maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

BIB…

Kom denk ik vanmiddag weer terug, mijn vader komt mij en zoontje zo ophalen, ga ik de hele dag naar mijn ouders…

BIB … en geen gerommel meer! Dus allemaal loos alarm gister. Had nog wel zoooo gehoopt, maar ja…vandaag weeeeer op kraambezoek bij een van de meiden van de zwangerschapscursus. Tja je moet toch wat doen om de tijd door te komen.

Wat betreft dat het hele verhaal van hyves / KOK etc.

Ik vind jullie allemaal heeeel lief, maar ga jullie niet toevoegen op hyves.

Heb ook veel van die ‘nieuwsgierige’ vrienden en familie en zou het niet leuk vinden als die via via hier mee gaan lezen…

@matsjo…jammer dat je niet meer zo meeschrijft! Maar begrijp het wel hoor!! Ben je nog wel mijn buddy hier?? En wat mij betreft hoef je ook echt niet van de lijst af…ben veel te benieuwd!

Hoop zelf trouwens ook dat ik niet nog 3 weken zo door moet lopen…pfffff :?

Tulpjes, wat lief he zo een klein poppetje!! En hopelijk heb je over een paar dagen je eigen poppetje in je armen :inlove:

Hahahaa Mirag!! :lol: :mrgreen:

Top dat je weer bent goedgekeurd bieslookje!! Hoe is het verder met je?

Lekker dagje bij je ouders vandaag??

Cin, mooi lijstje weer :inlove:

Verder alles goed?? :-

Matsjo, hier ook geen pb gehad van d’r, had wel netjes geweest, maar maakt verder niks uit, ze zal vast wel d’r redenen hebben gehad…

Hoe is het met de BIB?

Jammer dat je het nu zat begint te worden :hug:

Hopelijk word het snel BIA en BUB!!

Lins, tis zeker jammer dat er (vooral in dit topic) vaak een beetje troubles zijn… Maja… Hopelijk is het nu is een keer klaar!! En houden we dit groepie nog bij elkaar…

Hahahaa slome wedstrijd he gister!! :wall:

pearlie, heb je de ha al gebeld??

Angela, fijn dat het goed met je gaat!!

Leuk een pret echo!! En bijna vakantie!! Heerlijk meid!! Gaan jullie nog weg of blijven jullie thuis lekker relaxen??

Mijn klaagmoment:

Was ik gister toch super vrolijk en in een lollige bui = het vandaag totaal het tegenover gestelde… :?

Ben echt niet vrolijk vandaag, voel me klote, janken staat dichterbij dan lachen…

Heb ook echt zwaar kl
te geslapen, werd elk uur wakker en heb ook een dikke vette nachtmerrie gehad…

Me lijf doet niet wat ik wil, werkt me echt giga tegen…

Hele ochtend al last van harde buiken… Gelukkig doen ze geen pijn, maar hou het wel ff in de gaten…

Zal vast een super DIP zijn en komt ook wel weer goed… Maar voor nu…

In 1 woord: ZUCHT!!

Cin, van Harte Gefeliciteeeeeeeeeeerd met je B-Day!!

@Sem wrote:

Cin, van Harte Gefeliciteeeeeeeeeeerd met je B-Day!!

Thanx girl!

Vier er alleen dit jaar niks aan, weet niet had er geen behoefte aan (drukte en zo). :oops:

@Tulpjes wrote:
Wat betreft dat het hele verhaal van hyves / KOK etc.

Ik vind jullie allemaal heeeel lief, maar ga jullie niet toevoegen op hyves.

Heb ook veel van die ‘nieuwsgierige’ vrienden en familie en zou het niet leuk vinden als die via via hier mee gaan lezen…

Schandalig :hand: :lol: :lol: :lol:

Nee vooral doen waar jij je prettig bij voeld meid!

Jammer dat het niet een BIA is geworden, maar duim voor de BIBBERS dat het allemaal niet lang meer duurt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Sem wrote:

Mijn klaagmoment:

Was ik gister toch super vrolijk en in een lollige bui = het vandaag totaal het tegenover gestelde… :?

Ben echt niet vrolijk vandaag, voel me klote, janken staat dichterbij dan lachen…

Heb ook echt zwaar kl*te geslapen, werd elk uur wakker en heb ook een dikke vette nachtmerrie gehad…

Me lijf doet niet wat ik wil, werkt me echt giga tegen…

Hele ochtend al last van harde buiken… Gelukkig doen ze geen pijn, maar hou het wel ff in de gaten…

Zal vast een super DIP zijn en komt ook wel weer goed… Maar voor nu…

In 1 woord: ZUCHT!!

