goeiemorgen dames… nog steeds BIB hier…
net bij de huisarts geweest en het was goed nieuws… geen migraine gelukkig…de lichtflitsen en celletjes sliertjes tunnels in mijn ogen betekend dat ik heel moe ben, kan van stress en inspanning lichamelijk en geestelijk zijn. en Dinsdag was het dus op zijn heftigs… het is niet erg zei ze je word niet blind of je hebt geen enge dingen in je hoofd (altijd fijn om te weten) maar heel vervelend is het wel…
dus advies, vaker zonnebril op eventueel ook gewoon in huis als je tv kijkt of achter de pc zit dan is het licht niet zo fel en hebben je ogen meer rust… en zowiezo als ik naar buiten ga… en gewoon een paracetamol nemen…
mocht ik weer een aanval krijgen, gauw lekker in bed duiken en ogen sluiten
Lins, fijn dat je weer bent goedgekeurd!! :thumbup:
Alleen de resus nog even afwachten dus… Hopelijk is dat ook allemaal goed!!
Aha gelukkig geen migraine pearlie! :thumbup:
en rusten he!! :-
Hier vandaag weer een goeie dag :lol:
Had gister echt een dip dag denk ik… Achja, hoort er allemaal bij he!!
Gisteravond ook weer cursus gehad… Was erg leuk en vooral weer erg informatief :thumbup:
Hoe is het met de dames hier?? :-
cin. dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd!
sem, gaat het vandaag wat beter met je? Enne af en toe flink klagen mag best hoor!
patricia, fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
sanne, ff een :hug: voor jou
bianca-k…spannend zeg, oe nog een paar dagen en je weet meer.
lins, fijn dat je weer goedgekeurd bent.
pearlie, gelukkig dat het niets ernstigs is, maar blijft natuurlijk wel vervelend. Hopelijk helpen de tips van de ha.
wie ik vergeet…sorry…
ikke: BIB…had vanmorgen wat last van nesteldrang en heb er maar even aan toegegeven.
Ga zo ff op de bank liggen, wat bijkomen. Vanavond hebben we avondake en morgen begrafenis, voordat ik morgen BIB kan zeggen is het misschien pas 's avonds, maar mocht er een bia zijn dan laat ik het via mijn buddy’s van het maart-topic wel wat weten…
Bieslookje. Heel erg veel sterkte vanavond en morgen meid :hug: :hug: :hug:
ps. spam in spamtopic :mrgreen:
Sanne. Wat zijn de risico’s als je nu nog niet wilt testen voor antistoffen als je nu eventueel zwanger zou worden?
Heb je die al helder voor jezelf? Denk dat dat de afweging een beetje gemoedzamer maakt?! :think:
Verder gewoon even een dikke knuffel voor jou! :hug:
Heel veel sterkte morgen bieslookje :hug:
Gaat weer goed vandaag!! Gelukkig!! En idd… Af en toe lekker klagen kan geen kwaad :mrgreen:
@Bieslookje…veel sterkte vanavond en morgen!
@sem: super dat het beter gaat!!
@lins: super! Weer goedgekeurd!
Hier: BIB. Denk dat de buikpijn van de afgelopen dagen meer indalingsweeen zijn geweest, want voel nu opeens een druk naar onderen die ik eerst niet had. Nou ja…dat betekent iig weer een stukje verder!
Vandaag na het inkopen doen helemaal kapot…afspraak met een vriendin maar afgezegd. Merk dat ik nu ook echt ff behoefte heb aan ‘niets’ en ff niemand om me heen…
o ja…las net dit op internet:
http://www.nu.nl/economie/2198977/fout-in-onderstel-kinderzitje.html
Wij hebben dus een family fix…misschien een van jullie ook?!
Lees het nu ook op de site van maxicosi…dus morgen maar ff naar de babywinkel vrees ik!
@Tulpjes wrote:
o ja…las net dit op internet:
http://www.nu.nl/economie/2198977/fout-in-onderstel-kinderzitje.html
Wij hebben dus een family fix…misschien een van jullie ook?!
