest van de lady’s???

@sem…gefeliciteerd!! Geen gaatjes is altijd een hele opluchting he??

@Lisette: Ook hiervandaan even een dikke knuffel voor jullie!! :hug:

@cin…wow…je gaat me echt nog inhalen zeg! Alhoewel…verliezen van de slijmprop zegt idd niet zoveel…maar dan weet je iig dat er iets bezig is!

Hier:

BIB…en voor mijn gevoel gebeurt er nog niet zoveel…nog 4 dagen tot de uitgerekende datum! Overmorgen weer langs de gyn! Ben benieuwd of hij iig checkt of er al wat aan het gebeuren is daarbinnen of niet? IIG weer een echo en CTG al hoop ik heeel stiekem dat die afspraak niet meer nodig is omdat we dan allang aan het genieten zijn van ons kleintje!

Hier ook BIB…

heb gelukkig weer goed geslapen wel veel last van mijn onderbuik sinds gisteravond, een drukkend pijnlijk gevoel, wat wel weg trekt als ik rustig zit of lig, maar zodra ik opsta is het er weer.

sem, wat fijn dat je geen gaatjes had bij de tandarts…ooo ik heb er altijd zo’n hekel aan om naar toe te gaan. Gelukkig ook dat de capriolen die je beebje uithaalt er toch gewoon bijhoren!

Tulpjes, t is wel spannend zo he, wie weet ben je vanmiddag ineens “bezig”, terwijl je nu nog niets voelt…ik duim voor ons allebei haha

bianca, fijn dat je er nu wat beter mee om kan gaan voor je zelf, maar geef je toch ff een :hug: .

Goed dat je aan jezelf hebt gedacht mbt je werk!

Spannend hoor BIB-ers!! :mrgreen:

Dus wie weet hebben we over een paar dagen BUB-ers!! :inlove:

Wel balen van je buikpijn bieslookje :hug:

Lekker rustig aan doen de laatste dagen!!

@Sem wrote:

Spannend hoor BIB-ers!! :mrgreen:

Dus wie weet hebben we over een paar dagen BUB-ers!! :inlove:

Wel balen van je buikpijn bieslookje :hug:

Lekker rustig aan doen de laatste dagen!!

ik hoop het!!!

Bianca. :hug:

Begint wel lekker spannend te worden hiero met die BIBBERS :mrgreen:

Hiero alles rustig! Zoonlief was weer erg vroeg wakker vanochtend bleh.

Hij zit nu op PSZ, dus mama heeft efkes lekker rust!

Er heerst nu wel de waterpokken op PSZ, dus ben efkes in afwachting van telefoontje van VK of dat kwaad kan voor de beeb.

Maar volgens mij niet (wat ik lees op internet).

Hoe ging het afscheid op de PSZ vandaag Cin??

Weer traantjes bij Levi? Of viel het mee?

Geen id van die waterpokken?? Vriendlief z’n neefies hebben het een tijdje terug ook gehad en ik mocht van de vk gewoon bij ze in de buurt komen omdat ik het al gehad heb! :smiley:

@Sem wrote:

Hoe ging het afscheid op de PSZ vandaag Cin??

Weer traantjes bij Levi? Of viel het mee?

Geen id van die waterpokken?? Vriendlief z’n neefies hebben het een tijdje terug ook gehad en ik mocht van de vk gewoon bij ze in de buurt komen omdat ik het al gehad heb! :smiley:

Ja indd ik heb ze ook al gehad, dus zal wel meevallen allemaal!

Nou hij was weer een koalabeertje met grote tranen vandaag! Hij plakte weer stevig aan mij vast pff.

Maar hij liet zich nu wel door mij hem overbrengen zal ik maar zeggen naar de juf toe.

Maar ja och, als ik dan weg ben is het weer goed volgens mij!

Puur het afscheidsmoment, daar moet hij aan wennen. En dat terwijl hij PSZ kei leuk vind haha.