maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

tulpjes, hoe is het afgelopen met jullie family-fix?

Was dus niet aan de orde bij die van jullie?

Cin. Hoe is het eigenlijk met de oortjes van Levi?

Slaap ze straks…

Angela, fijn dat je nu nog goed kunt slapen…hopelijk blijft dat zo voor jou!

Hoe is het met de andere dames???

BIB…

Ik heb vannacht gelukkig beter geslapen, maar 3 x een lichte voorwee gehad, verders “maar” 4 x eruit om te plassen. Mocht vanmorgen uitslapen van vriendlief…zo lekker, was lang geleden.

Hier net even lekker geslapen, was wel nodig zeg :oops:

Met de oortjes van Levi gaat het super :dance:

Hij is weer een lekker vrolijk kletsend menneke, houden zo dus haha.

Tulpjes. Lekker hoor als je nog zo lekker slaapt! Houden zo tot aan de bevalling zou ik zeggen, dan heb je nog genoeg energie nodig :wink:

So ga weer efkes verder kijken voor een keukentje voor Levi en een wiegje of zo voor de beeb (voor de eerste weken op de kamer).

cin. wil je een houten of een plastic keukentje?

Voor een houten weet ik nog wel een goed adres met een super service!

als je wil weten moet je maar ff pb-en, maar misschien ken je die ook wel al is in o.effelt.

@bieslookje wrote:

als je wil weten moet je maar ff pb-en, maar misschien ken je die ook wel al is in o.effelt.

Je hebt een pb :mrgreen:

@Cin. wrote:

@bieslookje wrote:

Je hebt een pb :mrgreen:

jij ook :mrgreen:

BIBers jullie weten het spannend te houden :naughty:

Ik weet van de afweerstoffen door het bloedonderzoek bij de vk. Het aantal afweerstoffen is “dubieus” :roll: Ze weten dus niet zeker of ik genoeg heb of niet. Ik werk niet met kinderen, ook niet in een ziekenhuis dus de kans dat ik er mee in aanraking kom is niet zo groot, bovendien komt de rode hond in nl bijna niet meer voor. In dat opzicht is de keus dus snel gemaakt, maar stel je nou net voor dat mijn buurkindjes de rode hond krijgen :doh: Nou ja we tobben en dubben hier nog even verder.

Sorry t is weer ego geworden… :oops:

Bibbers nog ff volhouden.

Ik ga hier weer ongi worden vandaag of morgen. Ik heb gister een test gedaan, maar hardstikke negatief. In de eerste minuut al. Ik hoopte gister mijn zusje een leuk verjaardagscadeau te geven, maar helaas.

Dat betekend dus weer een nieuwe ronde van inwendige onderzoeken op weg naar een eisprong. Maar wel weer bij onze eigen arts, die vind ook mijn linker eierstok, dus da’s wel fijn. dan krijgen we tenminste een goed beeld.

Ik ga vandaag ook weer voor het eerst werken. Ik ga gewoon kijken hoelang mijn rug het vol houdt. Heb al met mezelf afgesproken dat ik niet extra pijnstillers ga pakken, als het niet meer gaat dan ga ik naar huis.

Fijne dag allemaal.

bianca :hug: en groot gelijk, denk aan jezelf hoor, als het niet gaat dan moet je lekker naar huis gaan.

sanne, lijkt me idd lastig om te kiezen…wanneer moet je het weten (of iig van jezelf uit besloten hebben wat je gaat doen?)

hier…BIB…

@Bianca…wat balen! :hug: Sterkte de komende ronde!

En hoe is het gegaan met werken? Heb je het de hele dag volgehouden?

@sanne: lijkt me ook een super lastige keuze…het liefste wil je natuurlijk meteen weer aan de klus?! Of zijn jullie zo wie zo van plan even een time out te nemen?

Hier: BIB. Voel me verder helemaal prima…de zon schijnt hier weer dus ga zo maar weer ff wandelen (wandelen en traplopen schijnen de bevalling te kunnen opwekken??? 8) :smiley: ).

Zo raar…we zijn er eigenlijk allebei helemaal klaar voor en beginnen er een beetje op te wachten…en tegelijkertijd lekker genieten van iedere vrije dag die we nog met z’n tweetjes hebben! :smiley:

Hey dames, lekker weekend gehad?? Ikke wel!! Zaterdag voortuintje gedaan en raampies gelapt… 's avonds lekker met vriendlief een hang-avondje gehad…

Gister lekker wezen wandelen en lekker op tijd naar bed gegaan!

Hoe is het met de BIB’s??

Jeetje Cin, wat een nacht had je gister :hug:

Altijd fijn als de beeb je blaas gebruikt als boksbal he… :wall:

Wat fijn dat het goed gaat met Levi z’n oortjes :dance:

sanne, blijft dus een lastige keuze?? Moet je snel beslissen of heb je nog de tijd?

Dikke knuf Bianca :hug:

Hopelijk hou je het goed vol op je werk!! En anders weer lekker naar huis gaan!!

Tulpjes, echt heerlijk dat jullie er klaar voor zijn!! Tis idd wachten wachten wachten :roll:

En wat lekker dat je zo goed slaapt!!

Angela, geniet ook nog maar van je goede nachtrust!! Hopelijk blijft het zo de rest van je zwangerschap!! :pray: :pray: :pray:

Ik doe er een moord voor om 1 nacht door te slapen!!! :roll:

Hmm hier had beebje een vage actie vanmorgen… Hij lag te shaken in me buik alsof ie geelektrocuteerd werd ofzo :think:

En dat een paar keer achter elkaar… Werd er gewoon wakker van…

Jullie wel is gevoeld??

Dinnie Li had al op google gekeken wat het zou kunnen zijn en waarschijnlijk zijn het “gewoon” stuipjes, maar ik ga vanmiddag toch de vk nog even bellen voor de zekerheid :roll:

Hij is ook echt ZO druk vandaag… Pfff…

Oja, zaterdag ook nog de 1e karate kick tegen me rib aan gehad van de beeb…

Wat een :silenced: gevoel zeg!!

Hallo allemaal!

Kom op bibbers wij willen baby’s zien!! :smiley: (maar jullie vast ook haha)

Cin; pfff wat een nacht was dat zeg! Begin hier ook aan chronisch slaapgebrek te lijden… van de week es tussendoor wat slaap proberen te vangen.

Bianca; balen van de neg test! Succes met werken vandaag.

Hier een rotweekend gehad. Begon zaterdag met misselijk, spugen en diarree. Vervolgens mega-ruzie met vriendlief waardoor ik helemaal in de stress geraakte. Zaterdagavond nog langs de huisartsenpost omdat ik ineens een heel raar gevoel op mijn borst had, net alsof mijn hart eruit wou. Gelukkig was met mijn hart niks mis, bloeddruk was ok, had wel koorts. Gevoel dat ik had was beetje te verklaren door evt een geprikkelde slokdarm. Voor de zekerheid heeft ie toch nog mijn urine nagekeken. Daar zaten ontstekingscellen in en een heel klein beetje eiwitten. Zou volgens hem geen teken zijn van zwangerschapsvergiftiging omdat mijn bloeddruk tip top was, maar misschien een sluimerende blaasontsteking. Moet dus zo even naar de huisarts om nog even wat urine te laten checken.

Gisteren voelde ik me de hele dag brak, vandaag lijkt het iets beter te gaan.

Sem dat babygeschud herken ik ook, maar ik maak me er eigenlijk niet zo ongerust over… volgens mij doen ze dan gewoon even gymnastieken :smiley:

Dat denk ik ook hoor :smiley:

Maar een belletje kan nooit kwaad…

Jeetje wat een kl*te weekend zeg :hug:

Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter!! Koorts weg??

Ook alles weer ok tussen jou en vriendlief??

Mirag. Beterschap! :hug:

Hoe is het nu tussen vriendlief en jou?