Lees het nu ook op de site van maxicosi…dus morgen maar ff naar de babywinkel vrees ik!
Wat is de family fix? :oops:
Family fix is het nieuwe ‘onderstel’ van de maxicosi die je in de auto kunt bevestigen…je hoeft dan niet steeds in de weer met gordels enzo. Je klikt zo’n family fix in de isofix aansluitingen van je auto.
wat is het rustig hier…
Iedereen is aan het genieten van de zon denk ik :mrgreen:
Tis echt heerlijk weer buiten!! Net even het voortuintje gedaan, ben nou al weer op pfffff… :roll: :mrgreen:
Nu maar even relaxen dus…
Hoop dat vriendlief snel thuis komt van zn werk dan kunnen we nog even de stad in…
ja heerlijk weer. ik ga zo even lekker met alaina in de buggy boodschappen doen. alhoewel ze liever gewoon loopt
erg laat maar…BIB
Vannacht dacht ik echt dit gaat een BIA worden, maar helaas…had vannacht bijna de hele tijd weeen, erg onregelmatig en helaas na het opstaan vanmorgen zwakte het weer af. Wel heb ik de hele dag als ik opsta dat ik dan een zwaar duwend gevoel heb in mijn onderbuik.
Vandaag dus begrafenis van Oom van vriendlief gehad, pffff was wel erg emo, ben ook helemaal toto, dus kom morgen verder bijlezen…
Hier ook nog even een BIB
Wij hadden hier een super relaxedte zaterdag! Echt eentje die we in geen tijden gehad hadden…heerlijk! Inmiddels zitten ook de family fix in de auto, hangen de laatste schilderijtjes in de babykamer op en hebben we de babyfoon uitgetest. Tja en nu?? W88!!
Bieslookje…dat drukkende gevoel heb ik ook als ik opsta…d8 dat dat te maken had met indalen van de baby?
Was het wel een mooi afscheid van de oom van je vriend??
Wat een rust hier verder!
(by the way…er ligt hier weer een onwijs pak sneeuw :?..niet handig met naar het spital rijden…want die ligt halverwege een berghelling…maar goed verw8 vannacht niet zoveel!
Ben al vanaf 4 uur wakker, en vanaf half 5 op
Was een korte nacht, eerst 10 duizend keer er uit om te plassen (zoonlief schopte de hele tijd tegen me blaas aan) en daarna was er buiten wat lawaai waardoor andere zoonlief wakker werd en dus besloot om niet meer te gaan slapen…,
Lang leve de t.v. op dit moment :o (nick junior staat hier al vanaf 5 uur op)…
Hij is wel ramkapot nu haha, zit de hele tijd te gapen en al maar ja.
Straks weer terug naar bed, en moeders ook!
- tralala diediediedie tralalalala *
Bieslookje. Was het een mooi afscheid?
Kan me voorstellen dat je er dan helemaal door heen zit op zo’n dag, altijd een zware belasting :hug:
Tulpjes. Sneeuw??? :shock:
Nee hier gelukkig niet, hopelijk blijft het ook weg
Hier weer veel slijmverlies en drukkend gevoel beneden haha (doe julie na BIBBERS).
Zal wel aan het indalen zijn of zo, ik weet het ook niet anders.
Hoe is het met de bibbers???
Cin wat vervelend zo’n korte nacht. :hug:
Ik moet zeggen dat ik zelf toch best goed slaap s’nachts.
wordt soms wel wakker maar val dan ook weer snel in slaap.
lig gelukkig niet uren wakker.
@cin…wat balen zo’n kort nachtje!!! Hopelijk vandaag een niet al te druk programma en kun je beetje uitrusten?
By the way…je gaat ons BIBBERs toch niet inhalen he??? 8)
Hier: BIB. Ben nog steeds verbaasd over hoe ik 'snachts slaap…als een roos!!! Ben wel wat vaker wakker om om te draaien enzo…maar slaap zo weer in! En dat na alle horror verhalen die ik altijd hoorde over de laatste weken van de zwangerschap… :dance: