maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

dank jullie,

ja die rust kan ik nog wel redelijk vinden hoor, al is het soms lastig. Ben ook heel erg bezig met het gevoel dat ik heb dat ik op de dag van begrafenis ga bevallen, tenminste dat denk ik.

Weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik sinds dat we weten dat hij bediend ging worden.

ik zit me eigenlijk af te vragen of ik die persoon ook in mijn hyves had staan, maar geloof van niet, wel op msn, maar daar zie ik haar nog wel staan. (tenminste ik geloof dat ik de juiste persoon voor me heb)

sem…ik heb je pb gelezen…ik had haar idd niet in hyves enne op msn twijfel ik eigenlijk, nu iig niet meer…

wel heel apart, heeft geen reden gegeven ofzo?

@bieslookje wrote:

sem…ik heb je pb gelezen…ik had haar idd niet in hyves enne op msn twijfel ik eigenlijk, nu iig niet meer…

Nee niet bij mij :think:

Maar ze was ook al vaak afwezig hier, alleen voor de bevalling niet eigenlijk. Op een gegeven moment is ze niet meer gekomen he.

nee klopt, maar toch raar

k ga nog ff een uurtje liggen voordat ik naar de vk moet

@bieslookje wrote:

k ga nog ff een uurtje liggen voordat ik naar de vk moet

Succes dadelijk meid!

En rust ze…, :hug:

@bieslookje wrote:

Nuuj… Wel jammer… Maarja… Geeft verder niks hoor, kan er verder niet wakker van liggen…

Rust ze meis… En suc6 bij de vk strakkies, maar dat zal vast wel helemaal goed komen!! :thumbup: :-*

knuf knuf voor iedereen die het wil en nodig heeft…

ik ben gister flink emo ingeklapt… het gaat nu wel weer… flinke migraine aanval vannacht daar door… liep weer veel te lang op mijn tenen. ben ook net wakker. want had het ff nodig. sliep ook al heel slecht. liefje slaapt nu even paar dagen op de bank zodat ik rustig kan slapen zonder gestoord te worden van gesnurk en gedraai… katjes slapen wel even weer lekker bij mij. het gespin brengt mij tot rust… en loop voorlopig ff met mijn zonnebril op…

denk aan jullie en ik wil babyss ziennnnnn

@pearlie wrote:

knuf knuf voor iedereen die het wil en nodig heeft…

ik ben gister flink emo ingeklapt… het gaat nu wel weer… flinke migraine aanval vannacht daar door… liep weer veel te lang op mijn tenen. ben ook net wakker. want had het ff nodig. sliep ook al heel slecht. liefje slaapt nu even paar dagen op de bank zodat ik rustig kan slapen zonder gestoord te worden van gesnurk en gedraai… katjes slapen wel even weer lekker bij mij. het gespin brengt mij tot rust… en loop voorlopig ff met mijn zonnebril op…

denk aan jullie en ik wil babyss ziennnnnn

Jeetje meid! :hug:

Doe rustig aan hoor! Niet op je mooie koppie laten zitten :-*

Dikke knuf pearlie :hug:

nog even in haken op die persoon waar jullie het over hadden…

zij was dus degene waar ik het laatst over had… blijkbaar had zij mij niet meer nodig en heeft mij laten vallen als een betonnen steen… waarom ze dit zo heeft gedaan snap ik niet enige uitleg en reden die ik krijg… is dat ze niet lang achter de pc kon zitten om met mij te babbelen vanwege haar bi… maar spelletjes en andere dingen kon wel… en ik washet zat om maar achter haar kont aan te lopen hoe het gaat… heb voor haar altijd klaar gestaan… maar nu ze is getrouwd en ze hebben een kindje heeft z mij niet meer nodig…

ze WAS wel mijn dinnie dacht ik. mdaarom was ze mijn getuige… maar ik heb niks aan een getuige die mij gebruikt als een vuile vaatdoek die je gebruikt en weg donderd als je hem niet meer nodig hebt… Ik ga wel trouwen en voor mij is dat mijn belangrijkste dag en dat iwlde ik delen met MIJN DINNIE MAAR dat mocht niet zo zijn… ik wilde wqchten tot dat alles rustig was… maar laat maar… als ze alleen maar verwijten naar mij of andere doet en niet een keer naar der zelf wijst… dan is mijn deur gesloten…

e

en het boeit mij niet dat ik dit even open openbaar doet… het moet er uit… dit hoge woord…

mijn deur is dicht en ze mag een verdomde goede reden hebben dat ik mijn deur weer een stukje open zet…

ik heb genoeg in mijn leven mee gemaakt en heb geen zin meer in gedonder… ik wil nu genieten en gelukkig en lolhebben… ben het zat om als een vuile vaatdoek te worden behandeld… tis genog geweest… Ik ben pearlie en ik weet wat ik wil en ik ben der voor iedereen die mij nodig heeft… maar gooi mij niet weg… :slight_smile:

Ik denk dat ze niet meer komt omdat ik contact heb met jullie en bang is dat jullie aan mij doorvertellen wat er op haar hyves staat… of weet ik veel het boeit mij niet eens meer…

Hanneke ik wens veel plezier in je eigen ego leventje…

zo dit was mijn rant

amen

:mrgreen:

hallelujah :mrgreen:

(sorry ben een beetje in een lollige bui)

:lol: :lol: :lol:

@pearlie wrote:

nog even in haken op die persoon waar jullie het over hadden…

zij was dus degene waar ik het laatst over had… blijkbaar had zij mij niet meer nodig en heeft mij laten vallen als een betonnen steen… waarom ze dit zo heeft gedaan snap ik niet enige uitleg en reden die ik krijg… is dat ze niet lang achter de pc kon zitten om met mij te babbelen vanwege haar bi… maar spelletjes en andere dingen kon wel… en ik washet zat om maar achter haar kont aan te lopen hoe het gaat… heb voor haar altijd klaar gestaan… maar nu ze is getrouwd en ze hebben een kindje heeft z mij niet meer nodig…

ze WAS wel mijn dinnie dacht ik. mdaarom was ze mijn getuige… maar ik heb niks aan een getuige die mij gebruikt als een vuile vaatdoek die je gebruikt en weg donderd als je hem niet meer nodig hebt… Ik ga wel trouwen en voor mij is dat mijn belangrijkste dag en dat iwlde ik delen met MIJN DINNIE MAAR dat mocht niet zo zijn… ik wilde wqchten tot dat alles rustig was… maar laat maar… als ze alleen maar verwijten naar mij of andere doet en niet een keer naar der zelf wijst… dan is mijn deur gesloten…

e

en het boeit mij niet dat ik dit even open openbaar doet… het moet er uit… dit hoge woord…

mijn deur is dicht en ze mag een verdomde goede reden hebben dat ik mijn deur weer een stukje open zet…

ik heb genoeg in mijn leven mee gemaakt en heb geen zin meer in gedonder… ik wil nu genieten en gelukkig en lolhebben… ben het zat om als een vuile vaatdoek te worden behandeld… tis genog geweest… Ik ben pearlie en ik weet wat ik wil en ik ben der voor iedereen die mij nodig heeft… maar gooi mij niet weg… :slight_smile:

Ik denk dat ze niet meer komt omdat ik contact heb met jullie en bang is dat jullie aan mij doorvertellen wat er op haar hyves staat… of weet ik veel het boeit mij niet eens meer…

Hanneke ik wens veel plezier in je eigen ego leventje…

zo dit was mijn rant

amen

:mrgreen:

Ben het er he-le-maal mee eens! Ik heb van dichtbij gezien wat ze met haar gedrag heeft aangericht… Je was niks meer, stortte compleet in en zag het allemaal niet meer zo zitten. Ik heb je toen gesteund waar ik kon en deed me best je goed bij te staan… Het is jammer dat mensen altijd de boel moeten verzieken, ze hebben blijkbaar niet door hoeveel pijn ze er een ander mee kunnen doen. :hand:

Ik had erg veel bewondering voor je dat je haar alsnog erg veel kansen gaf, je wilde toch nog even het geboortekaartje afwachten. Ik had die deur al heel snel dicht gekwakt en die zou nooit meer open gaan. Maar daar is dus die “keiharde Lisette”. Daarin vond ik haar ook stom dat ze die allerlaatste kans niet gepakt heeft. Ik kan ook absoluut niet begrijpen dat je zo een goede vriendschap zo van tafel af kan vegen.

Ik ben blij dat het beter met je gaat en dat je een nieuwe getuige heb! Je bent best een sterk persoon al denk je soms van niet :wink:

Ik denk ook niet meer dat ze dr kop hier kan laten zien. :stuck_out_tongue:

dank je wel li, en ook anderen die naar mij hebben geluisterd… ik was echt kapot… tis voor mij al zo verdomd moeilijk om met mensen te praten en al helemaal te vertrouwen en dichtbij te laten komen… dat was zij, ik vertouwde haar maar dat heeft zij zo even weg gegeveegd…

maar goed ik ga verder… heb een lieve vriendin die mijn getuige met liefde wil zijn… ben blij met mijn buuf li die ik ook als vriendin mag aantekenen… en andere mensen met wie ik wel durf te praten…

tis voor mij zon grote overwinning als ik al met iemand durf praten. laat staan real live…

IDD… Dan is de vriendschap echt niks waard als je zo met iemand om gaat :naughty: :hand:

Zo leer je wel je echte vrienden kennen :thumbup:

ik heb echt geen idee waar het over gaat :oops:

maar zo te horen is het een geval van opgeruimd staat netjes.

hoe is het met jullie dames op deze mooie zonnige dag? ben zo happy vandaag. we hebben nog meer goed nnieuws gekregen. we hebben een huisje toegewezen gekregen:)

geeft niet hoor yel. het gaat over mijn beste vriendin die ook in dit topic zat… Tweet genaamd…

maar gefeliciteerd met de zwangerschap en het huisje

Wat goed Ylerion!! Gefeliciteerd :clap:

ik was al aan het zoeken in het lijstje wie ik miste… maar ik kon niemand ontdekken oops:P

Wow…er is hier weer het een en ander gebeurd in een paar uurtjes zie ik…volg het niet helemaal, maar geloof dat ik weet over wie het gaat! Jammer…heb na de geboorte niet veel berichtjes meer van haar gezien geloof ik!

Kraambezoek was gaaf! Wat een klein poppetje! Toen ik haar op schoot had ging ons kindje ook heerlijk schoppen! :wink: Heel stom…maar heb zelfs ff een traantje moeten laten! Zooo mooi en compleet! Zijn ws de hormonen :wink:

Net weer een tijd buikpijn…maar nu lijkt het weer ff weg te trekken…ben benieuwd hoe het verder gaat!! Maar 03-03-2010 gaat het niet meer worden denk ik! :wink: