Verder ben ik hier ook niet veel meer te vinden. Ben meer een meelezer op de achtergrond dan dat ik nog in dit topic meeschrijf. Ik schrijf ook actief in 3 andere topics en dan is het gewoon niet allemaal bij te houden. Betekent niet dat ik niet met jullie meeleef en hoop dat iedereen snel zwanger is en mag bevallen van een gezond kindje. Ik hoor dus eigenlijk ook niet echt meer op het lijstje. Begrijp het best als ik er af ga.
:-*
Dat weet iedereen hier ook. En volgens mij wilt iedereen gewoon ook nog lekker op de hoogte gehouden worden door je hoor!
Ik ben nieuwsgierig naar je…,
Bedoel net wat Lins zegt: we hebben al zoveel met elkaar mee gemaakt met z’n allen.
Ik vind het ook enorm jammer dat het groepje zo klein wordt, we verliezen mensen.
Daar in tegen worden sommige mensen meer closer met elkaar (mede ook via hyves, het persoonlijke tintje er aan).
Kijkje in het leven van…,
Maar de manier waarop sommige dingen gebeuren zoals inderdaad gewoon klakkeloss verwijderen en niet meer hier komen dat schiet bij mij persoonlijk dan in het verkeerde keelgat (zo zonder uitleg e.d.).
Dan vraag ik me af of wij alleen maar goed zijn geweest voor de tijden ter ondersteuning van het zwanger worden en verder niks meer.
Maar dan vul ik het in voor mezelf, hoe ik het op dat moment ervaar.
En nee mensen zijn mij geen uitleg verschuldigt hoor, maar zou dat wel erg fijn vinden :oops:
balen van die aanvallen pearli! hopelijk krijg je er iets voor!!!
cin ik sluit me bij je aan…
pfff ik verveel me…manlief kijkt voetbal (wat een saaie bedoeling op dat veld bah) daarna natuurlijk politiek( heb ik al helemaal niks mee ) hopelijk heeft ie daarna wel aandacht voor mij hihihihi…
pfff ik verveel me…manlief kijkt voetbal (wat een saaie bedoeling op dat veld bah) daarna natuurlijk politiek( heb ik al helemaal niks mee ) hopelijk heeft ie daarna wel aandacht voor mij hihihihi…