Herkenbaar. Doe rustig aan meid, en luister naar je lijf.

Gaat het niet, dan gaat het niet klaar.

Helaas is die achtbaan van emoties erg vervelend soms, je kunt je er soms maar het beste aan toegeven -> huilen en ff gewoon bleh doen is ook weleens lekker :hug:

Dikke knuffel voor jou!

Krijg gewoon tranen in me ogen van je reactie!! :?

Echt irritant en snap het ook niet zo goed allemaal… Maja… Ik kijk het nog ff aan op me werk en als het niet beter gaat vandaag dan ga ik toch echt naar huis…

Ga me baas ook nog even een mail sturen over het 1 en ander… Ben ik dat ook weer kwijt… :slight_smile:

Dus je doet helemaal niks aan de verjaardag?? Kan hoor… Heb ook niks gedaan in november… Vind het wel best zo hihi…

Maar toch een fijne dag!! En laat je hubbie je maar lekker verwennen :-

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG CIN!!! :-*

@Sem wrote:

Krijg gewoon tranen in me ogen van je reactie!! :?

Echt irritant en snap het ook niet zo goed allemaal… Maja… Ik kijk het nog ff aan op me werk en als het niet beter gaat vandaag dan ga ik toch echt naar huis…

Ga me baas ook nog even een mail sturen over het 1 en ander… Ben ik dat ook weer kwijt… :slight_smile:

Dus je doet helemaal niks aan de verjaardag?? Kan hoor… Heb ook niks gedaan in november… Vind het wel best zo hihi…

Maar toch een fijne dag!! En laat je hubbie je maar lekker verwennen :-

Gewoon naar huis gaan hoor! it is ook niet prettig voor jou, je baby en je lichaam!

Nee ik wil alleen nog maar uiteten met me man, verder wil ik niks. En dat doen we dan wel nog voor de bevalling :wink:

Weet niet, had er gewoon effe geen behoefte aan allemaal :think: :wink: :roll:

Lisette. Thanx meid! :-*

he zin ook al doe je niks met je verjaardag… toch van harte gefeliciteerd meid…

dikke kussss.

ja ha al gebeld morgen om half 9 geloof ik

Hoi meiden!!

Even een teken van leven vanaf mijn kant. Ik heb nog niets bijgelezen hoor, maar hoop dat het bij jullie allemaal net zo goed gaat als hier!

Kan alleen even geen tijd vinden voor kok. Erg druk met 2 kids, huishouden, kraamvisite en ook nog veel zhs afspraken (nacontroles voor mezelf bij div artsen).

Kom snel weer gezellig mee kletsen hoor!

Oh en Cin, van harte gefeliciteerd!! :dance: :-

:-

ik heb tweet en pb gestuurd en netjes antwoord gekregen.

sem ik herken je gevoel wel hoor! die buien heb ik ook achter de rug!!

sinds vanmorgen gaat het een stuk beter met me.

(alhoewel het slechte slapen veel plassen en draaien er nog steeds bij hoort)

matsjo je blijft gewoon op het lijstje hoor!

en ben idd ook veeeel te nieuwsgierig naar de geboorte straks dus ook al schrijf je niet meer dagelijks mee… zo nu en dan een berichtje kan ik mee leven hi

patricia hoop dat je snel een lekker ritme kan vinden voor de 2 kids!

en dat je weer wat meer tijd hebt om hier mee te lezen!

cin gefeliciteerd

Sem; dat bleh gevoel is ook hier erg bekend. Hoop dat het snel over is! :hug: :hug:

Cin van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Tulpjes en Matsjo; balen dat er nog geen BIA of BUB is! Hoop dat er snel verandering in komt!

Ik moet zo nog een middagje werken en dan heb ik al weekend. Heb er al helemaal zin in!

Vanmorgen nog even een keukenkastje opgeruimd. Kon het niet laten :?

Hey kwam hier ook weer eens kijken, maar gelukkig nog geen babyboom gemist :oops: :oops: :oops:

Ylerion dubbel gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws! Ben je al uitgestuiterd of jump je nog lekker door?? :inlove:

Sorry dames de rest is niet echt blijven hangen.

Hier is lichamelijk nu alles achter de rug, gelukkig heeft mn lichaam alles zelf gedaan. Maar nu dat achter de rug is komt de echte klap pas. We zitten nu alletwee in een megadip maar dat komt ook wel weer goed. gelukkig kunnen we goed met elkaar praten ook. Moet nu alleen nog een moeilijke beslissing gaan nemen. Het is niet zeker of ik genoeg antistoffen heb voor de rodehond. Ik kan daar een injectie voor gaan halen, maar dan mag ik nu drie maanden niet zwanger worden. Ik weet echt niet zo goed wat ik daar nu mee aan moet.

Knuf voor wie het nodig heeft :-*

Ha ladies,

Wat een drama weer hier. :wink:

@Ylerion gefeliciteerd met je zwangerschap en jullie nieuwe huis. Wij wonen ook in zuid- limburg, no ja bij Sittard net de grens over. Als ik iets voor jullie kan betekenen, hoor ik het graag.

@ Cin gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Sem ook deze dag gaat vanzelf wil om.

Voor alle BIB- dames hopelijk wordt het voor jullie snel BIA.

Voor iedereen die ik nu vergeet, ik ben echt niet een zeef op het moment, sorry.

Zoals sommige van jullie al weten, ben ik nu 1,5e week thuis met rugklachten. Ik ben een nieuwe behandeling begonnen, en daar kun je in het begin meer last door krijgen, En dat is dus zo. Het gaat nu gelukkig steeds beter, vandaag kon ik eindelijk weer eens zitten zonder al te veel pijn. Dus dat was wel ff lekker.

Ik ben vandaag ook weer in het ziekenhuis geweest, voor wat uitslagen van bloedonderzoeken. Ik heb deze cyclus inderdaad een eisprong gehad, en als het goed is precies in het weekend dat we ook de samenlevingstesten hebben gehad, en we dus moesten klussen. :slight_smile:

Dus volgende week is weer een spannende. Als ik ongie word, en ter zelf bescherming ga ik daar toch maar even vanuit, dan zal dat uiterlijk woensdag zijn.

Maar misschien krijgt mijn zusje gelijk en ben ik met haar verjaardag maandag zwanger. :slight_smile:

Hey bianca, lief van je

wij gaan bij Vaals wonen. deze maand all:)

Ik vind de omgeving daar echt prachtig, net of je in een ander land bent. In Valals zelf is dat dan ook weer echt zo. :slight_smile:

@ Sanne ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is. :hug:

Toppie dat het goed gaat met jou en je meiden Patricia :smiley:

Goed te horen dat het beter met je gaat Lins! Hoop dat het voor mij alleen bij vandaag blijft :pray:

Ja dat slecht slapen zal ook nog wel een tijdje zo blijven helaas…

Lekker dat je bijna weekend heb Mirag!! :dance:

Niet teveel soppen he!! :mrgreen:

Dikke knuf terug Sanne!! :hug: Fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten…

Idd een lastige beslissing! Hopelijk kom je er snel uit…

Aja gelukkig wel Bianca :smiley:

Gelukkig gaat het weer ietsjes beter met je rug!!

Maar blijft vervelend :hug:

Ik :pray: :pray: :pray: heel erg hard voor je voor volgende week!!

Zou een super mooi kado zijn voor je zussie…

@ sanne,

moeilijk meid, maar wat is het beste?

@cin…begrijp dat je jarig bent!!!

VAn harte gefeliciteerd!

@patricia: goed ff wat van je te horen…kan me voorstellen dat het druk is met 2 kindjes! Zodra je weer wat meer tijd hebt weer lekker kommen kokken hoor! 8)

@bianca…spannende tijd dus weer?? Succes met alle spanning en stress!

@Sanne…kun je niet een bloedonderzoek laten doen om te kijken hoeveel afweerstoffen je hebt?? WAnt begrijp dat je denkt dat je misschien te weinig afweerstoffen hebt…

En wat voor werk doe je? Kom je veel in aanraking met kindjes? (lijkt me ook een belangrijke overweging!!).

En verder …sterkte! Een MK blijft er echt inhakken he? Denk nu nog regelmatig terug aan hoe het was geweest als ik geen MK had gehad…en dat terwijl ik nu hoogzwanger ben! Denk dat 't altijd een stukje van je geschiedenis en leven blijft…

zo vandaag goedgekeurd bij de VK. bloeddruk was 110/65 ijzer gehalte perfect! de uitslag van de resus had ze nog niet binnen ,wel al injectie gehad.

verders ligt de kleine netjes met hoofdje naar beneden.

Ylerion snel al hoor! dat je in je huisje kan.

sanne is het niet zo dan dat je zwanger zou zijn je alsnog iets kan krijgen tegen die rode hond??en hoe weet je van de anti stoffen?

bianca top dat je in ieder geval de eisprong hebt gehad! ben erg benieuwd en ga duimen dat de samenwerking tussen ei en cel prima gaat verlopen hi…