Sem. Tja me beeb maakt ook af en toe bewegingen en al waarvan ik zoiets heb vanne: wat ben jij aan het doen :lol:

Haha heerlijk he, een karate kid in je buik :inlove:

Bianca. Weet je zeker dat je ongesteld gaat worden meid? :hug:

Negatieve zwangerschaptest hoeft nog niet meteen zoveel te zeggen he…,

Hier sneeuwd het al de hele ochtend :wall:

Verder gaat het hiero wel, gisteren volgens mij een soort van slijmprop verloren, met wat licht bloedverlies.

Daarna alleen nog maar heel veel slijm!

Beeb is giga actief, dus zal wel goed zijn.

Weet alleen niet of het echt een slijmpropje was haha, met Levi nooit gehad!

Maar ja dat hij nog maar lekker tot de 37 weken blijft zitten!!!

Sem ben benieuwd wat de vk zegt :slight_smile:

Koorts lijkt weg ja; merkte vanmorgen wel dat ik 2 kilo ben kwijtgeraakt op twee dagen … hoop dat dat geen kwaad kan voor beebje.

Lucht tussen vriendlief en mij is ook weer geklaard gelukkig. Hebben afgesproken dat we het volgend weekend iets leuker gaan aanpakken :slight_smile:

Cin, wat een kl. sneeuw he :wall:

Hier sneeuwde het ff… Is nu al een tijdje door!!

Tis verder wel donker en grauw buiten… bah bah bah!!

Zo lekker scheen het zonnetje het weekend en nu is ie nergens te bekennen!!

Jaaa beebje moet nog wel eventjessss blijven zitten he!!

Mirag, gelukkig is het weer goed tussen jullie!

Fijn dat de koorts weg is… Houden zo!! En nu lekker relaxen de rest van de week!!

sem, misschien had beebje de hik? Maar idd belletje naar vk kan geen kwaad, hoelaat kun je bellen?

Mirag, wat een weekend… :hug: gelukkig dat tussen vriend en jou weer opgelost is, is toch niet leuk he. Ben je verder weer helemaal opgeknapt?

tulpjes…zon…heerlijk, maar hier niet, hier sneeuwt het :? ik ben wel klaar met die sneeuw!

cin, vannaht beter geslapen? Het schijnt dat ook al verlies je wat van de slijmprop dat dat niets wil zeggen over wanneer de bevalling begint. Mijn vk zei laatst dat als ik wat verloor het nog wel 3 tot 4 weken kon duren…

pearlie, hoe is het?

en hoe is het met Lisette?

Minniemin, patripiex en patricia, hoe is het met jullie?

ik heb net beetje opgeruimd en heb gewoon geen energie meer…

was trouwens net ook heel boos op onze hond… :twisted: :twisted:

Pakt ie zomaar zoontjes boterham van de tafel af…hond word echt steeds brutaler… :twisted:

(is verder wel lief hoor)

Hahahaa… Die dacht zeker hey dat bammetje ziet er lekker uit… :mrgreen:

Ik kan/ga om 2uur de vk even bellen… Zal vast niks zijn hoor… Maja…

Hoe is het verder met je?? Beetje bij kunnen komen van zaterdag?? :-*

haha Bieslookje. Brutale beesten soms he :roll:

Nee dat had ik indd ook op internet gelezen dat het niks hoeft te betekenen. Ondanks ik dat weet, maakt de gedachte mij alleen al zenuwachtig haha :oops:

Ook omdat het zo ontzettend rommelt, jeetje. Moeten maar zo denken: me lijf maakt zich gewoon al een beetje klaar, en meneertje viert nog lekker feest :mrgreen:

Heb vannacht wel beter geslapen ja, ietsjes :?

Lagen er al vroeg in, ivm het gerommel in me buik (toen werd het ook meteen rustiger).

En om 6 uur hoorde ik een kleine kabouter de hele tijd lachen en springen op bed! Ja daaaaag dus, ik ben lekker blijven liggen haha.

Manlief was toch werken, dus ik kon lekker blijven liggen en zoonlief heeft zich nog goed vermaakt op zijn kamer.

Heerlijk zeg dat ie zichzelf goed kan vermaken!! :thumbup:

Iig beter dan dat ie naast je bed staat: Mamaaaaaaa mamaaaaaaamamamamama mamaaaaaaaaaaaaaa :lol:

Kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwappig van word :shifty:

:hug: