Ylerion: gefeliciteerd met jullie huisje!!!
Bieslookje: alles ok bij de gyn?
Hebben jullie allemaal elkaar toegevoegd op hyves ofzo???
Hallo allemaal,
Pfff ben beetje toto van acht uur werken… last van mijn banden ook. Vanavond lekker bankhangen dus!
Hier is weer lekker gekletst zie ik wel.
Tulpjes jij maakt het spannend met je gerommel 4-3-2010 is ook een leuke datum hoor ;)
Ik ben de laatste tijd ook erg emo als ik zo’n klein frummeltje zie… dus die hormonen hebben er vast iets mee te maken denk ik.
Wat de hyves-dumpster betreft… sommige mensen zijn niet zo goed te volgen … maar zoals Sem zegt: boeiiiiuhhhh!!! Wil wel nog even kwijt dat ik het hier wel gezellig vind En hoe verschillend we allemaal ook zijn… ik vind jullie super
Zooow, dat had ik laatst op de nationale complimenten dag niet gedaan… dus bij deze
pearlie :hug: voor jou, probeer je wel een beetje aan jezelf te denken?
Jammer dat een vriendschap zo moet eindigen of niet, helemaal als jij degene bent die altijd klaar staat. :hug: (ik ga je toevoegen op hyves)
Ylerion, super zeg, dat is 2 x goed nieuws in een paar dagen tijd!
mirag, vanavond lekker niksen dus…
ik ben weer goedgekeurd door de vk…
Ylerion. Geweldig zeg! Een nieuw huisje!!! :dance:
Tulpjes. Ja de meeste zitten hier wel bij elkaar op de hyves :mrgreen:
Zo houden we elkaar allemaal in de gaten hahaha lol.
Heb jij ook hyves?
Bieslookje. Fijn dat je goed gekeurd bent meid!
Nog een beetje kunnen rusten?
Mirag. Ik vind jou ook heel erg leuk :mrgreen:
en de rest natuurlijk ook hihi!
@pearlie wrote:
nog even in haken op die persoon waar jullie het over hadden…
zij was dus degene waar ik het laatst over had… blijkbaar had zij mij niet meer nodig en heeft mij laten vallen als een betonnen steen… waarom ze dit zo heeft gedaan snap ik niet enige uitleg en reden die ik krijg… is dat ze niet lang achter de pc kon zitten om met mij te babbelen vanwege haar bi… maar spelletjes en andere dingen kon wel… en ik washet zat om maar achter haar kont aan te lopen hoe het gaat… heb voor haar altijd klaar gestaan… maar nu ze is getrouwd en ze hebben een kindje heeft z mij niet meer nodig…
ze WAS wel mijn dinnie dacht ik. mdaarom was ze mijn getuige… maar ik heb niks aan een getuige die mij gebruikt als een vuile vaatdoek die je gebruikt en weg donderd als je hem niet meer nodig hebt… Ik ga wel trouwen en voor mij is dat mijn belangrijkste dag en dat iwlde ik delen met MIJN DINNIE MAAR dat mocht niet zo zijn… ik wilde wqchten tot dat alles rustig was… maar laat maar… als ze alleen maar verwijten naar mij of andere doet en niet een keer naar der zelf wijst… dan is mijn deur gesloten…
e
en het boeit mij niet dat ik dit even open openbaar doet… het moet er uit… dit hoge woord…
mijn deur is dicht en ze mag een verdomde goede reden hebben dat ik mijn deur weer een stukje open zet…
ik heb genoeg in mijn leven mee gemaakt en heb geen zin meer in gedonder… ik wil nu genieten en gelukkig en lolhebben… ben het zat om als een vuile vaatdoek te worden behandeld… tis genog geweest… Ik ben pearlie en ik weet wat ik wil en ik ben der voor iedereen die mij nodig heeft… maar gooi mij niet weg…
Ik denk dat ze niet meer komt omdat ik contact heb met jullie en bang is dat jullie aan mij doorvertellen wat er op haar hyves staat… of weet ik veel het boeit mij niet eens meer…
Hanneke ik wens veel plezier in je eigen ego leventje…
zo dit was mijn rant
amen
:mrgreen:
Same to you…
Dit is exact de reden waarom ik hier niet meer ben…
Tijd om de hand in eigen boezem te steken dame.
Daar waar ik jouw hulp vroeg, kreeg ik die niet, omdat je achterwerk zogenaamd teveel pijn deed om naar Tilburg te rijden.
Ik heb je nu echt leren kennen.
Je kunt blijven wijzen naar mij, schiet je niets mee op, ik ben er klaar mee.
Ik heb geen zin meer me aldoor te moeten verdedigen tegenover iemand die zich een vriendin noemt.
Zie het zoals je wilt meis.
De mensen die het hebben zien gebeuren, weten prima wat recht is en wat niet.
Het ga je goed.
tuurlijk tuurlijk zoek het lekker uit meis… de mensen in mijn omgeving weten hoe en wat en ja ik had last van mijn achterwerk… zou jij het leuk vinden dat je achterwerk de hele dag bloeit en je niet kan zitten van de pijn… ik weet nu hoe je werkelijk bent… fijn dat je zo over mij denkt… ik ben der altijd voor jou geweest online altijd maar kijken of jij online was… ik heb je gebeld ik heb je gsmst… ik heb zelf hier updates neer gezet toen jullie geen internet hadden… geen dank je wel…
fijn dat jij mij al zo hebt neer gezet bij jou “familie en vrienden” je bent heel achterbaks nou nvm censuur
de deur is dicht meis zoek het lekker uit jou waarheden
@Tweet wrote:
@pearlie wrote:nog even in haken op die persoon waar jullie het over hadden…
zij was dus degene waar ik het laatst over had… blijkbaar had zij mij niet meer nodig en heeft mij laten vallen als een betonnen steen… waarom ze dit zo heeft gedaan snap ik niet enige uitleg en reden die ik krijg… is dat ze niet lang achter de pc kon zitten om met mij te babbelen vanwege haar bi… maar spelletjes en andere dingen kon wel… en ik washet zat om maar achter haar kont aan te lopen hoe het gaat… heb voor haar altijd klaar gestaan… maar nu ze is getrouwd en ze hebben een kindje heeft z mij niet meer nodig…
ze WAS wel mijn dinnie dacht ik. mdaarom was ze mijn getuige… maar ik heb niks aan een getuige die mij gebruikt als een vuile vaatdoek die je gebruikt en weg donderd als je hem niet meer nodig hebt… Ik ga wel trouwen en voor mij is dat mijn belangrijkste dag en dat iwlde ik delen met MIJN DINNIE MAAR dat mocht niet zo zijn… ik wilde wqchten tot dat alles rustig was… maar laat maar… als ze alleen maar verwijten naar mij of andere doet en niet een keer naar der zelf wijst… dan is mijn deur gesloten…
e
en het boeit mij niet dat ik dit even open openbaar doet… het moet er uit… dit hoge woord…
mijn deur is dicht en ze mag een verdomde goede reden hebben dat ik mijn deur weer een stukje open zet…
ik heb genoeg in mijn leven mee gemaakt en heb geen zin meer in gedonder… ik wil nu genieten en gelukkig en lolhebben… ben het zat om als een vuile vaatdoek te worden behandeld… tis genog geweest… Ik ben pearlie en ik weet wat ik wil en ik ben der voor iedereen die mij nodig heeft… maar gooi mij niet weg…
Ik denk dat ze niet meer komt omdat ik contact heb met jullie en bang is dat jullie aan mij doorvertellen wat er op haar hyves staat… of weet ik veel het boeit mij niet eens meer…
Hanneke ik wens veel plezier in je eigen ego leventje…
zo dit was mijn rant
amen
:mrgreen:
Same to you…
Dit is exact de reden waarom ik hier niet meer ben…
Tijd om de hand in eigen boezem te steken dame.
Daar waar ik jouw hulp vroeg, kreeg ik die niet, omdat je achterwerk zogenaamd teveel pijn deed om naar Tilburg te rijden.
Ik heb je nu echt leren kennen.
Je kunt blijven wijzen naar mij, schiet je niets mee op, ik ben er klaar mee.
Ik heb geen zin meer me aldoor te moeten verdedigen tegenover iemand die zich een vriendin noemt.
Zie het zoals je wilt meis.
De mensen die het hebben zien gebeuren, weten prima wat recht is en wat niet.
Het ga je goed.
Hierop ga ik toch echt even mn mond niet houden… IK heb gezien hoe veel pijn ze had na die operatie… IK ben vaak genoeg bij dr geweest om haar te helpen in het huishouden en dergelijke omdat zij het niet kon opbrengen, ik vind het heel gemeen dat je zo iets neer zet Hanneke. Maar het bewijst wel dat je dus nooit een echte vriendin bent geweest, anders had je begrepen dat je na een operatie aan je bil inderdaad niet zo lang in een auto kan en gaat zitten. Het is niet haar fout dat jij op oudjaarsdag gaat verhuizen. Het feit dat je verteld dat Anke geen vriendin is geweest, dan weet ik absoluut niet watvoor plaat jij voor je kop hebt… Ik heb een hele goede vriendin aan Anke, ik hoef haar maar wat te vragen en ze doet het met liefde. Denk (wat ik al veel vaker tegen je hebt gezegd) dat je maar eens HEEL goed in de spiegel moet gaan kijken voordat je de vinger naar een ander wijst! En bedenk goed, je wijst er 1 naar een ander en 3 naar jezelf he

Om nog even terug te komen als het over jullie “vriendschap” gaat, vind ik het behoorlijk asociaal dat jij je vriendin durfde te noemen terwijl jij blijkbaar nu met die verhuizing in je maag zit en Anke nooit precies hebt laten weten wat de reden is geweest dat je dr liet stikken. Nee, je gooide het op je bekken instabiliteit… Erg kinderachtig hoor

ylerion!! toppie!! laat je fotos zien van je nieuwe stulpie??
bieslookje goed dat je bent goedgekeurd…
cin als je lijstje aanpast…ik had je ook echo gestuurd tijdje geleden…
tweet, jammer dat je aangeeft via een andere site of via prive bericht niet meer in deze groep te willen schrijven… had het gewoon ken baar gemaakt via bericht hier ik denk dat dat beter had gevallen…
pearli en tweet deuren dicht klaar ermee. laat het achter je en kijk vooruit. de achtergronden en redenen ken ik niet en wil/hoef ik ook niet te weten maar ik hoop dat jullie geen van beide over paar jaar spijt krijgen van de woorden naar elkaar…
verders hier lekker zonnetje gehad en heerlijlk gefietst…
@lins wrote:
cin als je lijstje aanpast…ik had je ook echo gestuurd tijdje geleden…
Klopt sorry :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Helemaal vergeten!
cin is je vergeven hoor …
zie dat ik niet eens iets van hyves hoef af te halen…ik ben er al afgegooid…
Dames, willen jullie persoonlijke issues even via pb uitspreken en niet hier open en bloot op het forum? Thx! :-*
Nieuwe lijst staat er!
Beetje aan de blije lente kant :lol: :lol: :lol:
ik ga gelijk kijken!!!
Dames, even over dat hyves… hebben jullie geen pb gekregen van haar? Ik kreeg toch een degelijke uitleg hoor. Ik snap dus de reacties hier niet zo. Maar goed, ik zal het wel weer anders zien dan.
Anyway…
Nog steeds bib hier en ben het zoooooooo zat! Hopelijk ga ik niet 2 weken overtijd.
@Matsjo wrote:
Dames, even over dat hyves… hebben jullie geen pb gekregen van haar? Ik kreeg toch een degelijke uitleg hoor. Ik snap dus de reacties hier niet zo. Maar goed, ik zal het wel weer anders zien dan.
Anyway…
Nog steeds bib hier en ben het zoooooooo zat! Hopelijk ga ik niet 2 weken overtijd.
Kan me wel voorstellen dat je het zat bent hoor, duim voor een snelle BIA :hug: :mrgreen:
Uhm nee niks gehad, liet gewoon in 1x niks meer weten en al. Bij mij dan
@Cin. wrote:
@Matsjo wrote:Dames, even over dat hyves… hebben jullie geen pb gekregen van haar? Ik kreeg toch een degelijke uitleg hoor. Ik snap dus de reacties hier niet zo. Maar goed, ik zal het wel weer anders zien dan.
Anyway…
Kan me wel voorstellen dat je het zat bent hoor, duim voor een snelle BIA :hug: :mrgreen:
Uhm nee niks gehad, liet gewoon in 1x niks meer weten en al. Bij mij dan
O, ok. Dan begrijp ik jullie reactie wel. Het is niet aan mij om haar pb zomaar door te sturen maar ik kan wel vertellen dat het niks met ons persoonlijk te maken heeft maar mensen die via hyves ontdekten dat ze op het forum schreef en alles meelazen. Door iedereen te verwijderen die van kok kwam kon ze dit verder nog voorkomen denk ik. Om diezelfde reden kan ze dus ook niet meer posten op het forum, hoe jammer ze dat ook vindt.
Maar goed, ik kan niet voor haar spreken natuurlijk. Ik hoop alleen dat het verder goed met haar gaat. En met haar meisje natuurlijk.
Verder ben ik hier ook niet veel meer te vinden. Ben meer een meelezer op de achtergrond dan dat ik nog in dit topic meeschrijf. Ik schrijf ook actief in 3 andere topics en dan is het gewoon niet allemaal bij te houden. Betekent niet dat ik niet met jullie meeleef en hoop dat iedereen snel zwanger is en mag bevallen van een gezond kindje. Ik hoor dus eigenlijk ook niet echt meer op het lijstje. Begrijp het best als ik er af ga.
:-*
ik heb geen berichtje met uitleg gehad op hyves gehad…
vind ik wel jammer maar het is haar keuze en dat respecteer ik.
dat er ruzie plaatsvind op kok onderling is erg jammer. hoe moeilijk het ook is vaak is een persoonlijke ruzie face to face of via pb is duidelijker en eerlijker dan via berichten die openlijk getikt zijn. ook omdat door iets geschreven het vaak toch anders opgevat word.
vind het heel jammer dat de groep hier steeds kleiner word…
we hebben toch veel met elkaar gedeeld etc.